چگونه برای تکمیل اهداف به سرعت و به طور موثر

آنها می گویند که نیمی از نبرد تکمیل اهداف تنظیم اهداف خود را دارند. اما نیمی دیگر از این نبرد است که پیدا کردن

توسط PARINEWS در 19 خرداد 1399

آنها می گویند که نیمی از نبرد تکمیل اهداف تنظیم اهداف خود را دارند. اما نیمی دیگر از این نبرد است که پیدا کردن انگیزه برای کار به سمت این هدف با وجود این شرایط ،

و نه بسیاری از مردم بسیار خوب در نیمه دوم که نبرد.

در اکثر موارد مردم تا پایان دادن یا شکست و آن را غم انگیز برای دیدن است که مردم پس از قرار دادن تلاش به دستیابی به اهداف خود. بنابراین برای افرادی که در حال تلاش پیشنهاد من این است که به نظر برخی از استراتژی های ذکر شده در زیر برای کمک به تکمیل اهداف است.

بعلاوه درک چرا شما همچنان به مبارزه برای تکمیل اهداف در وهله اول.

چرا مردم مبارزه با تکمیل اهداف ؟

در حالی که دلایل بسیاری وجود دارد که برای تکمیل اهداف می توان آن را تنگ پایین به فقدان دو هسته ای چیز است: انگیزه و صبر و شکیبایی است.

انگیزه تمایل خود را برای تکمیل چیز است. اگر شما لازم نیست که انگیزه و پس از آن شما به دام افتاده توسط بهانه – بهانه, به عنوان ساده به عنوان "من نمی کردی که امروز."

صبر از سوی دیگر است که به شما کمک کند در دراز مدت. اهداف است که شما در حال کار به سمت نیست معمولا چیزهایی است که می توان در یک روز یا یک هفته. شما باید به صبر و شکیبایی است که آنچه شما انجام است کمک به شما در رسیدن به هدف خود را. اگر شما چیزی را انجام دهید راش و به شکست منجر شود.

صبر چیزی است که فقط شما می توانید کار بر روی. واقعا وجود دارد نه هر نوع رسمی به عنوان استراتژی صبر و شکیبایی بیشتری از خود کنترل جنبه از خودمان است.[1]

مثلا وادار کردن خودتان به صبر و بدانند آنچه که شما بی تاب در وهله اول استراتژی برای بیشتر بودن بیمار است.

تبلیغات

انگیزه هر چند چیزی است که در آن وجود دارد مجموعهای از مشاوره و استراتژی به عنوان انگیزه ناشی از منابع مختلف. وجود دارد بسیاری از راه را برای شما برای رسیدن به اهداف خود است و هیچ مسیر خاص است که شما می توانید.

استراتژی برای تکمیل اهداف به درستی

با استفاده از این در ذهن, در اینجا برخی از استراتژی است که شما می توانید نگه دارید در ذهن به تکمیل اهداف ساده تر و دست یافتنی است. هیچ یک استاندارد طلایی برای چگونه به تعیین اهداف و کامل آنها را که برگ های اتاق را برای شما به تجربه.

سعی کنید از این استراتژی برای حداقل چند ماه برای دیدن جایی که آن را به شما طول می کشد. از آنجا شروع ساخت تنظیمات برای بهتر خیاط هدف خود را دستیابی به فرآیند.

1. تنظیم دقیق اهداف

اگر وجود دارد به عنوان یک استاندارد طلایی برای اهداف من می خواهم بگویم آن را هوشمند سیستم هدف. هنگامی که مردم بحث در مورد اهداف, اولین روشی که به ذهن چشمه است که از این سیستم. اما مردم گسترش داده اند که سیستم و ایجاد دقیق سیستم هدف.

دقیق همان چیزی که به عنوان هوشمند است. شما هنوز هم تنظیمات خاص قابل دست یافتنی و واقع بینانه و به موقع اهداف است. اما ER, مخفف بررسی و دوباره تنظیم شود.

به عبارت دیگر پس از شما کار بر روی یک هدف شما رفتن به آن را ارزیابی و سپس تنظیمات را برای آن به منعکس کننده که ارزیابی است.

برای مثال می گویند شما به دنبال به از دست دادن وزن و تنظیم یک هدف به از دست دادن حدود ده پوند در ماه است. اما برای برخی از مردم آن را می توان در مدیریت اگر شما در رژیم غذایی خود و مقدار زیادی. ER خواهد ضربه در دو هفته به این و اجازه می دهد تا شما را به نگاه خود را به طور کلی پیشرفت است.

آنچه در جریان است به خوبی برای شما ؟ آنچه که نیاز به بهبود است ؟

این مرحله در سیستم می تواند کمک به شما در راه بزرگ. اگر شما در این موقعیت شما می خواهید به شما ساخت تا بیشتر انگیزه و اعتماد به نفس.

تبلیغات

اگر شما, شما حرکت می کند به تحقیق و ارزیابی مجدد هدف خود را. شاید شما کمی بیش از حد بلند پروازانه و باید بیشتر بیمار است. چرا پایین نوار کمی برای کمک به شما ایجاد انگیزه ؟

دقیق اهداف بهتر است چرا که وجود دارد این است که چک کردن سیستم در محل. اهداف هوشمند می توانید که بیش از حد, اما این روش با تمرکز بیشتر بر روی ویژگی های هدف به جای چک کردن بر روی آن پس از آن.

2. حذف عادت های بد

هدف اصلی از اهداف است برای شما به حذف عادت های بد اما آن را به ارزش تکرار به عنوان عادات بد نیست فقط متمرکز در یک منطقه از زندگی خود را. وجود دارد بسیاری از فراگیر عادات بد مانند آمدن با بهانه.

در نهایت این بلوک پیشرفت خود و سرکوب انگیزه و آنها می تواند خسته کننده برای مقابله با. اما این می آید به ورزش صبر و شکیبایی است. این فرایند طول می کشد زمان به کار بر روی.

پیشنهاد من این است که زمان را برای شناسایی عادات بد خود را. چه عادات شما است که شما فکر می کنم بد برای شما? نوشتن آنها و آمد تا با یک طرح برای حذف آنها از زندگی خود را.

بهتر است به جای این عادات بد با بسیاری از عادات خوب. برای این کار در نظر بگیرید چه این عادت بد شما را فراهم می کند. هر عادت را پوشش می دهد نیاز چه که حمایت عاطفی یک حس رضایت و یا موفقیت ،

کشف کردن آنچه که عادت بد را فراهم می کند و پیدا کردن چیزی مشابه – اما بهتر است که می تواند برآورده همان نیاز دارد.

3. ساخت خود-نظم و انضباط

استراتژی دیگر این است که شروع به ساخت خود نظم و انضباط. هنگامی که شما باید نظم و انضباط شما لازم نیست که به نگرانی در آنجا در مورد پیدا کردن انگیزه برای انجام کارهای. حتی در مراحل اولیه وجود دارد که دولت از ذهن است که شما می توانید وارد کنید که در آن شما نمی خواهد که به فکر انجام یک وظیفه خاص.

شما می خواهید انجام دهید همه چیز به طور خودکار و بدون تفکر است.

تبلیغات

یک مثال خوب از این کار این است که صبح خود را معمول است. هر روز صبح شما باید یک سری از وظایف شما را به آماده سازی خود را در صبح است. اگر شما می خواهید بیشتر انجام صبح – ارائه شده شما مبارک با روال خود را در حال حاضر – شما می توانید ترکیب فعالیت های دیگر. به زودی به اندازه کافی آن را تبدیل به بخشی از روال خود را به عنوان به خوبی.

4. محدود کردن حواس او را پرت

در بالای کاهش عادات بد شما همچنین می خواهید به تمرکز بر روی داشتن حواس او را پرت کمتر در زندگی خود را. برخی از راه های که شما می توانید محدود کردن حواس او را پرت به بهتر سازماندهی فضای کار خود را.

یکی دیگر از گزینه برای در نظر داشتن فعالیت های است که شما می توانید قبل از کار و یا در طول آن برای کمک به شما را به یک جریان دولت است. چیزهایی مانند مدیتیشن و یا گوش دادن به سر و صدا سفید و یا محیط نرم موسیقی می تواند کمک به کسانی که با احترام.

5. باید مدیریت بهتر زمان خود را

توجه داشته باشید مشابه به حواس او را پرت شاید شما کسی است که می شود پریشان کارهای دیگر. شما فقط باید 24 ساعت در یک روز و یک بخشی از آن اختصاص داده شده است به خوردن و خوابیدن.

زمان شما ارزشمند است و شما می خواهید مطمئن شوید که شما صرف زمان خود را عالمانه. نگه داشتن در ذهن این به این معنا همیشه کار تمام وقت است. مطمئن شوید که شما تعادل خود را با نیازهای دیگر مانند اجتماعی و نیازهای بهداشتی بیش از حد.

شما می خواهید به برخی از آن بود که هر آنچه در آن است که شما انجام می دهند در این لحظه است که ارزش وقت خود را. منافع چه هستند شما را از انجام یک فعالیت خاص? چه منافع شما در حال گرفتن از صحبت کردن و یا در اطراف یک شخص خاص ؟

به یاد داشته باشید این سود ندارد به طور فوق العاده در هر زمان, اما شما می خواهم که به فکر شما نیست صرف وقت با کسانی که شما را پایین کشیدن و یا ساخت آن بیش از حد دشوار است برای تمرکز کنید. همین امر برای فعالیت های بیش از حد.

6. فراموش MIT برای اولین بار

MIT. مهم ترین وظیفه است.

وجود دارد بسیاری از تکرار این, اما این همه در اصل همان. اولین شانس شما, شما می خواهید به مقابله با بزرگترین وظیفه اول. این تا حد زیادی به کار با چه انگیزه کار می کند.

تبلیغات

مردم فکر می کنند که دست زدن به کارهای کوچکتر اول باعث می شود آن را آسان تر برای ایجاد انگیزه برای بزرگتر وظایف. من می توانید ببینید منطق پشت این. اما به یاد داشته باشید که این کارهای کوچک هنوز هم انرژی خود را تخلیه.

اگر شما تمام روز را صرف تکمیل کارهای کوچک که inch شما رو به جلو به سمت هدف شما این شانس هستند که شما نمی خواهد که بسیار با انرژی و انگیزه برای کار بزرگ در پایان.[2]

در بیشتر مواقع شما احتمالا رفتن به بیشترین انرژی در صبح و بنابراین آن را حس برای استفاده از این انرژی در چیزی است که خواسته های زیادی از آن.[3] بعد از آن در روز شما می توانید "قدرت پایین" با انجام تمام کارهای دیگر که نمی خواست بسیاری از ذهنی یا جسمی قدرت است.

7. قبول شکست

نهایی استراتژی است که کمک خواهد کرد که شما را به قبول شکست است. تا آنجا که این کلید به طور خوش بینانه به یاد داشته باشید که شما همیشه رفتن به آمار اهداف خود را. وجود خواهد داشت روز که در آن شما نمی توانید همه چیز را انجام داده اند و یا تجربه یک شکست.

نگران نباشید خیلی در مورد آن و آن را به عنوان یک درس برای بهبود برای دفعه بعد. رفتن به عقب به زمانی که من ذکر دقیق اهداف شما می خواهید به درخواست که در همه چیز در زندگی است.

هنگامی که شما تجربه تاخیر و یا شما می خواهید را به توجه داشته باشید پیشرفت خود را بروید و ارزیابی و تنظیم در صورت نیاز.

افکار نهایی

تکمیل اهداف چالش برانگیز است و نیاز به مقدار زیادی از ما. شما نیاز به کار سخت و شما نیاز به نگه داشتن آن و شتاب رفتن.

در آغاز آن آسان است برای ما به مقاومت در برابر تغییر و لغزش و بازگشت به روش های قدیمی ما. که خوب است. به یاد داشته باشید که انگیزه می آید از زمانی که شما شروع چیزی و ادامه آن است.

مانند یک تخته سنگ نورد یک صخره به پایین اگر شما در حال تمرین این تاکتیک های خاص شما پیدا کردن آن را آسان تر به انگیزه و انرژی به تکمیل اهداف در هیچ زمان. و وجود خواهد داشت هیچ چیز که می خواهید در راه خود را.

راهنمایی های بیشتر برای تکمیل اهداف

عکس های اعتباری: Mille ساندرز از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن