موتورولا تاشو Razr می شود برخی از ویژگی های جدید خود را با اندروید 10 روز رسانی

موتورولا است نورد از آندروید 10 روز رسانی به صورت تاشو Razr و اضافه کردن یک میزبان از ویژگی های جدید برای خارج

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

موتورولا است نورد از آندروید 10 روز رسانی به صورت تاشو Razr و اضافه کردن یک میزبان از ویژگی های جدید برای خارجی "نمایش سریع" نمایش و برخی بصری جدید گزینه های سفارشی سازی آیکون.

بخش عمده ای از تغییرات در ویژگی های جدید برای صفحه نمایش خارجی که هم اکنون می توانید نمایش نقشه های گوگل جهت حتی هنگامی که گوشی بسته است انجام تماس های ویدئویی با استفاده از دوربین اصلی (که هنوز هم بزرگ نیست اما بهتر است از یک داخلی) و پاسخ به پیام های متنی با یک صفحه کلید کامل (به جای کنسرو پاسخ آن را قبلا ارائه شده). نیز وجود دارد که بهتر کنترل های موسیقی و جدید کشیدن حرکات به سرعت دسترسی به مخاطبین مورد علاقه خود را و یا دوربین.

همچنین جدید در به روز رسانی بهتر گزینه های سفارشی سازی با تم های جدید — ویژگی های موتورولا اضافه شده به نرم افزار خود را با تازگی منتشر موتورولا لبه Plus — که اجازه می دهد تا برای تغییر سبک آیکون فونت ها و رنگ ها برای سیستم عامل آندروید.

متاسفانه هیچ کدام از این ها می تواند کمک با مسائل بزرگتر فاکتورها باعث ایجاد پلاک Razr مانند بسیار بالا 1500 دلار قیمت غیر قابل اعتماد تاشو نمایش نگرانی در مورد دوام طولانی مدت ضعیف دوربین و یا بدون زرق و برق در عمر باتری.

موتورولا همچنین وعده داده شده در امروز اعلام کرد که Razr را دریافت کنید دوم سیستم عامل آندروید به روز رسانی (برای آندروید 11) در آینده — خبر خوب برای هر کسی که در واقع یکی خریدم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن