چگونه برای تبدیل شدن به یک عمدی یادگیرنده به صورت بی پایان رشد

ما انسان ها در حال یادگیری ماشین آلات. ما یادگیری از طریق مشاهده است. ما یادگیری از طریق گوش دادن. ما یادگیری

توسط PARINEWS در 31 تیر 1399

ما انسان ها در حال یادگیری ماشین آلات. ما یادگیری از طریق مشاهده است. ما یادگیری از طریق گوش دادن. ما یادگیری از طریق مشاهده. ما حتی یاد زمانی که ما در حال کمک به دیگران را یاد بگیرند.

برخی از آنچه که ما یاد بگیرند که در ورقه بدون اطلاع قبلی مانند زمانی که یک دوست و یک داستان است که شما نمی توانید متوقف کردن فکر کردن در مورد. برخی از آنچه که ما یاد بگیرند که غیر فعال است مانند زمانی که ما تماشای اخبار و یا زمانی که ما در حال گوش دادن به یک کتاب صوتی در حالی که در اجرا.

اما زمانی که ما در حال عمدی در مورد آنچه که ما در حال تلاش برای یادگیری وجود دارد یک هدف در پشت آن که بدان معنی است که ما می خواهیم به خیس خوردن بیشتر از آن و درونی آن—به طوری که ما می توانید درخواست مفاهیم در زندگی ما است.

عمدی یادگیری است که اساسا هدف-directed learning—یادگیری برای یک هدف خاص. آن را تصادفی—آن را عمدی.

داشتن عمدی رویکرد—به خصوص وقتی که می آید به یادگیری بسیار مهم است اگر شما نوع از کسی که اختصاص داده شده به یک ثابت و پیگیری بی پایان رشد شخصی است.

در این مقاله شما یاد خواهید گرفت 7 نکته در مورد چگونه برای تبدیل شدن به یک عمدی یادگیرنده به طوری که شما می توانید خود را عمدی یادگیری تلاش به عنوان تاثیرگذار و موثر به عنوان امکان پذیر است—بدون توجه به آنچه شما می خواهید به یادگیری.

چگونه تبدیل به یک عمدی یادگیرنده?

عمدی یادگیری چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که شما تمرکز در یادگیری چیزهای خاص برای مقاصد خاص.

در اینجا برخی از نمونه هایی است که ممکن است بی درنگ شما را به تبدیل شدن به یک عمدی یادگیرنده:

  • اگر شما می خواهید به یاد بگیرند که چگونه برای شروع یک کسب و کار آنلاین شما ممکن است گوگل در مورد آن و خواندن چند مقاله.
  • اگر شما می خواهید را به تعجب همسر خود را برای آینده خود را سالگرد پخت و پز مورد علاقه او غذا برای شام, شما ممکن است ثبت نام در یک کلاس پخت و پز است که به طور خاص طراحی شده جهت آموزش به شما چگونه به طبخ این نوع غذا یا غذاهای او را دوست دارد.
  • اگر شما می خواهید به یادگیری یک زبان جدید شما ممکن است برخی از نرم افزار یادگیری مانند روزتا استون برای کمک به شما در یادگیری آن است.
  • اگر شما می خواهید به تعمیق دانش خود را در مورد توسعه شخصی[1]شما ممکن است خواندن دو یا سه پرفروش ترین کتاب در مورد آن و یا گوش دادن به برخی از بهبود پادکست.[2]

حالا که ما مجموعه ای از زمینه اجازه شیرجه رفتن به نکات خاص در مورد چگونه برای تبدیل شدن به یک عمدی یادگیرنده. یادگیری این نکات کمک خواهد کرد که شما را عمدی یادگیری تلاش به عنوان تاثیرگذار و موثر به عنوان امکان پذیر است—بدون توجه به آنچه شما می خواهید به یادگیری.

اجازه دهید به آن را دریافت.

1. تنظیم یک هدف یادگیری

قدرتمند ترین راه برای شروع با یادگیری عمدی است که در واقع شروع با قصد. به عبارت دیگر روشن شدن نتایج شما به دنبال برای رسیدن به آنچه که شما برنامه ریزی برای یادگیری و آن را آسان تر به حفظ و اعمال می شود که دانش بیش از دراز مدت است.

با استفاده از سوالات زیر به شما کمک کند تمرین کردن و روشن کردن خود و یادگیری هدف:

  • چه هدف (مورد نظر نتیجه/نتیجه) شما به دنبال برای رسیدن به?
  • چرا شما می خواهید برای رسیدن به آن ؟
  • چه نوع مشکل شما در حال تلاش برای حل با آنچه شما می خواهید به یاد بگیرند ؟
  • چه چیزی شما نیاز به یادگیری برای حل مشکل خود و یا رسیدن به یادگیری خود را هدف ؟
  • چه موثر و کارآمد ترین راه برای آن را یاد بگیریم ؟
  • چگونه شما می دانید زمانی که شما انجام داده اند, شما را در یادگیری هدف ؟

2. یک میل عمیق

وقتی که من حدود 19 سال, من تصمیم گرفتم خودم را در شکل. در آن زمان من در آنچه که شما ممکن است تماس بگیرید "لاغر-چاق." من کاملا از شکل و زندگی فوق العاده شیوه زندگی ناسالم. من به ندرت تا به حال هر گونه انرژی است. من احساس خوبی در مورد آنچه که من دیدم در آینه هر صبح و من آماده برای تغییر است.

من می خواهم تلاش برای یادگیری در مورد سلامت و تناسب اندام در گذشته اما همیشه نیم بند. من می خواهم نگاه کردن برخی از تمرینات و سعی کنید آنها را در ورزشگاه اما من واقعا هرگز مرتکب خودم.

من سعی کردم به غذا خوردن سالم, اما من می خواهم به ناچار تسلیم و در نهایت در درایو از طریق.

تبلیغات

و سپس یک روز آن را فقط به من رسید: آیا من واقعا می خواهید به صرف بقیه زندگی من مثل این ؟

من می دانستم که پاسخ این بود "نه".

من به خاطر ایستادن در مقابل آینه نگاهی به من نرم, عضو چاق بدن در انزجار.

در آن لحظه من به خودم گفتم که به اندازه کافی به اندازه کافی بود. من بیمار بود و از این راه احساس. بیمار از احساس ناسالم. بیمار احساس خوبی در مورد خودم جسمی. من بیمار بود به معده من.

و سپس من تصور چگونه آن را احساس می کنم اگر من می تواند به نوبه خود در اطراف خودم—اگر من می تواند اطلاعات در مورد ورزش و تغذیه و خوردن غذاهای سالم—و سپس اعمال آن آموخته در سالن و آشپزخانه. چگونه فوق العاده خواهد من احساس ؟

من فکر کردم در مورد تمام راه هایی که یادگیری چگونه به شکل (و پس از آن در واقع انجام آنچه در آن طول می کشد برای دریافت وجود دارد) خواهد تاثیر مثبت زندگی من است. فکر کردن در مورد چگونه بزرگ آن را به من احساس من می خواهم با توجه به تولد به یک میل عمیق به این یک واقعیت در زندگی خود من است.

در آن روز من شروع به تحول و من نمی کردیم.

که همان روز من صرف یک ساعت خواندن و یادگیری در مورد رژیم های غذایی, تغذیه و ورزش است. من قرار دادن برنامه با هم—و در واقع آنها را به دنبال. و به زودی پس از نتایج من می خواهم تصور حال تبدیل شدن به یک واقعیت است. من احساس سالم و پر جنب و جوش تر. من تا به حال که لاغر, عضلانی, هیکل من می خواهم در مورد خواب.

من ساخته شده است یک نسخه جدید از خودم. و آن را احساس باور نکردنی است. این یک نقطه محوری در زندگی من است. و آن را همه آغاز شد با یک میل عمیق.

پس چه میل عمیق خود را که شما می توانید انجام عمدی از طریق یادگیری ؟

پیدا کردن آن و آتش آن است.

3. استراتژی و سازماندهی

به جای یادگیری به صورت اتفاقی و برای اولین بار به شکل یک استراتژی و ساختار است که بهترین راه حل مناسب به نیازهای آموزشی خود را.

نگاه پاسخ خود را به سوالات از اول راهنمایی و طراحی یک روش یادگیری است که کمک خواهد کرد که شما دانش شما نیاز به سرعت و به طور موثر به عنوان امکان پذیر است.

برخی از مردم ممکن است به نفع از خواندن کامل کتاب, در حالی که دیگران ممکن است به نفع از بررسی یک دسته از کتاب خلاصه در یک موضوع مرتبط.

برخی از مردم می توانند یاد بگیرند که آنچه آنها نیاز دارند با تماشای آموزش در یوتیوب, در حالی که دیگران نیاز به یک مربی.

تبلیغات

هر کدام استراتژی را انتخاب می کنید سازماندهی آن را در راه است که با این نسخهها کار بهترین برای شما.

همچنین نگه داشتن در ذهن است که گاهی اوقات بهتر است اجازه دهید به گاز و کمی استراحت: ما گاهی اوقات می تواند سقوط به تونل چشم انداز زمانی که ما در حال یادگیری چیزهای جدید است, اما این مهم است به خاطر داشته باشید که یادگیری اتفاق می افتد در حالی که ما در حال خیال بافی و یا انجام به ظاهر نامربوط چیز است.

خودتان زمان بدهید تا هضم آموخته های خود را مانند یک وعده غذایی خوب. اجازه دهید ذهن خود را سرگردان و تعجب می کنم در مورد آنچه شما در حال یادگیری از زمان به زمان.

که گفت: به یاد داشته باشید که استراتژی و ساختار به صورت عمدی یادگیری باید سازماندهی و اجرا در سراسر یادگیری در اولویت است که شما می خواهید برای رسیدن به.

همچنین باید چیزی است که شما واقعا تمایل به یادگیری. نه فقط به خاطر اینکه معلم شما به شما گفته یا اینکه رئیس خود را به شما گفته به اما دلیل این که شما به شما گفت به دلیل این که شما می خواهید.

و در نهایت در سراسر عمدی فرایند یادگیری مطمئن شوید که برای نظارت بر روش های خود را به مطمئن شوید که آنها در حال کمک به شما در دستیابی به اهداف آموزشی خود را و نیازهای خود را.

4. نقد و بررسی آن به حفظ آن

پس ما چیزی جدید یاد گرفته و ما باید 24 ساعت از زمان برای سرمایه گذاری در حایل است که دانش جدید است.

این 24 ساعته و پنجره است که به نام "منحنی فراموشی." اساسا آنچه در آن به معنی این است: مگر اینکه شما در نقد و بررسی این مواد شما فقط یاد شما را فراموش کرده ام بیشتر از آن پس از 24 ساعت اول—و شما همچنان به از دست دادن بیشتر در طول روز است که به دنبال. این برگ شما را با یک کسری از آنچه شما آموخته در ابتدا.

به عنوان کسی که علاقه مند در تبدیل شدن به یک عمدی یادگیرنده شما احتمالا ترجیح می دهند که برای جلوگیری از اگر شما می توانید من درست است ؟

پس چگونه است ؟

بیایید می گویند شما فقط خواندن یک کتاب. شما احتمالا می توانید به یاد بیاورید بسیاری از آنچه شما به عنوان خوانده شده بعد. اما آنچه در مورد ماه آینده ؟ چگونه در مورد یک سال از در حال حاضر ؟

سال آینده شما احتمالا هنوز هم به یاد داشته باشید به اندازه کافی در مورد این کتاب به مبهم کسی بگویید در مورد آن. اما آیا شما به یاد داشته باشید تمام مفاهیم کلیدی?

البته که نه. در واقع شما می خواهم تا پایان فراموشی بیش از 80 درصد از مواد شما به عنوان خوانده شده.

این مقایسه به یکی از آهنگ های مورد علاقه خود—که شما به راحتی می توانید به یاد داشته باشید کلمه به کلمه.

چرا از آن است که بسیار آسان برای به یاد داشته باشید این شعر به آهنگ های مورد علاقه خود و بسیار دشوار است به یاد داشته باشید که ایده های بزرگ از یک کتاب شما را خوانده ام?

تبلیغات

اگر دوست دارید یک آهنگ شما احتمالا گوش دادن به آن بارها و بارها—این است که یک فرم از بررسی.

اگر شما اعمال می شود این روش همان است که کتاب شما فقط به عنوان خوانده شده شما می خواهم که قادر به یاد داشته باشید که بیش از حد. البته این امر می تواند احمقانه به دوباره خواندن یک کتاب به عنوان اغلب به عنوان شما تکرار آهنگ های مورد علاقه خود.

اما می تواند وجود داشته باشد راه دیگری برای نقد و بررسی این مفاهیم از کتاب ؟

بله! در اینجا فقط یکی از راه های: یادداشت برداری در مورد این کتاب به عنوان شما آن را بخوانید و سپس نقد و بررسی آن یادداشت ها در عرض 24 ساعت ،

اگر شما انجام این کار, شما قفل در خیلی بیشتر از مواد. دوباره یک هفته بعد برای بررسی بیشتر و شما قفل در و حتی بیشتر.

بررسی ندارد به صدای موج. شما می توانید به خواندن و یا یادگیری در مورد چیزی و سپس قرعه کشی تصاویر برای کمک به شما در حفظ مواد. شما می تواند تکرار آنچه به شما آموخته ام به خود را در کلمات خود را. شما می توانید بیش از یادداشت های خود را.

آن را در مورد خسته کننده خود را به مرگ, آن را در مورد اتصال نقطه و به دنبال آنچه شما آموخته ام از زوایای مختلف.

5. درخواست آنچه شما یاد بگیرند

بر خلاف باور عموم دانش قدرت نیست.

دانش است که قدرت بالقوه.

که است که می گویند که هر آنچه که شما یاد بگیرند که—خواسته یا منفعلانه—بی فایده است مگر اینکه شما آن اعمال می شود.

کلید تبدیل شدن به یک عمدی یادگیرنده است به نگاهی به آنچه شما آموخته ام و را به استفاده از آن برای رسیدن به یک هدف—برای تحقق هدف مورد نظر و جاه طلبی.

دانش است که درست مانند یک عضله: اگر شما از آن استفاده نمی خواهید آن را از دست بدهند.

پیدا کردن یک راه برای اعمال آنچه شما یاد بگیرند که در زندگی روزمره خود را.

  • اگر شما آموخته ام در مورد چگونه غذا خوردن بیشتر فیبر سالم است, شما ممکن است درخواست آن را به دنبال محتوای فیبر در تغذیه برچسب مواد غذایی خود را.
  • اگر شما آموخته ام یک کلمه جدید شما می توانید آن را با استفاده از آن در مکالمات و نوشتن آن را پایین.
  • اگر شما به تازگی آموخته های جدید تاکتیک های بازاریابی برای کسب و کار خود را, شما ممکن است اعمال آن توسط آزمایش آن در یک بخش از کسب و کار شما.

شما می توانید هر آنچه که شما در حال یادگیری در مورد زندگی روزانه خود را. در واقع بیشتر عمدی شما در مورد انجام این کار بیشتر از یک عمدی یادگیرنده شما تبدیل شده است.

اقدام فوری در چیزهایی که شما یاد بگیرند و شما آنها را بهتر درک.[3] با استفاده از آنچه شما در یادگیری کمک می کند تا شما ایجاد ارتباطات جدید به چیزهایی که شما در حال حاضر آموخته نیز—که بیشتر باعث افزایش درک خود را.

تبلیغات

6. تجدید نظر و تأمل

آیا شما تا به حال دیوانه وار بررسی چیزی درست قبل از آزمون به امید آن تازه نگه داشتن در ذهن شما ؟

نفرت را به شکستن آن را به شما, اما آن را نه به عنوان موثر به عنوان شما فکر می کنم. وقتی که می آید به یادگیری چیزی در مورد طراوت—آن را در مورد عمق. اگر شما می خواهید به کمك اطلاعات کلید واقعی است که در کیفیت بازتاب خود را.

نگاهی به برخی از زمان به فکر می کنم در مورد دانش شما فقط یاد گرفته. هضم آن است. تصور کنید که چگونه آن را با این نسخهها کار در حالات مختلف.

فکر می کنم در مورد آن قبل از خواب. فکر می کنم در مورد آن هنگامی که شما افزایش یابد. کنار برخی از زمان برای تجدید نظر در مواد.

شخصا هر یکشنبه من نشستن به بررسی و تأمل بر همه چیز من انجام داده ام و یاد گرفته در مورد در طول هفته است. در طول هفته من با چک کردن همه چیز و یادداشت برداری در مورد ایده های جدید و چیزهایی که من آموخته ام و می خواهم به یاد داشته باشید. همه از این می رود به مجله من. من حتی گذاشته کل فرآیند در یک قسمت از پادکست اینجا.[4]

خط پایین این است: شما می خواهید برای حکاکی و قراردادن دانش جدید را در ذهن خود. و به طور منظم تأمل بر آنچه به شما در یادگیری کمک می کند تا شما انجام دهد.

شما نمی نیاز به تمرین هر نوع انعکاس من در بالا ذکر شد. شما فقط نیاز به تمرین نوعی بازتاب به نگاهی به آنچه شما آموخته ام و آن را به چوب.

7. آموزش آنچه شما یاد بگیرند

ما در حال صرفه جویی در بهترین—بله بهترین نکته برای آخرین بار.

موثر ترین روش برای تبدیل شدن به یک عمدی یادگیرنده است که به آموزش آنچه شما یاد بگیرند.

آموزش آنچه شما یاد بگیرند که قوی و قدرتمند به دلیل:

  • این نیاز شما را به ملاحظه سازماندهی اطلاعات به طوری که دیگران می توانند آن را درک کنند به عنوان شما آن را آموزش می دهند.
  • این اجازه می دهد تا شما برای به دست آوردن بازخورد مفید در مورد اینکه آیا آنچه شما آموخته است که در واقع در حال غرق شدن-در رعايت چه کسی دیگری است که در تعامل با آن است.
  • هنگامی که شما در حال آموزش چیزی است که شما نیروی ذهن خود را برای پیدا کردن راه های موثر برای توصیف مواد به طوری که آن را می توان جذب شده توسط یادگیرنده.
  • شما می آیند تا با استعاره و نمونه برای نشان دادن آنچه که شما در حال آموزش.

و همه از این ترکیب با هم برای کمک به تقویت مفاهیم در ذهن خود را.

این زمان برای تبدیل شدن به یک عمدی یادگیرنده

همه چیزهای خوب باید به پایان رسیده و در حال حاضر همکار من عمدی یادگیرنده ما آمده ایم به ما. اما این بدان معنا نیست که شما باید به جلوگیری از.

در حال حاضر از آن نوبت خود را به استفاده از این اطلاعات به صورت بی پایان رشد به عنوان یک عمدی یادگیرنده. این دانش جدید شما فقط در مورد به عنوان خوانده شده و شروع به اعمال آن در زندگی خود را.

استفاده از آن را نقد و بررسی آن و آموزش آن به دیگران است. دانش, بعد از همه, است که به معنای به اشتراک گذاشته شود.

راهنمایی های بیشتر برای یادگیری موثر

عکس های اعتباری: Chris بنسون از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن