چگونه به اجازه شناختی تعصب کنترل ما هنگام برخورد با COVID-19

چرا بسیاری از مردم ساخته شده است بسیاری از تصمیم گیری های بد در اطراف COVID-19?از یک طرف بسیاری از نادیده اطلا

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

چرا بسیاری از مردم ساخته شده است بسیاری از تصمیم گیری های بد در اطراف COVID-19?

از یک طرف بسیاری از نادیده اطلاعات در مورد این بیماری همه گیر در رد و اهمیت آن. بسیاری معتقد بودند — و برخی همچنان معتقدند — COVID-19 است و بدتر از آنفولانزا و نباید نگرانی است. دیگران فکر ما سیستم پزشکی که به راحتی به مقابله با آن, به عنوان آن را با سارس و دیگر عفونت های تنفسی. بسیاری از فکر می کنم آن را بیش از ضربه به زودی ناپدید شدن با آب و هوای گرم در تابستان است.

از سوی دیگر بسیاری از مردم گرفته اند تهاجمی و سودمند — اقدامات به آدرس ترس خود را. بسیاری از آنها درگیر در وحشت خرید جوراب زنانه ساقه بلند در بیشتر کاغذ توالت از آنها می توانید استفاده کنید در یک سال و کنسرو که آنها هرگز غذا خوردن. دیگران تبدیل به hyped-up معجزه درمان ارائه شده توسط modern-day روغن مار فروشندگان با وجود کارشناسان بهداشت و درمان به وضوح انتقال است که وجود دارد هیچ درمان شناخته شده و یا درمان برای COVID-19.

چنین تصمیم گیری های بنیادی از خطرناک قضاوت اشتباهات است که دانشمندان علوم اعصاب شناختی مثل خودم تماس شناختی تعصبات[1]. این روانی نقاط کور تاثیر تمام زمینه های زندگی ما از سلامت به روابط و حتی خرید به عنوان یک مطالعه تازه نشان داد[2]. ما باید با احتیاط از تعصبات شناختی به منظور زنده ماندن و رشد در طول این بیماری همه گیر.

چه شناختی تعصبات?

شناختی تعصب است که در نتیجه ترکیبی از تکامل ما را از پس زمینه[3] و خاص و ویژگی های ساختاری در چگونه مغز ما سیمی. بسیاری از این روانی نقاط کور اثبات مفید برای بقای ما[4] در اجدادی دشت بی درخت, محیط زیست, زمانی که ما زندگی می کردند به عنوان شکارچی در قبایل. توانایی ما برای زنده ماندن و تولید مثل بستگی سریع غریزی پاسخ بسیار بیشتر از بازتاب و تحلیل.

اصلی ما تهدید پاسخ, که ناشی از باستانی دشت بی درخت, محیط زیست, مبارزه یا پرواز پاسخ. شما ممکن است شنیده ام از آن به عنوان ببر تیز دندان پاسخ: اجداد ما تا به حال به پرش در صد سایه به دور از یک ببر تیز دندان و یا به مبارزه با اعضای یک حمله به قبیله.

تبلیغات

این مارمولک پاسخ مغز ثابت یک جا بزرگ برای نوع کوتاه مدت شدید خطرات ما رو به عنوان شکارچی. ما فرزندان کسانی که تا به حال غریزی مبارزه یا پرواز پاسخ: بقیه زنده ماندن نیست.

متاسفانه ما طبیعی روده واکنش به تهدید به مبارزه یا فرار نتایج در تصمیم گیری های وحشتناک در محیط های مدرن است. آن را به خصوص برای دفاع از ما را از عمده اختلالات ناشی از آهسته حرکت قطار wrecks ما در محیط های مدرن مانند COVID-19 بیماری همه گیر.

بنابراین افرادی که نادیده گرفته و همچنان به نادیده گرفتن — از خطرات ناشی از COVID-19 هستند ابراز پرواز پاسخ. آنها در حال فرار از ناراحت کننده اطلاعات نادیده گرفتن واقعیت موجود است. افرادی که در حال بدست گرفتن تهاجمی و سودمند اقدامات بیان مبارزه پاسخ: تلاش برای کنترل اوضاع انجام آنچه آنها می توانند برای مبارزه با COVID-19.

نه از این پاسخ طبیعی است که پاسخ درست ، ما غرایز طبیعی اغلب منجر شود ما دقیقا در جهت اشتباه در ما متمدن امروزی محیط زیست است. به همین دلیل ما نیاز به اتخاذ متمدن (و غیر طبیعی) رفتار عادات به اطمینان حاصل شود ما توسعه ذهنی تناسب اندام را به بهترین تصمیم گیری.

شما در حال حاضر را غیر طبیعی و متمدن مراحل را برای خاطر سلامت جسمی خود را. در باستان ساوانا آن حیاتی بود برای ما به خوردن قند به همان اندازه که ممکن است برای زنده ماندن تا زمانی که ما در سراسر عسل سیب یا موز. ما فرزندان کسانی بودند که به شدت باعث شکر. در حال حاضر ما دل و روده واکنش هنوز هم بکشید ما را به خوردن قند به همان اندازه که ممکن است با وجود این بیش از حد بودن قند در دنیای مدرن ما و آسیب های ناشی از خوردن بیش از حد بسیاری از شیرینی.

درست مثل شما اقدامات پیشگیرانه برای رفتن در برابر شهود خود را برای حفاظت از سلامت جسمی خود را, شما نیاز به رفتن در برابر خود شهودهای و اتخاذ متمدن تصمیم گیری عادات برای محافظت از خودتان را از COVID-19 و بسیاری از دیگر امروزی مشکلاتی که وجود نداشت در اجدادی دشت بی درخت.

تبلیغات

مناسب ترین تعصبات شناختی برای COVID-19

بیشتر به طور خاص, شما نیاز به سازمان دیده بان برای سه تعصبات شناختی.

در حالت عادی تعصب

در حالت عادی تعصب[5] اشاره به این واقعیت است که ما شهودهای باعث می شود ما احساس می کنید که در آینده حداقل در کوتاه مدت و میان مدت از چند سال آینده خواهد تابع در حدود همان راه گذشته: به طور معمول. که فرض امن در دشت بی درخت, محیط زیست, اما نه امروز که جهان در حال تغییر است به طور فزاینده ای در سرعت سریع.

این تعصب ما منجر به شکست برای آماده سازی نزدیک به عنوان به خوبی به عنوان آنها باید برای احتمال و اثر اختلالات عمده به خصوص آهسته حرکت قطار wrecks مانند بیماری های همه گیر. به عنوان یک نتیجه, ما تمایل به بسیار دست کم هر دو امکان و تاثیر فاجعه قابل توجه ما است.

علاوه بر این در میان رویداد خود مردم واکنش نشان می دهند بسیار آهسته تر از آنها در حالت ایده آل باید گیر شدن در حالت جمع آوری اطلاعات به جای تصمیم گیری و اقدام است.

در حالی که حالت عادی تعصب ترین مضر تعصب شناختی که از ما رنج می برند در این صورت همه گیر آن را به دور از تنها یک. در واقع تعدادی دیگر از تعصبات شناختی همراه با حالت عادی تعصب منجر به تصمیم گیری های بد در مورد این بیماری همه گیر.

این سوگيری توجه

یکی از این سوگيری توجه نسبت به تمایل ما به توجه به اطلاعاتی که ما بیشتر از لحاظ عاطفی درگیر شدن و به چشم پوشی از اطلاعات است که ما نمی[6]. با توجه به شدید در لحظه ماهیت تهدیدات و فرصت ها در اجدادی ساوانا این تعصب قابل درک است. در عین حال در محیط های مدرن گاهی اوقات اطلاعات نیست که احساس عاطفی برجسته است که در واقع واقعا مهم است.

تبلیغات

برای مثال این واقعیت است که رمان coronavirus سرچشمه در ووهان چین و موجب بیماری و مرگ و میر وجود ندارد جلب توجه زیادی را به عنوان برجسته تهدید بالقوه در میان اروپایی ها و آمریکایی ها. این ثابت بیش از حد آسان به اخراج اهمیت شیوع در ووهان با توجه به کلیشه ای و نادرست در سند چشم انداز از چین افزوده به عنوان کامل از اراضی جنگلی دور دهقانان.

در ووهان جهانی شهر. بزرگترین شهر در چین مرکزی آن بیش از 11 میلیون نفر و تولید بیش از $22.5 میلیارد دلار در سال 2018 است. آن را به یک سیستم بهداشت تقویت قابل ملاحظه ای توسط چین پس از سارس بیماری همه گیر. عمده سفر hub ووهان را با نام مستعار "شیکاگو چین"; آن را به حال بیش از 500 پروازهای بین المللی در روز قبل از وقوع. اگر فرض کنیم به طور متوسط 250 نفر در هر هواپیما که از 10000 نفر در روز پرواز از ووهان.

اروپایی ها و آمریکایی ها به غیر از تعداد کمی از کارشناسان موفق به درک این تهدید برای خود را از تجزیه ووهان جامد سیستم بهداشت و درمان عنوان شد غرق COVID-19. آنها متکبرانه فرض این شکست با اشاره به عقب ماندگی مرکزی چین به جای دقیق درک است که هر سیستم پزشکی مدرن تبدیل خواهد شد و غرق در رمان coronavirus.

در دشت بی درخت, محیط زیست, اجداد ما تا به حال زندگی می کنند و برای لحظه ای از آنها نمی تواند به طور موثر سرمایه گذاری منابع خود را برای بهبود آینده متحده (آن را مانند آنها می تواند مسدود کردن گوشت ماموت آنها کشته شدند). در حال حاضر ما بسیاری از راه های سرمایه گذاری به آینده زندگی مانند صرفه جویی در پول در بانک ها. در عین حال غرایز ما همیشه ما را در مشرق زمین به سمت کوتاه مدت پاداش و فداکاری ما در دراز مدت آینده ذهنی نقطه کور به نام تنزیل هذلولی[7].

این کمک می کند تا توضیح دهد که چرا بسیاری از مردم با تمرکز کافی در دراز مدت تاثیر این بیماری همه گیر. بسیاری از آنها با عجله به "بازگشت به حالت عادی" عدم درک کنند که انجام این کار را ترک خواهد کرد آنها را بسیار آسیب پذیر هر دو به COVID-19 و اختلالات همراه با تاثیر از این بیماری همه گیر.

برنامه ریزی مغالطه

ما تمایل به احساس خوش بینانه در مورد برنامه های ما: ما آنها را ساخته و در نتیجه این برنامه باید خوب و درست است ؟ ما شهودی احساس می کنید که برنامه های ما خواهد شد بر این اساس عدم آماده سازی به اندازه کافی به اندازه کافی برای تهدید و خطرات. به عنوان یک نتیجه, ما طرح اولیه اغلب کار نمی کند. ما یا موفق به انجام رساندن اهداف ما و یا نیاز به زمان بیشتری پول و منابع دیگر به جایی که ما می خواستم برای رفتن اصل شناختی تعصب شناخته شده به عنوان برنامه ریزی مغالطه[8]. علاوه بر این ما نمی محوری به سرعت به اندازه کافی زمانی که وقایع خارجی ما نیاز به تغییر برنامه های ما.

تبلیغات

اکثریت قریب به اتفاق از ما بودند و آمادگی برای اختلال عمده ای مانند COVID-19. علاوه بر این, بسیاری از مردم سعی به رفتن پیش با برنامه های خود را زمانی که آنها باید چرخد و مانند برگزاری مراسم عروسی و رفتن در تعطیلات ،

پرداختن به شناختی تعصب

به آدرس این تعصبات شناختی در رابطه با این بیماری همه گیر شما باید برای اتخاذ یک واقع بینانه و حتی بدبین چشم انداز. ما هیچ راهی برای مقابله با این بیماری همه گیر نجات یک ترکیبی از خاموش شدن ناگهانی و اجتماعی فاصله. ما را ببینید موج مانند دوره[9] از محدودیت های است که در نتیجه کمتر مورد و سپس شل محدودیت با خوشه از موارد و سپس دوباره محکم محدودیت.

مانند امواج را به آخرین تا زمانی که ما پیدا کردن یک راه موثر واکسن و واکسیناسیون حداقل آسیب پذیر ترین جمعیت که در خوش بینانه ترین سناریو خواهد بود تا اواخر سال 2021. اگر همه چیز نمی رویم کاملا ممکن است آن را بیشتر شبیه یا 2023 2024: که متوسط سناریو. در بیشتر حالات بدبین ما ممکن است یک واکسن موثر تا سال 2027 یا حتی بعد از آن.

آیا این احساس غیر واقعی به شما ؟ که شناختی تعصبات صحبت کردن. ما هنوز هم لازم نیست که یک واکسن موثر برای آنفولانزا به عنوان ما نسخه فعلی است که تنها حدود 50 درصد موثر در جلوگیری از عفونت.

ری Dalio که منجر بریج همکاران و مدیریت بیش از 150 میلیارد دلار در سرمایه گذار دارایی گفت: در اوایل pandemic : "همانطور که با سرمایه گذاری من امیدوارم که شما تصور کنید که بدترین سناریو و محافظت از خود در برابر آن"[10]. پس چه معنی برای شما اگر شما برنامه ریزی برای بدترین که البته به امید بهترین است ؟

خط پایین

شما نیاز به محوری برای مدت طولانی با تجدید نظر در برنامه های خود را[11] در راه است که به حساب تعصب شناختی مرتبط با COVID-19. با انجام این کار شما حفاظت از خودتان و کسانی که شما در مورد مراقبت از ما عمیقا ناکافی روده واکنش در مواجهه با چنین آهسته حرکت قطار wrecks.

راهنمایی های بیشتر در غلبه بر تعصب شناختی

عکس های اعتباری: Ani Kolleshi از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.net
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن