HBO حداکثر فروشگاه پر است از عجیب و غریب, سوراخ

HBO حداکثر تا وارد آوردن با آن چند گرانبها جدید اصلی را نشان می دهد و کاملا پر پشت فروشگاه فوق العاده تلویزیون

توسط PARINEWS در 7 خرداد 1399

HBO حداکثر تا وارد آوردن با آن چند گرانبها جدید اصلی را نشان می دهد و کاملا پر پشت فروشگاه فوق العاده تلویزیون و فیلم. در علاوه بر این به HBO را بسیار خوب کتابخانه حداکثر می افزاید: یک کوه از محتوای تولید و / یا مجوز توسط شرکت مادر WarnerMedia مانند دوستان و هری پاتر حق رای دادن. آن را به اندازه کافی به لطفا کسی از هر سلیقه اما بیشتر به شما حفاری بیشتر به شما پیدا کردن حفره های عجیب و غریب در کتابخانه — و بیشتر به شما آن را درک کنند واقعا روشن نیست چه HBO Max قرار است به ارائه.

این مشکلات فوري در غیر HBO چتر شما در پیدا کردن عناوین جمع شده در زیر در HBO حداکثر. DC برای مثال جایی است که شما می خواهم انتظار برای پیدا کردن خوب, فیلم در سی توسعه یافته جهان است. آنها بیشتر وجود دارد! به جز پرندگان شکاری, احتمالا به دلیل آن را بیش از حد اخیر برای پیوستن به یک جریان فهرستی و مرد از فولادفیلم که لگد کردن کل شرکت.

مرد از فولاد نوع کوچک نبود که خواهد شد و سپس سرنخ شما را به یک بزرگتر: وجود ندارد یک سوپرمن انطباق داشت. هیچ Christopher Reeve, فیلم بدون بازگشت سوپرمن, هیچ, متحرک, فیلم و یا نشان می دهد هیچ Smallville یا لوئیس & Clark. اعطا DC را نشان می دهد و فیلم در حال حاضر یک مشکل منحصر به فرد برای HBO حداکثر زیرا DC Universe یک جریان پلت فرم به طور انحصاری برای کتاب های کمیک الهام گرفته از محتوا وجود دارد تحت WarnerMedia چتر. اما این بیشتر muddies ها آب و واقعا به پاک کردن آنچه شما باید انتظار از HBO حداکثر.

این می شود حتی بیشتر گیج کننده در دیگر موارد کوچکتر. پیتر جکسون Middle-Earth حماسه همه در حال حاضر... به جز وسط, هابیت فیلم The Desolation of Smaug. کل Studio Ghibli کتابخانه است که در نهایت در یک مکان — اما نه Grave of the Fireflies. HBO حداکثر گسترش کلاسیک فیلم قابل تحسین است مجموعه ای از برجسته با موزیکال مانند میلیون دلار پری دریایی و ابله کمدی مانند بالا آوردن نوزاد, اما در خارج از گسترده ترین شرایط (مانند "افسانه ای چارلی چاپلین" و یا "غرب وحشی") وجود دارد چیزی است که احساس می کند واقعا جامع است.

آن را بسیار محتمل است که بسیاری از این شکاف نیست با توجه به هر چیزی به خصوص نابکار. برخی از آنها بیشتر آشکارا قابل درک از دیگران — آن را سخت به تصور کنید که هر Merrie Melodies کوتاه از دهه 1930 تا به دیجیتال انتقال آماده رفتن به, شما می دانید ؟ نیز وجود دارد vagaries از جریان توافق نامه که در آن WarnerMedia مالکیت معنوی لزوما در دسترس برای خود پلت فرم تا زمانی که قراردادهای موجود منقضی خواهد شد. اما در مجموع شکست ارتباطات گزینش و ساده-پیر غفلت ترکیب به شکل یک وضعیت جدید موجود در این جریان جهانی. آن را منحصر به فرد به HBO Max, اما آن را می سازد آن را سخت تر به درک آنچه HBO حداکثر است و یا آنچه در آن تصور می شود.

به عنوان یک سرویس HBO Max به شما ارائه می دهد مقدار زیادی اما وعده های کوچک. در بازاریابی خود را به شما می گوید آنچه شما می توانید انتظار (بتمن آغاز می شود که در آن آگهی تبلیغاتی) اما زمانی که به انتظار آن (هیچ یک از نولان در فیلم بتمن در خدمات). آن را به خوبی به نقل از شبکه کارتون و TCM درست در کنار یکدیگر است. اما این مجموعه تنها نمونه از آنجا که یک جریان خدمات نیز باید یک درب گردان: عناوین جدید در آینده, پیر آنهایی که رفتن. جدید عادی در جریان سرگرمی مناجات خدمات با دلایل شما برای عضویت در حال حاضرو نه در هر زمان. زیرا شما نمی توانید واقعا می دانید آنچه شما در حال گرفتن و یا آنچه که شما در حال از دست دادن بیش از سی روز — و شما قطعا نمی توان انتظار داشت که هر چیزی در اطراف چوب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن