Harley Quinn را نشان می دهد ابرقهرمانان هستند بهتر است زمانی که شما لازم نیست آنها را خیلی جدی

با وجود بیش از یک دهه بسیار جدی سینمایی جهان, آن کمک می کند به یاد داشته باشید که قهرمان داستان است در واقع کا

توسط PARINEWS در 19 تیر 1399

با وجود بیش از یک دهه بسیار جدی سینمایی جهان, آن کمک می کند به یاد داشته باشید که قهرمان داستان است در واقع کاملا احمقانه است. این یک واقعیت تجربی: مهم نیست چه کسی می پوشد batsuit به رمز و راز همه می افتد دور دوم آنها را مجبور به انجام کاری دنیوی است. این است که محدود کردن اما آزادی: شما می توانید تمام انواع چیزهای در مورد جهان پس از توقف مصرف خودتان را خیلی جدی نگیرید. این است که چرا Harley Quinnسری متحرک جریان در DC جهان و پخش در Syfy است و یکی از بهترین های تلویزیون در کتاب های کمیک شما می توانید در حال حاضر.

مانند پرندگان شکاری, نشان می دهد به شرح زیر Harley Quinn (Kaley Cuoco) به عنوان او تلاش می کند به گام از زیر سایه او را بدنام سمی سابق Joker (buzzfeed). در فصل اول این آشکار به عنوان هارلی را طولانی کند تلاش برای پیوستن به لژیون رستاخیز در خود شایستگی این یار دایره supervillains که جدی گرفته توسط ابرقهرمان جامعه است. جمع آوری یک گروه از misfit supervillains مانند پادشاه کوسه (Ron Funches), Clayface (همچنین buzzfeed) دکتر روانی (Tony Hale), فرانک گیاه (J. B. Smoove) و پیچک (Lake Bell) هارلی تلاش می کند بزرگتر و بزرگتر مانع از تلاش برای به دست آوردن خواست جدی شرارت است. شما می دانید: یک لانه خرگوش و غیره از یک کینه جویی که موسیقی جاز.

اما به این دلیل که نشان می دهد متحرک است آن بوم بسیار بزرگتر از یک زندگی-فیلم اکشن است. آن را می توانید با استفاده از تمامیت DC comics کانن از لیگ عدالت به Darkseid و Apokolips (شما می دانید, از اسنایدر قطع?), همه با Harley Quinn علامت تجاری هتک حرمت. همه چیز برای lambasting از طرفداران که می خواهند یک اسنایدر برش به بتمن خود را. (به خصوص بتمن.) و نشان می دهد بهتر است برای آن.

Harley Quinn مانند یک funhouse بازتابی از DC Universe. تماشای آن شما آشنا آیکون در یک نور جدید و جنبه های مختلف شروع به سطح. آنچه معمولا بیش از حد جدی گرفته (دوباره بتمن) است صریحا تمسخر و کنار گذارده و شخصیت های است که اغلب نادیده گرفته می شوند (شخصیت زن مانند هارلی پیچک و Batgirl) درخشش می تواند — حتی اگر آنها طرح در سلطه بر جهان و احتمالا نباید اجرا شهرستان Gotham.

برای همه, جوک, Harley Quinn می کند بسیاری از چیزهایی که به طور جدی. آن را جدی و عجیب و غریب از داستان عشق یک نمایش در مورد زنان و حمایت از یکدیگر در مردسالار فضاهای مطالعه شخصیت کسی که به تحت طولانی و آهسته روند بازپس سازمان خود را پس از یک رابطه آزاردهنده است. آن را نیز مبتذل و خشونت ، delighting در کارتونی هرج و مرج از کار کردن مسائل خود را در حالی که همچنین تحریک شورش زندان و یا گورینگ صدها نفر از شیاطین است.

سری به تازگی به این نتیجه رسیدند فصل دوم آیا این همه با محبت mashup و تقلید مسخره امیز از تعدادی از کلاسیک بتمن, کمیک نفس نفس پاره شدن از طریق homages به داستان مانند "سرزمین هیچکس" (شل الهام بخش برای شوالیه تاریکی) و 2015 اختراع مجدد از Batgirl به عنوان یک DIY هزاره vigilante. آن را نیز به پایان می رسد در یک علامت سوال: در حالی که در پایان با این نسخهها کار به عنوان یک آخر به وضوح وجود دارد تمایل به انجام بیشتر. نشان می دهد هنوز است greenlit برای فصل سوم و DC Universe خدمات غرفه در ظاهر زمین لرزان به عنوان نشان می دهد مانند عذاب گشت شروع به راه خود را به HBO حداکثر. اگر Harley Quinn بخت به دیگری نشان می دهد رفته بیش از حد به زودی حداقل آن را به پایان می رسد خود را در آن شرایط است. اما ثابت شده است که وجود دارد مقدار زیادی برای به دست آوردن از مصرف شاش کردن از ابرقهرمان عصر از سرگرمی است. من نفرت را به دیدن یک اسنایدر برش در جهان بدون یک فصل جدید از Harley Quinn وجود دارد به بی وقفه سرگرم کننده از آن است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن