چگونه در واقع اهداف خود را اتفاق می افتد

فلش به عقب به آغاز این سال برای یک لحظه با من: شما هیجان زده هستیم. شما با انگیزه است. شما خوش بینانه در مورد

توسط PARINEWS در 28 خرداد 1399

فلش به عقب به آغاز این سال برای یک لحظه با من: شما هیجان زده هستیم. شما با انگیزه است. شما خوش بینانه در مورد سال آینده. در گرمای شور و شوق خود را, شما تصمیم می گیرید شما می خواهید به طور فوق العاده بلند پروازانه این سال است. و به شما در تنظیم برخی اهداف کشش[1] برای خودتان. "این رفتن به یک سال بزرگ" شما خودتان بگویید. "این سال در واقع من یاد بگیرند که چگونه به اهداف اتفاق می افتد."

بیایید سریع به جلو به یک تعداد انگشت شماری از ماه (یا بیشتر) به سال.

چگونه شما انجام می دهند خود را با اهداف سالانه?

آیا شما آنها را شکسته ، شما ایجاد شده عملی طرح ها و پروژه های برای کمک به شما انجام رساندن اهداف خود را?

شما در واقع حتی نگاه در اهداف خود سالانه پس شما نوشت و آنها را در آغاز سال ؟

آیا شما گرفته کسانی که اهداف سالانه و شکسته آنها را به ماهانه به اهداف ؟ هفتگی اهداف ؟ روزانه اهداف ؟

و همانطور که از در حال حاضر و در این لحظه شما مهم ترین چیز شما می توانید انجام دهید را به شما بزرگترین اهداف نزدیک به اتمام?

اگر جواب شما به هر یک از سوالات بالا بود و سپس من پیشنهاد می کنم به شما که از خواندن این مقاله و پس از عملی مشاوره در درون آن—تنها مهم ترین چیز شما می توانید انجام دهید در حال حاضر. در اینجا چگونه برای شروع.

1. اقدامات بیشتری

بزرگترین مانع مردمی مواجه زمانی که آنها در حال تلاش برای کشف کردن که چگونه به اهداف اتفاق می افتد این است که عدم عمل است.

تبلیغات

چرا بسیاری از ما مجموعه ای از اهداف بزرگ و شکست به دنبال با عمل ؟

مشکل این است که نه شما. این نیست که شما نمی قادر به دستیابی به اهداف خود...شما هستند.

مشکل این است که در راه این هدف راه اندازی شد در وهله اول.

دلیل مردم نمی رسیدن به اهداف خود—به این دلیل مردم موفق به اقدام سازگار سمت ساخت اهداف خود یک واقعیت است زیرا:

  1. آنها به اهداف تعیین شده یک بار در سال و لازم نیست دوباره آنها را اغلب به اندازه کافی.
  2. آنها نمی شکستن اهداف بزرگ را به اهداف کوچکتر به دست آورد باریک جدول زمانی.

به اهداف اتفاق می افتد را بیشتر از عمل است. به اقدامات بیشتری کوچک کردن جدول زمانی خود را.

2. کوچک کردن جدول زمانی خود را

ساده ترین راه برای ایجاد بزرگترین اهداف اتفاق می افتد این است که برای شکستن آنها را به چند کوچکتر اهداف قرار دادن آنها را در یک محدود زمانی و پلاگین دور در دستیابی به اهداف کوچک که در نهایت منجر به دستیابی به یکی از بزرگ.

در اینجا چیزی است که من در آن: آن را سخت به بسته بندی کردن سر خود را در اطراف دستیابی به یک بزرگ سالانه هدف در یک روز اما چیزی که ذهن خود فکر می کند به آن نیاز دارد به انجام زمانی که آن را می بیند یک هدف بزرگ خود به خود. از آن فکر می کند به آن نیاز دارد را به پایین بسیار نیرومند—سال-اندازه—هدف با یک سقوط کرد از بین بردن. اما این امر می تواند تقریبا غیر ممکن است بنابراین آن را می دهد تا.

اما اگر شما را که سالانه هدف و ایجاد یک جدول زمانی از وظایف (آغاز تا امروز) که به تدریج منجر به شما در دستیابی به خود را بزرگ سالانه هدف در حال حاضر مغز خود را می بیند یک مسیر به پیروزی.

مغز شما نمی تواند رسیدن به آنچه که مغز شما نمی توانید ببینید.

تبلیغات

آن را مانند راه رفتن به زمین سیاه و سفید ، در ابتدا شما راه رفتن در داخل و شما نمی توانید یک چیز واحد است. اما پس از آن شما تلنگر نور-سوئیچ و بوم—در حال حاضر شما می توانید ببینید. ناگهان همه از یک اتاق پر از آب با نور و همه چیز روشن است.

که چه اتفاقی برای مغز خود را هنگامی که آن را می بیند یک طرح واضح و روشن از عمل[2] با یک جدول زمانی.

کلید و سپس برای اهداف بزرگ اتفاق می افتد این است که:

  1. تعریف یک تصویر هدف. این ممکن است سالانه هدف شما در حال حاضر در مجموعه ای مانند "خواندن 50 کتاب در این سال" و یا "ایجاد $1,000,000 این سال است."
  2. باریک جدول زمانی کار عقب از تصویر بزرگتر هدفشکستن آن را به کوچکتر اهداف ماهانه به دنبال کوچکتر اهداف بارگیری و به دنبال آن هنوز کوچکتر از اهداف روزانه همه راه را به شما تنها هدف کنونی در این لحظه.

این فرایند است که به نام "تعیین هدف به در حال حاضر" و سادگی و اثربخشی این سیستم به من کمک کرد تا تبدیل شدن به یک میلیونر با سن 30.

اما آن را نه فقط برای موفقیت حرفه ای. تعیین هدف به در حال حاضر با این نسخهها کار به شما کمک کند اهداف خود را اتفاق می افتد در هر منطقه از زندگی: بهداشت و درمان و تناسب اندام, معنویت, شخصی, توسعه و آموزش و پرورش, روابط, و بیشتر.

3. با استفاده از تعیین هدف به شرکت

در کتاب خود یک چیزنویسندگان گری کلر و جی Papasan بنویسید:

"با تفکر از طریق فیلتر از تعیین هدف به شما در تنظیم یک هدف های آینده و سپس متد تمرین کردن به آنچه که شما باید انجام در حال حاضر است. آن می تواند یک کمی مانند یک روسی انواع ماتروشکا عروسک که خود را یک چیز "در حال حاضر" است و تو در تو در داخل خود امروز یک چیز است که تو در تو در داخل خود یک چیز در این هفته است که تو در تو در داخل خود یک چیز در این ماه... چگونه یک چیز کوچک در واقع می تواند ساخت تا به یکی از بزرگ... شما در حال پوشش خود دومینو."

توجه داشته باشید جانبی: من تا به حال یکی از نویسندگان یک چیز آمده بر روی پادکست برای شکستن این ایده شما می توانید گوش دادن به آن را در اینجا.

تعیین هدف به در حال حاضر است همه چیز در مورد پوشش خود دومینو و ضربه زدن آنها را یک به یک تا زمانی که شما رسیدن به هدف نهایی خود را.

تبلیغات

بیایید می گویند که شما باید یک هدف نهایی از خواندن 50 کتاب در سال است. در اینجا چگونه شما می توانید تمرین کردن اقدامات و باریک جدول زمانی خود را به این چیزی که شما به احتمال زیاد برای رسیدن به.

روزی هدف:

یک چیزی که من می خواهم روزی?

توسعه عادت مطالعه 50 کتاب در هر سال برای بقیه زندگی من است.

پنج سال هدف:

بر من روزی هدف چه چیزی که من می توانید انجام دهید را در 5 سال آینده ؟

به منظور دستیابی به هدف من از خواندن 50 کتاب در هر سال برای بقیه زندگی من باید به عنوان خوانده شده 250 کتاب در پنج سال آینده.

یک سال هدف:

بر اساس پنج سال هدف چه چیزی که من می توانید انجام دهید این سال ؟

به منظور رسیدن به من پنج سال هدف از خواندن کتاب 250 من باید به عنوان خوانده شده 50 کتاب در 12 ماه آینده (یک سال).

ماهانه هدف:

بر اساس یک سال هدف چه چیزی که من می توانید انجام دهید این ماه ؟

از آنجا که در مورد 50-53 هفته در یک سال معمولی به منظور دستیابی به یک سال هدف من باید به عنوان خوانده شده چهار یا پنج کتاب در ماه است. در این ماه من را بخوانید بعد چهار توسعه شخصی کتاب:

تبلیغات
  1. قدرت عادت توسط چارلز Duhigg
  2. فکر می کنم و رشد ریچ توسط ناپلئون هیل
  3. چگونه به پیروزی دوستان و مردم نفوذ دیل کارنگی
  4. اوه مکان شما بروید! توسط Dr. Seuss (در مورد من نیاز به چیزی آسان در پایان اولین ماه!)

هدف هفته:

بر اساس ماهانه هدف چه چیزی که من می توانید انجام دهید این هفته ؟

به منظور دستیابی به ماهانه من هدف من باید به خواندن یک کتاب در هر هفته. این هفته من را بخوانید قدرت عادت توسط چارلز Duhigg.

هدف روزانه:

بر اساس بارگیری در این هفته, هدف, چیست, یکی از چیزهایی که من می توانید امروز انجام دهید ؟

پس از متوسط کتاب در حدود 250 صفحه در طول, به منظور رسیدن به هدف بارگیری از خواندن یک کتاب در هفته من باید به عنوان خوانده شده حدود 36 صفحه در هر روز.

به منظور دستیابی به روزانه من صفحه-حساب من مسدود کردن یک ساعت اختصاصی خواندن زمان در 8:00 هستم هر روز صبح در تقویم من.

در حال حاضر:

بر اساس هدف روزانه چه یکی از چیزهایی که من می توانید انجام دهید در حال حاضر ؟

به خودم pat در پشت چون من تکمیل صبح من خواندن و من در مسیر رسیدن به من روزی هدف از خواندن 50 کتاب در هر سال برای بقیه زندگی من!

در حال حاضر همه شما باید انجام دهید این است که با ضربت بزمین کوبیدن هر یک از مهره های بازی دومینو تا زمانی که شما ضربه خود را روزی هدف است. شما باید نگه دارید خیلی مشغول درست است ؟

خط پایین

آن را ممکن است به نظر می رسد کار برکنار شده و یا حتی بیش از حد ساده اما کلید واقعی برای ساخت در واقع خود بزرگترین اهداف اتفاق می افتد در هر منطقه از زندگی خود را به آنها را شکستن پایین و باریک جدول زمانی خود را—جمع آوری تعداد زیادی از کوچک برنده شده و در نهایت ساخت تا برای دستیابی به هدف بزرگتر.

  1. شروع با تعریف یک تصویر بزرگ هدف برای خودتان و یا استفاده از یکی است که شما در حال حاضر تعریف شده اما هنوز به انجام رساندن.
  2. شکستن این هدف تا به مراحل عملی.
  3. قرار دادن آن را به یک محدود زمانی را با استفاده از تعیین هدف به در حال حاضر.

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه به اهداف اتفاق می افتد

عکس های اعتباری: airfocus از طریق unsplash.com



tinyurlu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن