مقامات بهداشتی می خواهیم به دور از استفاده از ماسک صورت علمی

میسور/Mysuru: آیا پرتاب نمی با استفاده از ماسک صورت در کنار جاده تخلیه انبوه زباله و غیره. اما دور از آنها را

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

میسور/Mysuru: آیا پرتاب نمی با استفاده از ماسک صورت در کنار جاده تخلیه انبوه زباله و غیره. اما دور از آنها را از نظر علمی به دادگاه تجدید نظر مقامات وزارت بهداشت به مردم است.

مقامات که قدردانی از استفاده از ماسک های عمومی برای جلوگیری از ویروس کشنده از گسترش باید گفت که این نیز مهم است به دور از استفاده از ماسک صورت علمی.

اشاره به این که عمومی هستند دیده می شود پرتاب استفاده از ماسک در انبوه زباله ها اتصالات راه کنار جاده و تخلیه بهداشت گفته است که این نتیجه در گاو مصرف آنها را در حالی که سگ و خوک بودند پراکندگی آنها را همراه با دیگر زباله در جاده ها که می تواند منجر به گسترش ویروس.

این مقامات بهداشت پیشنهاد کرده اند که با استفاده از ماسک های پیچیده می شود در یک کیسه کاغذی قرار داده و آنها را در خشک زباله کیسه و دست همان به Pourakarmikas آمده است که به جمع آوری زباله های روزانه.

حاکی از این است که استفاده از ماسک دفع باید در همان راه به عنوان زباله پزشکی سلامت انتخابات گفت: به عنوان جمله تسهیلات در جای خود نیست خلاصی استفاده از ماسک صورت بسته بندی آن را در کیسه کاغذ همراه با زباله خشک انجام می شود.

مقامات هشدار داده اند که MCC مقامات می تواند ثبت نام یک مورد و آغاز اقدام قانونی در آن یافت دفع استفاده از ماسک در اماکن عمومی به عنوان آن می تواند خطرناک باشد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن