چگونه جهان بزرگترین کلی علم جامعه است و مقابله با نژادپرستی

بزرگترین در جهان چند رشته ای علمی جامعه تصمیم گرفته است به نژادپرستی نظاممند. این حرکت توسط انجمن آمریکایی برا

توسط PARINEWS در 3 مرداد 1399

بزرگترین در جهان چند رشته ای علمی جامعه تصمیم گرفته است به نژادپرستی نظاممند. این حرکت توسط انجمن آمریکایی برای پیشرفت علم (AAAS) ناشر محترم علوم مجلات می آید پس از سیاه و سفید دانشمندان جلو آمد در اعتراض به نژاد پرستی در دانشگاه ها و علوم و سازماندهی یک اعتصاب در ژوئن 10, که AAAS پیوست. در نامه ای به آن 120,000 اعضای این ماه AAAS مدیر عامل Monty Parikh اعلام کرد که 172 سال موسسه آمده است تا با یک برنامه برای نگه داشتن خود را مسئول ساختن خود و علوم متنوع تر است. سپتامبر آن شروع خواهد شد به اشتراک گذاری داده ها در تنوع آن کارکنان همراهان و نویسندگان منتشر شده در مجلات.

شرف صحبت با Parikh که گفت برخی از عدد اولیه هستند "تشویق" در حالی که دیگران هستند "شرم آور است." در نهایت اطلاعات دموگرافيک خواهد بود پریدن نقطه نقطه برای تضمین این که آرایش از سازمان بهتر بازتاب عمومی آن را در خدمت. Parikh همچنین معتقد است اقدامات AAAS است که مصرف را ایجاد مسیرهای از طریق آن مجلات کمک هزینه های تحصیلی و جوایز — به jumpstart مشاغل از دانشمندان کمتر از جوامع است.

این مصاحبه ویرایش شده برای طول و وضوح.

چرا AAAS تصمیم به شرکت در #ShutDownSTEM اعتصاب به آدرس ضد سیاه نژادپرستی در ژوئن ؟

مقدار زیادی از انرژی است که از تاریخ و دانشمندان, دانشمندان که نیست در عین حال در این نوع از آسمان از شاغل و ارشد دانشگاهیان. در آن لحظه ای که واقعا وجود دارد بسیاری از خرید اینترنتی از کشتن جورج فلوید, آن را فقط احساس می کردم که درست انجام به عنوان یک سازمان را به یک روز به منعکس کننده. مردم روز را صرف فکر کردن در مورد و برنامه ریزی برای آنچه که سازمان انجام می شود باید در پرداختن به نژادپرستی نظاممند در علوم.

ما در زمان همه ما ارتباطات کانال های تاریک. ما در رسانه های اجتماعی خوردها ما را متوقف و قرار دادن هر چیزی جدید. و ما فقط ترجمه افرادی که به tweeting در مورد #shutdownSTEM روز و شنیدن افکار خود را. ما با خاموش کردن وب سایت ما و ما اساسا قرار دادن یک جعبه پیشنهاد کرد و گفت: نگاه ما می خواهیم به شنیدن از جامعه ما است. ما می دانیم که جامعه ما را جریحه دار است. به ما بگویید. به ما بگویید چه شما در حال فکر کردن در این لحظه. ما پیشنهادات خود را. من باز هم من برای ملاقات با هم تیمی های داخلی به یادگیری آنچه که احساس می شد در این لحظه و آنچه در آنها دیده می شود در طول سال است. آن را واقعا احساس می کردم که یک لحظه به گوش دادن.

اولین مرحله از طرح خود را به انتشار اطلاعات دموگرافيک برای AAAS و برنامه های آن است. چه شما انتظار می رود که اطلاعات به فاش ؟

همانطور که ما برگزار شد تا یک آینه به ما متوجه است که ما به عنوان متنوع به عنوان ما باید باشد. گرفتن اطلاعات دموگرافيک و آن را عمومی رفتن به جلو را قادر می سازد تا جامعه ما را پاسخگو باشد. آن را قادر می سازد ما اعضای ما را پاسخگو باشد. آن را قادر می سازد آن جوامع هستند که کمتر ما را پاسخگو باشد. به همین دلیل این احساس بود که درست به انجام این کار.

داشتن نگاه برخی از داده های اولیه برخی از این دلگرم کننده است. ما در هیئت مدیره برخی از ما ارشد رهبری است که در واقع بسیار متنوع و عالی نمایندگی که من فکر می کنم نشان می دهد بزرگ آموزشی. برخی از آن شرم آور است, از نظر ما تنوع در تحریریه ما تیم علمی ویراستاران است که ما داریم. آن را بسیار متنوع است. آنچه که رهبری به آن محدودیت میدان دید آنچه مهم است علم است.

چگونه می شود که داده ها استفاده می شود برای مقابله با نژادپرستی نظاممند?

زمانی که علم مجله را انتخاب میشه و می گوید: این مهم است که آن درایو موفقیت است. اگر شما یک دانشمند و انتشار یک مقاله در علمشما در راه خود را به یک حرفه ای در دانشگاه ها به این دلیل است که مجله های معتبر. همچنین درایوهای بودجه, چرا که اگر شما در انتشار علم و یا شما نشر در میان سایر مجلات معتبر سپس بودجه می آید راه خود را. این یک چرخه زمانی که آن را به خوبی کار می کند. که چرخه نیز می تواند یک دیوار برای کسانی که یک بخشی از آن است.

ما ویراستاران حرفه ای هستند اول به نگاه در یک مقاله که گروهی از ویراستاران حرفه ای هستند که می گویند بله این مهم است که به اندازه کافی در مجله علوم. و یا آنها ممکن است می گویند این علم خوب است اما شما می دانید آنچه که آن را هیجان انگیز است. آن را بسیار مهم است که آن را باید در معتبر ترین مجله های آن را باید در جایی دیگر بروید. که گروه باید متنوع آن باید نماینده. هنگامی که شما یک گروه نماینده شما ممکن است یک بزرگتر از میدان دید مورد چه چیزی مهم است.

بنابراین برای مثال مردم واقعا هیجان زده در مورد اینکه قادر به دیدن یک سیاه چاله که فوق العاده است. این هیجان انگیز است. این هیبت الهام بخش. اما اگر یک کاغذ است که مذاکرات در مورد چگونه به منظور کاهش نابرابری های سلامت در می سی سی پی دلتا که کاغذ ممکن است تا به حال یک چالش زودتر. که دامنه آن گسترده تر در حال حاضر مردم متوجه است که مهم است.

اما ما می خواهیم به افرادی که به اندازه کافی میدان دید برای دیدن که این قطعه مهم از علم, آن را می توانید نتایج باور نکردنی. اگر ما کاهش حوزه سلامت و نابرابری در دلتا را افزایش می دهد به طور متوسط برای هر کس در سراسر کشور است.

در نامه ای به اعضای خود را می نوشت: "برخی به ما گفته اند که ما باید "چوب به علم" — که مسائل نژادپرستی نظاممند هستند و نه در حوزه و نه در خور ما زمان و توجه است." چه بود پاسخ خود را به که ؟

من در کارولینای شمالی من نسل دوم هندی آمریکایی است. من استفاده می شود به فکر می کنم از علم به عنوان یک پناهگاه. علم یک پناهگاه دور از قلدری در مدرسه است. از آن جایی که هی این عقلانیت. این ریاضی. این شایستگی است. و این درست است برای یک رشته خاص است. اما علم در تعامل با جهان است.

مردمی که گفت که "ما باید چوب به علم" هستند و از هر فرصتی برای بزرگترین ذهن برای رفتن به علم گسترده ترین تعداد کسانی که برای رفتن به علم است. و آن را دارای علوم به دلیل این که ما در حال رفتن به نیاز افرادی که فرزندان بومیان آمریکا, زائران, بردگی مردم و مهاجران از همه جا اگر ما قصد داریم برای انجام کارهای بزرگ است که ما فکر می کنم ما می توانیم مانند درمان COVID-19 یا رفتن به مریخ است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن