چگونه برای ساخت تفکر استراتژیک مهارتهای لازم برای رهبری موثر

آیا شما شده است فکر چگونه شما می توانید بیشتر استراتژیک رهبر در طول این زمان نامشخص? اتحاد همه گیر انداخته آچا

توسط PARINEWS در 8 مرداد 1399

آیا شما شده است فکر چگونه شما می توانید بیشتر استراتژیک رهبر در طول این زمان نامشخص? اتحاد همه گیر انداخته آچار در تمام خود را با دقت گذاشته طرح ها و ابتکارات?

شما به تنهایی نیست. حقیقت این است که ما همه می خواهم برخی از ثبات در حرفه ما و تیم در طول این مخل بیماری همه گیر.

این در حال حاضر نیاز به کمی تلاش بیشتر از قبل و جهش از تنها بازمانده به پر رونق به معنی کمانش را به برخی از جدی تفکر استراتژیک و حفظ مصمم طرز فکر.

آیا راهی برای رشد با وجود این اختلالات?

اصل – بله اگر چه شما باید مایل به قرار دادن در کار. هر رهبر می خواهد به توسعه تفکر استراتژیک و مهارت به طوری که آنها می تواند افزایش عملکرد کلی تیم و افزایش موفقیت شرکت اما دقیقا چه معنی آن را به استراتژیک در زمینه اوقات ما در زندگی می کنند ؟

اگر شما اتفاق می افتد به در یک موقعیت رهبری در سازمان شما در حال حاضر شما احتمالا مرور متزلزل آب با توجه به اختلالات ناشی از این بیماری همه گیر. وجود دارد مقدار زیادی فشار بیشتر از قبل به دلیل اقدامات و تصمیمات خود را باید بسیار بیشتر تاثیر این روزها نه تنها در شما بلکه برای افرادی که بخشی از تیم خود را.

شرکت ها اغلب من را به مربی و مدیران در تفکر استراتژیک و برنامه ریزی است. و در حالی که قبل از همه گیر من معمولا شروع به برجسته مزایای استفاده از تفکر استراتژیک, امروزه, من همیشه شروع این زوم مربیگری جلسات رانندگی با این نکته که این بیماری همه گیر در حال حاضر ساخته شده تفکر استراتژیک نه فقط یک گزینه است اما باید مطلق.

تبلیغات

ارزیابی و برنامه ریزی از طریق لنز یک استراتژی خوب ممکن است نیاز به کار قابل توجهی را برای اولین بار در. با این وجود شما می توانید به راحتی در این واقعیت است که این پاداش را به مراتب سنگین تر بودن تلاش به عنوان شما به زودی خواهید دید بعد از 8 استراتژیک مراحل مشخص شده در زیر.

8 گام برای تفکر استراتژیک

به عنوان وقایع آشکار در طول این زمان های عجیب و غریب شما ملزم به احساس اشتباه پا در هر حال حاضر و پس از آن. رهبر در طول این همه گیر به معنی آماده شدن برای بیشتر تغییر نه فقط برای شما بلکه برای تمام تیم خود را به عنوان به خوبی.

به عنوان ایالات و شهرستانها از طریق یک چرخه از مستندات و بازگشایی کارکنان را تجربه حیطه پر از احساسات و عواطف انسانی در گیج کننده سرعت و شما را اغلب به نام به ارائه بینش و ثبات را به تیم خود و محل کار.

تفکر استراتژیک است همه چیز در مورد پیش بینی و آماده سازی است. به جای صرف انرژی خود را صرفا کمک به شرکت خود را قرار داده و از آتش سوزی و زنده ماندن شما می توانید با قرار دادن زمان برای بهتر استفاده کردن نمودار طرح جامد است که می تواند محافظت و کمک به شما و شرکت شما رشد.

مراحل زیر را برای ساخت جامد طرح و رول از پروژه های موفق:

مرحله 1: مرحله بازگشت و سپس تنظیم دامنه

یکی از چیزهایی که رهبران اشتباه در اولین تلاش خود را در تفکر استراتژیک است و انتظار آن است که فقط یک آیتم در چک لیست. حقیقت این است که شما نیاز دارید را به خوبی به تصویر بزرگتر نگاه قبل از هر چیز دیگری است. این به این معنی قاطعانه اولویت و پله به دور از وظایف است که می تواند واگذار به دیگران است. رایگان تا برنامه خود را بنابراین شما می توانید تمرکز بر روی این مهم کار در دست.

تبلیغات

سپس در ادامه با تنظیم دامنه و استراتژیک اهداف پروژه یا طرح شما برنامه ای برای ساخت و یا اجرای. از خودتان بپرسید سوال بزرگتر از چرا شما نیاز به سوار در یک پروژه خاص و زمانی خواهد بود که زمان مناسب برای انجام این کار است.

شما نیاز به تنظیم یک جدول زمانی و همچنین در هر نقطه از 6 ماه تا 5 سال است. نگه داشتن در ذهن است که شما پیش بینی بدتر خواهد شد بیشتر از شما به عنوان شما را از دیگر برنامه های بلند مدت.

به این دلیل اضافه کردن منابع اضافی انعطاف پذیری و انعطاف پذیری اگر شما از یک دیگر جدول زمانی. شما همچنین باید ساخت گل کمتر خاص اگر شما نمودار آن را برای مدت طولانی.

مرحله 2: ایجاد یک لیست از کارشناسان

ایجاد و حفظ یک لیست از معتبر افرادی که می توانند کمک جامد بینش و پیشنهادات و انتقادات خود را طرح. این می تواند طیف وسیعی از ذینفعان کلیدی به کارشناسان صنعت و مربیان و حتی همکاران که قبلا برنامه ریزی و نورد از پروژه های مشابه است.

رسیدن به مردم در این لیست به طور منظم در حالی که شما کار را از طریق مراحل را متنوع بینش به روند برنامه ریزی خود را. به این ترتیب, شما قادر خواهید بود به رویکرد هر گونه مشکل و از هر زاویه.

آوردن ذینفعان کلیدی به این فرایند اولیه نیز نمایش داده خواهد شد تمایل خود را برای گوش دادن و همدردی با مسائل خود را. در عوض این را به ایجاد اعتماد و به طور بالقوه هموار کردن راه برای صاف و خرید در پایین خط.

تبلیغات

مرحله 3: پیش بینی آینده

پس از شناسایی اهداف خود و جمع آوری بازخورد آن زمان به در نظر گرفتن آنچه که در آینده می خواهم که اگر همه چیز می رود به عنوان شما به طور مستقیم پیش بینی است. سپس پخش کردن نوع و مقدار منابع (پول و زمان و سرمایه اجتماعی) است که ممکن است نیاز به نگه داشتن این پیش بینی آینده در حال اجرا است.

گام 4: اشفتگی فکری موقتی بر پتانسیل های داخلی و خارجی و مشکلات

بعد فکر می کنم چگونه آینده را نگاه اگر شما مواجه می شوند مشکلات غیر منتظره داخلی و خارجی به فعالیت های کسب و کار است که به طور جدی به خطر اندازد انتظار خود را چشم انداز آینده. نوشتن چه نوع از مشکلات بالقوه شما ممکن است روبرو می شوند از جمله کم احتمال آنهایی که.

ارزیابی احتمال است که شما را اجرا خواهد کرد به هر مشکل. برای ارزیابی ضرب احتمال توسط تعدادی از منابع مورد نیاز برای رسیدگی به این مشکل است. سعی کنید برای تبدیل منابع به پول اگر ممکن است به طوری که شما می توانید یک واحد اندازه گیری.

سپس فکر می کنم از چه مراحل شما می توانید به آدرس این داخلی و خارجی مشکلات قبل از آنها حتی اتفاق می افتد. نوشتن چقدر شما انتظار این مراحل ممکن است هزینه. در نهایت, اضافه کردن تمام منابع اضافی است که ممکن است نیاز به دلیل مختلف ممکن است مشکلات و تمام مراحل شما متعهد به در نظر گرفتن به آدرس آنها را در پیشبرد.

گام 5: شناسایی فرصت های بالقوه داخلی و خارجی

تصور کنید که چگونه شما انتظار می رود برنامه ریزی را نگاه کنید اگر فرصت غیر منتظره آمد. بیشتر از این خواهد بود خارجی اما از نظر داخلی ، سپس سنج احتمال هر سناریو و تعداد منابع شما نیاز به استفاده از هر فرصت. تبدیل منابع به پول اگر ممکن است.

سپس فکر می کنم از چه مراحل شما می توانید در پیشبرد برای استفاده از فرصت های غیر منتظره و نوشتن چقدر شما انتظار این مراحل ممکن است هزینه. در نهایت اضافه کردن تمام منابع اضافی است که ممکن است نیاز به دلیل مختلف فرصت های غیر منتظره و تمام مراحل شما متعهد به در نظر گرفتن به آدرس آنها را در پیشبرد.

تبلیغات

مرحله 6: بررسی تعصبات شناختی

بررسی پتانسیل تعصبات شناختی که مربوط به شما شخصا و یا به سازمان به عنوان یک کل و تنظیم منابع و برنامه ریزی برای رسیدگی به خطاها باشد.[1] مطمئن شوید که حداقل بررسی برای از دست دادن گریزی وضعیت موجود تعصب تایید تعصب سوگيری توجه, اعتماد بیش از حد خوش بینی تعصب بدبینی تعصب و هاله و شاخ و اثرات.

گام 7: حساب ناشناخته ناشناخته (قوها سیاه)

به یک استراتژی موثر حساب برای قوها سیاه و همچنین. اینها ناشناخته گمنام -حوادث غیر قابل پیش بینی است که به طور بالقوه عواقب شدید.

به حساب این قوها سیاه, اضافه 40 درصد به منابع شما پیش بینی. همچنین در نظر گرفتن راه هایی برای ایجاد برنامه های خود را انعطاف پذیر تر و امن تر از شما به طور مستقیم احساس می کنید نیاز است.

گام 8: برقراری ارتباط و مراحل بعدی

ارتباط این طرح به سهامداران خود را و آنها را سر تا درباره منابع اضافی مورد نیاز است. سپس مراحل بعدی برای رسیدگی به مشکلات پیش بینی نشده و امکان استفاده از فرصت های شما شناسایی شده توسط بهبود برنامه های خود را به عنوان به خوبی به عنوان تخصیص و رزرو منابع است.

در نهایت توجه داشته باشید که وجود خواهد داشت موارد زمانی که شما نیاز به رفتن به عقب و جلو این مراحل را برای بهبود, (ثابت اینجا بهبود وجود دارد) خیلی راحت می شود با بازبینی استراتژی خود را و رسیدن به لیست خود را از کارشناسان.

نتيجه گيری

یک راه عالی برای مقابله با احساس عدم اطمینان در طول این بیماری همه گیر است که به پیش بینی از موانع با یک برنامه خوب و مطمئن در جاده ها به آن است که تمرین تفکر استراتژیک است.

در ماه های آینده و سال شما نیاز به ادامه به مرور قلمرو ناشناخته به طوری که شما می توانید تیم خود را منجر به آبهای امن. به طور منظم انجام این 8 گام برای تفکر استراتژیک خواهد اطمینان حاصل شود که شما می توانید برای تهیه و انطباق با تغییرات آینده با افزایش وضوح چشم انداز و بهره وری.[2]

بیشتر در فکر دقیق

عکس های اعتباری: JESHOOTS.COM از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن