سلام یک wildly لجوج جدید سرویس ایمیل از سازندگان Basecamp

با جهان در حال حاضر در ظاهر دولت دائم از بحران ممکن است شما در بازار برای یک آدرس ایمیل جدید. و به

توسط PARINEWS در 26 خرداد 1399

با جهان در حال حاضر در ظاهر دولت دائم از بحران ممکن است شما در بازار برای یک آدرس ایمیل جدید. و به همین دلیل شما خواهد بود ؟ حتی در بهترین زمان گرفتن یک آدرس ایمیل جدید می آید با همه بدون هیچ زحمتی از تغییر شماره تلفن خود را بدون جزئی ارتقاء است که یک گوشی جدید به ارمغان می آورد. تغییر آدرس ایمیل خود را احساس می کند مانند یک بی معنی مبارزه در یک جهان که در آن گزینه های موجود با این حال عادی کار اساسا خوب است. مانند تغییر بانک ، و یا در حال حرکت به یک آپارتمان جدید در همان ساختمان.

در هر صورت من متاسفم که به گزارش آن زمان به در نظر گرفتن یک آدرس ایمیل جدید. به این دلیل است که هی جدید سرویس ایمیل از Basecamp. این واقعا اصلی را در پیام رسانی است که احساس می کند مانند اولین چیز جالب اتفاق می افتد به ایمیل پس از هوشمندانه برنامه های مانند صندوق پستی و گنجشک repurposed حساب Gmail خود را و آن را در دسترس در یک بتا باز از امروز شروع. با 99 دلار در سال برچسب قیمت و تند برخی از نظرات در مورد چگونه ایمیل باید کار هی است نه برای همه یا حتی اکثر مردم است. اما اگر شما به خودتان پیدا کنید سایش در رکود Gmail و Outlook و یا فقط به دنبال یک راه به روی صفحه نمایش از بسیاری از افرادی که هرگز به شما ارسال یک پیام هی خوبی با توجه به ارزش.

"آخرین باری که من فکر می کنم هر کسی که واقعا هیجان زده در مورد ایمیل بود که 16 سال پیش زمانی که جیمیل راه اندازی شد می گوید:" Jason سرخ شده Basecamp بنیانگذار و مدیر عامل شرکت. "نه بسیار تغییر کرده است پس از آن. ... ما در حال تلاش برای آوردن برخی از جدید فلسفی دیدگاه."

هسته بینش هی است که پس از 16 سال از Gmail و Outlook و سال بیشتر از هاتمیل و دیگر خدمات قبل از آن ما در حال حاضر یک ایده خوب از چه ایمیل واقع است. و در هی را مشاهده ایمیل در واقع سه چیز است. این چیزهایی که شما نیاز به پاسخ به همه چیز شما می خواهید به عنوان خوانده شده رسید. هر می شود خانه خود را در داخل نرم افزار و اساسا چیز دیگری است خوش آمدید.

همه از این است که در همراهی با یکی از جدید فلسفی دیدگاه Basecamp می خواستم را به Basecamp است که نه بیش از حد بسیاری از مردم باید ایمیل شما. وقتی کسی برای اولین بار می فرستد یک پیام به شما Hey.com آدرس ایمیل را وارد در برگزاری یک قلم برای اولین بار فرستندگان. در اوقات فراغت خود را, شما می توانید فهرست های مختلف انسان ها, خبرنامه و پیام های بازاریابی تمام امید برای یک نقطه در صندوق پستی خود را. از آنجا شما می توانید تصمیم بگیرید که به آن تعلق دارند — و یا که آنها تعلق ندارند و در ایمیل شما. همه در همه ، با یک کلیک یک thumbs-down دکمه فرستنده از بین می رود برای همیشه لطفا برای. (مگر اینکه شما ترحم بر آنها و بازگرداندن آنها به صندوق پستی از طریق یک تنظیم در جای دیگر در برنامه.)

"شما در واقع دریافت ایمیل کمتر — که چیزی که ما در حال تلاش برای رسیدن به" سرخ شده می گوید.

اما با سلام شما فقط تصمیم بگیرید که چه می آید به صندوق پستی خود را — شما تصمیم می گیرید که در آن باید بروید. اگر شما روی صفحه نمایش برای اولین بار فرستنده در حالت پیش فرض آنها رفتن به هی این صندوق که به صورت کاملا بدون هیچ دلیل خوب هی تماس Imbox. (آن را برای "مهم جعبه" و هیچ با تشکر از شما.)

ایمیل از دوستان و خانواده و همکاران شما به احتمال زیاد می خواهید به نگه داشتن در Imbox. تمام ایمیل خوانده نشده به نظر می رسد در بالا و قبلا خواندن ایمیل نشسته زیر در عقب-به ترتیب زمانی. Gmail به شما می پرسد برای بایگانی کردن ایمیل های قدیمی و جستجو آنها را اگر شما نیاز به; هی نگه می دارد همه چیز را در دید کامل به کل مفهوم صندوق صفر چربی انگشت وسط.

بسیاری از ایمیل لازم شامل رسید, حمل و نقل, اطلاعیه ها و سایر فانی و هی به شما امکان فیلتر کردن همه است که به یک بخش به نام "دنباله مقاله است." و برای دیگر بار خوانده شده مانند سرمقاله خبرنامه ها و کاتالوگ الکترونیکی وجود دارد یک بخش به نام "خوراک" طراحی شده به شما اجازه فهرست: صندوق ورودی ایمیل به عنوان آر اس اس خوان.

اما آنچه در مورد ایمیل که در واقع نیاز به یک پاسخ ؟ کسانی که پیام های خود را بخش بیش از حد. در زیر هر ایمیل یک دکمه است که می گوید "پاسخ" در حال حاضر و دوم با برچسب "پاسخ بعد." کلیک کنید یکی از دومی و این پیام اضافه شده به جذاب شمع در پایین خود را Imbox. وقتی که شما آماده برای پاسخ کلیک کنید پاسخ-بعد از پشته برای دیدن ایمیل های خود را که نیاز به پاسخهای هوشمندانه side-by-side view به نام "تمرکز و پاسخ" با اصلی در یک سمت و پاسخ خود را در دیگر. راه اندازی اجازه می دهد تا شما را به شخم زدن از طریق پشته بزرگ از ایمیل ها به سرعت آن را بهبود قابل توجهی در hopscotching که در اطراف Gmail و Outlook نیاز است.

نهایی دسته هی باعث می شود فضا برای ایمیل های که به هر دلیل شما می خواهید به نزدیک در دست. شاید آن یک بلیط فیلم یا یک پاس شبانه روزی یا یک رسید. شما می توانید علامت گذاری پیام به "کنار" و آن را نشان خواهد داد تا در یک بیننده اختصاص داده شده هنگامی که شما به آن نیاز دارید.

سلام همچنین دارای یک فایل بیننده برای دیدن هر موجود در صندوق پستی خود را که به نظر می رسد مانند چیزی جیمیل ممکن است به فکر ساخت در 16 سال گذشته. (چشم انداز بود.) با کلیک بر روی "All Files" و شما خواهید دید فایل پیوست مردم فرستاده شده اند شما به ترتیب معکوس است که به سختی انقلابی اما می تواند وحی برای کاربران جیمیل. (یک کنایه: شما نمی توانید پیش نمایش فایل را با کلیک کردن بر روی آن به جای یک کلیک بر روی تصویر کوچک خواهد کرد دانلود این فایل را به کامپیوتر خود را.)

اگر شما یک برچسب فرد شما می توانید اضافه کردن برچسب به ایجاد سفارشی گروه بندی برای ایمیل های خود را. اما وجود دارد هیچ ستاره پرچم و یا راه های دیگر از افتراق ایمیل های خود را به دلیل در هی نظر کسانی که "راه حل هک است که می تواند به معنای یک میلیون چیزهای سرخ" به من گفت. پاسخ یا پاسخ نمی دارد و هیچ پرچم.

یکی دیگر از لمس خوب در هی یک ویژگی به نام بریده. اگر شما چیزی را در یک ایمیل که شما می توانید آن را برجسته و و از آن خواهد شد اضافه شده به مجموعه ای از نکات برجسته دیگر که شما می توانید در هر زمان. (فکر می کنم Kindle برجسته اما برای ایمیل.) آن را به هیچ چیز شما نمی تواند انجام دهد در یک فایل متنی ساده, اما من می توانم آن را تبدیل شدن به یک دوست داشتنی بایگانی دیجیتال packrats — به خصوص برای کسانی که خواندن بسیاری از خبرنامه در صندوق خود را. و یا شما فقط می تواند استفاده از آن برای دسترسی سریع به شماره تاییدیه و مفید دیگر جزئیات.

چرا که آن را یک سوپ-به-آجیل ایمیل پلت فرم و نه فقط یک رابط کاربری جدید برای Gmail و یا تبادل هی می توانید انجام دهید دیگر عجیب و غریب و قدرتمند چیز است. شما می توانید ادغام نامتجانس موضوعات ایمیل به یکی برای مرور آسان تر به عنوان مثال ، (آن را نمی خواهد تحت تاثیر قرار راه دریافت کننده نظرات ایمیل خود را در پایان.) و یا شما می توانید تغییر خط موضوع ایمیل به چیزی بیشتر برای شما مفید بدون تغییر آن را برای شخص شما مربوطه ،

هی نظرات دیگر. این بلوک تمام پیگیری پیکسل ناتوان خوانده شده رسید و دیگر نظارت است. آن را اصرار دارند که شما با استفاده از دو فاکتور تأیید هویت به عنوان مثال — و از طریق کد QR بیش از حد; هیچ یک از این نا امنی اس ام اس کسب و کار. آن را به شما اجازه آن را امتحان کنید قبل از شارژ شما اما فقط برای 14 روز. برنامه های خود را نمی خواهد به شما اطلاع از هر گونه ایمیل های جدید در همه, مگر اینکه شما به آنها بگویید و سلام بسیار زیبا و شک و تردید در مورد این ایده از ایمیل به طور کلی که شما باید برای فعال کردن اطلاعیه ها در هر فرستنده اساس.

"اکثر نرم افزار ها فکر می کنند مرکز جهان است. آنها مهم ترین چیز در جهان است. آنها رو به فشار همه چیز را به شما سرخ" می گوید. "ما که مهم نیست."

هی نیست اول مستقل از پلت فرم به ایمیل می رسند پس از Gmail; حریم خصوصی متمرکز ProtonMail برای مثال باز شده است به پس از سال 2016. دره سیلیکون به تازگی شیفته Superhuman $30-یک-ماه خدمات است که با استفاده از سرورهای Gmail به ارائه سریع جایگزین رابط. (آن را نیز هنوز در بتا بسته پس از شش سال تقویت این ایده که آن را به یک باشگاه های کشور برای خود مهم emailers در کسب و کار است.)

هی کمتر گران تر از مافوق انسانی است, اما آن را بسیار گران تر از یک جیمیل یا Outlook.com حساب. و گردن کلفت به عنوان کسانی که غول هستند آنها همچنین با توسعه اکوسیستم کامل از افزونه هایی که تکرار می تواند جنبه های مختلف هی را ارائه. شما همچنین می توانید انتخاب کردن به یکی از بسیاری از خدمات است که دوباره پوست و چشم انداز و یا Gmail مانند Mailplane, هوایی, و یا نیوتن (بدون ارتباط با نویسنده).

اما من مطمئن هستم که هر یک از آنها را مطابقت با سلام به محض آن جسارت. Basecamp فقط 56 نفر و در دو سال آنها چرخید تا یک ایمیل پلت فرم ساخته شده است و شش مشتریان بومی — iOS, Android, web, مک, ویندوز و لینوکس. پس از مکرر ارتقاء سرخ شده و او از بنیانگذاران David Heinemeier Hansson — آنها بیش از 650,000 پیروان توییتر بین آنها — بیش از 50 ، 000 مردم پیوست و در لیست انتظار برای سعی کنید با سلام. بیش از چند هفته آینده آنها به شما اجازه افراد در لیست انتظار برای شروع به استفاده از آن.

سرخ شده است و تحت هیچ توهمی که او در مورد به له Gmail. "این جاه طلبانه ترین چیزی که ما تا کنون انجام," او می گوید. "و همچنین من می گفت این احمقانه ترین چیزی که ما تا کنون انجام می شود — در, مانند, مثبت ترین معنای کلمه است. ما فقط گفت: ما می خواهیم به ارائه یک جایگزین. ما می خواهم به انجام برخی از چیزهایی که ما فکر می کنم اساسا نیاز به انجام برای حل email."

بر خلاف اکثر بنیانگذاران من صحبت کردم با سرخ می گوید که او خوشحال خواهید بود اگر هی می توانید جذب 100,000 مشتریان. یک نسخه برای کسب و کار راه اندازی خواهد شد بعد از آن با امکانات برای تیم است و می تواند کمک هی گسترش فراتر از اولیه مخاطبان از Basecamp cultists و بهره وری پیشرفته.

در ضمن سلام دادن ایمیل کاربران در همه جا به برخی از ایده های جدید را در نظر بگیرید. و آن را به غول تکنولوژی چیزی است که آنها به شدت نیاز: رقابت است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن