سطح بالا تیم بازرسی KRS سد ساختاری تعمیرات

توسط S. S. Ravikumar میسور/Mysuru: این COVID ناشی از مستند است خنثی کارناتاکا منابع آب وزارت تابستان سالانه سد

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

توسط S. S. Ravikumar

میسور/Mysuru: این COVID ناشی از مستند است خنثی کارناتاکا منابع آب وزارت تابستان سالانه سد و کانال تعمیر کار پروژه است. در حال حاضر هم به تقلا در جنگ-جای پا قبل از موسمی دستاوردهای قدرت. آماده سازی در نوسان کامل برای رسیدگی سنگین جریان به 13 عمده مخازن در سراسر کشور.

این مخازن که در حال آماده شدن برای رسیدگی به جریان شامل کریشنا رجا ساغر (KRS) سد در مندیا منطقه تاسیسات جنوب منطقه کارناتاکا و تامیل نادو. به عنوان بخشی از آماده سازی یک تیم به رهبری توسط منابع آب وزارت کار Lakshmanrao Peshve بازدید KRS در جولای 15 تا معلوم آمادگی سد برای دریافت آب بیشتر به خصوص در ماه های اوت و سپتامبر و اکتبر که در آن سطح آب را در حداکثر آن مانند سال گذشته است.

زمانی که سطح آب در KRS لمس 100 فوت علامت در تاریخ 8 ژوئیه سال جاری مقامات از Cauvery Neeravari Nigama محدود (CNNL) که مدیریت سد گفته بود ستاره میسور است که آنها تا به حال مورد استفاده در این مستند هم به تعمیر و نگهداری 173 تاج دروازه به طوری که آنها می توانید دریافت آب بیشتر و بیشتر تا سد خود می رسد لبه. گیتس نیز ساخته شده آماده برای تخلیه آب به عنوان و هنگامی که این سد حداکثر خود می رسد سطح 124.80 ،

دست زدن به جریان بیشتر

منابع آب وزارت کار Lakshmanrao Peshve تیم بود مطلع از این آثار گرفته شده توسط CNNL در این سال به خصوص در طول مستند. این مستند تا به حال تاثیر نامطلوب. در ماه مارس آوریل و مه CNNL مقامات آماده سازی سد و کانال در چنین راهی است که وقتی موسمی آب آمده, آن است که به درستی به کار گرفته.

سه ماه دوره را قادر می سازد به بخش حفاری جوندگان مارها و bandicoots که burrowed به شکاف در ساختار خروج از آن تضعیف شده است. پس از دسامبر و ژانویه ماه جریان آب متوقف می شود و سد ساختار می شود بسیار خشک است.

همچنین ترک ها ناشی از سد ساختار با توجه به گرمای بیش از حد. اگر نه تعمیر و بازسازی آن مخاطره آمیز است که بالا و سرعت نفوذ آب به ترک. فرایند ترمیم به نام ملات نازک از ملات استفاده می شود برای پر کردن فضاهای مانند مفاصل در سنگ تراشی.

تعمیر پروتکل دنبال کرد

این مستند پیش بینی نشده می خوردند به عملیات تعمیر وادار بخش به چشم پوشیدن معمول مناقصه برای شناسایی پیمانکاران به پایان کار در یک جنگ-جای پا با دستی کار. اما CNNL مقامات گفته Lakshmanrao Peshve تیم که سالانه تعمیرات انجام شد طبق روش ها و پروتکل ها گذاشته در تعمیر دستورالعمل.

این تیم انتظار می رود به ارائه گزارش در آمادگی KRS سد به کمیته داخلی از Cauvery مدیریت آب اقتدار (CWMA) تشکیل شده توسط دیوان عالی کشور است. داخلی کمیته شامل آبیاری کارشناسان از Cauvery حوضه ایالت کارناتاکا تامیل نادو کرالا و تامیل نادو. این تیم تا به حال به ارمغان آورد برخی از تجهیزات با آنها به منظور بررسی ادعاهای ساخته شده توسط CNNL مقامات.

دیگر سدها به بازرسی می شود

"هیچ انسانی فعالیت های رخ داده در طول مستند, محدود کردن بخش را به طور منظم کار می کنند. ما نیز تحت مستند. هیچ نقشه برداری می تواند انجام شود و هیچ چیز می تواند نظارت. وجود دارد هیچ وسایل نقلیه برای رفتن. در حال حاضر همه چیز در حال حرکت در مسیر درست است و ما در حال بازرسی دیگر سدهای در دولت بیش از حد" Peshve گفت CNNL مقامات.

تیم کارگردانی CNNL مقامات و نه صبر کردن برای دولت به منظور انتشار آب از KRS تاج دروازه. آن را به عنوان موسمی فصل دم پایان کشاورزان خواهد بود انتظار آب برای آبیاری و همچنین آب باید به صورت دوره ای منتشر شد به تامیل نادو به عنوان در هر دیوان عالی کشور حکم. مقامات گفته شد به تماشای جریان از حوضه آبریز مناطق در Kodagu و سپس مدیریت انتشار هر آب چرخه انتشار.

مقامات همچنین خواسته شد به نگه داشتن چشم در سد امنیتی با نگه داشتن نیروی امنیتی و دوربین های مدار بسته تا به تاریخ. سد امنیتی است که توسط مدیریت مرکزی صنعتی نیروی امنیت (CISF). در صورتی که دولت اجازه گردشگران به سد مقامات باید آماده یک طرح رسیدگی به گردشگران بیش از حد به آنها گفته شد.

Shankaregowda ارشد مهندس آبیاری در بخش Superintending مهندس Vijay Kumar اجرایی مهندس راجو و دستیار اجرایی مهندس Vasudev و دیگر مقامات حاضر بودند در طول بازرسی.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب