چگونه یک بازیکن حرفه ای فوتبال است که تطبیق با زندگی به عنوان یک فیفا pro

لس آنجلس FC رو به جلو آدما Diomande خسته است. با ورزش حرفه ای نامحدود وقفه در سراسر جهان او نتواند در این زمین

توسط PARINEWS در 20 اردیبهشت 1399

لس آنجلس FC رو به جلو آدما Diomande خسته است. با ورزش حرفه ای نامحدود وقفه در سراسر جهان او نتواند در این زمینه با هم تیمی و رقیب در مقابل هزاران نفر از طرفداران هر هفته. مانند بقیه از ما او را گیر شده است در صفحه اصلی; این بدان معناست که تلاش خود را برای ماندن در شکل جمله دویدن در اطراف شهر در شب و با نگه داشتن دوستان و خانواده از طریق ویدئو چت. اما او موفق به سیر تمایل خود را برای رقابت با شرکت در eMLS یک esports مسابقات که جفت حرفه ای بازیکنان فوتبال و فیفا جوانب مثبت. "من عاشق رقابت" Diomande می گوید. "من فقط عشق را به نفع خود."

مانند ورزش حرفه ای ترین لیگ MLS شده است به آرامی گام برداشتن به تصویری بازی فضایی, اما این روند شتاب در هفته های اخیر. در آب و هوای فعلی ما خط بین واقعی و مجازی رقابت تبدیل شده است hazier تر از همیشه. لیگ برتر بازیکنان در حال رقابت در جامهای NBA 2K لیگ پخش در ESPN, سرنا ویلیامز و نائومی اوزاکا در حال بازی ماریو تنیسو سنتی esports لیگ شاهد شکستن رکورد بینندگان.

MLS را از برنامه های اصلی برای eMLS تغییر آن را به عنوان سازگار فعلی ما به لحاظ اجتماعی فاصله واقعیت است. به جای مجازی لیگ که در جام , بازیکنان هر یک به نمایندگی از یک تیم خاص رقابت در برابر یکدیگر MLS کردم برخی از بازیکنان خود را نیز درگیر است. این eMLS مسابقات ویژه یک جفت IRL pro با همتای مجازی و آن را تقسیم به چهار مسابقات. برنده هر حرکت را به یک حذفی مسابقات در اواخر این ماه. Diomande و FIFA شریک مارتین "RemiMartinn" Oregel led LAFC به آینده نیمه نهایی ظاهر با برنده شدن در مسابقات برای اولین بار در ماه آوریل است.

با توجه به Diomande او نیست زمان زیادی را صرف آماده شدن برای مسابقه زیرا او در حال حاضر نقش فیفا — به عنوان به خوبی به عنوان بازی مثل Call of Duty و NBA 2K — به طور منظم. این چیزی است که یک بخشی از زندگی خود را از سن جوان است. "آن را نگه داشته من از مشکل" او می گوید. برای Diomande بازی های ویدئویی هستند و فقط یک خروجی برای خود درایو رقابتی, اما او را نیز در بر داشت — با فیفا در خصوص آن شده است مفید برای او چگونه انجام در این زمینه است.

"این کمک می کند تا بسیاری با واکنش و رفلکس خود را و چگونه شما همه چیز را ببینید," او توضیح می دهد. "همین دلیل است که زمانی که من بازی FIFA, من بازی در یک سرعت سریع بنابراین من یک قدم جلوتر از مخالفان من همیشه. من می دانم که در آن به بعدی منتقل وقتی که من دریافت توپ چون من کل زمین است. آنها جزئیات کوچک اما آنها کمک زیادی به من کرد."

که گفت: رقابت در مسابقات مانند eMLS است که کمی متفاوت تر از بازی کردن با دوستان است. Diomande اشاره می کند که وجود دارد متفاوت پرنیان بین MLS بازیکنان و خود را از فیفا گرفت. "پارسه بیشتر آرام" او می گوید. که درست است به خصوص وقتی که می آید به بحث زباله است که او معتقد است بخش مهمی از بازی خود را. "من در سر خود را و آنها حتی نمی دانم چه باید بکنید دیگر" Diomande جوک. "این که چگونه من برنده شدن است."

اولین بازی بود که مسلما بزرگترین, به عنوان او رفت تا برابر خاویر "Chicharito" هرناندز از عبور از شهر های رقبا LA Galaxy. "من خیلی عصبی اما زمانی که بازی شروع کردم برخی از عرق دست به صورت خودکار چون من فقط می خواستم به نفع خود" Diomande می گوید. و بحث زباله قطعا به بازی آمد.

"من ضرب و شتم Chicharito اولین بازی. من به او گفتم او ندارد و او فقط شکایت که کلی امتیاز بد بود. من فقط خنده و تمرکز بر روی بازی من. زمانی که او شروع به صحبت کردن با من سون آن را به کارلوس ولا و گل من با خودم. او متوجه نیست که او شکایت." او رفت و به پیروزی در بازی بعدی در برابر آتش سوزی شیکاگو با قانع کننده 4-0 scoreline.

در حال حاضر Diomande و شریک زندگی خود را در سمت چپ به نشستن و صبر کنید. MLS تیم باید فقط شروع به آرامی برگشت به فردی جلسات آموزشی اما Diomande بازی بعدی در زمین نیست تا مارس 17 برابر کانزاس سیتی با یک نقطه در فینال برای grabs. او می گوید: او به تماشای برخی از بازی های آینده و یادداشت برداری اما او را دوست دارد شانس خود را مهم نیست که او می آید تا در برابر.

"شانس من همیشه خوب," او می گوید. "من همیشه برنده بدون توجه به آنچه. که من."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن