چگونه SpaceX و ناسا در حال راه اندازی فضانوردان به فضا را در طول یک بیماری همه گیر

پیش از این هفته راه اندازی SpaceX خدمه اژدها فضاپیمای ناسا در حال کار برای حفظ پایدار تهدید COVID-19 در خلیج ط

توسط PARINEWS در 5 خرداد 1399

پیش از این هفته راه اندازی SpaceX خدمه اژدها فضاپیمای ناسا در حال کار برای حفظ پایدار تهدید COVID-19 در خلیج طول تاریخی راه اندازی. خود را برای محافظت از فضانوردان, زمین خدمه و بازدید کنندگان بالقوه ناسا تنظیم شده است رویکرد خود را به این شدت پیش بینی رویداد. اگر موفق به راه اندازی خواهد شد نه تنها شکستن ما را نه سال خشکسالی از crewed راه اندازی به ISS اما آن را نیز به تاریخ به عنوان اولین بار خصوصی فضاپیما به مردم انجام شده به مدار.

"ما در حال گرفتن اقدامات احتیاطی اضافی" گفت: Steve Stich معاون مدیر NASA Commercial Crew Program, در طول یک تماس را فشار دهید در این ماه. روی زمینآژانس معرفی حرارت چک و فیزیکی فاصله در کنترل ماموریت.

موفق راه اندازی نیاز به ده ها تن از افرادی که معمولا در محله های نزدیک در بسته اتاق کنترل ماموریت. برای این راه اندازی ناسا در حال گسترش است و آنها را از بین اتاق های مختلف. "ما نیاز به مطمئن شوید که ما در حال جدا کردن مردم تا آنجا که ممکن است," او گفت:. آنها را ضد عفونی کردن اتاق به طور منظم قرار داده و پلکسی گلاس مختلف ایستگاه های کاری. "ما به دنبال در تمام چیزهایی که در آن ما می تواند عمل به دستورالعمل های اجتماعی فاصله و در همان زمان راه اندازی این ماموریت بسیار مهم است به ایستگاه فضایی بین المللی," او گفت:.

آن دسته از اقدامات مهم برای محافظت از هر دو این راه اندازی و بعدی مجموعه ای از ماموریت های ناسا. "ما باید ماموریت های دیگر که نیاز به رفتن به جلو. ما نمی خواهید به خطر سلامت افرادی که به کار در کندی گفت:" ناسا مدیر جیم Bridenstine در یک تماس را فشار دهید در مه. مریخ پشتکار رور راه اندازی در ماه جولای.

احتیاط شدید در حال حاضر گرفته شده با خدمه اژدها فضانوردان. باب Behnken و داگ Hurley شده اند در قرنطینه پس از مارس 13th. این یک بخش طبیعی از آماده سازی برای یک ماموریت خدمه رفتن به فضا همیشه قرنطینه برای یک دوره از زمان قبل از راه اندازی به حداقل رساندن شانس است که آنها در حال گرفتن یک بیماری عفونی از هر نوع به فضا است. به عنوان یک گام اضافی هر دو Behnken و Hurley تست خواهد شد برای رمان coronavirus دو بار قبل از ترک برای ISS. هر کسی در تعامل با فضانوردان قبل از راه اندازی خواهد شد پوشیدن ماسک و دستکش و خود را متوسط گرفته شده است.

"ما پیش بینی نمی که بین در حال حاضر و بعد از راه اندازی است که واقعا وجود دارد رفتن به یک فرصت برای آنها به قرارداد هر گونه ویروس و یا باکتری های مضر" Bridenstine گفت.

علاوه بر محافظت از فضانوردان و خدمه زمین ناسا نیز محدود کردن تعدادی از بازدید کنندگان که می آمد به مرکز فضایی به تماشای راه اندازی Bridenstine گفت. این لیست VIP برای این رویداد خاص بسیار کوتاه است. آنها در حال بسته شدن مقامات به طور کامل — برخی از اعضای کنگره و ملی فضای شورا را در حضور و غیاب. آنها قادر نخواهد بود به همراه کارکنان ، "ما واقعا در تلاش برای تراشیدن آن را به آنچه مهم است," او گفت:.

متاسفانه تشویق جمعیت که یک ویژگی از گذشته ماموریت های برش را ندارد. در سال 2011 آخرین بار فضانوردان در راه اندازی به فضا از خاک ایالات متحده نزدیک به 1 میلیون نفر بسته بندی شده نزدیک به هم بر روی پل ها و سواحل در کیپ کاناورال فلوریدا به تماشای. ناسا امیدوار است که نمی خواهد این زمان اتفاق می افتد. "ما در حال درخواست از مردم برای سفر به مرکز فضایی کندی ،" Bridenstine گفت. "ما فکر می کنم آن را در بهترین منافع سازمان و در جهت منافع ملت اگر مردم به ما بپیوندید با تماشای از خانه است."

"این شرم آور است — ناسا و اسپیس ایکس خیلی سخت کار کرده اند برای رسیدن به بعد و آمریکا آمده است در طول این سفر طولانی با ما" گفت: Gwynne Shotwell رئیس جمهور و رئیس اجرایی SpaceX در یک تماس را فشار دهید در این ماه. "اما آن را درست انجام دهد."

ناسا تنها می توانید کنترل آنچه که مردم خود را در آن اموال ، آن را به ایالت فلوریدا برای تنظیم جاده ها و سواحل و county sheriff تشویق مردم به تماشای راه اندازی با وجود خطرات ناشی از اجتماعات بزرگ.

"ما در حال رفتن به نگه داشتن بزرگ آمریکایی است که می خواهید به تماشای آن از آمدن به اینجا" گفت: Brevard County Sheriff Wayne Ivey در یک کنفرانس مطبوعاتی. "اگر ناسا گفتن مردم به اینجا می آیند و به تماشای راه اندازی که بر روی آنها. من گفتن مردم اعتقاد من به عنوان یک آمریکایی. و بنابراین ناسا کردم تا دستورالعمل های خود را, و من مال تو."

پیش از راه اندازی کسب و کار و رستوران ها باز هستند در سراسر ایالت فلوریدا که در آن حدود 50000 موارد COVID-19 شناسایی شده اند. با وجود آرامش stay-در-خانه سفارشات در فلوریدا و در نزدیکی متحده و کارشناسان بهداشت عمومی هنوز هم توصیه به مردم برای جلوگیری از گروه های بزرگ و شلوغ فضاهای که در آن گسترش بیماری به راحتی. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری اشاره می کند که مسافرت های هوایی ماشین و یا اتوبوس را افزایش می دهد کسی شانس پیمانکاری و گسترش COVID-19.

حتی با تغییر در مخاطبان و منظره آجیل و پیچ و مهره از راه اندازی خود ادامه خواهد داد به عنوان برنامه ریزی شده. Stich می گوید تیم های ناسا را اجرا شبیه سازی است که شامل تمام اضافی COVID-19 احتیاطی و آنها رفته هموار. "ما واقعا نمی دیدن هر گونه تاثیر چگونه ما میخوایم کار در روز راه اندازی," او می گوید.

لورن Grush کمک به این گزارش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن