هاله بی نهایت چند نفره خواهد بود, رایگان-به-بازی بازی و به 120fps نشت آشکار

یک ایرلندی خرده فروش نشان داده است که هاله بی نهایت's حالت چند نفره خواهد بود, رایگان-به-بازی و پشتیبانی تا 12

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

یک ایرلندی خرده فروش نشان داده است که هاله بی نهایت's حالت چند نفره خواهد بود, رایگان-به-بازی و پشتیبانی تا 120fps. Smyths اسباب بازی Superstores به طور خلاصه نوشته شده جزئیات (Google Cache) در مورد هاله بی نهایت چند نفره در یک تبلیغاتی صفحه این هفته قبل از اینکه به سرعت از بین بردن آنها را یک بار در اینترنت کشف منابع است.

"افسانه ای Halo بازده سری با گسترده ترین Master Chief کمپین در عین حال و پیشگامانه رایگان-به-بازی بازی های چند نفره تجربه" را بخوانید مثال. "لذت بردن از تا 120 فریم در ثانیه و تا حد زیادی کاهش می یابد بار بار ایجاد بدون درز گیم پلی بازی با ایکس باکس سری X."

Klobrille یک ایکس باکس leaker که دقت نشان داد قبلی Halo بی نهایت جزئیات حمایت از ادعا می کند که حالت چند نفره خواهد بود, رایگان-به-بازی بازی. این leaker همچنین ادعا می کند این حالت آرنا هدف خواهد برای به 120fps و چند نفره Halo Infinite شامل یک نبرد عبور سیستم و گزینه های سفارشی سازی جدید.

343 آشکار نشده زیادی در مورد جنبه های چند نفره Halo بی نهایت است. توسعه دهنده بازی ارسال شده طولانی پست وبلاگ در پاسخ به هاله بی نهایت سوال دیروز از جمله پرداختن به انتقاد در اطراف گرافیک و تصاویری در این بازی است.

"در بسیاری از ما در مورد در اینجا — ما باید کار را به انجام به آدرس برخی از این مناطق و بالا بردن سطح وفاداری و ارائه کلی برای نهایی بازی می گوید:" جان Junyszek یک مدیر جامعه در 343. "ساخت استفاده می شود برای اجرای کمپین نمایشی بود که کار در حال پیشرفت از چند هفته پیش با انواع عناصر گرافیکی و سیستم های بازی هنوز هم به پایان رسید و جلا."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب