چگونه به Compartmentalize احساسات برای سلامت روانی

مهم نیست که شما هستند و یا جایی که شما احساسات خود را می توانید بهترین از شما.این تقصیر شما نیست و شما به تنها

توسط PARINEWS در 12 تیر 1399

مهم نیست که شما هستند و یا جایی که شما احساسات خود را می توانید بهترین از شما.

این تقصیر شما نیست و شما به تنهایی نیست اما این یک واقعیت است برای تقریبا هر فرد در این سیاره است. امروز جهان به سرعت گام است تقویت هر کس احساسات بدون ترک به اندازه کافی زمان به آنها رسیدگی کند. خوشبختانه هر انسانی می تواند با compartmentalize احساسات در اطراف این موضوع است.

احساسات مضر نیست و از خود اما مسائل بوجود می آیند که این unhandled احساسات جلوگیری از تمرکز خود را بر انگیزه و بهره وری.

اگر شما قادر به انجام به خوبی در کار و روابط و زندگی به طور کلی در آن زمان برای یادگیری برخی از ترفندهای به نگه داشتن احساسات خود را رام برای یک زندگی سالم!

چرا شما باید Compartmentalize احساسات

این مکانیسم کمک خواهد کرد که شما نگه داشتن احساسات خود را سازمان یافته در compartmentalization. قبل از شما یاد بگیرند داس و don'ts از این روند حفظ نهایی انتظار نتیجه داشته باشید. هنگامی که شما می دانید آنچه که شما می توانید رسیدن به, شما قادر خواهید بود برای ساخت یک بهتر است مسیر خود را برای رسیدن به مقصد خود را.

این می رود بدون گفت که compartmentalizing احساسات را به شما زمان بیشتری برای مدیریت کارهای مهم دیگر. شما قادر خواهید بود برای قرار دادن احساسات خود را در صورت منظم به طور صلح آمیز و آرام است.[1]

به دنبال عمیق تر

اگر منافع شخصی و آرامش هستند نه آنچه شما می خواهید, شما هنوز هم باید compartmentalize احساسات. است حیاتی برای موفقیت در بخش دیگر از زندگی بیش از حد.

در این راه نگاه:

تبلیغات

جهان امروز به شدت رقابتی است. به همین دلیل است که شما ممکن است تعجب. پاسخ ساده است. همه جهان را در نوک انگشتان خود را. شما می توانید اطلاعات در مورد هر موضوع از هر بخشی از جهان در عرض چند ثانیه. این به راحتی در دسترس دانش داده است همه از فرصت برابر برای تحصیل و هوشمند است. بنابراین حتی با علم به این که شما تبدیل شده به راحتی قابل تعویض است. وجود دارد هیچ چیز منحصر به فرد در مورد شما و یا مهارت های خود را به خاطر کسی که در خارج وجود دارد ممکن است همیشه دانستن بیشتر در.

چه چیزی شما را از هم جدا هوش هیجانی خود را در این جهان است. چگونه شما را مدیریت احساسات خود را به شما کمک می کند با استفاده از دانش خود را مناسب[2]. شما می تواند باهوش ترین ریاضیدان جهان, اما اگر شما نمی توانید کنترل خشم خود را با توجه به شرایط پیش بینی نشده در زمان هنگامی که شما مهارت های ریاضی مورد نیاز شما بی فایده به هر کس در اطراف شما.

این نیز نقش مهمی در روابط است. عشق خود را و می تواند تنها ابلاغ خواهد شد اگر شما می توانید مدیریت احساسات در ارتباط با این احساسات.

هنگامی که شما compartmentalize احساسات آن کمک می کند تا شما در حفظ و مجزا عملکردهای شناختی جداگانه. احساسات و عواطف خود را متصل هستند اما احساسات و عواطف باید در محل جداگانه با توجه به وضعیت و تابع احساسات.

در واقع شما نمی شود محروم از احساس احساسات خود را. شما باید یاد بگیرند که برای کنترل احساسات خود را به جای اینکه در معرض آنها. پس احساسات خود را نمی خواهد به یک ظرف غذا شما عمل خواهد کرد بیشتر عقلانی. داستان کوتاه اگر شما compartmentalize احساسات شما به حداقل رساندن خطر ابتلا به بیماری های روانی و overreactions.

چگونه به Compartmentalize احساسات در یک راه سالم

به compartmentalize به معنی سازماندهی چیزهایی که در ذهن خود را به طوری که آنها آسان تر برای مدیریت. در مورد احساسات این مکانیزم می تواند به سرعت ناسالم به نوبه خود اگر آن را انجام داده به راه راست.

احساسات حساس هستند بنابراین اگر شما میکشید تا شما انجام بیش از آسیب خوب. بنابراین در اینجا چند چیز به خاطر داشته باشید برای اطمینان از یک نتیجه مثبت.

1. شناسایی احساسات خود را

مشترک و در عین حال ناسالم عادت بسیاری از ما این است که به برچسب احساسات ما در واقع بدون شناسایی آنها. هر چیزی که باعث می شود شما احساس می کنید پایین متصل است به افسردگی یا غم و اندوه است. هر چیزی که باعث دفاع از خود را در حالت اضطراب است.

تبلیغات

شروع به دنبال عمیق تر. توقف استفاده از شرایط است که شما می دانید. به جای احساس چه احساسات خود را در حال برقراری ارتباط است. که در آن در حال ارتباط خود را با مسائل ناشی از? است آن را به نحوی متصل به خشم خود را مدیریت ؟ است که دوران کودکی خود را ضربه مؤثر شما ؟

از خودتان بپرسید چه, چرا, چگونه, و کسی که از همه چیز شما احساس می کنید. این اولین گام برای دسته بندی احساسات خود را.

اگر شما با داشتن مشکل در این مرحله است که شما قطعا خواهد شد در ابتدا سعی کنید برخی از تمرینات برای به دست آوردن کنترل بیش از احساسات خود را. ترکیب یک کمی فعالیت هر روز به آرامی قطع این مرحله است.

2. گروه آنها را با هم

این مرحله می شود یک تکه از کیک اگر شما تسلط به مرحله یک.

به دنبال شباهت ها و تفاوت در احساسات خود را. آگاه باشید که هر آنچه شما احساس می کنید در نتیجه احساسات خود را. بنابراین هر کدام احساسات منجر به احساسات مشابه معمولا متصل می شود.

در حالی که شما در حال اتصال مربوط به عواطف و احساسات گروه آنها را با هم ذهنی. در همان زمان هر چیزی که احساس های مختلف و یا به خصوص متناقض گروه را به طور جداگانه. مخالفت با احساسات هرگز نباید در این نزدیکی هست.

شما ممکن است اشتباه در مورد چگونه شما می توانید مخالفت با احساسات. نگاهی به عنوان مثال از یک مادر و دختر رابطه است. یک مادر عاشق دختر او را به مرگ. اما پدر همیشه یک عادت یا دو که مادر بیزار. اگر احساس عشق در کنار هم قرار دارند با آنچه که او احساس می کند نسبت به این عادات بد او را نه قادر به بیان عشق خود را به درستی و نه او قادر خواهد بود سخت در برابر عادات بد.

3. جلوگیری از منفی

هنگامی که شما در حال تلاش برای ساخت اتصالات در احساسات خود را شما می تواند گمراه منفی. آن است که معمولا رایج در احساسات منفی است.

تبلیغات

چه اتفاقی می افتد این است که شما همچنان مربوط به حوادث است که حتی نزدیک است. برای مثال یک روز شما موفق به پایان کار خود را در زمان. روز بعد شما باید یک روز مو بد. شما آن را متصل به خود را بد مدیریت زمان است. در حالی که ممکن است درست باشد برای مورد اول آن لزوما مربوط به دومی است.

شما باید بسیار متوجه و متمرکز برای جلوگیری از منفی کاذب. تسلط بر شناسایی احساسات کمک خواهد کرد که شما را در اینجا بیش از حد.

4. حفظ مرزهای

برخی از احساسات را به زحمت شما بیشتر از بقیه است. در حالی که کاملا معمولی و چه چیزی نیست اگر شما فقط نمی تواند تغییر توجه خود را به دور از یک محفظه.

شما باید برای حفظ برخی از محدودیت ها و مرزهای طوری که محفظه های دیگر نیست سمت چپ به تنهایی. Overthinking یک بخشی از احساسات خود را می تواند شما را به غلط اندوه و یا شادی کاذب نه که خوب است برای وضعیت روانی خود را.

این نبایدها از Compartmentalizing احساسات

هنگامی که شما در حال تمرکز بر انجام کارهای درست از آن آسان است برای دریافت کشیده به سمی معمول بدون تحقق. در این فرایند دو خاص باورها می توانیم پیروز شویم. آیا بهترین خود را به نگه داشتن آنها را خارج از روال خود را.

1. جلوگیری از عملکرد چند تکلیفی

این اتفاق بیشتر زمانی که شما فقط با شروع کردن با این روند است. پس وجود دارد بسیاری برای مقابله با, در سر خود تمرکز خود را نگه می دارد سرگردان از یک محفظه به دیگری. شما یا می خواهید برای رفتن از طریق محفظه های مختلف در یک بار و یا ذهن شما خواهد شد پیدا کردن آن سخت به قطع احساسات خاص از دیگران است.

همه که شما می توانید انجام دهید در این مورد عمل است. آگاهانه شناسایی زمانی که ذهن خود را در حال انجام این کار است. شما می توانید تمرین مدیتیشن به گرفتن بهتر در حفظ تمرکز خود را. به عنوان زمان می رود در شما بیش از این موضوع است.

یکی از اهداف اصلی compartmentalizing احساسات است که به افزایش تمرکز حواس خود را. نیروی خود را به شدت حفظ تمام توجه بر روی یک محفظه مگر اینکه شما به طور کامل با آن برخورد می.

تبلیغات

2. دور ماندن از انکار

در حالی که شما اجتناب از چند وظیفه ای شما ممکن است ناخواسته در حفظ و اجتناب از چند محفظه خاص است. اینها معمولا احساسات است که بسیار قوی هستند یا مضر.

انکار است که فقط رفتن به آن را سخت تر برای شما برای مقابله با این بخش از ذهن خود را. شما می توانید نگه داشتن افکار تاریک در گوشه ای دور در ذهن خود را به طوری که شما به طور مداوم زحمت. اما مطمئن شوید که برای پیدا کردن زمان مناسب برای مقابله با این احساسات.

اگر شما چشم پوشی از برخی از احساسات برای یک دوره زمانی طولانی می تواند منجر به مادام العمر مسائل روانی. برای مثال اگر چیزی بد اتفاق افتاده در گذشته خود را, شما خواهد شد به طور مداوم اجتناب از هر چیزی در ارتباط با آن. اما از آنجا که شما نمی مواجه این احساسات آنها را حفظ خواهد کرد گرفتن قوی تر و قوی تر است. یک روز این محفظه را پشت سر هم باز و ذهن خود را. شما تبدیل به یک فرد متفاوت هنگامی که شما به زور در مواجهه با این احساسات.

برای جلوگیری از یک وضعیت که در آن شما نمی دانید که چگونه مسئولیت رسیدگی به افکار خود را, شما باید می آیند چهره به چهره با آنها شجاعانه در شرایط خود و در زمان مناسب است.

نتيجه گيری

در پایان نگه داشتن یک چیز در ذهن:

راه شما را در مقابله با احساسات منحصر به فرد به شما. بنابراین وجود دارد هیچ راه درست یا غلط به compartmentalize آنها را هر دو.

با که گفت, شما همچنین باید بماند محتاط. وجود دارد یک خط خوب در این فرایند است که یا خود را تشویق هویت اجتماعی به رشد و یا منجر شما به مسائلی مانند اختلال شخصیت چندگانه.

با نکات فوق و هدف نهایی در ذهن و مغز خود را ناخودآگاه منجر شما به راه راست.

اجازه دهید مغز شما را در جریان خودتان را تقویت و آماده برای لذت بردن از مزایای compartmentalizing احساسات!

راهنمایی های بیشتر در دست زدن به احساسات

عکس های اعتباری: Juli Kosolapova از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب