در اینجا 5 تا از بزرگترین اطلاعیه از EA بازی زندگی می کنند 2020 کنفرانس مطبوعاتی

در این سال Electronic Arts مانند بسیاری از بازی های ویدئویی ناشران روشن از آنچه به طور معمول بوده است عظیم E3

توسط PARINEWS در 30 خرداد 1399

در این سال Electronic Arts مانند بسیاری از بازی های ویدئویی ناشران روشن از آنچه به طور معمول بوده است عظیم E3 کنفرانس مطبوعاتی در لس آنجلس به مجازی-رویداد تنها به نام EA بازی زندگی می کنند.

این رویداد لگد کردن در 7 بعد از ظهر و در روز پنج شنبه و شامل کشت و اطلاعیه های بزرگ از شرکت های مختلف بازی خواص از جمله Respawn ساخته نبرد رویال Apex افسانه ها و جنگ ستارگان. مجموعه ای از اخبار و اطلاعیه ها همچنین نشان داده شده EA تعهد به حمایت از بخار نسخه از آن محبوب PC عناوین و صلیب-بازی اجازه می دهد برای کنسول های مختلف سیستم عامل ویندوز و آنهایی که به بازی با هم.

ما گرد کرده ام تا همه بزرگترین اخبار از نشان می دهد در اینجا.

توسعه دهنده Respawn اعلام کرد که Apex افسانه خواهد بود که به هر دو سوپاپ بخار در بازار کامپیوتر و به نینتندو سوئیچ. این استودیو همچنین می گوید آن را به پشتیبانی crossplay در تمام سیستم عامل معنی بازیکنان در EA Origin launcher یا در بخار می توانید بازی همراه با کنسول بازیکنان بر روی PlayStation 4, Xbox One و سوئیچ.

نیز وجود دارد یک جدید رویداد های فصلی به نام "گنجینه های از دست رفته مجموعه" است که لرزش هسته ایده های طراحی های جدید "مسلح و خطرناک تکامل" محدود به زمان حالت بازی معرفی خواهد شد حمل قیامت ابزار برای احیای زدم هم تیمی های در رفتن و تاب های جدید به بازیکن توانایی است.

EA آوردن سیمز 4, Titanfall 2و بیشتر به بخار و همچنین

زیر فشار خود را برای حمایت از سیستم عامل بیشتر بر روی PC EA اعلام کرد که این امر آوردن یک راه, Dead Space 3, سیمز 4, و Titanfall 2 به بخار در کنار Apex افسانه. این یک تغییر قابل توجه در جهت EA که قبلا محدود نسخه PC از بازی های خود را به منشاء آن پلت فرم.

موشک عرصه جدید چند نفره تیرانداز قهرمان آینده جولای 14th,

EA آخرین بازی چند نفره است که راه اندازی شده در جولای 14 برای PS4, Xbox One و PC با پشتیبانی از هر دو منبع و بخار بر روی ویندوز است. آن را یک قهرمان تیرانداز در ورید سرپرستی با یک کارتونی زیبایی و بازیگران از 10 کاراکتر با توانایی های منحصر به فرد. این بازی برای اولین بار اعلام کرد از یک سال پیش و آن را در حال حاضر آماده برای راه اندازی در کمتر از یک ماه.

Star Wars: اسکادران جدید اول شخص تیرانداز فضا است که شما قرار می دهد در صندلی خلبان از یاد جنگ ستارگان فضاپیما از جمله X-بال و کراوات مبارزان. منتشر شده اکتبر 2 برای PlayStation 4, Xbox One و PC نیز خواهد شد به طور کامل قابل پخش در واقعیت مجازی بر روی PS4 و PC. تریلر گیم پلی بازی را نشان می دهد کمی از بازی را روایت و پنج در و پنج تیم در میدان جنگ در جنگهای.

جدید اسکیت بازی در حال آمدن است

ما نمی دانیم که چقدر در مورد این یکی اما EA ذخیره احیای آن بسیار دوست داشتنی اسکیت سری به عنوان "یک چیز دیگر" در پایان آن کنفرانس مطبوعاتی. کریس "چون" پری بازی مدیر گفت: "این آغاز کار است. این اسکیت تکامل همچنان ادامه دارد." آن را برای تلفن های موبایل مانند آن را خیلی زود اما "اسکیت 4" بوده است ثابت درخواست از بازی برای طرفداران از سال و پری حتی اذعان الگوی رفتاری شایسته لحظه گفت: "شما این اظهار نظر به وجود."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن