چگونه باید جو بایدن بود

هیچ کس نمی داند دقیقا چه کنوانسیون ملی دموکرات ها خواهد شد شبیه به این سال با اجتماعی فاصله محدودیت هنوز هم در

توسط PARINEWS در 22 اردیبهشت 1399

هیچ کس نمی داند دقیقا چه کنوانسیون ملی دموکرات ها خواهد شد شبیه به این سال با اجتماعی فاصله محدودیت هنوز هم در جای خود در ویسکانسین و در سراسر کشور است. آن را در حال حاضر منتقل شده است و تا پایان تابستان و بالا دموکرات مانند نانسی پلوسی را پیشنهاد برگزاری آن در عظیم خالی ورزشگاه را برای جلوگیری از گسترش بیماری. اما روز شنبه, کتابداری و اطلاع رسانی اسمیت مشاور سابق برای پیت Buttigieg کمپین تبلیغ یک ایده جدید است که من بسیار علاقه: تکرار Travis Scott آوریل Fortnite عملکرد اما با یک زن هولوگرام جو بایدن.

"استفان اسمیت که دیجیتال کار برای پیت Buttigieg ذکر شده روز دیگر چگونه Travis Scott را تصاحب Fortnite... که واقعا یک راه خلاق به فکر می کنم در مورد آن" کتابداری و اطلاع رسانی اسمیت روز دوشنبه گفت:. "اگر ما می تواند انجام دهد که با جو بایدن — جو بایدن پیش بینی شده در برابر گراند کانیون. که ممکن است کمی بلند پروازانه اما ما می تواند منحصر به فرد محتوای موسیقایی از برخی از بزرگترین هنرمندان موسیقی در این بازی در این, رانندگی, چشم به این کنوانسیون به طوری که مردم می تواند آنها را تماشا کنید."

"که ممکن است کمی بلند پروازانه" درست است. اما اسمیت را افزایش می دهد سوال مهم در مورد مجازی مشارکت در ائتلاف ساختمان و مکانیسم دموکراسی است. او سپس در پاسخ به این سوالات با وسوسه انگیزی امکان غول پیکر هولوگرام جو بایدن. اما اگر بایدن واقعا رفتن به التیام شکستگی در درون حزب دموکرات و تحویل در وعده پس از مغلوب ساختن پیشی جستن آینده برای امریکا او باید مقدار زیادی از کار را به انجام — و هولوگرام نیاز به توان بسیار بزرگ اگر او را برای رفتن به آن را انجام دهد.

چرا که این کنوانسیون یک رویداد ملی, من می خواستم به شکل از چگونه بایدن را باید برای هر فرد در قاره ما برای دیدن او. برای محاسبه این عدد ما در حال فرض کنید که متوسط بزرگ بایدن بیننده در حدود پنج فوت و شش اینچ با استفاده از 2.871848 مایل به اندازه گیری فاصله برای به زمین افق و فاصله از آریزونا به مین 3,000 مایل است. پلاگین این اعداد به معادله گذاشته در این GitHub ماشین حساب و بایدن نیاز به حدود 1000 مایل بلند برای مردمی مین به دیدن بالای سر خود را با توجه به Jason ایوانز یک مهندس مکانیک که در پاسخ سرد من تماس بگیرید در توییتر.

اگر ما را افزایش می دهد که یکی دیگر از 400 یا بیشتر مایل به نیمه بالایی بدن خود را باید به طور گسترده قابل مشاهده بود. دو آن را و آنها می خواهم تمام بدن خود را; 1,400 کیلومتر بایدن را در مجموع به حدود 255 کوه Everests انباشته در بالای هر یک از دیگر. هولوگرام وزن نمی هر چیزی, اما شش پا بایدن در آینده در 215 پوند خواهد ضرب به 258 میلیون پوند با توجه به آستانه را اجرایی ویرایشگر TC Sottek. این یک بایدن.

اگر ما می خواستیم به جای او را در مرکز جغرافیایی ما است که تقریبا در بر داشت در کانزاس بزرگ بایدن نیاز به حدود 1,400 مایل بلند برای سر خود را برای دیدار با کره زمین افق. یکی دیگر از 400 مایل و مردمی خواهد بود قادر به دیدن چهره اش از هاوایی است.

که ممکن است به نظر می رسد بیش از حد, اما آن را کمتر از حد لازم. قرار دادن بایدن در Fortnite خواهد بود نسبتا قابل کنترل خواهد اما هیچ چیز به جلو در Facebook "همدلی مادر" رای دهندگان پایه که مبارزات انتخاباتی است تا با تمرکز بر استخدام. مادران تا حد زیادی بازی نمی Fortnite. اما آنها را به بیرون نگاه کنید و یک Travis Scott به سبک ظاهر بسیار زیاد و بلندی بایدن هولوگرام می تواند به تولید این نوع از وزوز است که به سادگی پول نمی توان خرید.

در نتیجه ایجاد بزرگ بایدن خواهد بود عظیم انجام شده توسط حزب دموکرات اما کاملا به ارزش آن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب