شنیدن بررسی های ما از توجه داشته باشید سامسونگ 20 فوق العاده, کهکشان جوانه زنده, و کهکشان دیده بان 3

این هفته The Vergeدر پادکست گل سرسبد آستانه، Vergecast،دیتر بوهن، بکا Farsace، و دن سیفرت وارد یک جلسه زوم برا

توسط PARINEWS در 31 مرداد 1399

این هفته The Vergeدر پادکست گل سرسبد آستانه، Vergecast،دیتر بوهن، بکا Farsace، و دن سیفرت وارد یک جلسه زوم برای بحث در مورد بررسی های خود را از خط بعدی سخت افزار سامسونگ در بازار: توجه داشته باشید کهکشان 20 اولترا، کهکشان جوانه زنده، و کهکشان دیده بان 3.

توجه داشته باشید 20 اولترا یک تلفن واقعا بزرگ است، اما آیا ما با آن در حال حاضر سرد است؟ دیتر توضیح می دهد که چرا یک تلفن بزرگتر مناسب سبک زندگی اقامت در خانه سال ۲۰۲۰ است و استفاده از برنامه یادداشت برداری به روز شده سامسونگ چقدر لذت بخش است.

در حال حاضر، ما می دانیم که کهکشان جوانه زنده به نام "لوبیا کهکشان" نیست، اما ما آنها را که به هر حال. بکا اشاره می کند که در حالی که آن لوبیاها لغو سر و صدا فعال دارند، در عمل، فقط کار را انجام نمی دهد.

جزئیات بررسی دن چگونه کهکشان دیده بان 3 مقایسه با ساعت های دیگر سامسونگ -- مواد ، نرم افزار ، اندازه -- و آنچه شما واقعا گرفتن اگر شما از مدل های آخرین ارتقاء داده شده است.

قطعا بسیار بیشتر در بین همه که پچ پچ در مورد محصولات سامسونگ وجود دارد -- مانند اخبار از شاه توت 5G آینده در سال 2021 -- بنابراین گوش دادن از طریق نشان می دهد به شنیدن تمام اخبار ابزار این هفته از Vergecast.

داستان های مورد بحث در این هفته:



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب