چگونه پدر و مادر در حال کمک به بازی بزرگترین ستاره حرکت حرفه خود

پانزده ساله مارتین "MrSavage" فاس اندرسن یکی از بزرگترین شخصیت در Fortnite. او به رقابت در مقابل

توسط PARINEWS در 29 خرداد 1399
DreamHack Anaheim

پانزده ساله مارتین "MrSavage" فاس اندرسن یکی از بزرگترین شخصیت در Fortnite. او به رقابت در مقابل هزاران نفر در انفرادی و duos رقابت در سال گذشته Fortnite جام جهانی بیش از 1.5 میلیون پیروان تماشای هر حرکت خود را در Twitch چند یوتیوب با صدها نفر از هزاران نفر از نمایش ها (جایی که او بیش از 1.3 میلیون کانال مشترکین), و به تازگی امضا در معتبر esports سازمان 100 دزد در ماه فوریه است.

اما در خانه مارتین هنوز هم "نیاز به خالی کردن ماشین ظرفشویی می گوید:" جانی Troset اندرسن مارتین ،

این اندرسن خانواده یکی از بسیاری از مرور یک دنیای جدید از کمک به جوان esports و جریان ستاره تعادل مسئولیت بین شغل و تحصیل و حتی کارهای روزمره. بسیاری از این افزایش بازیکنان تنها نوجوانان; متوسط سن Fortnite جام جهانی رقیب بود 16 با برخی از جوان 13. و esports مسابقات ارائه روزافزون مقدار پول جایزه — در هزاران یا حتی میلیون ها دلار. مارتین برنده $30,000 در DreamHack آناهایم Fortnite مسابقات در ماه فوریه و 50.000 دلار برای خود و duos حضور در Fortnite جام جهانی. برنده جام جهانی کایل "Bugha" Giersdorf راه می رفت دور با 3 میلیون دلار یک تکه بزرگ از 100 میلیون دلار حماسه داد در جوایز رقابتی Fortnite برای در 2019.

این آسان نیست برای رسیدن به این سطح از درآمد این نوع از پول است. نرم افزار esports مشاغل نیاز به ساعت از تمرین و رقابت در بسیاری از مسابقات. جانی مارتین پدر تخمین می زند که پسرش شیوه های Fortnite تقریبا هر روز حدود شش یا هفت ساعت به طور متوسط. مارتین همچنین صرف حدود 30 دقیقه بر روی محتوای خود را از کانال های رسانه های اجتماعی. و زمانی که او بخواهد به جریان در حرکت یا کشش ناگهانی آن جلسات معمولا از سه تا شش ساعت. (او نه ساعت در جریان روز جمعه, ژوئن 12th.)

مارتین است که هنوز هم در مدرسه هر چند او با حضور در یک مدرسه مونته سوری که "واقعا انعطاف پذیر" با مارتین esports حرفه ای, جانی می گوید در آستانه یک ایمیل به در. مارتین است که معمولا در مدرسه و در حدود دو و نیم روز در هر هفته و با توجه به COVID-19 همه گیر آن روز مدرسه را به تازگی گرفته شده در صفحه اصلی. او اجباری تحصیل به پایان خواهد رسید و در اواخر این ماه که بدان معنی است که او احتمالا حرکت برای تبدیل شدن به یک وقت esports بازیکن با توجه به جانی.

کمک به مارتین تعادل کار خود را در میان شدید خود را برنامه ریزی نمی کند و فقط سقوط جانی شانه ، او استخدام یک عامل برای کمک به چیزهایی مانند مارتین حمایت های مالی و مذاکرات و مارتین همچنین دارای یک مدیر زمان است که نقطه تماس با 100 سارقان و همچنین سفر با جانی و مارتین به مسابقات و رویدادهای.

اما جانی آگاه است که او 15 ساله, پسر ممکن است در برخی از نقطه تغییر ذهن خود را در مورد مسیر حرفه ای. "ما سعی در نگه داشتن به عنوان چند که ممکن است مردم متکی او ادامه, بازی," او می گوید. "او نباید احساس فشار به عنوان یک 15 ساله."

دیگر پدر و مادر من صحبت کرد همچنین با اشاره به نیاز به حمایت خارج در مدیریت بچه های خود را استخدام. شکایت جدی از 27 سال کالین "انفرادی" به صورت جدی عضو FlyQuest را League of Legends تیم به من گفت که او به دنبال یک وکیل در اوایل کالین حرفه ای برای کمک به خواندن از طریق این تیم قرارداد و حمایت از مذاکرات است. در حال حاضر کالین یک عامل را به عنوان به خوبی. گرفتن یک عامل کمک کرد به دلیل سو "من نمی باید اتصالات در صنعت برای رسیدگی به تعویض تیم و یا مطمئن شوید که کسی در خارج وجود دارد ترویج او به عنوان یک بازیکن و به دنبال فرصت," او می گوید.

و با توجه به نحوه نسبتا جوان از esports صنعت است و در مقایسه با بیشتر ورزش های سنتی پدر و مادر ندارد و بسیاری از مدل های نقش در چگونه به بهترین منظور بالا بردن یک کودک موفق باشد. شکایت جدی می گوید او و همسرش ساخته شده کالین پشتیبانی شبکه "از ابتدا". جانی Troset اندرسن به من می گوید: "ما همین حالا باید دستور غذا را برای این. ما نیاز به نوعی از یاد ما برود." او همچنین استفاده حرفه ای از مگنوس کارلسن نروژی شطرنج نابغه و چندین بار قهرمان جهان به عنوان یک منبع الهام برای او چگونه باید ساختار مارتین زندگی است. "من سعی می کنم به سازماندهی همه چیز در اطراف من در همان شیوه ای است که مگنوس کارلسن پدر آن را ندارد."

مدیران در esports سازمان توجه هستند که پدر و مادر در حال حمایت از بچه های خود را استخدام. جک Etienne, موسس و مدیر عامل شرکت esports سازمان Cloud9 می گوید که در سال های 2013 و 2014 پدر و مادر "تا به حال تعداد زیادی سوال بیشتر در مورد صنعت ما چگونه ساخته شده از پول به عنوان یک شرکت که هستم و من پس زمینه." اما در حال حاضر "پدر و مادر آینده تحصیل کرده. آنها می دانند که این یک بازی بسیار هیجان انگیز در صنعت است که آن را در حال رشد وجود دارد که در واقع یک کار حرفه ای را برای فرزند خود."

کسانی که افکار تکرار توسط Darren یان, Faze قبیله معاون رئیس جمهور از استعداد است. "سه سال پیش من, گفتگو با پدر و مادر کاملا متفاوت از آنها امروز," او توضیح می دهد. او همچنین می گوید که بچه ها در حال مصرف esports فقط به عنوان به طور منظم به عنوان بیشتر ورزش های سنتی و که "آنها احتمالا پوستر یا merch مورد علاقه خود و یا پرچم در حال اهتزاز نینجا یا در هم ریختن clan." از آنجا که "پدر و مادر در حال حاضر یادگیری است که این یک چیز واقعی است و بچه های خود را می توانید پول از این و یا ساخت حرفه ای پر سود از این."

به طور معمول وجود دارد محدودیت سنی برای جریان و مسابقات. به بازی در لیگ از افسانه قهرمانی سری (LCS), شورش, بازی نیاز به شرکت کنندگان به 17 یا بالاتر. (حداقل سن 16 برای رشد و نمو LCS لیگ آکادمی.) حماسه بازی اجازه نمی دهد که هر کسی با سن کمتر از 13 به شرکت در رقابتی خود را Fortnite حوادث; اگر آنها کمتر از 18 بازیکن باید اجازه از پدر یا مادر یا سرپرست. و کشش اجازه نمی دهد که streamers به کمتر از 13.

در هم ریختن قبیله زد گرفتار حماسه و کشش را محدودیت سنی در امضای Fortnite بازیکن پاتریک "H1ghSky1" Bragaru. یکی دیگر از شناخته شده Fortnite بازیکن ترنر "Tfue" Tenney, اتهام در مارس 2019 طرح دعوی در دادگاه در مورد قرارداد خود را با در هم ریختن قبیله که این سازمان را امضا کرده بود یک دختر 11 ساله. "بر اساس اطلاعات و اعتقاد Faze قبیله نه تنها دروغ در مورد جزئی سن, اما همچنین تحت فشار جزئی و خانواده خود را به انجام این کار" به اتهام بخوانید. در ماه مارس هم ریختن معرفی کرده بود پاتریک به عنوان سازمان "جوانترین Faze عضو تا کنون" اما مشخص نیست سن و سال او.

دو هفته پس از Tenney شکایت کرد Faze, حرکت یا کشش ناگهانی ممنوع پاتریک. پس از پاتریک ممنوع شد, پدرش, Petru Bragaru می گوید او و خانواده اش صحبت در مورد چه باید بکنید بعد در Patric حرفه ای. "[پاتریک] بود 'پدر این است که یک مشکل نیست. Nothing is gonna stop me. من میخوام در حرکت است. من میخوام جلو حرکت کند. من یک رویا است. من عاشق بازی" می گوید: "Petru.

پاتریک در جریان بود Fortnite در یوتیوب یک روز بعد هر چند تحت نظارت خود مادر Viorica Bragaru مطابق با یوتیوب قوانین. در این ویدئو پاتریک روشن کشش بان. "من کشش حساب متوقف شد با توجه به اینکه من زیر سن قانونی," او گفت:. "و من 12. من فقط دروغ به طوری که من می تواند تحقق رویای من از بودن streamer. این شده رویای من برای یک مدت زمان طولانی و من مثل یک سال و نیم برای آن است. و من متاسفم که من دروغ گفتم." او ادامه داد: "من تا به حال به دروغ. من خیلی جوان بود و در آن برگزار شد به من و من فقط نمی تواند صبر کنید بیش از دو سال است." صفحه نمایش خاموش خود مادر شنیده می شود گفت: "شما یک نابغه هستید شگفت انگیز است."

پاتریک نیز ممنوع شد از رقابت در Fortnite جام جهانی. "بعد از یک حماسه تحقیقات و بازیکن ورود به جعل عصر اطلاعات ما را رد صلاحیت یک Fortnite رقابتی بازیکن از حوادث است که این بازیکن تا به حال شرکت در, از جمله هر گونه جایزه توزیع" حماسه در بیانیه ای گفت به چند ضلعی.

پاتریک در حال حاضر در نهایت 13, حرکت یا کشش ناگهانی کانال دوباره با بیش از 170,000 پیروان. (او همچنین دارای بیش از 1.7 میلیون یوتیوب مشترکین.) مانند مارتین او به طور مشابه Fortniteپر از برنامه برای کمک به او را به ماندن رقابتی پدر و مادر خود گفت: در مصاحبه با شرف. پاتریک حضور در مدرسه حاضر می کند و مدرسه برای سه یا چهار ساعت از روز خود را. پس از انجام, او صرف برخی از زمان پیاده روی یا دوچرخه سواری در نزدیکی خانه خود و پس از آن "سنگ زنی و سنگ زنی دوباره می گوید:" Petru. "اگر شما می خواهید خوب خود را به خوبی در چیزی شما رو به این زمان است."

این Bragaru خانواده نیز متکی بر یوسف علی Faze قبیله رئیس دیجیتال که در خدمت به عنوان پاتریک مدیر کمک می کند و با نام تجاری می پردازد که پاتریک ممکن است درگیر می شود. او همچنین تنها منابع عمومی برای آنها. "اگر ما نیاز به هر چیزی اگر پاتریک نیازهای هر چیزی که ما میخوایم تماس [علی] و او به ترتیب همه چیز او را به رفتن به ارسال پاتریک همه چیز او نیاز دارد" گفت: Petru.

پدر و مادر من صحبت کرد و با اعتقاد فرزندان خود را در این حرفه با وجود ابهامات در این زمینه است. و بخش بزرگی از باور خود را ممکن است رانندگی کودک خود را نشان داد برای به دست آوردن آنها را به یک حرفه ای نقطه در وهله اول.

Eunjung Ra مادر ادوارد "تاکتیکی" ره یک بازیکن در تیم مایع را League of Legends تیم گفت که او نگران بود در مورد ادوارد تصمیم به سعی کنید برای تبدیل شدن به یک esports pro که او تصمیم گرفت در حالی که به پایان رساندن دبیرستان. او در حال حاضر پذیرفته شده است به کالج اما او می خواست به دنبال بازی رقابتی حرفه ای. "اما از آنجا که او بسیار پرشور و او واقعا جاه طلبی های بزرگ در مورد زندگی حرفه ای ما به او اجازه دهید [سعی کنید آن را]. ما او را مورد اعتماد در فرایند و ما به او اجازه دهید سعی کنید تبدیل شدن به یک نرم افزار پرنیان برای یک سال" Eunjung گفت: از طریق یک مترجم. ادوارد رو ارائه می دهد و از نرم افزار تیم او پس از فارغ التحصیل دبیرستان.

شکایت جدی, Colin جدی را مادر به من می گوید که زمانی که کالین تصمیم گرفتند به چشم پوشیدن از کالج به دنبال یک esports حرفه ای او هنوز هم برگزار شد و هنوز هم پرداخت اجاره. "بنابراین او بسیار مسئول در طول راه."

گاهی اوقات هر چند نقش پدر و مادر در یک esports بازیکن زندگی فقط یک پدر و مادر است. ادوارد به من گفت که در حالی که در خانه گیر کرده در لس آنجلس در طول COVID-19 گیر پدر و مادر خود زندگی می کنند که حدود یک ساعت در خارج از شهر به ارمغان آورده اند ، شکایت من در مورد چگونه او کمک خواهد کرد که کالین پیدا کردن پزشکان زمانی که او سوئیچ تیم و جدید طرح بهداشتی.

و هنگامی که جانی سفر با مارتین و مدیر خود جانی است در اطراف به عنوان "پیر پسر" مطمئن شوید که او مادر می شود, food, fresh, هوا, و این که "شهرت رفتن نیست به سر خود را به عنوان به شما می گویند در نروژ است."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب