چگونه "Plandemic" تصویری جعل ویروسی رفت

از آنجا که COVID-19 همه گیر شروع به بزرگ اجتماعی سیستم عامل را به طور کلی بوده است سریعتر از حد معمول به دخالت

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

از آنجا که COVID-19 همه گیر شروع به بزرگ اجتماعی سیستم عامل را به طور کلی بوده است سریعتر از حد معمول به دخالت در گسترش اطلاعات غلط. ما دیده ایم Facebook گوگل و توییتر اضافه کردن انواع برچسب, هشدار, و, لینک, با کیفیت بالا به منابع خبری و سازمان های بهداشت عمومی. و در بیشتر قسمت ها, اشتباهترین نظریه ها در مورد رمان coronavirus نرسیده که در مقیاس بزرگ — مگر اینکه این نظریه پیشنهاد شده توسط رئیس جمهور ایالات متحده که در آن مورد هست.

اما برخی از ترک ها شروع به نشان می دهد. در ماه فوریه یک مجموعه ای از عجیب و غریب و تقریبا غیر قابل درک تئوری های شروع به گسترش در YouTube و Facebook وی از سوی مامورین که 5G شبکه تلفن همراه تا به حال نقش مهمی در گسترش این ویروس. و در هفته گذشته ما شاهد ظهور اولین آمار واقعی توطئه تصویری از COVID-19 عصر. آن را به نام "Plandemic" و مانند بسیاری از توطئه ویدئوها از آن ادعا میکند که سایه دوز و کلک از نخبگان است که با استفاده از یک بحران جهانی به عنوان یک پوشش برای سودجوی و entrench قدرت خود را. در اینجا دیوی آلبا در نیویورک تایمز:

در 26 دقیقه ویدئو, زن اظهار چگونه دکتر Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی و صدای پیشرو در coronavirus کرده بود به خاک سپرده شد تحقیقات خود را در مورد چگونه واکسن می تواند آسیب مردم از سیستم ایمنی بدن. آن است که کسانی که تضعیف سیستم ایمنی بدن او اعلام کرد که افراد مستعد ابتلا به بیماری های مانند Covid-19.

این یک صحنه از یک دیگر مشکوک مستند به نام "Plandemic" بود که به سرعت کشف و ضبط بر ضد vaccinators این گروه توطئه QAnon و فعالان از بازگشایی امریکا, جنبش, تولید بیش از هشت میلیون بازدید. و آن را تبدیل به زن — دکتر جودی Mikovits, 62, یک بی اعتبار دانشمند — به یک ستاره جدید از ویروس دروغ.

ارسال از "Plandemic" بیش از 8 میلیون بازدید در سراسر سیستم عامل های اجتماعی با یک نسخه یوتیوب ضربه 7.1 میلیون بازدید قبل از آن برداشته شد. که خواهد بود بیش از اندازه کافی به آن محل در نزدیکی بالای YouTube روند page — در مورد به عنوان بسیاری از نمایش ها به این فیلم که در آن اثرگذارندهها تمرین عذرخواهی (8.6 میلیون) اما هنوز راه زیر سه روز official music video for 6ix9ine را "Gooba" (103 میلیون دلار).

هنوز این ویدئو به نظر می رسد به خوبی در راه خود را به تبدیل شدن به چیزی شبیه به این نسل را تغییر شل. که تصویری که به اشتباه به تصویر کشیده 9/11 استادانه درست شده به عنوان پرچم دروغین عملیات تولید میلیون ها نفر از نمایش ها پس از توزیع به صورت رایگان در یوتیوب و محلی Fox TV وابستگان و رفت تا تبدیل به یکی از بنیادی متون 9/11 truther جنبش است.

من قبول می کنم که در اینترنت آزاد و باز برخی از مردم در حال رفتن به پست بسیار گنگ و چیز مضر. و "Plandemic" است که بدون شک مضر: در میان چیزهای دیگر آن را به دروغ به مردم می گوید که با پوشیدن یک ماسک را "فعال" ویروس. اما ما در گذشته دیده ام که بسیار گنگ و چیزهای مضر اغلب بهره مندی از الگوریتم ارتقاء. آنها به نظر می رسد بالا در نتایج جستجو در صفحات روند و در توصیه ویدجت. سیستم عامل استفاده می شود برای جذب پیروان برای وحشتناک باعث می شود بدون اینکه حتی آگاه است که آنها در حال انجام این کار است.

پس از سالها فشار اگر چه سیستم عامل بهتر شده اند در تشخیص بد پست ها و ویدئوها به عنوان آنها شروع متلاطم است. آنها در حال حاضر قادر به گرفتن بیشتر چیزهای بد قبل از آن بازدید روند صفحه. یوتیوب دارای یک تیم کامل است که نظارت بر این مسائل در زمان واقعی است. و بنابراین "Plandemic" چپ من خاراندن سر من. چگونه این چیزی که به ویروسی?

بود که زمین کشت یک کتاب که Mikovits ستاره از "Plandemic" چاپ شده در ماه گذشته. طاعون فساد "فریم دکتر Mikovits به عنوان یک حقیقت گوی مبارزه با فریب در علم" آلبا می نویسد و آن را تصویب پوشش از راست رسانه ها از جمله Epoch Times, دروازه دانشمند و بعد شبکه خبر.

اما آن را "Plandemic" کلیپ که تبدیل Mikovits به یک ستاره (او را به دست آورد بیش از 130,000 پیروان توییتر در ماه است.) و دو بهره مند شده اند هر یک از دیگر: جستجوها برای Mikovits راند نمایش "Plandemic" و viewings از "Plandemic" راند جستجو برای Mikovits.

ارین گالاگر رسانه های اجتماعی محقق که متخصص در داده های تصویری ارائه می دهد برخی از سرنخ. گالاگر استفاده CrowdTangle یک Facebook متعلق به ابزار برای تجزیه و تحلیل پست های عمومی برای بررسی زمانی که "Plandemic" شروع به افزایش در شبکه است. او در بر داشت که پست ارجاع آن به نظر می رسد اغلب در Facebook گروه اختصاص داده شده به QAnon, anti-واکسن اطلاعات غلط و تئوری های توطئه به طور کلی.

"این ویدئو را از یوتیوب به Facebook با تشکر بسیار فعال QAnon و توطئه های مرتبط با Facebook گروه با ده ها هزار نفر از اعضا که ناشی از یک آبشار عظیم" گالاگر می نویسد. "هر دو سیستم عامل ابزاری بودند در گسترش ویروسی پزشکی اطلاعات غلط."

YouTube و Facebook هر دو در نهایت حذف این ویدئو, اما پاسخ خود را متفاوت قابل توجه در راه است. من صحبت کرد و به نمایندگان در هر دو شرکت امروز و در اینجا آنچه که من آموخته است.

در Facebook, "Plandemic" شد تنزل مقام قبل از آن برداشته شد. تنزل یک گام است که Facebook اغلب طول می کشد با پست که به نظر می رسد بد برای یک دلیل و یا دیگر اما نه در نظر گرفته شده به طور فعال مضر است. شاید برای شما ارسال شده از یک تصویر که در آن کسی است که تقریبا اما نه کاملا برهنه; شاید شما نشان می دهد که مردم مرتکب خشونت بدون آمدن حق و گفتن آن است. پس از 2018 Facebook مداخله در تلاش برای جلوگیری از این نوع پست ها از گسترش به عنوان بخشی از ابتکار عمل به آن را کمتر جذاب به پست اصطلاح "مرزی محتوا."

من نمی دانم دقیقا همان چیزی است واجد شرایط "Plandemic" به عنوان مرزی مطالب در ابتدا, اما یک سخنگوی اشاره کرد که این ویدئو را ظهر — 26 دقیقه — همراه با تعداد زیادی از ادعاهای ساخته شده در داخل آن ایجاد مقدار زیادی از کار برای واقعیت-چک کردن تیم است. (یک دروغ می تواند در نیمه راه در سراسر جهان قبل از حقیقت می توانید کراوات آن کفش و غیره.) Facebook در نهایت تصمیم گرفت که "Plandemic" تا به حال برای رفتن بیش از آن غلط ادعا که مردم می توانند "reinfect خود را" با پوشیدن ماسک, اما با توجه به این واقعا تاسف سردرگمی بیش ماسک پوشیدن — برخی از آن تولید شده توسط سازمان های بهداشت عمومی — شرکت محتاط بود.

در یوتیوب این شرکت دیدم چند فیلم مرتبط با "Plandemic" و پرچم را برداشته و آنها را قبل از 26 دقیقه کلیپ که مشهور شد. که کلیپ آپلود شده در مارس 4 و حذف مارس 6th. در عین حال آن را به تولید 7.1 میلیون بازدید. با توجه به شرکت اکثریت قریب به اتفاق کسانی که به نمایش در آمد از سایت های خارجی — افراد برای پاسخگویی به آن به طور مستقیم به جای دیدن آن را در جایی در یوتیوب. گالاگر و تحلیل نشان می دهد تعداد قابل توجهی از کسانی کلیک آمد به طور مستقیم از Facebook. (یوتیوب نمی خواهد اظهار نظر در آن است.)

برای آن بخشی, یوتیوب, گفت:, آن را توصیه "Plandemic" و یا سطح آن را "برجسته" در نتایج جستجو — نه در صفحه اول. جستجو برای آن در حال حاضر و شما خواهید دید یک pop-up از یک واقعیت مستقل جستجوگر و فیلم های بسیاری از پزشکان رد کردن ادعای آن است.

Facebook همچنان به دیدن مردم ها کلیپ های دیگر از "Plandemic" و به من گفت که آن های واقعیت-چک کردن اطلاعات از شرکای آن با افرادی که آنها را به اشتراک بگذارید. آن را به طور موقت کاهش توزیع این کلیپ های دیگر — آنهایی که نمی شامل ماسک بیت — به عنوان واقعیت چکرز در ادامه به بررسی بخش های دیگر از "Plandemic." مردم نیز همچنان به ارسال نسخه اصلاح شده از نسخه اصلی — ضبط و آن را بر روی تلفن خود و یا اضافه کردن تفسیر به آن — و Facebook است, شکار کسانی که بیش از حد.

وجود دارد یک نظر از همه این است که دلگرم کننده است. هر دو شرکت را دیدم یک چیز بد قرار دادن تیم از واقعیت چکرز در آن و حذف آن از شبکه های خود را با نسبی عجله. (که بیش از آمازون می گویند: طاعون فساد از بالا 10 بهترین فروشنده امروز وجود دارد.) Facebook و YouTube می تواند سریع تر عمل کرده اند و یا بیشتر به طور کامل, اما آن را به عنوان اگر "Plandemic" گرفتار آنها بی خبر است. یوتیوب بیش از 2 میلیارد دلار ماهانه کاربران و Facebook است 1.73 میلیارد کاربر در هر روز در سراسر مجموعه خود را از برنامه های در مقیاس 8 میلیون نفر دیدن چیزی در 48 ساعت فقط به نظر نمی مانند که بسیار است. (و اگر شما در حال فکر کردن به خوبی متعجب شاید مشکل با این شرکت ها است که اندازه خود را, شما ممکن است علاقه مند در الیزابت وارن انتخابات ریاست جمهوری است.)

اما تیره تر به نظر بیش از حد. زمانی که Facebook اعلام کرد آن را تغییر توجه خود را به ساختمان خدمات کوچکتر بیشتر گروه های خصوصی منتقدان با اشاره به این که به احتمال زیاد رفتن به آن را سخت تر به پلیس اطلاعات غلط. این درست است به خصوص از چت WhatsApp است که رمزگذاری end-to-end. اما این هم درست از خصوصی Facebook, گروه, که در آن به نظر می رسد که "Plandemic" به اشتراک گذاشته شده به طور فعال.

آن را به احتمال زیاد نمی خواهد آخرین قطعه از مضر و اطلاعات غلط در مورد COVID-19 می شود که یک بمب دارای قدرت تخریبی. و زمانی که یک بعدی می آید, من شگفت زده نمی شود که برای دیدن این مسیر به virality فروش مستقیم از طریق Facebook شدند.

رسمی عذرخواهی به مردم بریتانیا

روز پنج شنبه با اشاره به برنامه توسعه یافته توسط دیجیتال بخش بهداشت ملی بریتانیا خدمات من بارها و بارها استفاده می شود "انگلستان" زمانی که من باید اشاره به کل پادشاهی. آن را تا حدودی گیج کننده است به دلیل وجود دارد در واقع چهار ملی خدمات بهداشتی و درمانی در انگلستان اما به من گفته که NHSX برنامه خواهد شد در واقع در دسترس خواهد بود برای همه. من عذر خواهی به مردم بریتانیا!

نسبت

امروز در اخبار است که می تواند بر درک عمومی از تکنولوژی سیستم عامل است.

تا روند: Snapchat اعلام کرد تلاش برای کمک به مردم تحت تاثیر خشونت خانگی در طول COVID-19 شیوع. این شرکت ارائه در برنامه منابع به عنوان بخشی از آن گسترده تر در اینجا برای شما ابتکار عمل. (Ina Fried / Axios)

تا روند: جک دورسی به 10 میلیون دلار برای اصلاحیک قانون غیر انتفاعی تاسیس شده توسط Meek Mill, مایکل روبین و Jay-Z. پول نسبت به ارسال تجهیزات حفاظت فردی به زندانها در سراسر ایالات متحده است.

تا روند: توییتر را اضافه کردن برچسب ها و هشدارها در توییتهایی که حاوی اطلاعات گمراه کننده در مورد COVID-19. برچسب ارائه خواهد شد لینک کلیک کنید برای اطلاعات بیشتر در مواردی که خطر آسیب شدید است به اندازه کافی برای صدای جیر جیر برداشته شود. (الیزابت Culliford / فردا نیوز)

تا روند: آمازون است که بودجه یک سری از پروژه های اختصاص داده شده به توقف گسترش COVID-19. این شرکت بودجه یک کارآزمایی بالینی از پلاسمای خون از بهبود COVID-19 بيمار و ارائه در خانه coronavirus آزمون به سلامت کارگران در انگلستان است. (ارین Brodwin / آمار)

ویروس ردیاب

مجموع موارد در آمریکا: بیش از 1,346,800

مجموع مرگ و میر در ایالات متحده: حداقل 80,000

موارد گزارش شده در کالیفرنیا: 68,389

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در کالیفرنیا: 955,664

موارد گزارش شده در نیویورک: 342,317

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیویورک: 1,182,998

موارد گزارش شده در نیوجرسی: 139,945

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در نیوجرسی: 312,447

موارد گزارش شده در ماساچوست: 77,793

مجموع نتایج آزمون (مثبت و منفی) در ماساچوست: 388,389

داده ها از نیویورک تایمز. داده ها از آزمون از COVID پیگیری پروژه.

حاکم

⭐ نظریه پردازان توطئه در میشیگان با استفاده از private Facebook groups برای تشویق به خشونت علیه لیبریا گرچن Whitmer. آنها همچنین بسیج مسلح به تظاهرات اعتراض اجتماعی فاصله گرفتن سفارشات. در اینجا استیو Neavling در دیترویت مترو زمان:

نظرات به ویژه نگران کننده است چرا که برخی از کسانی که خواستار خشونت در حال برنامه ریزی برای حضور در یک مسلح تجمع در ساختمان کاپیتول در لنسینگ در روز پنج شنبه. در 30 آوریل صدها تن از معترضان برخی از آنها به شدت مسلح فرود در دولت کاپیتول در "پاتریوت آمریکایی تجمع" وجود دارد و معترضان مسلح به عنوان بخشی از "عملیات لنسینگ" در 15 آوریل. دو روز تجمع نیز برنامه ریزی برای آخر هفته.

"ما می تواند گرفته ایم بیش پایتخت آخرین بار اگر ما می خواستیم" کریس Coffey گفت. "این فقط یک نمایش است. زمان بعدی نخواهد بود!"

"اگر او فکر می کند آخرین اعتراض بد بود او را ندیده است هر چیزی در عین حال" DonnaCookie Grady هشدار داد.

"ما هر حال نمی خونریزی در عین حال اما پرجمعیت شمارش تا سه روز دیگر بود دو" دیو Meisenheimer نوشت: در Michiganders برابر بیش از حد قرنطینهکه بیش از 385,000 اعضای. "بعد می آید آبیاری درخت آزادی با خون ظالم."

Elon Musk است بازگشایی تسلا کالیفرنیا کارخانه ماشین در برابر آالمدا کانتی را بخواهد. این حرکت نقض پناهگاه محلی در محل سفارشات. تسلا شروع به ساخت اتومبیل بیش از آخر هفته و گفت: همه کارکنان که در آن قرار داده شده بر روی کردند به آماده شدن برای رفتن به محل کار. (Sean O'Kane / آستانه)

لینکلن پروژه فوق العاده PAC اجرا شده توسط جمهوری خواهان که مخالف رئیس جمهور تهمتخواسته Facebook برای حذف یک برچسب هشدار دهنده آن را متصل به گروه تاول "عزاداری در امریکا" آگهی. هشدار می گوید وجود دارد این است که بخشی از اطلاعات نادرست در آگهی که ریپ مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر. (برایان شوارتز / CNBC)

اطلاعات گوشی های هوشمند را نشان می دهد در خارج از کشور بازدید کنندگان flocked به گرجستان به عنوان رستوران ها و کسب و کارهای دیگر بازگشایی شد. اخبار را فراهم می کند برخی از اولین شواهد سخت است که بازگشایی برخی از اقتصاد از دولت جلوتر از دیگران می تواند بدتر و طولانی گسترش این رمان coronavirus. (کاترین ریش تراش / واشنگتن پست)

سازمان بهداشت جهانی در حال راه اندازی یک برنامه برای فعال کردن مردم در زیر منابع کشور برای ارزیابی اینکه آیا آنها COVID-19. این سازمان نیز با توجه به بلوتوث تماس مبتنی بر ردیابی از ویژگی های. چگونه آن را حتی بدون یک ؟ (Paresh دیو / فردا نیوز)

تماس با برنامه ردیابی هدف کمک به مقامات بهداشتی ردیابی COVID-19 عفونت و اطلاع کاربرانی که در معرض شده اند. اما این فن آوری است به دور از کامل است. (جوانا استرن / وال استریت ژورنال)

سنگاپور استقرار بوستون دینامیک روبات ها در پارک های عمومی به مردم یادآوری به دنبال اجتماعی فاصله دستورالعمل. روبات پخش یک پیام یادآوری بازدید کنندگان است که آنها نیاز به دور ماندن از انسان دیگر است. واقعا فقط مجنون ناکجاآباد vibes اینجا. (مت نواک / Gizmodo)

توییتر را به عقب رانده در وزارت امور خارجه آمریکا ادعا می کنند که آن را "بسیار محتمل" دولت چین هماهنگ شبکه های حساب به فشار coronavirus تئوری های توطئه است. این شرکت گفت که بررسی اولیه از این حساب سوال را پشتیبانی نمی کند دولت ادعا می کند هر چند این کاوشگر هنوز ادامه دارد. (جنیفر Hansler, Donie o'sullivan و کایلی اتوود / فردا نیوز)

تکنولوژی فعالان کارگری در حال سازماندهی در Facebook و زوم به منظور جلوگیری از شرکت نظارت است. نتیجه این است که نوع جدیدی از جنبش یکی با DNA سنتی سازماندهی اما بومی با تکنولوژی عصر. (سارا امرسون / OneZero)

WeChat است که از نزدیک نظارت بر کاربران در خارج از سرزمین اصلی چین به منظور سانسور کسانی که در درون مرزهای این کشور. اگر مطالب یافت حساس برنامه اضافه می کند و آن را به داخلی آن blacklist پس از آن می تواند به سانسور آن را در زمان واقعی برای کاربران چینی. (اوا شیائو / وال استریت ژورنال)

ایالات متحده هنوز هم نشده تعمیر اساسی نقص امنیتی در این کشور انتخابات زیرساخت پس از دخالت روسیه در سال 2016 انتخابات ریاست جمهوری. در حال حاضر ماه قبل از سال 2020, انتخابات, درب باز است برای پوتین به جلو همان ترفند دوباره. (فرانکلین Foer / اطلس)

سابق گوگل مهندس جیمز Damore که شکایت این شرکت در سال 2018 به اتهام تبعیض علیه محافظه کار سفید مردان خواسته است دادگاه به اخراج کت و شلوار. این درخواست نوشته شده بود نیز توسط گوگل است. (Kim Lyons / آستانه)

مایکروسافت و آمازون رد و بدل دوئل پست های وبلاگ در مورد وزارت دفاع جدی قرارداد. آمازون شده است مبارزه با DoD تصمیم به جایزه قرارداد به مایکروسافت است. (Ron Miller / TechCrunch)

اخبار سازمان های طولانی امیدوار است که تکنولوژی سیستم عامل خواهد پرداخت آنها را برای اخبار. در حال حاضر تنظیم کننده در استرالیا و فرانسه در حال حرکت را که اتفاق می افتد. (بن اسمیت / نیویورک تایمز)

صنعت

⭐ شرکت در حال نصب اسکنر حرارتی در پیش بینی از کارکنان بازگشت به کار در میان coronavirus بیماری همه گیر. اما اسکنر نیست در نظر گرفته شده برای استفاده های پزشکی و کارشناسان هشدار می دهند که آنها واقعا نمی تواند تشخیص COVID-19 عفونت. درو Harwell در واشنگتن پست توضیح می دهد:

در حالی که این سیستم می تواند حس افزایش درجه حرارت پوست آنها نیست به اندازه کافی دقیق به بگویید که آیا کسی که تب دارد و یا چیز دیگری: گرما از پوست یک فرد است که اغلب کاملا متفاوت از خود هسته حرارت بدن. مردم با سنگین تر ایجاد شرایط بهداشتی و یا گرگرفتگی می تواند سیستم آلارم; بنابراین هر کسی می تواند تنها راه رفتن از یک ماشین یا پارکینگ.

بسیاری از مردم با covid-19 عفونت نیست و در واقع تا به حال تب: سر از مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: در ماه گذشته که به عنوان بسیاری از آنجا که 25 درصد از افراد آلوده را نشان نمی دهد هر گونه علائم در همه. ویروس' یواشکی توانایی نه خود دور در حالی که آن را به رهبری محققان دانشگاه در ماه فوریه به تخمین می زنند که تب اسکن و مشابه روش های غربالگری را نادیده می گیرند بیش از نیمی از آلوده.

دره سیلیکون کار نخواهد بود همان را پس از coronavirus بیماری همه گیر. باز کردن دفتر برنامه و جمعی از ناهار به احتمال زیاد خواهد شد چیزی از گذشته است. (Priya Anand / بلومبرگ)

اپل با ما فروشگاه های خرده فروشی آغاز خواهد شد باز برگشت تا این هفته برای اهداف محدود. فروشگاه ها بسته شده اند پس از اواسط ماه مارس با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر. (کریس ولش / آستانه)

شانگهای دیزنی لند است بازگشایی با اجباری ماسک صورت و اجتماعی فاصله. این پارک همچنین محدود کردن تعداد زیادی از مردم که می توانید هر روز به حدود 30 درصد از آن به طور منظم ظرفیت. (جیمز وینسنت / آستانه)

Waymo در حال برنامه ریزی برای از سرگیری تست و بررسی خودروهای در آریزونا در مارس 11th. اما برخی از شرکت های پشتیبان رانندگان نگران هستند که این شرکت ممکن است عجله بازگشت و به خدمات بیش از حد به سرعت. ( Andrew J. هاوکینز / آستانه)

کارگران در آمازون انبار در Eagan, Minn., می گویند آنها وحشت زده به گزارش به کار بعد از شش همکاران به تازگی آزمایش مثبت برای COVID-19. آنها نگران این غول خرده فروشی انجام نمی دهد به اندازه کافی برای حفاظت از آنها. (مختار پور ابراهیم / Sahan مجله)

آمازون رقبا بهره گیری از شرکت های حمل و نقل تاخیر و کارگر خبر دادند. E-commerce شرکت هایی مانند Shopify و Warfair نشان می دهند به طور چشمگیری سریع تر نرخ رشد از فن آوری های غول پیکر. (Tae Kim / فردا نیوز)

اپورتونيست در حال تلاش برای پیدا کردن راه هایی برای استخراج پول از Instacart خریداران. در یک طرح یک واسطه است برانگیزی گفتن کارگران او می تواند تغییر یک خریدار حساب به آنها اجازه کار در فروشگاه های خاص در ازای هزار دلار است. (یوسف Cox / معاون)

هنرمندان هیپ هاپ پیشرو شارژ در Instagram زندگی می کنند که مردم اتصال به مجازی کنسرت از آپارتمان خود را. خواننده های رپ و تولید کنندگان تبدیل فضا به یک کلوپ شبانه نشان دادن تنوع سابقه درس استعداد نشان می دهد و خیلی بیشتر. (Jon Caramanica / نیویورک تایمز)

شبکه های حرفه ای در حال حرکت به زوم در میان coronavirus بیماری همه گیر. برخی از آنها پر رونق دیگران در حال سقوط تخت. (آن Kadet / وال استریت ژورنال)

یک کتابفروشی در بوستون دادهایم مردم قفسه با دست برداشت انتخاب به نمایش در طول تصویری جلسات. نابغه است. (استیو Annear / بوستون گلوب)

Memers مصرف بیش Infinite. معروف الگوی رفتاری مارک های سرمایه گذاری به شدت در این ویدئو نرم افزار به اشتراک گذاری و جمع آوری میلیون ها نفر از پیروان. (تیلور لورنز / نیویورک تایمز)

اسکندریه Ocasio-کورتز (D-NY) در حال حاضر بازی های Animal Crossing. او همچنین به طور موقت افتتاح DMs پس از هر یک از 6.8 میلیون پیروان می تواند او را دعوت به عبور از حیوانات جزیره است. (ژن پارک / واشنگتن پست)

اریک اشمیتسابق مدیر عامل شرکت گوگلاست دیگر یک مشاور شرکت. خروج خود را به پایان می رسد 19 سال تصدی در گوگل, جایی که او در آورده بود به "نظارت بزرگسالان" به این شرکت جوان بنیانگذاران لری پیج و سرگئی برین. (ریچارد Nieva / CNET)

چین تعطیل سینما برای جلوگیری از گسترش این ویروس منجر به یک تغییر در صنعت سرگرمی است. در حال حاضر صدها میلیون نفر از مردم در حال تماشای فیلم های پرفروش فیلم بر روی تلفن های خود را. (Rebecca Davis و پاتریک Frater / انواع)

Facebook در نهایت آغاز شده نورد از آن دوباره طراحی دسکتاپ سایت برای تمام کاربران. مارک زوکربرگ برای اولین بار اعلام کرد که طراحی مجدد در کنفرانس F8 در سال 2019. (ایگور Bonifacic / Engadget)

همه چیز برای انجام

مسائل به اشغال شما حاضر در قرنطینه.

"Pandecorate" خانه خود را! این همه خشم است.

وانمود کنید که در یکی از قدیمی خود را به صلیب کشور سفر کسب و کار با سفارش JetBlue و پنیر میان وعده سینی. و یا فقط خواندن این مقاله و اهدا به مواد غذایی محلی خود بانک شاید.

خود را زوم جلسات قبل با یک انتخاب از بیش از 100 خالی مجموعه ای از بی بی سی بایگانی.

بازسازی نوار مورد علاقه خود را در واقعیت مجازی و یا فقط در مورد کسی که انجام داد.

سازمان دیده بان هود اینترنت مش 50 نمودار-شکوه پاپ آهنگ از سال های مختلف به داد و بیداد کن سه دقیقه bangers. آنها بیشتر انجام می شود در سال 1980 تا کنون; 1990s نمی تواند به زودی به اندازه کافی برای من.

گوش دادن به حرف بزنم رندی زوکربرگ در مورد چگونه همه گیر اتحادش را تغییر ادراک از شرکت های فن آوری.

و در نهایت...

صحبت ما

برای ما ارسال راهنمایی, سوالات و ادعاهای دروغین در مورد منشاء COVID-19: casey@theverge.com و zoe@theverge.com.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن