HBO حداکثر و طاووس در حال از دست دادن برخی از بزرگترین عناوین فقط پس از راه اندازی

زمانی که HBO حداکثر اندازی یکی از WarnerMedia بزرگ فروش امتیاز بود با تمام هری پاتر مجموعه های موجود برای جریا

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

زمانی که HBO حداکثر اندازی یکی از WarnerMedia بزرگ فروش امتیاز بود با تمام هری پاتر مجموعه های موجود برای جریان. سه ماه بعد که دیگر مورد.

یک ایمیل با شرح آنچه در آینده به و خروج از HBO حداکثر در ماه اوت اشاره می کند که تمام هشت فیلم از هری پاتر و سنگ جادو به هری پاتر و یادگاران مرگ قسمت 2را ترک خدمت در اوت 25. این معلوم نیست که در آن فیلم خواهد باد اما حدس و گمان است که در حال حاضر در گردش بیش از اینکه فیلم را حرکت به NBCUniversal جدید, جریان, خدمات, طاووس.

چرا که سال قبل از HBO مکس, راه اندازی, WarnerMedia امضا مقابله با NBCUniversal که به دومی شرکت حقوق انحصاری به هری پاتر سری طریق 2025. از طریق این معامله بیشتر خودی فرض هری پاتریکی از WarnerMedia بزرگترین خواص خواهد بود نه در HBO حداکثر برای سال آمده است. شب قبل از HBO حداکثر راه اندازی شد اما WarnerMedia مدیران زده مقابله با NBCUniversal به تمام هشت هری پاتر فیلم برتر در HBO حداکثر. حالا همان کسانی که فیلم را ترک میکنند. این معلوم نیست که این فیلم با باز خواهد گشت اما در آستانه رسیده به HBO حداکثر برای نظر.

در حالی که جنبه های معامله معلوم نیست — شاید WarnerMedia تنها امضا برای سه ماه پنجره — آن را یک وضعیت عجیب و غریب است که امتیاز به طبیعت پیچیده تر از یک صنعت با چندین جریان خدمات. طاووس و HBO حداکثر می خواهید به استفاده از آن بزرگترین IP به قرعه کشی مشترکین اما NBCUniversal و WarnerMedia می تواند درآمد اضافی با دوچرخه سواری از کسانی که فیلم و تلویزیون را نشان می دهد به دیگران مانند Netflix و Hulu. برای مصرف کنندگان به این معنی نگه داشتن یک چشم ناظر در هر ماه در هر streamer.

این هری پاتر حق رای دادن فقط یک نمونه است. در اواخر ماه مه درست زمانی که HBO حداکثر اندازی مشتریان متوجه شدند که فیلم در آن HBO حداکثر به بازار عرضه شده که راه اندازی آن — از جمله لیگ عدالت — ترک را بعد از فقط یک ماه. لیگ عدالت برای ترک این سرویس برای یک دوره از زمان, اما برنامه ریزی برای بازگشت به HBO حداکثر در برخی از نقطه در سال 2020 یک سخنگو گفت در آستانه در زمان. در حالی که این امر در نهایت دوباره این اشاره شد که لیگ عدالت — بخشی از هسته DC توسعه یافته جهان است که مشترکین در نظر گرفته شد و در HBO Max — نمی تواند وجود دارد برای ناشناخته مقدار از زمان. WarnerMedia در نهایت به پایان رسید تا گسترش این فیلم را هم در streamer.

طاووس است که در همان قایق است. NBCUniversal جریان خدمات فقط راه اندازی شد, هفته گذشته اما در حال حاضر رو به سوالات بیش عناوین ترک است که وجود دارد در روز راه اندازی. Hitters سنگین مانند شرک و پارک ژوراسیک سه گانه در کنار 2009 را سریع و خشمگیناند یا ناپدید شده و یا در حال ترک. این پارک ژوراسیک سه گانه در حال رفتن به Netflix در ماه اوت است. ماتریس سه گانه که هر دو NBCUniversal و WarnerMedia تبلیغ به عنوان سود به اشتراک به خدمات جریان است ترک طاووس در ماه آینده. این معلوم نیست که در آن ماتریس سه گانه خواهد باد اما HBO Max به نظر می رسد به احتمال زیاد. مومیایی و مومیایی بازده نیز رفته است. کسب و کار خودی گفته شد توسط یک طاووس سخنگو که "فیلم خواهد آمد و از پلت فرم به طور منظم."

کنگلومرا مانند WarnerMedia یا NBCUniversal باید گنج احداث مخازن ارزشمند IP. آنها می توانند مجوز که IP به دیگر streamers مانند Netflix که بیش از تمایل به پرداخت برای محتوایی که ممکن است جذب مشترکین. تا زمانی که NBCUniversal و WarnerMedia می توانید کسب درآمد اضافی — و به عنوان طولانی به عنوان آن را ندارد تاثیر منفی خود به خود جریان اکوسیستم — آنها به احتمال زیاد همچنان به آن را انجام دهد. "پیوند" است که یک راه آسان برای یک شرکت برای کسب درآمد روی IP آن را خریداری برای خوش تیپ هزینه.

این چیزی است که خودی صنعت تماس بگیرید فيلم پنجره. فیلم به نظر می رسد برای یک مقدار مشخصی از زمان و سپس رول تنها برای آورده می شود بعد از آن در سال. در حالی که آن را یک عمل استاندارد, راه مردم, مصرف, سرگرمی, تغییر — و آنها متوجه عناوین آمدن و رفتن در حال حاضر بیش از آنها ممکن است در اوج از کابل که , Star Wars , فیلم, بازی در TNT برای یک دوره معینی از زمان.

همه چیز به نظر می رسد در حال حاضر متفاوت. مردم آگاه هستند از زمانی که یک بلوک از فیلم به خصوص با مشخصات بالا عناوین مانند هری پاتر مجموعه یا پارک ژوراسیک سه گانه به طور ناگهانی وجود ندارد دیگر. رسانه های خبری آن را پوشش هر ماه. آن را تقریبا غیر ممکن است فقط به صورت رول یا رول کردن تمام بلوک های با مشخصات بالا فیلم و تلویزیون را نشان می دهد بدون توجه به هر کسی.

آنچه در آن واقعا پایین می آید این است که مردم نمی خواهید به پرش از streamer به streamer برای پیدا کردن یک عنوان — به ویژه هنگامی که گفت: رنگ به بازار عرضه شده خود را, جدید, جریان, خدمات, در وعده که مردم می توانند جریان آن فیلم و یا تلویزیون را نشان می دهد اگر آنها مشترک است. نگاهی به هری پاتر: اگر فیلم به پایان رسید تا رفتن به یک پرچم در حال اهتزاز مانند طاووس که به طور بالقوه یکی دیگر از خدمات است که مردم باید برای ثبت نام به منظور تماشای چیزی است که آنها تصور می شد در HBO حداکثر.

هیچ یک از این حساب برای فیلم مانند هابز و شاو و یا سریع پنج که تولید شده و متعلق به جهانی (استودیو پشت طاووس) اما جریان در HBO Max به دلیل موجود می پردازد. انحصار ویندوز و معاملات بدون هیچ زحمتی! تلاش برای نگه دارید تا با همه چیز خسته کننده به عنوان همکار من خایم Gartenberg به تازگی نوشت. پس از منحصر به فرد جریان دوران واقعا به اثر بیش از شش دهه محتوای تکه تکه و پنجره عناوین فقط باعث می شود آن است که بسیار خسته کننده تر به حرکت. یک دهه پیش اکثر چیزهایی بودند یا در Netflix یا Hulu; در حال حاضر آنها در همه جا.

به طور طبیعی وجود دارد یک زن و شوهر از streamers که علاقمند به پنجره. Netflix اصل ترک نمی Netflix و دیزنی بزرگترین فرانچایز نیست به طور ناگهانی رفتن به ترک دیزنی به علاوه به مدت سه ماه در یک زمان; جنگ ستارگان و فیلم های مارول سینمایی جهان زندگی می کنند تماما در دیزنی به علاوه. برای دیگر streamers از جمله HBO Max طاووس و فردا همه دسترسی انتظار عناوین بزرگ و کوچک به چرخش در داخل و خارج.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن