مدیران هتل ها نگران دستورالعمل جدید

کارناتاکا برای باز کردن هتل ها و مکان های عبادت از ژوئن 1; مرکز جهت انتظارباز کردن نقاط توریستی بیش از حد به ع

توسط PARINEWS در 9 خرداد 1399
  • کارناتاکا برای باز کردن هتل ها و مکان های عبادت از ژوئن 1; مرکز جهت انتظار
  • باز کردن نقاط توریستی بیش از حد به عنوان هتل ها بستگی صنعت سفر و تقاضای ذینفعان

بنگلور/Mysuru: خبر خوب برای جانبازان در کارناتاکا به عنوان دولت دولت تصمیم گرفته است که تمام معابد و کلیساها و مساجد را دوباره باز کنید از 1 ژوئن. به طور مشابه دولت نیز اجازه می دهد تا رستوران ها و هتل ها و سالن ها و باشگاه های ورزشی به دوباره باز کردن. با این حال تصمیم نهایی در مورد این مراحل را استراحت در دستورالعمل های منتشر شده توسط این مرکز در پایان ممکن است.

تصمیم به دوباره باز کردن هتل ها و مکان های عبادت پس از جلسه هیئت دولت روز گذشته برگزار شد که در آن تمام وزرای بودند از نظر متفق است که هتل ها ورزشگاه ها و معابد باید باز با توجه به دستورالعمل.

"معابد باز خواهد شد از ماه ژوئن 1, اما کاملا آن نیاز به کسب اجازه از نخست وزیر. من به او نوشته شده است و من انتظار دارم که اجازه داده خواهد شد" Yediyurappa دیروز به خبرنگاران گفت. "و اگر معابد مجاز و سپس مساجد و کلیساها را نیز باز خواهد شد. قانون برای همه یکسان است."

CM ساخته شده یک مورد برای هتل ها و رستوران ها باز با اشاره به این که مردم از کشورهای دیگر میآمدند در اعداد بزرگ است. "صدها و هزاران نفر از مردم هستند که از خارج. بدون هتل های آنها نمی خواهد که مواد غذایی و اتاق. من نوشته ام به ساعت در مورد این. ما به محض دریافت مجوز ما باز خواهد شد هتل ها," او گفت:.

مدیران هتل ها در حال نگه داشتن انگشتان دست خود را عبور به عنوان مرکز صدور دستورالعمل. آنها می خواهند حتی توریستی برای باز کردن از 1 ژوئن. "جدا از مشتریان به طور منظم بسیاری از هتل ها در Mysuru زنده ماندن در گردشگری, سفر و بخش مهمان نوازی. چه نقطه در افتتاحیه هتل ها و نگه داشتن توریستی بسته ؟ گردشگری باید اجازه داده شود و البته همه COVID-19 اقدامات احتیاطی باید گرفته شود" گفت: Mysuru هتل داران انجمن رئیس جمهور C. Narayanagowda.

منابع گفت که مدیران هتل ها نگران این دستورالعمل اگر در همه آنها مجاز به باز کردن از 1 ژوئن. "ما نمی دانیم که چه نوع از دستورالعمل های مرکز صادر خواهد شد. اگر دستورالعمل های سخت مانند وجود دارد باید تنها یک فرد در هر جدول اجباری بسته شدن در 7 ساعت و دیگران آن را امکان پذیر نمی شود. همه کسب و کار و شرکت های مجاز به انجام کسب و کار و ما هم باید مجاز" منابع از هتلداران گفت.

مدیران هتل ها اصرار دارند که آن را به عنوان صنعت فلج و مرکز دستورالعمل باید فلج آنها بیشتر است. "قوانین و محدودیت ها به یک اندازه خوب است. اگر وجود دارد بیش از حد بسیاری از محدودیت ها و حتی مواد غذایی خواهد بود و گران. ما منتظر دستورالعمل و سپس تصمیم گیری در مورد آینده دوره عمل" منابع اضافه شده است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن