چگونه به Compartmentalize برای افزایش بهره وری

زمان متوقف نمی شود برای هر کسی است. این زوج با سرعت گام جهان ما در امروز زندگی می کنند است که بر سلامت روحی و

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

زمان متوقف نمی شود برای هر کسی است. این زوج با سرعت گام جهان ما در امروز زندگی می کنند است که بر سلامت روحی و روانی از همه. است که چرا شما نیاز به یاد بگیرند که چگونه به compartmentalize برای خوب خود را!

استرس و اضطراب شایع تر از ما می تواند که تا کنون موفق. همه از این نتیجه از چندپاره و فاقد تأثیرگذاری افکار.

شما ممکن است تعجب که چگونه یک چیز کوچک می تواند بر شما بسیار فوق العاده است.

این چیزی است که مغز قادر به درک آنچه در درون ذهن خود را, شما نه تنها از دست دادن آهنگ از افکار خود را, اما این همچنین ضایعات زیادی از زمان خود را.

Compartmentalization راه حل است که می توانید با قرار دادن همه چیز در نظم. از کار به روابط به بهداشت شخصی شما می توانید تمرکز بر روی چیزهایی که درست با کمک compartmentalization.

چه Compartmentalization?

بیایید شروع شده توسط به دنبال در اصطلاح به درک آنچه در آن معنی می کند.

Compartmentalization یک مکانیسم دفاعی روانی.[1]

در واقع مغز شما در حال حاضر در حال آموزش به compartmentalize. آن را "مبارزه" ساز و کاری است که مغز خود را تصویب و در مورد استرس و اضطراب است.

هر زمان که دو تضاد احساسات یا افکار می آیند چهره به چهره خود را و مغز هل را از آنها دور و آنها را در دو مکان مختلف. ذهن خود را نگه می دارد در تناقض افکار دور برای نگه داشتن شما در صلح است.

این دقیقا همان چیزی است compartmentalization است.

این پیشنهاد به استفاده از این ساز قبل از برخورد در واقع ناشی می شود.

تبلیغات

این اغلب شامل ایجاد روان در اتاق عمل است که به عنوان فضاهای بسته. افراد می توانند با انجام این کار به طور منظم برای جلوگیری از وارد شدن به یک مرحله که در آن مغز برای انجام آن در دفاع.

در این اتاق شما هم قرار دادن افکار است که سقوط در همان رده.

برای مثال تمام کار خود را مرتبط با وظایف است که نیاز به به پایان رسید و در هفته های آینده می تواند به شکل یک محفظه. تعجب خود را حزب قصد دارد برای شما عزیزان باید در یک اتاق دیگر. به طور مشابه, شما دعوا با همسایه باید در یک فضای جداگانه.

چه می کند این است که آن را اجازه می دهد تا شما را به یک اتاق در یک زمان برای مقابله با این افکار در حال حاضر وجود دارد و بدون گرفتن پریشان اتاق دیگر. تمرکز خود را در حالت ایده آل در یک اتاق در یک زمان.

شما همچنین می توانید ترتیب این اتاق را به میل خود. بنابراین محفظه با افکار منفی است که شما نمی خواهید به زحمت با تحت فشار قرار دادند به دورترین گوشه. مهم افکار و یا آنهایی که شما را تشویق می تواند به ارمغان آورد به خط مقدم.

در یک خط: compartmentalization اشاره به قانون ساماندهی و ذهن شما را.

چه خواهد شد شما را در رسیدن با Compartmentalization?

Compartmentalization شما به ارمغان می آورد بسیاری از مزایای.

شما خود را افزایش بهداشت روانی

این روش یک راه عالی برای افزایش سلامت روانی خود و اعضای هیئت علمی. ماهیت فرایند رهایی از ناسالم و vibes منفی در داخل ذهن خود را. هنگامی که ذهن روشن و صلح آمیز زندگی خود را شروع می شود به منظور به عنوان به خوبی.

آن است که مسیر خود را به خلاص شدن از شر افسردگی اساسی ،

در واقع افسردگی یکی از رایج ترین مسائل مربوط به سلامت روان در جهان امروز است. اما, آن است که هنوز هم سخت به شناسایی. بسیاری از مردم تجربه افسردگی بدون حتی تحقق آنچه که آنها در حال رفتن را از طریق.[2]

Compartmentalization کمک خواهد کرد که شما را در درک آنچه که واقعا در رفتن در داخل ذهن خود را. حتی اگر شما نمی شناسایی افسردگی شما هنوز هم قادر به مقابله با آن است. هنگامی که ذهن می شود, برگزار منفی را به طور خودکار شروع به جریان.

تبلیغات

این کشور صلح آمیز از ذهن را از شر شما را از مسائل مربوط به سلامت روان در بیشتر قسمت ها. اما اگر سناریوی خود را شدید تر است انجام مشورت های حرفه ای.

شما پربارتر خواهد شد

دیگر از حمایت عاطفی compartmentalization همچنین بهبود بهره وری کار خود را.

در این راه نگاه:

فرض کنیم که اتاق خود را به یک ظرف غذا است و تمام اموال خود را در اطراف پرتاب بی پروا. جین خود را به دروغ در یک گوشه ای از اتاق در حالی که پیراهن که شما می خواهید برای پوشیدن زیر تخت. شما حتی نمی دانید که در آن تخت خود را است. آن را به طور خودکار شما را بسیار طولانی را به دریافت لباس پوشیدن و در یک محیط است. علاوه بر این, شما همچنین می خواهد نفرت لباس پوشیدن با توجه به تلاش فوق العاده شما باید برای قرار دادن در هر روز.

از سوی دیگر اگر اتاق خود را و گنجه به خوبی سازمان یافته شما نه تنها لذت بردن از این روند, اما آن را نیز به طور قابل توجهی سریعتر.

با افکار خود را در جای مناسب است شما می توانید خود را افزایش بهره وری خود را بهبود مدیریت زمان و همچنین اشفتگی فکری موقتی در راه بهتر است. تمرکز حواس و دیگر تمرکز دهانه راه خود را می آیند با compartmentalization.

چگونه به Compartmentalize برای بهره وری بیشتر

در حال حاضر شما آگاه باشید از آنچه compartmentalization است و آنچه شما می توانید انتظار برای رسیدن به از آن است. همه که سمت چپ انجام دهید این است که یاد بگیرند که چگونه به compartmentalize در راه حق.

قبل از اینکه ما حرکت می کند, شما باید بدانید که این مکانیزم می تواند مورد استفاده قرار گیرد برای احساسات مدیریت حجم کار مقابله روابط و خیلی بیشتر. آنچه شما می خواهید برای رسیدن به کاملا به شما.

این فرایند پیشنهاد و راهنمایی های جهانی هستند. شما می توانید آنها را تغییر دهد به هر هدف, اما برای اکثر, آنها را در همه حالات.

1. شناسایی افکار خود را

اولین گام به صورت افکار خود را. این نیست که در آن شما در مقابله با آنها را به عنوان چنین است, اما شما فقط کشف کردن که افکار تعلق دارند که در آن رده.

به عنوان ذکر شده در مثال قبلی کار خود وظایف را می توان یک دسته بندی است.

تبلیغات

آن است تا شما تصمیم می گیرید که افکار برای قرار دادن با هم. شما می توانید برای یک سبک کاملا متفاوت و compartmentalize بر اساس مهلت به جای ماهیت افکار.

یک راه عالی برای ایجاد دسته بندی برای حفظ کار و احساسات جداگانه. روابط به طور کلی سقوط احساسات بیش از حد, اما شما همیشه می توانید آنها را جداگانه نگه دارید.

بنابراین برای احساسات شما می توانید تشخیص منفی و افکار مثبت. و یا شما می توانید آنها را دسته بندی بر اساس تاریخ خود را. احساسات است که متصل به دوران کودکی خود را می تواند جدا از احساسات است که شما تجربه به عنوان یک بزرگسال.

وقتی که می آید به compartmentalizing مهم است که شما نیز اجازه دهید بروید. آیا ذخیره کردن خاطرات و افکار. آن است که به طور کلی سخت به انجام این کار در مورد احساسات اما شما از آن آویزان با تجربه.

آن است که آسان تر در مورد کارهای عملی. بیایید می گویند شما باید زمانی را به انجام لیست. مقابله با هر وظیفه یکی یکی و از خودتان سه سوال در هر زمان.

  • من عاشق این کار ؟
  • آیا من می توانم انجام یک کار بزرگ انجام این کار ؟
  • آیا این کار من را هر گونه خوب است ؟

اگر پاسخ به هر یک از سوالات است که شما باید برای مقابله با این کار. اگر تمام پاسخ های آن اجازه دهید بروید.

2. چوب به اهداف خود

همه دارای یک هدف در زندگی است. شما یا می خواهید به بیشتر, موفق, مطلب, معروف, غنی تر و صلح آمیز تر و یا چیزی در امتداد آن خطوط.

هر چه اهداف خود هستند ، هر گونه افکار که منحرف شدن شما از مسیر خود باید اجازه رفتن.

افکار است که دست در دست خود را با اهداف باید compartmentalized درآمده است. بنابراین آنهایی که کمک خواهد کرد که شما در رسیدن به هدف خود سریعترین باید ساده ترین راه برای رسیدن به در مغز شما.

3. مقابله با تمام محفظه یکی یکی

چیزهایی که شما نمی خواهید برای مقابله با, باید یک بخشی از افکار ذهنی خود را. اما اگر شما نمی توانید اجازه دهید آنها را بر اساس دو نقطه در بالا ذکر شد شما باید به مقابله با آنها.

مهم نیست که چگونه دور شما دفن محفظه از این افکار شما را مجبور به وارد کردن و مرتب کردن این اتاق را در نهایت.

تبلیغات

آیا خودتان را مجبور به انجام این کار. ساخت شجاعت خود را به دست آوردن برخی از قدرت و سپس وارد این اتاق. آیا آنها را پشت سر بگذارید مگر اینکه شما زمانی صلح با این افکار.

این می تواند احساسات فراموش نشدنی از گذشته کار یا وظایف است که شما کاملا نفرت را انجام دهد. یا راه مقابله با آنها این است که تنها راه حل سالم.

4. تمرکز بر روی یک محفظه در یک زمان

در حالی که مهم است که برای مقابله با تمام محفظه آن نیز مهم است برای حفظ تمرکز حواس است.

تنها تمرکز بر یک محفظه در یک زمان. قرار دادن توجه کامل خود را در یکی از این اتاق به طوری که شما می توانید انجام بهترین کار در برخورد با افکار داخل.

یکی از اهداف عمده compartmentalization است که برای حفظ افکار سازمان یافته است. اگر شما در حال رفتن به تمرین تمرکز ذهن خود را هنوز هم احساس می کنم به عنوان چندپاره و فاقد تأثیرگذاری آن را به عنوان قبل از.

5. اولویت بندی منطق نه احساسات

تمام 4 مرحله ذکر شده در بالا تنها مفید است اگر شما اولویت بندی منطق بیش از احساسات خود را.

اگر شما در همه چیز نگاه عاطفی شما هرگز پیدا کردن پاسخ درست. شما اجازه رفتن از چیزهای مهم فقط به خاطر شما دوست نداشتند آنها را. به طور مشابه, شما ممکن است نگه دارید بر روی افکار است که شما می خواهم اما نمی مفید برای هدف شما در دراز مدت است.

بنابراین یک رویکرد عملی برای نتایج مفید است.

خط پایین

در پایان روز هیچ قانون سخت و سریع در چگونه به compartmentalize. هدایت از این پست و قرار دادن آن را به استفاده از چگونه شما خیال بهترین ها را برای خودتان. دریافت بیشتر از compartmentalization به یک زندگی بهتر برای خود و برای کسانی که در اطراف شما!

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه به Compartmentalize

عکس های اعتباری: گابریل هندرسون از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن