چگونه مدیران عامل اپل و گوگل و آمازون و Facebook برنامه ریزی برای دفاع از بزرگ با تکنولوژی امروز

پیش از آنتی تراست شنوایی است که با توجه به محل بعد از امروز باز از اظهارات مدیران عامل اپل و گوگل و آمازون و F

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

پیش از آنتی تراست شنوایی است که با توجه به محل بعد از امروز باز از اظهارات مدیران عامل اپل و گوگل و آمازون و Facebook منتشر شده در کمیته قضایی مجلس ، اعم در طول چهار به هشت صفحات اظهارات ما بهترین های ما نگاه کنید و در عین حال در چه تیم کوک سوندار پیچای جف بزوس و مارک زوکربرگ طرح به دفاع از شرکت خود را از این آخرین موج ضد تراست موشکافی و اتهاماتی که برخی از اقدامات خود را به مصرف کنندگان آسیب و خفه کردن رقابت.

وجود دارد بسیاری از شباهت های بین این چهار اظهارات که شما می توانید به عنوان خوانده شده در تمامیت خود را در اینجا:

برای مثال همه آنها را درخواست آمریکا میهن پرستی ("بقیه جهان دوست دارم حتی اندک جرعه از اکسیر ما را در اینجا در ایالات متحده" بزوس ادعا می کند) و بحث در مورد مزایای محصولات خود را ارائه به مصرف کنندگان و همچنین به عنوان کسب و کارهای کوچک. تمام چهار اصرار دارند که بر خلاف باور عمومی آنها در واقع در صورت رقابت شدید و موفقیت خود را به دور از تضمین شده است.

در اینجا عمده استدلال این مدیران اجرائی را در خود باز اظهارات:

همه ما با رقابت شدید

یکی از نکات مهم هر مدیر عامل باعث می شود در درجه چقدر رقابت آنها در هر صورت با وجود ظاهری خود تسلط. جف بزوس برای مثال اشاره می کند که آمازون حساب کسب و کار برای کمتر از 4 درصد از کل بازار خرده فروشی در ایالات متحده, و که آن را به طور فزاینده ای مواجه با رقابت از تاسیس بیشتر رقبای مانند خارج شده و هدف آن ارائه خدمات است که آمازون نمی تواند در رقابت با.

"خارج شده است آنلاین فروش رشد 74 درصد در سه ماهه اول. و مشتریان به طور فزاینده ای هجوم آوردند به خدمات اختراع شده توسط فروشگاه های دیگر که آمازون هنوز هم نمی تواند بازی در مقیاس بزرگ دیگر شرکت ها مانند منظقه وانت و در فروشگاه گرداند."

در اینجا اپل تیم کوک صحبت کردن در مورد رقابت این چهره از اندروید تولید کنندگان:

"گوشی های هوشمند بازار بشدت رقابتی است و شرکت هایی مانند سامسونگ و ال جی و هواوی و گوگل ساخته شده اند بسیار موفق گوشی های هوشمند کسب و کار ارائه روش های مختلف.

اپل ندارد غالب سهم بازار در هر بازار که در آن ما انجام کسب و کار. که نه تنها واقعی برای آیفون; این درست است برای هر محصول و دسته."

سوندار پیچای دفاع از رقابت گوگل مواجه است به خصوص جالب توجه انحصار آن را به طور گسترده ای در نظر گرفته که در جستجوی آنلاین.

"مردم باید راه های بیشتری برای جستجوی اطلاعات از همیشه قبل از — و به طور فزاینده ای این اتفاق می افتد خارج از چارچوب تنها یک موتور جستجو است. اغلب پاسخ این است که فقط با یک کلیک و یا یک برنامه دور: شما می توانید بپرسید الکسا یک سوال از آشپزخانه خود را; خواندن اخبار خود را در توییتر; درخواست دوستان برای اطلاعات از طریق واتساپ و دریافت توصیه در اسنپ چت و یا پینترست. زمانی که جستجو برای محصولات آنلاین شما ممکن است از دیدن, آمازون, eBay, Walmart, و یا هر یک از تعدادی از ارائه دهندگان تجارت الکترونیکی که در آن بیشتر خرید آنلاین نمایش داده شد اتفاق می افتد."

پیچای همچنین اشاره می کند که گوگل چهره, رقابت, در, دیجیتال, آگهی بازار, هر چند بدون به طور خاص ذکر Facebook. زوکربرگ هم ادعا می کند که Facebook چهره رقابت از جمله از مسابقات بین المللی "است که دسترسی به بازار است که ما نیستند ،

همه محصولات ما هستند مفید و دوست داشتنی

اساسا هر چهار اجرائی نوشتن که محصولات خود را از شرکت های ارائه مفید هستند (و قطعا مضر نیست) نه تنها به مصرف کنندگان اما به کسب و کارهای دیگر.

تیم کوک به عنوان مثال اشاره می کند که آیفون 99 درصد امتیاز رضایت مشتری در نظرسنجی که شرکت سرمایه گذاری در ابزار توسعه است که "نه تنها قدرتمند اما بسیار ساده برای استفاده است که دانش آموزان در مدارس ابتدایی می توانند از برنامه."

برای سوندار پیچای گوگل مزایای احساس مشتریانی که دسترسی به خدمات رایگان مانند جستجو, جی میل, نقشه ها, و عکس, و او همچنین استدلال می کند که اندروید اجازه داده است ارزان گوشی های هوشمند به بازار آمد. او استدلال می کند که صاحبان کسب و کار کوچک شده اند قادر به استفاده از خدمات گوگل برای ارائه خدمات آنلاین و شناور ماندن در طول بیماری همه گیر.

بزوس می گوید که آمازون بازار است "کمک کرد تا بسیاری از هزاران نفر از فروشندگان رشد کسب و کار خود را در آمازون" و اینکه این شرکت در تلاش برای ارائه خدمات جدید به مشتریان قبل از آنها حتی می دانم که آنها آن را می خواهم.

"ما داخلی هدایت می شود به منظور بهبود خدمات ما اضافه کردن ویژگی های و مزایای اختراع جدید محصولات, کاهش قیمت و افزایش سرعت حمل و نقل بار—قبل از اینکه ما به. هیچ مشتری همیشه خواسته آمازون برای ایجاد نخست عضویت برنامه اما مطمئن معلوم آنها آن را می خواستم. و من می تواند به شما بسیاری از این نمونه است."

در نهایت زوکربرگ اشاره می کند که Facebook خدمات کمک "میلیون ها نفر از کسب و کار ارتباط با مشتریان" را به عنوان به خوبی به عنوان کمک به مشتریان برای نگه داشتن در تماس با هر یک از دیگر.

اما به عنوان به خوبی به عنوان این مطلب به طور کلی دفاع هر مدیر عامل شرکت طول می کشد زمان به دفاع از آن شرکت خاص در برابر انتقادات است که وارد شده است در آنها توسط منتقدان خود را.

آمازون: ما با ایجاد شغل

برای آمازون یک کلید اخیر انتقاد شده است و درمان آن کارگران که به شدت به تازگی به عنوان شرکت هایش با COVID-19 بیماری همه گیر. اما بزوس معتقد است که آمازون می پردازد کارگران آن به خوبی و که در آن سرمایه گذاری مقدار زیادی از پول در آموزش آنها.

"اعتماد مشتریان را در هر روز به ما اجازه داده است آمازون برای ایجاد مشاغل بیشتر در ایالات متحده در طول دهه گذشته بیش از هر شرکت دیگر — صدها هزار شغل در سراسر 42 متحده است. آمازون کارکنان را حداقل 15 دلار در هر ساعت بیش از دو برابر حداقل دستمزد فدرال (که ما از کنگره خواست برای افزایش)."

بزوس نیز می گوید: آمازون در حال گذراندن بیش از 700 میلیون دلار در آموزش کارکنان خود را در آن سرمایه گذاری ایجاد کرده اند تقریبا 700,000 مشاغل غیر مستقیم در حوزه ساخت و ساز است.

اپل: ما در فروشگاه App سیاست های عادلانه

اپل می داند که فروشگاه برنامه خود را سیاست می رویم به شدت طلبه اما استدلال می کند که دستورالعمل آن در حال اعمال می شود به همان اندازه به تمام توسعه دهندگان است که آنها "اطمینان از کیفیت بالا و قابل اعتماد و امن تجربه کاربر."

به ویژه در اپل آمده است در زیر آتش برای کمیسیون 30 درصد آن را هزینه برای خرید های ساخته شده از طریق برنامه های توزیع شده از طریق فروشگاه App. اما تیم کوک معتقد است که این کمیسیون در حال پایین تر از رقبای خود و همچنین به عنوان خدمات وجود داشته است که قبل از فروشگاه App.

"پس از آغاز با 500 برنامه امروز نرم افزار فروشگاه میزبان بیش از 1.7 میلیون — تنها 60 که اپل نرم افزار. واضح است که اگر اپل یک دروازه بان, آنچه که ما باید انجام شود این است که باز کردن دروازه گسترده تر است. ما می خواهید برای دریافت هر برنامه ما می توانید در فروشگاه, نیست, نگه داشتن آنها را."

Facebook: ما نمی به دست آوردن رقبای ما آنها را رقبای

یکی از جالب تر بخش زوکربرگ را باز نظر است که در آن او در دفاع از خود شرکت خریداری از Instagram و واتساپ دو خریداری است که برخی از منتقدان ادعا می کنند اجازه Facebook به آن فرو رو به رشد رقبا و تحکیم بازار است. زوکربرگ می گوید که تصویر های و سرویس پیام رسانی تنها غالب بود چرا که آنها دسترسی به Facebook گسترده منابع است.

"پس از آن کسب Instagram قادر به دریافت کمک به برقراری ثبات در زیرساخت ها و کنترل فراری دادن. همچنین با استفاده از قابلیت اتصال به Facebook خود در خدمت سیستم تبلیغات, خرید و فروش تیم و موجود تبلیغ روابط به درایو کسب درآمد و قادر به ساخت محصولات از جمله IG مستقیم و IG تصویری است که با استفاده از Facebook فناوری و زیرساخت ها است. قبل از آن به دست آورد WhatsApp یک برنامه پرداخت می شود با یک اعتبار برای ارتباطات امن; ما با هم ساخته شده است که با معرفی پایان به پایان رمزگذاری و ساخت آن را به رایگان استفاده کنید. پس از کسب آن WhatsApp نیز قادر به توسعه محصولات صوتی و تماس تصویری که ساخته شد در Facebook فناوری پشته.

"این منافع به عنوان یک نتیجه از ما خرید از این شرکت ها داشته و اتفاق افتاده بود ما نه به کسانی که خریداری."

و همچنین صحبت کردن در مورد Facebook را کسب Instagram و واتساپ زوکربرگ را باز سخنان حاوی فراخوان دیگری برای تنظیم برای Facebook.

Google: سرمایه گذاری ما در حال نگه داشتن آمریکا tech رقابتی

در نهایت به امریکا تخمین می زند با چین را افزایش شهرت بین المللی تکنولوژی چشم انداز سوندار پیچای گوگل می گوید که گوگل آن را سرمایه گذاری است که اجازه می دهد تا ما را به حفظ آن منجر شود.

"هر سال ما در میان بزرگترین سرمایه گذاران در تحقیق و توسعه است. در پایان 2019 ما R&D صرف افزایش یافته بود تقریبا 10 برابر بیش از 10 سال از 2.8 میلیارد دلار به 26 میلیارد دلار رسید. ما سرمایه گذاری بیش از $90 میلیارد دلار در طول 5 سال گذشته.

از طریق این سرمایه گذاری ما تیم از مهندسین در حال کمک به امریکا تحکیم موقعیت خود به عنوان رهبر جهانی در حال ظهور فن آوری های مانند هوش مصنوعی خود رانندگی اتومبیل و محاسبات کوانتومی. برای مثال در پاییز گذشته تیم ما از محققان بر اساس در اینجا در ایالات متحده برای اولین بار به رسیدن به یک محاسبات کوانتومی نقطه عطف یک کشف است که در نهایت می تواند منجر به پیشرفت های جدید در پزشکی و کارآمد تر باتری."

چهار اجرائی را شهادت در مقابل کنگره بعد از امروز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن