میراث Dodda Gadiyara کشیدن فرایند آغاز می شود

حفاظت از کارشناسان جمع آوری مصالح ساختمانی مواد ملات آهک استفاده می شود برای ساخت نقره جشن برج ساعت نمونه های

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399
  • حفاظت از کارشناسان جمع آوری مصالح ساختمانی مواد ملات آهک استفاده می شود برای ساخت نقره جشن برج ساعت
  • نمونه های ارسالی به منطقه ای حفاظت آزمایشگاه در Mysuru و پونا آزمایشگاه برای آزمون

میسور/Mysuru: این روند به حفظ و تعمیر Dodda Gadiyara یا نقره ای جشن برج ساعت ساخته شده در سال 1927 در نزدیکی Rangacharlu تاون هال در شهرستان آغاز شده است با اعضای منطقه میراث کارشناس کمیته جمع آوری نمونه ها از ساخت و ساز مواد مورد استفاده برای ساخت ساختار نمادین است که 75 متر در ارتفاع.

اعضای این کمیته برای بازدید از میراث ساختار شنبه گذشته و جمع آوری مصالح ساختمانی و مواد و ملات آهک و چند قطعه آهن بوده که زنگ زده و نمونه از مواد ساخت و ساز شده است که در رنده کردن در طول سال. این نمونه ارسال خواهد شد به منطقه ای حفاظت آزمایشگاه (RCL) شعبه ملی تحقیقات آزمایشگاهی برای حفاظت از اموال فرهنگی برای تست.

این RCL واقع شده است در Mysuru در Giriyabovipalya نزدیکی Mysuru باغ وحش است و مجهز با زیر ساخت مناسب و آزمایشگاه برای تجزیه و تحلیل مواد و تست, توسعه پایدار و حفاظت از محیط زیست راه حل. برخی از نمونه 93-سال-مدیریت ارسال خواهد شد به یک آزمایشگاه در پونا بیش از حد برای تجزیه و تحلیل.

ترک های توسعه یافته در منطقه که در آن بل واقع در بخش بالا. وجود دارد یک 5.5 فوت بل در بالای برج و آن را متوقف کرده است و زنگ پس از 30 سال گذشته. وزن فرانسوی ساخته شده بل در حدود 920 کیلوگرم است. قوس ساختار اتحاد ترک ها با توجه به زنگ زدن آهن مورد استفاده در روند ساخت و ساز.

کمیته حفاظت

منحصر به فرد حفاظت از میراث برج ساعت کمیته تشکیل شده است تحت ریاست Mysuru معاون کمیسر Abhiram G. Sankar و Mysuru شهرستان شرکت (MCC) کمیسر Gurudatta Hegde است عضو ، این کمیته میراث کارشناسان و مهندسین سازه از جمله عضو کمیته تخصصی برای توسعه و حفاظت از میسور میراث فرهنگی منطقه و Convenor INTACH (هندی, اعتماد ملی برای هنر و میراث فرهنگی) پروفسور N. S. Rangaraju, N. R. Ashok دارند ، ژنرال (Retd.) Sudhir G. Vombatkere و میراث متخصص Raghunath از بنگالور.

این کمیته و دیگر مقامات در MCC از جمله Superintending مهندس Biligiri اجرایی مهندس Nagaraju دستیار اجرایی مهندس Nagaraju و مهندس Kavitha بازدید از میراث ساختار و جمع آوری نمونه ها. اقدام دیگری مانند پروژه مفصل گزارش آماده خواهد شد هنگامی که RCL گزارش آزمون و پونا گزارش های آزمایشگاه هستند.

MCC را سرزنش

از دادن جزئیات بیشتر در مورد میراث ساختار شهر بر اساس Horologist M. S. Chandrasekhara Iyer گفت: 'ستاره میسور' امروز صبح که راه بازگشت در سال 2005 زمانی که A. B. ابراهیم بود MCC کمیسر چهار عضو کمیته تشکیل شد برای بازگرداندن میراث فرهنگی بنای تاریخی که شامل میسور دستور کار نیروی کار (MATF) عضو M. Lakshman ، ژنرال (Retd.) S. G. Vombatkere سابق SJCE اصلی دکتر سید Shakeeb Ur Rehman و Chandrasekhara Iyer. "بیش از 25 کمیسیون آمده اند و رفته اند پس از سال 2005 و متاسفانه هیچ چیز انجام شد برای بازگرداندن ساختار," او گفت:.

"به دلیل غفلت محض از MCC, میراث وانی Vilas بازار ساعت نزدیک Agrahara سقوط سال پیش. خوشبختانه از آن کاهش یافت و در شب. اگر Dodda Gadiyara می افتد آن را باعث خسارت عمده به عنوان آن می ایستد در یک منطقه شلوغ," 88 ساله Chandrasekhara Iyer گفت.

"من انجام داده اند در عمق پژوهش در Dodda Gadiyara و من پیشرو Horologist. متاسفانه MCC حتی زحمت به من مشورت در کار مرمت. برای 25 سال من شده اند با خودم درگیر در تحقیق و عدم نگرانی توسط MCC عمیقا درد من," او گفت:, و اضافه کرد که او انتظار هر گونه پول از MCC اما یک شانس برای انجام خدمات اجتماعی است.

برج ساعت است که به نام Dodda Gadiyara که به معنی بزرگ برج ساعت. وجود دارد کوچک برج ساعت یا Chikka Gadiyara یا Dufferin برج ساعت واقع در کنار Devaraja بازار در نزدیکی K. R. دایره.

زیبا Dodda Gadiyara نصب شد Nalwadi Krishnaraja Wadiyar در سال 1927 پس از اتمام 25 سال حکومت خود و از این رو در حافظه خود ساختار نامگذاری شد Silver Jubilee برج ساعت. کل محوطه برج است که در حالت غفلت و تابلوهای نصب شده بر ارائه اطلاعات دقیق کمرنگ شده و زنگ زده و نیاز به ترمیم.

اندکی نگرانی برای تاریخچه

برج نصب شد و در 8 اوت 1927 و ساخت و ساز هزینه این تاریخی برج ساعت (Dodda Gadiyara) روپیه بود. 7,500 ساخته شده بود که در شش ماه. در چهار طرف در برج, ساعت, استقرار, تاریخ, ماه, سال و جزئیات دیگر بودند حکاکی در زبان سانسکریت, کانادا, زبان انگلیسی و فارسی زبان در سنگ مرمر در حروف طلایی.

علامت تخته یا پلاک در حال حاضر در یک وضعیت رقت انگیز با محو نامه. زمانی که ساعت قابل توجه بود این صدا شنیده میشد از فاصله نزدیک به دو کیلومتر. این شرکت از ساعت متوقف شده و از بیش از 30 سال است. "ساعت را صدا می کند امواج شد زمان حافظ برای بسیاری از مردم پس از آن به عنوان بسیاری از خانه ها را ندارد ساعت. در حال حاضر همه چیز تغییر کرده و مردم مقامات و نمایندگان را اندکی نگرانی و احترام به تاریخ" Chandrasekhara Iyer پشیمان.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن