در اینجا بهترین AirPods معاملات

اپل AirPods در میان محبوب ترین هدفون ها در بازار است. آنها جمع و جور و آسان برای جفت شدن با دستگاه های خود را

توسط PARINEWS در 13 تیر 1399

اپل AirPods در میان محبوب ترین هدفون ها در بازار است. آنها جمع و جور و آسان برای جفت شدن با دستگاه های خود را و آنها را به اتصال قابل اعتماد است که می تواند گاهی اوقات یک مشکل واقعا گوشی بی سیم. بنابراین این احتمال وجود دارد که شما ممکن است به دنبال یک معامله بر روی آنها را.

جای تعجب آنها هیچ غریبه ای به گاه به گاه قیمت برش — حتی گران تر AirPods نرم افزار است که پیشنهاد حذف نویز و صدای بهتر از استاندارد نسل دوم مدل معمولا حدود 20 دلار خود را با قیمت معمول.

ما اجرا را از طریق هر سه از مدل های فعلی زیر از جمله نسل دوم AirPods گران تر نسل دوم AirPods که شامل یک شارژ بی سیم مورد و در نهایت AirPods Pro.

شما در حال حاضر می توانید پیدا کردن بهترین قیمت در اپل مقرون به صرفه ترین AirPods در چندین خرده فروشان مانند بهترین خرید, آمازون, B&H Photo, هدف و خارج شده است. به طور معمول $159 آنها $139. برای زمینه ما دیده نمی شود آنها را به سقوط در قیمت زیر $129 بنابراین آیا این بدترین زمان برای سرمایه گذاری است.

مجموعه ای از خرده فروشان ارائه شده است 30 دلار تخفیف در اپل AirPods که شامل چی آماده, شارژ بی سیم مورد. شما نیاز به ارائه خود را شارژ بی سیم, پد را به استفاده از این مدل از ویژگی های کلیدی (اگر شما را برای استفاده از آن فقط گزینه مقرون به صرفه تر بالا) اما حتی بهترین آنهایی که نسبتا ارزان است. این به طور معمول هزینه $199 اما شما می توانید آنها را برای $169 در بهترین خرید, آمازون, هدف و خارج شده است.

اپل بالا پایان بی سیم واقعا از earbuds این AirPods Pro غالبا در دسترس برای کمتر از $249 قیمت خرده فروشی. در چند خرده فروشان است که کاهش قیمت تنها 15 دلار است اما در حال حاضر شما می توانید آنها را به صورت کمی بیش از 20 دلار در گوگل خرید. تاریخی قیمت گذاری داده ها نشان می دهد که وجود ندارد مقدار نوسان در قیمت این مدل هر چند این امکان وجود دارد که ما را ببینید شاید یکی دیگر از $10 در برخی از نقطه در این سال است.

در مقایسه با گزینه های بالا AirPods نرم افزار بهتر کردن کیفیت صدا سر و صدا لغو و در آینده در برخی از نقطه است جدید اپل فضایی از ویژگی های صوتی. ما فکر می کنم آنها بهترین بی سیم از earbuds که صاحبان آیفون باید بخرم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب