داشتن یک زمان سخت در توالت ؟ هیچ نگرانی در این 10 غذا می تواند به شما کمک کند با آن!

این که احساس مضطرب شما را مجبور به مقابله با در یک نقطه و یا دیگر. مبارزه از حملات اجابت مزاج نامنظم یا مدفوع

توسط PARINEWS در 10 مرداد 1399

این که احساس مضطرب شما را مجبور به مقابله با در یک نقطه و یا دیگر. مبارزه از حملات اجابت مزاج نامنظم یا مدفوع شل می تواند استرس زا باشد.

اما رایج آن اتفاق می افتد به شما و یا دیگران ما را مجبور به اعتراف است که یک گروه کمک راه حل به نظر می رسد درست در هر لحظه. آیا شما شده است توصیه به قدرت نوشیدنی های حاوی الکترولیت ها برای جلوگیری از کم آبی و یا شاید شما بلافاصله برداشت یکی از کسانی که موز رسیده در جدول زمانی که مشکل شروع به پا زدن ،

خب پس آیا یبوست یا اسهال در حال تبدیل شدن همیشه حاضر و یا نه آن زمان برای بررسی در رژیم غذایی خود را به طور جدی. در بسیاری از موارد آگاهانه بهبود در مصرف فیبر خود را کلیدی است برای یک سیستم گوارشی سالم. در واقع انجمن رژیم غذایی آمریکا توصیه می کند که رژیم غذایی روزانه از زنان بین 19 تا 50 باید 25 گرم فیبر در حالی که مردان در این رده سنی باید مصرف 38 گرم است.

چه فیبر به من بدن ؟

هر دو محلول و نامحلول فیبر کمک می کند تا در عادی ما مدفوع و جلوگیری از دستگاه گوارش جنبش از ناحيۀ. بر خلاف چربی و کربوهیدرات و پروتئین و فیبر است که هضم نشده در بدن ما است. آن را تمام باقی می ماند در حالی که عبور از طریق معده و روده کوچک و روده بزرگ است. آن است که فیبر نامحلول است که باعث می شود مدفوع حجیم از طریق معمولا برای جلوگیری از یبوست در حالی که فیبر محلول جذب آب اضافی برای جلوگیری از اسهال یا مدفوع شل.

اما این همه وجود دارد در فیبر است. آن می تواند به کاهش سطح کلسترول کمک بیماران مبتلا به دیابت از خوشه قند خون و نگه می دارد شما احساس کامل برای یک مدت طولانی و نسبتا پایین تر کالری است.

10 مواد غذایی غنی از فیبر

بیایید چوب برای همه طبیعی است. در نهایت این امر خود را در اجابت مزاج مسائل پایین خیط و پیت کردن. در اینجا غذاهای با فیبر بالا که شما را در مدفوع:

تبلیغات

1. سیب

یک سیب در روز و دکتر دور نگه می دارد همانطور که بارها و بارها گفت. متوسط سیب حاوی 4.4 گرم فیبر بیش از حد.

2. انواع توت ها

از 8 تا 10 گرم در هر 1 فنجان شما دریافت آنتی اکسیدان ها و دلگرم کننده جایزه از فیبر هستند. معمولا این خام خورده اما برای Boysenberries و Loganberries منجمد لذت بهتر است. Elderberries باید 10 گرم فیبر در حالی که آنهایی که شایع ترین مانند توت فرنگی باید 3 گرم در هر فنجان. شما همچنین می توانید جویدن در, تمشک, تمشک و انگور فرنگی و مویز.

3. لوبیا

مهم نیست چقدر کوچک این میوه بسته بندی شده با ویتامین ها و مواد معدنی و پروتئین است. این که آیا شما تصمیم به ایجاد یک سالاد با آنها و یا مخلوط با مادر خود غذا ی دستور غذاها شما مطمئن باشید برای دریافت کمتر از 9 گرم تا 19 گرم فیبر در هر فنجان! ماش و لوبیا و garbanzo زرد و سیاه دانه فقط برخی از بهترین انتخاب. اما شما باید متناوب با دیگر منابع فیبر هنگامی که شما تجربه برخی از ناراحتی.

تبلیغات

4. غلات سبوس دار

در حالی که بسیاری از دانه ها برای پردازش به آن را به طور طبیعی خوراکی وجود دارد به رسمیت شناخته شده غلات کامل مواد غذایی که حفظ الیاف یا مواد مغذی موجود در دانه. یک فنجان برنج قهوه ای که پخته بازده 4 گرم فیبر در حالی که کوینولا 5 گرم. رفتن به فیلم ؟ داشتن پاپ کورن است که هنوز هم هیجان انگیز است به خصوص که 3 فنجان از آنها را به شما 4 گرم فیبر است.

5. برگ و سبزیجات سبز

یک فنجان اسفناج و چغندر سبزی شلغم خردل شما می توانید در روغن سرخ کرده و یا مخلوط در سالاد بدون مشکل. آن را به شما 4-5 گرم فیبر حل کنند.

6. پرتقال

کنسرو شده یا juiced شامل کمتر فیبر است که چرا وعده آن را فقط به عنوان دور خام نارنجی باید حداکثر. متوسط پرتقال می دهد و 3 گرم فیبر است.

تبلیغات

7. موز رسیده

نسبتا همان مقدار فیبر به عنوان پرتقال و سیب متشکل از 12 درصد از متوسط فیبر نیاز روز.

8. Brassica سبزیجات

گل کلم, کلم بروکلی, کلم و کلم پیچ به نام چند حدود 5 تا 6 گرم فیبر در هر فنجان.

9. سیب زمینی

خورش پخته شده و یا هم بزنید سرخ شده با سیب زمینی, پیشنهاد 3 تا 4 گرم فیبر است. شما می توانید از میان آنهایی که حنایی و قرمز یا شیرین.

تبلیغات

10. آجیل و دانه ها

این بسیار منابع غنی از فیبر مورد 3-12 گرم در هر اونس به علاوه چربی های سالم و فیتوکمیکال ها. سعی کنید بادام پسته و بادام زمینی و بادام هندی دانه کتان و کنجد.

توسعه غنی از فیبر شیوه زندگی برای حفظ سلامت خوب

لیست در می رود پس از مادر طبیعت پر برکت ما را با بسیاری از گزینه های را انتخاب کنید. ترکیب تمام مواد غذایی به رژیم غذایی ما است که هنوز هم بهتر از تکیه بر مکمل فیبر. طبق معمول با احتیاط از overconsumption از هر گونه منابع از آنجا که شما هنوز هم در معرض ابتلا به گاز روده مشکلات اگر شما از خوردن بیش از حد هر یک از. بنابراین بازگشت به نه چندان خوشایند برخورد در توالت.

خوبی بودن خود را به فیبر نیاز دارد و محدودیت نیز باید همراه با تصحیح اشتباه خود را به شیوه های مانند مقاومت در برابر رفتن به توالت زمانی که نیاز به خوردن مقدار زیادی از گاوداری و به اندازه کافی ورزش.

عکس های اعتباری: https://pixabay.com/en/users/Alexas_Fotos-686414/ از طریق cdn.pixabay.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن