هی قتل هورنت چگونه آن را

سلام آن است که من خود را بی باک قتل هورنت خبرنگار. چه قتل هورنت شما بپرسم ؟ من آرزو می کنم من نمی دانم. اما هم

توسط PARINEWS در 12 مرداد 1399

سلام آن است که من خود را بی باک قتل هورنت خبرنگار. چه قتل هورنت شما بپرسم ؟ من آرزو می کنم من نمی دانم. اما همانطور که من نوشت در مه, غول های آسیایی هورنت (نام رسمی خود را) می تواند به رشد دو اینچ طول ریپ سر از زنبور عسل و استینگر که جم می تواند حق را از طریق استاندارد پرورش زنبور عسل مناسب است. آه و آنها می توانند پرواز کنند تا 20 کیلومتر در ساعت و نیش خود را می تواند شما را بکشند. طبیعت است و بهترین.

حدس بزنید چه, هر چند: قهرمانان در واشنگتن وزارت کشاورزی می گویند که آنها به دام افتاده قتل هورنت در این دولت برای اولین بار (به عنوان مخالف به پیدا کردن یکی در طبیعت). زنبور کشف شد در دام نزدیکی آلاسکا در شهرستان Whatcom (حدود 35 مایلی جنوب مرز کانادا) در جولای 14th و مثبت شناسایی جولای 29th.

این WSDA می گوید او به معنی تله کار (ماهواره) اما همچنین که یک مستعمره جدید از اورلئانز تشکیل شده است (boo) پس از اولیه رؤیت در ایالات متحده در ماه دسامبر. نه تنها آنها به دنبال و باطل, اسیایی غول اورلئانز در نظر گرفته است آفت مهاجم و دانشمندان واقعا می خواهید برای جلوگیری از اورلئانز از ایجاد یک حضور در آمریکا به دلیل تهدید آنها مطرح ظریف جمعیت زنبور عسل.

سون Spichiger مدیریت حشره شناس در WSDA می گوید آنها هنوز هم در حال کار برای تعیین اینکه آیا یکی از آنها گرفتار یک کارگر یا ملکه از این نوع در بین از نظر اندازه. او را متمایل به سمت آن یک کارگر. در اینجا side-by-side (با عرض پوزش):

Spichiger می گوید آنها نیز خوش بینانه است که آنها قادر خواهید بود برای زنده-دام برخی از اورلئانز را به عنوان به خوبی و احتمالا برچسب آنها را برای ردیابی. "این یک کمی ناقص زمانی که شما در حال پوشیدن تقریبا اینچ ضخامت هورنت کت و شلوار و آن را در ماه جولای و البته شما کمی عصبی گفت:" در طول یک تماس را فشار دهید.

قهرمانان به طور جدی.

زیرا تعداد زیادی از غول های آسیایی اورلئانز را افزایش می دهد به عنوان یک مستعمره توسعه WSDA می گوید ساکنان به احتمال زیاد برای دیدن یکی در اوت و سپتامبر. اما! این متخصص حشره شناس نیست screwing اطراف در اینجا. با توجه به WSDA انتشار اخبار:

WSDA را در مراحل بعدی در حال جستجو برای لانه با استفاده از دوربین های مادون قرمز و جای اضافی تله به منظور گرفتن زندگی غول های آسیایی هورنت نمونه. WSDA آفت کارکنان برنامه استقرار تله های ویژه ای در نظر گرفته شده برای به دام انداختن اورلئانز اما آنها را زنده نگه دارید. اگر آنها زنده اورلئانز گروه تلاش خواهد کرد به برچسب و پیگیری آنها را به مستعمره خود. یک بار واقع شده که آژانس بین بردن مستعمره.

مرد که کل پاراگراف است مانند یک زمین جدید CSI: قتل هورنت نشان می دهد (cc Quibi Netflix بکشد, طاووس, و غیره.) که من کاملا دیده بان اگر چه من ممکن است سریع به جلو را از طریق برخی از قطعات. این WSDA می گوید این صدها تله سعی کنید برای گرفتن بیشتر از اورلئانز و اعضای عمومی هزاران نفر از خانه ساخته شده تله نیز که Spichiger می گوید مفید است: "ما امیدواریم که این تنها یکی پیدا کنیم و برای سال, اما ما یک مقدار زیادی از تله ها و است که باید به کمک ما مطمئن شوید که ما پوشش منطقه و مراقبت از هر گونه مشکلات است."

این WSDA می گوید مردم می ساخت و خود را تنظیم تله برای اورلئانز و گزارش رؤیت در وب سایت خود را. بدیهی است که شما می خواهید انجام دهید که پس از شما را متوقف جیغ و واقعا سعی کنید برای جلوگیری از تماس با آنها نیش خود را واقعا صدمه دیده است. نگاهی به عکس اگر شما یکی را ببینید. اما ترک دست زدن به حرفه ای.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب