چگونه Fox Sports را با استفاده از مجازی طرفداران ایجاد شده در موتور Unreal برای پر کردن خالی استادیوم ها در MLB پخش

بیس بال است. اما MLB را نگاه کمی متفاوت در COVID-19 جهان خالی استادیوم پر از سکوت مقوا cutouts به جای هزاران ن

توسط PARINEWS در 4 مرداد 1399

بیس بال است. اما MLB را نگاه کمی متفاوت در COVID-19 جهان خالی استادیوم پر از سکوت مقوا cutouts به جای هزاران نفر از طرفداران فریاد در تلاش برای جلوگیری از گسترش ویروس. این است که مگر اینکه شما در حال تماشای ورزشی. شروع این آخر هفته شبکه نه تنها می توان لوله کشی در فن صوتی, اما آن را نیز پر می ایستد با دیجیتالی ارائه شده و طرفداران خود را برای MLB پخش شروع با این چهار یانکی ها-اتباع بازی.

تمام 30 MLB تیم خواهد بود با تکیه بر جعلی سر و صدای فن واقعی استادیوم ها (منابع از سونی MLB: The Show بازی) همراه با معمول در ورزشگاه گوینده پیاده روی تا موسیقی و دیگر جنبه های پمپ و شرایط است که همراه با لیگ اصلی بیس بال. اما Fox Sports تنها پخش آن را اعلام کرد قصد دارد برای طرفداران مجازی.

"ما معتقدیم جمعیت و دیدن مردم در کرسی بخشی از یک پخش از رادیو و تلویزیون در سطح بالا و ورزشی در لیگ های برتر. بنابراین ما می خواستیم به آمده تا با یک راه حل برای آن" توضیح می دهد که براد Zager تهیه کننده اجرایی و سرپرست تولید و عملیات در Fox Sports.

"ما نه به دنبال فریب دادن کسی آن را هنوز هم در مورد بازی. اما shot-to-shot هنگامی که شما در حال تماشای یک پخش آن را بیشتر قابل توجه است که شما در حال تماشای چیزی است که به طور معمول یک پخش با طرفداران در فقط خالی ورزشگاه و داشتن این احساس عجیب و غریب — ما می خواهیم به مردم یک حس عادی," Zager می گوید. "و ما احساس مانند پایین رفتن این مسیر و تلاش برای استفاده از یک مجازی جمعیت امیدوارم آن را به طوری که در می آمیزد و شما می توانید تمرکز بر روی بازی بیشتر به این دلیل که شما در حال فکر کردن در مورد پوچی از لیگ اصلی بیس بال ورزشگاه در طول بازی است."

این اثر ترکیبی از فن آوری ممکن است شما قبل از دیده می شود. این نرم افزار واقعیت افزوده استفاده می شود برای قرار دادن جمعیت است که به نام Pixotope که مشغول به کار در آر گرافیک برای چیزهایی مانند سوپر باول و کانال آب و هوا وحشتناک طوفان هشدار تظاهرات.

این کار با اعمال نفوذ گرافیک (ایجاد سازمان خلاق قاشق نقره ای انیمیشن) ساخته شده در حماسه را Unreal Engine. Unreal Engine استفاده شده است در اینجا به همین دلیل آن ها را برای ایجاد بازی های ویدئویی و یا برای تهیه مجازی در مجموعه پس زمینه نشان می دهد مانند این Mandalorian. بر خلاف اکثر فیلم گرافیک که باید رندر در پس از تولید پس از این واقعیت غیر واقعی ارائه می تواند در زمان واقعی آن به مراتب مناسب تر به صورت زنده از تلویزیون.

در نهایت SportsMedia تکنولوژی (SMT) — همان شرکت است که دسته بسیاری از ورزش ها-محور رایانه پوشش است که شما با آن آشنا هستید مانند زرد اول خط پایین در فوتبال بر روی صفحه نمایش ساعت و بیاد و بیشتر — دستگیره دوربین ردیابی برای قرار دادن کسانی که گرافیک بر روی دوربین زنده خوردها. چهار دوربین — بالا خانه centerfield بالا اول و سوم بالا, دوربین — را نشان می دهد طرفداران مجازی.

Fox Sports تولید کنندگان قادر خواهد بود برای کنترل چیزهایی مانند چگونه کامل مجازی "جمعیت" برای یک بازی داده شده چه آب و طرفداران لباس می پوشد و چه درصدی از جمعیت خواهد بود, صفحه اصلی, طرفداران در مقابل دور اگر چه این شرکت است که هنوز هم بدانند چگونه آن را به برخی از کسانی که در تصمیم گیری. "ما بدانند این از در حال حاضر, و ما همچنان به تکامل این روند که ما از طریق این آخر هفته و بازی به بازی و هفته به هفته می گوید:" Zager.

فاکس پخش برنامه های ورزشی نیز ادغام جعلی فن های صوتی در حال بازی در این ورزشگاه به پس زمینه از میکروفون کلیپ از بازیکنان (مانند طول رزین) و دیگر در بازی های صوتی, اما آن را تقویت که زنده صوتی خود را در پایان بیش از حد شبیه به چگونه آن را انجام شده است برای MLS بازی.

و در حالی که تعاملات بین مجازی جمعیت و صدا خواهد بود اساسی در حال حاضر (مانند بیسیک به سلامتی بوس و موج) این شرکت امیدوار است به بهتر ادغام این دو به عنوان آن می شود عمل بیشتر در طول فصل است. "این چیزی است که ما امیدواریم که می شود حتی بیشتر مشارکتی و بیشتر در همان صفحه به عنوان ما این کار را بیشتر و بیشتر قادر به ترکیب فایل های صوتی و جمعیت با هم."

در حال حاضر طرفداران مجازی را تنها از تلویزیون پخش شود در MLB بازی روباه اما این امکان وجود دارد که به صورت دیجیتالی تولید شده و طرفداران می تواند به نظر می رسد در جای دیگر بیش از حد. Zager می گوید که این شرکت در حال کار با تمام آن ورزش حامیان مالی و این که "همانطور که ما نزدیک به سقوط برای فوتبال و ورزش های دیگر اگر ما احساس مانند آن را در مسیر درست و در عین حال ما آن را راه اندازی و آن را رول در ورزش های دیگر" بیش از حد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن