چگونه می شود موفق و شاد ماندن در خانه مادر

من نمی توانم فکر می کنم از یک بیشتر کار پاداش و نه بیشتر به چالش کشیدن یکی از Stay-در-خانه-مادر (سهم)! وجود دا

توسط PARINEWS در 4 تیر 1399

من نمی توانم فکر می کنم از یک بیشتر کار پاداش و نه بیشتر به چالش کشیدن یکی از Stay-در-خانه-مادر (سهم)! وجود دارد هیچ کمبود از نظر اما به جوانب مثبت و منفی از رفتن در وظیفه فعال تا زمانی که بچه خود را/s نوبت 18 و مگس به کالج.

هنگامی که شما انتخاب می کنید یک حرفه ای مانند شما در آن برای مسافت های طولانی. اما در پایان سفر خود را به شما تزئین شده با هر امکان مدال افتخار. و ممکن است من می گویم مسلم سزاوار.

فکر می کنم در مورد آن: یک SAHM یک ملکه. او یکی از مهم ترین شغل تمام—مدیریت قلعه که مستلزم آن و ساکنان آن است.

برای بسیاری از شما خانه خود را در قلعه خود را. آن است که خود را با ارزش ترین اموال اقامت—شما عزیزان, حیوانات خانگی شما, خود, خاطرات و موارد خاص شما جمع آوری شده در طول سال. آن است که در آن شما احساس راحتی مهار نشده و به خودتان می شود. این جایی است که شما ناهار خوردن و خواب و استراحت. آن همه چیز است!

که ملکه از قلعه خود را است مثل این است که رئیس جمهور. دیگر چه موقعیت حمل آنجا نفوذ دیگر از رئیس جمهور ؟

مراقبت از آن قلعه و ساکنان آن کار آسانی نیست; این بسیار رتبه و موقعیت است که سزاوار هر موجود شایستگی.

بله ماندن در خانه می تواند یک تصمیم بزرگ به خصوص اگر شما یک حرفه ای و استفاده شده است برای ستایش اجتماعی و به طور منظم چک. شما حتی ممکن است فکر می کنم که اگر شما تصمیم به ماندن در خانه آن است که یک "مرحله" تنزل از انواع. اما هیچ چیز می تواند بیشتر از حقیقت.

چرا که ماندن در خانه مادر مهمی حرفه ای

یک SAHM نیاز به پوشیدن یک مناجات از کلاه. شما تمام وقت پرستار کودک یک Lyft, راننده بدون راهنمایی یا 5 ستاره رتبه های یک پرستار و یک آشپز رفتاری درمانگر و مهمتر از همه ،

تعلیم لحظات باقی مانده است. شما برای تدریس به کودکان خود را از همه چیز مهم است که شما آنها را می خواهید به یاد بگیرند. مطمئن شوید که وجود دارد هیچ روز یا تعطیلات تابستان در فروشگاه برای دهه بسته به سن یکی از کوچک خود را/s اما تصور کنید چه شگفت انگیز انسان شما در حال کمک به ایجاد!

بودن ستارگان SAHMs بزرگ کفش را پر کنید. نه تنها کسی است که تا به وظیفه; نه هر کس صبر و شکیبایی و یا استقامت آن نیاز دارد. فکر می کنم در مسابقات سه گانه در اینجا, اما—بسیار بیشتر.

برای قرار دادن آن را به سادگی یک SAHM یکی از مهم ترین مشاغل در جهان است. بیایید نگاهی به در که چرا این طوری است.

1. فرزند شما همیشه با کسی که آنها را دوست دارد

هنگامی که کودکان خود را در خانه با شما آنها را دوست داشت 24/7. آنها شاد و در آرامش.

در یک مرکز مهدکودک مهم ترین شخص در زندگی شما خواهد بود با کسی که فقط انجام کار خود را. آنها وجود دارد برای چک نمی کند چرا که آنها به فرزند خود عشق.

همانطور که می دانید خوب و بد وجود دارد کارکنان. شما لزوما نمی دانید اگر کودک شما با یک کارمند و یا با کسی است که نیمی توجه به یکی از مهمترین و بسیار ارزشمند مردم در زندگی خود را.

2. شما لازم نیست که برای مقابله با استرس و مهلت

کار در خارج از قلعه خود را به طور کلی خواسته های که شما در حال حاضر در هر کجا از آن است که شما کار یک بیمارستان یک انبار نمایندگی خودرو یک دفتر و....—زمانی که آنها می خواهم به شما وجود دارد.

وجود خرده دعوا, تند و زننده, شایعات بی اساس, استرس زا, پروژه های, بد, کارفرمایان, حسادت همکاران, و غیره. شما ممکن است اغلب به خودتان پیدا کنید به دنبال در ساعت و در حال انتظار برای آخر هفته.

تبلیغات

اگر شما یک SAHM شما را به قوانین! که به تنهایی باید شما باعث شادی بزرگ.

3. شما شاهد هر یک از فرزند خود و نقاط عطف اول

فکر می کنم در مورد چگونه بسیاری از نقاط عطف کار مادران از دست ندهید. به عنوان یک SAHM شما وجود داشته باشد. شما دریافت می کنید به کسانی که تصاویر آن فیلم را ببینید و یکی از کوچک خود را رشد در فرد از طریق پرستار بچه کم! و اگر شما کودکان در حال متوسط سن مدرسه و خانه شما را وادار به نگه داشتن چشم در آنها را زمانی که آنها به خانه از مدرسه.

در مقاله ای در مجله آمریکایی پرستاری علم آن آمده است که:[1]

"اقتصادی و فشارهای اجتماعی مجبور هستند بیشتر پدر و مادر به محل کار در زمانی که کودکان به نظر می رسد به بسیاری از نیاز بزرگسالان هدایت و نظارت است. این کودکان در صورت تعداد فزاینده ای از مشکلات فیزیکی و سوء استفاده جنسی جرم و جنایت و بزهکاری, افسردگی و خودکشی, الکل و مواد مخدر سوء استفاده عاطفی و مشکلات رفتاری, یادگیری, مشکلات حضور در مدرسه مشکلات, خشونت خانگی, دوران بارداری, سقط جنین و بیماری های مقاربتی.

بسیاری از "latchkey" کودکان تجربه استرس زا و حتی موقعیت های خطرناک بدون دسترسی به بزرگسالان هدایت و پشتیبانی می کند. آن است که تخمین زده است که به عنوان بسیاری از 10 میلیون کودک مراقبت از خود قبل و یا بعد از مدرسه. بسیاری از latchkey بچه ها شروع خود را مراقبت از خود مسئولیت در حدود 8 سال سن داشتند."

4. فرزند خود را به رشد در قلعه خود را با یک ملکه که آنها را دوست دارد

هنگامی که شما خانه خود را با کودک شما فراهم عشق و آرامش. که باعث می شود برای یک کودک شاد و در نهایت خوشحال بودم. درست است برخی از بزرگسالان مطرح شد با ملکه خود را و نمی کرایه اما در آن موارد نادر وجود دارد و دیگر عوامل درگیر بیش از حد زیادی به لیست اینجا.

به طور کلی در کودکان بهتر است زمانی که آنها می دانند که آنها را دوست داشت و از آنها مراقبت شود. و برای کودکان, حضور که ایجاد ثبات و گرم-فازی احساسات است مادر!

5. کودک شما رشد خواهد کرد تا خوشحال احساس امن و مطمئن

شخصا من با یک SAHM. مادر من همیشه در اطراف. ما می دانستیم که ما می تواند تعداد در او برای هر چیزی. او می خواهم به نگه داشتن خانه تمیز طبخ وعده های غذایی بزرگ و ما را از شنا کردن در تابستان.

من بسیار خوشحال خاطرات. من همیشه احساس امن و دوست داشتنی. و زمانی که پدرم را به خانه پس از کار خانواده کامل شد. بار سرگرم کننده! اگر شما به خوبی مراقبت مادر بهترین هدیه شما می توانید کودکان خود را به شما است!

ایجاد خوشحال کودکان یکی از بزرگترین موفقیت های شما می توانید تجربه.

6. مدرسه فرزندتان عملکرد را بهبود بخشد

تحقیقات نشان می دهد که با وجود مزایای بسیار عالی برای کودکان در خانه ماندن مانند افزایش عملکرد مدرسه. کسانی که مزایای گسترش راه فراتر از اوایل سال است که زندگی کودک است.

آیا می دانید که homeschoolers به طور کلی نمره 15 تا 30% امتیاز بالاتر از دانش آموزان مدرسه در یک آزمون استاندارد?

در این مقاله می کند در حال اقامت در خانه خانه خود را به نفع کودکان و نوجوانان?, در آن آمده است:[2]

"یک مطالعه در نشریه اپیدمیولوژی و سلامت جامعه' گزارش داد که کودکان از اقامت در خانه مادران هستند احتمال بیشتری برای شرکت در ورزش های سازمان یافته از کسانی که مادران مشغول به کار احتمالا به دلیل مادران آنها تا به حال بیشتر زمان به آنها را به شیوه های ورزشی.

مطالعات دیگر نشان داده است که کودکان از اقامت در خانه مادران بودند کمتر در معرض میکروب ها و رنج کمتر بیماری است. علاوه بر اقامت در خانه مادران می تواند زمان بیشتری برای آماده سازی غذاهای سالم و آنها تکیه کمتر بر راحتی مواد غذایی تا حدی به دلایل مالی."

این طبیعی است که احساس Iffy در اولین

حتی پس از خواندن شش ذکر شده در بالا شگفت انگیز دلایل به ماندن در خانه شما ممکن است هنوز هم احساس می کنم دارای لیت و لعل زیاد در مورد آن. نه به این دلیل که شما نمی فرزندان خود را دوست دارم اما دلیل این که شما احساس می کنید شما خواهد شد از دست دادن خود را—هویت خود را.

تبلیغات

آن را قابل فهم به احساس می کنید که راه. تغییر دیدگاه خود را کلیدی است در اینجا. در خانه ماندن ندارد به رفتن دست در دست با از دست دادن هویت خود را. شما به سادگی اضافه کردن به آن را یکی دیگر از لایه یکی دیگر از جنبه های که شما هستند.

در ابتدا شما ممکن است نیاز به برخی از تنظیمات اما نیست زندگی به طور کلی تنظیم? چیزهایی که اتفاق می افتد هر روز که ما ملزم به تغییر مسیر و رفتن با جریان.

چگونه برای موفق ماندن در خانه مادر

اگر شما تصمیم می گیرید که شما می خواهید به ماندن در خانه با کودک خود اما مطمئن نیستید که چگونه به حرکت جدید آب به طور کامل و بدون از دست دادن خودتان اجازه دهید من به شما ارائه برخی از ایده های است که تجربه خود را فوق العاده خوشحال است.

های زیر از طریق با پیشنهادات زیر به شما احساس موفق و شاد و آماده برای مقابله با هر چیزی که می آید راه خود را.

در اینجا برخی از راهنمایی در مورد چگونه به موفق بمانند-مادر در خانه:

1. زود بیدار می شوم!

برخی از SAHMs شکایت دارند که آنها نمی باید زمان کافی برای خود را دارند. نقطه معتبر است. سعی کنید زود بیدار شدن, قبل از بچه ها انجام دهد.[3] این اولین چیزی است که شما باید نگه دارید در ذهن اگر شما می خواهید برای موفق ماندن در خانه مادر.

که تا قبل از هر کس دیگری به شما ارائه می دهد به تنهایی به کارهای شخصی انجام می شود. خانه آرام و مسالمت آمیز—تنظیمات کامل برای انجام آنچه شما نیاز به انجام است. که می تواند مصرف بی وقفه دوش آب گرم خواندن معابر از کتاب های مورد علاقه خود داشتن یک فنجان قهوه در حالی که جریان یکی از مورد علاقه خود را نشان می دهد و یا فیلم های نوشتن ایمیل و غیره.

بیدار شدن از خواب در اوایل به شما ارائه می دهد فرصت های زیادی برای انجام آنچه شما نیاز به انجام به طوری که شما احساس به عنوان اگر شما از دست رفته.

2. لباس!

نه منظورم لباس تا مانند شما در حال رفتن, رقص, اما شما لازم نیست که خود را در لباس خواب و یا عرق در تمام طول روز ، چگونه شما لباس باعث می شود تفاوت در خلق و خوی خود را—در چگونه شما احساس می کنید. بنابراین لباس معمولی اما خوبی است.

در یک مقاله توسط Corina, چگونه به یک دختر شیک و اقامت در خانه مادر بدون به خطر انداختن راحتی او می نویسد: "شما نمی نیاز به یک تن از لباس! استیک با آنچه که متناسب با شما هست و باعث می شود شما احساس می کنید خیلی بدون سر و صدا بسیار."[4]

شما می توانید در خانه و هنوز لباس به تحت تاثیر قرار دادن. شما احساس خیلی بهتری در مورد خودتان.

3. ورزش و از آن لذت ببرید با بچه های خود را!

مراقبت از آنهایی که کمی خود را معنا نیست که شما را بر روی خودتان. نگاهی به برخی از زمان در طول روز به ورزش است. این را حفظ خواهد کرد شما قوی باب روز و خوشحال است.

کودکان شما بپیوندند و آن را سرگرم کننده با بازی برخی از تمرین سرگرم کننده موسیقی است. آنها استفاده کنید تا مقدار زیادی از انرژی و لذت بردن از زمان با شما به طور همزمان.

در اینجا یک مثال از یک مادر که با داشتن مقدار زیادی از سرگرم کننده با بچه ها و همچنین به عنوان سرگرم کننده مخاطب او. سازمان دیده بان Sophie Ellis-Bextor در یوتیوب.[5]

چه چیز سرگرم کننده برای انجام با بچه های خود را!

4. برنامه هفتگی گردش!

برای اضافه کردن هیجان به هفته خود را برنامه ریزی هفتگی تفرج به باغ وحش, باغ گیاه شناسی, کتابخانه پارک و غیره.

تبلیغات

البته در این نقطه گردش بستگی ایمنی شخصی و هر دولت دستورالعمل بنابراین شما باید چک کنید که به. اما دوچرخه سواری در اطراف محله و پیک نیک کار خواهد کرد فقط به عنوان به خوبی.

اگر آن را بیش از حد دشوار است برای گرفتن به هر دلیل وجود دارد بسیاری از چیزهای سرگرم کننده شما می توانید در خانه انجام دهید همه گیر است یا نه. شما می توانید برنامه اقامت در خانه روز سرگرم کننده! ساخت یک محیط سرگرم کننده برای کودکان شما است مهم در موفق بودن و ماندن در خانه مادر.

در یک مقاله توسط Andrea براون تیلور, 16 رایگان و یا ارزان همه چیز برای انجام با بچه های خود را در طول COVID-19 Pandemic, او لیست فعالیت های بسیاری برای انجام این کار با خود بچه ها.[6] حتی من می خواهم به انجام این!

5. ایجاد یک استراحت

در طول روز مهم است به کنار برخی از زمان برای انجام کاری آرام; شاید کنار 20-30 دقیقه به عنوان خوانده شده ،

در طول این شکستن هر نفر می تواند کاری را که شخصا لذت ببرید. تشویق بچه های خود را به خلاق. تحقیقات نشان می دهد که فعالیت های خلاق مانند هنر فوق العاده برای کودکان است.

در مقاله چرا هنر و خلاقیت مهم هستند پائولا برنشتاین متحده[7]

"پرورش خلاقیت را افزایش شانس فرزند خود را از تبدیل شدن به بعدی پیکاسو. شما همچنین کمک به او را توسعه ذهنی اجتماعی و عاطفی می گوید Ecklund-Flores."

و برای شما انتخاب کنید که سرگرمی شما در پشت رایتر قرار داده. آن است که آیا نقاشی, بافندگی, بافندگی, نوشتن هر آنچه که استفاده از آن زمان به گرفتن برخی از خلاق شما در زمان! شما در حال رفتن به احساس خیلی شادتر انجام شده و پس از آن.

6. از قلعه خود را زیبا زندگی در فضا!

تزئین خانه خود را در راه است که دارای اثر تسکین دهنده به شما. انتخاب رنگ و دکوراسیون, مبلمان, تصاویر هنری, گیاهان, و غیره. که شما احساس می کنید در صلح و آرامش در قلعه خود را.

بازی موسیقی است که هر دو آرام بخش و انرژی زا است. زندگی در یک فضای شما را دوست دارم و پیدا کردن آرامش باعث می شود تمام تفاوت در جهان است. اگر شما ایجاد یک محیط شاد شما احساس شادتر خواهد شد و تا فرزندان خود را.

راه هایی برای خانه خود را شادتر محل اتمام اولیویا هیت مقاله 8 راه برای خانه خود را شادتر محل.[8]

7. راه اندازی یک روال!

اکثر مردم پاسخ خوبی به یک روال. برای مثال از 8 – 9 صبحانه و کارتون; از 9 – 12. کارهای روزمره و تکالیف; از 12 – 1:00 p. m. ناهار. پس از آن زمان چرت زدن اگر مناسب و یا شخصی.

این روال البته خواهد بود بر اساس سن کودکان خود را و شخصی خود را نمایش. با توجه به ماهر در زندگی مقاله:

راه اندازی یک روال "ایجاد ساختار در زندگی ما است. زندگی روزمره را فراهم می کند ساختار و توالی منطقی در زندگی ما است. آن را فراهم می کند چارچوب که در آن زندگی می کنیم زندگی ما و انجام فعالیت های روزانه ما. به زودی ما تبدیل شدن به آشنا و راحت با آنچه ما باید هر روز انجام دهید. این اجازه می دهد تا ما را به تجربه یک جریان به روز ما."((ماهر در زندگی: 18 دلیل برای زندگی روزمره بسیار مهم است))

به عنوان یک سهم شما از سود معمول و به راحتی در دانستن اینکه چه چیزی را باید انتظار داشت. این زمان را برای شما به ترکیب هر چیزی را در زندگی روزمره خود است که باعث می شود شما احساس می کنید آرام و شاد و بدون استرس.

8. ملاقات با دیگر SAHMs

ملاقات با دیگر SAHMs شما را با ارائه پشتیبانی. علاوه بر این بچه ها را وادار به معاشرت با بچه های دیگر و شما با دیگر همفکر ،

تبلیغات

نه کار در خارج از خانه گاهی اوقات می تواند احساس منزوی, بنابراین صحبت کردن با دیگر بزرگسالان است یک درمان خوب. در زیر من شامل یک لینک برای کمک به شما در پیدا کردن فقط برای شما! آن را چک کنید.

9. استخدام یک پرستار بچه!

گاهی اوقات شما ممکن است می خواهم به بیرون رفتن با دوستان دریافت pampered در آبگرم یا آنچه-باید-شما. یک پرستار و یا یک عضو خانواده قابل اعتماد می تواند با آن کمک کند.

این کمی استراحت می تواند سوخت شما نیاز به نگه داشتن رفتن. آن را مانند گرفتن یک مینی تعطیلات. این تجدید قوا. هنگامی که شما دریافت صفحه اصلی از درمان آبگرم و یا فیلم شما را دیدم و با دوستان خود به شما انرژی تجدید. شما می توانید در حال حاضر تمرکز خود را در قلعه وظایف. و به یاد داشته باشید, شاد مادر برای فرزند مبارک!

افکار نهایی

به عنوان یک SAHM ممکن است شما را به اشتباه فکر کردن که اگر شما را چک شما نه با ارزش و یا با کمک هزینه های خانگی. شما در واقع کمک به بیش از شما فکر می کنم.

شما نمی نیاز به یک چک به ارزش اضافه کردن به کسی که شما هستند. شما در حال حاضر یکی از با ارزش ترین اعضای جامعه است. شما در حال تماشای بیش از زندگی بشر—فرزندان خود را—ساخت مطمئن شوید که آنها امن و سالم و شاد. و تا آنجا که رفتن هزینه های شما خواهد شد صرفه جویی در هزینه های مهدکودک و هزینه های حمل و نقل.

اگر بعد از خواندن تمام این چیزهای شگفت انگیز در مورد یک SAHM شما هنوز هم در تضاد نمی شود بیش از حد سخت خود را. آن را برای همه نیست.

همانطور که من در بالا ذکر شد در خانه ماندن را می توان به چالش کشیدن. و در همه صداقت, آن می تواند دارای اشکالاتی است. که چرا من ارائه شده شما در اینجا برخی از راهنمایی در مورد چگونه به موفقیت اقامت در خانه مادر.

برای مثال اینکه در خانه با کودکان خود را در همه زمان ها می تواند به شما احساس کمی افسرده یا خسته. شما ممکن است احساس مانند شما در حال تحریک شده توسط زندگی و یا مانند بزرگسالان شرایط. شاید برخی از سرگرمی های شما استفاده می شود برای لذت بردن از دریافت نادیده گرفته شده و یا شما ممکن است احساس کنید از نظر مالی وابسته به شوهر خود.

بعلاوه, شما ممکن است فکر می کنم شما از دست دادن تمام توانایی های خود را; این فرصت را به استفاده از این آموزش شما دریافت کرده است. یا شاید شما هنوز مراسم از لباس پوشیدن رانندگی به کار می کنند و از بودن در کنار دیگر افرادی که در حال انجام کارهای مشابه. که همه معتبر است.

فقط شما می توانید تصمیم می گرفتم. در حالی که شما در حال فکر کردن در مورد آن, اجازه دهید به شما یادآوری کنم که به عنوان یک سهم به شما خواهد شد از دست رفته برخی از چیزهایی. اما شما خواهید بود به دست آوردن خیلی بیشتر.

انجام یک ارائه در محل کار ممکن است به شما تجلیل و تمجید اما با شنیدن عبارت "دوستت دارم مامان" بی بها است. تماشای کودکان خود را به رشد تا قبل از اینکه چشم خود را? بی بها. مطمئن شوید که آنها امن و صدا با شما با محبت آنها را در تمام طول روز ؟ بی بها.

هیچ کار دیگری در جهان با این نوع از مزایای. به عنوان یک SAHM شما قلب و روح از قلعه خود را.

به یاد داشته باشید که فرزندان خود را رشد خواهد کرد. شما نمی خواهد که به صبر کنید تا زمانی که شما 65 تا بازنشسته شود. و اگر کار خود را به عنوان مادر خود را هرگز انجام می شود شما قادر خواهید بود به انجام بسیاری از چیزهایی که شما نمی توانید انجام دهید در حالی که در وظیفه فعال.

هنگامی که شما در حال "انجام" شما باید رضایت پس از انجام یک شاهکار شگفت انگیز. شما می توانید احساس افتخار می کنم چرا که موفقیت مانند است که آسان به آمده است.

عنوان Stay-در-خانه-مادر با وجود آنچه هر گروه ممکن است می گویند قدرتمند و الهام بخش یک.

آیا شما تا به چالش ؟

می خواهم به دانستن بیشتر در مورد موفق بودن و ماندن در خانه مادر و مزایای آن? این را بررسی کنید:

راهنمایی های بیشتر برای اقامت در خانه مادران

عکس های اعتباری: الکساندر Dummer از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب