وان پلاس' زیر$100 واقعی بی سیم از earbuds دقیق در نشت

جدید نشت به ما داده بهترین نگاه در عین حال که به زودی راه اندازی می شود درست بی سیم از earbuds از OnePlus. تصا

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

جدید نشت به ما داده بهترین نگاه در عین حال که به زودی راه اندازی می شود درست بی سیم از earbuds از OnePlus. تصاویر استخراج شده از وان پلاس جوانه های APK توسط هر دو 9to5Google و حداکثر Weinbach از XDA توسعه دهندگان. در حالی که ما اصلا یک قیمت و در عین حال OnePlus آیا کسی را دست انداختن جوانه های در Instagram برای "$XX.XX" نشان می دهد آنها را خرده فروشی برای کمتر از $100.

APK اتحاد تصاویر OnePlus جوانه در سیاه و سفید و آبی و سفید. این به نظر می رسد همان earbuds فرسوده توسط OnePlus بنیانگذاران Carl Pei زمانی که بحث جدید Nord گوشی طراحی با Marques Brownlee.

9to5Google نیز کشف کد که نشان می دهد آنها پشتیبانی از Dolby Atmos و همچنین به عنوان توانایی برای قرار دادن خود را از دست داده و جوانه را از طریق یک "یافتن دستگاه من" گزینه است. تصاویر موجود در این APK نشان می دهد سریع جفت کردن کنترل های لمسی و اتوماتیک قابلیت مکث هنگامی که از بین بردن یک earbud از گوش.

هفته گذشته OnePlus گفت که جوانه های گذشته برای بیش از هفت ساعت استفاده مداوم یا 30 ساعت در کل زمانی که متهم از این مورد است. وان پلاس جوانه وزن 4.6 گرم در حالی که در مورد وزن 36 گرم.

وان پلاس جوانه تحمل بیش از یک شباهت عبور به Vivo جدید TWS Neo بی سیم جوانه اشاره کرد Weinbach در یک صدای جیر جیر. وان پلاس و Vivo هر دو مارک های زیر چینی کنگلومرا BBK Electronics است که همچنین به Asus, Realme و iQoo.

ما می دانیم که جزئیات به زودی به اندازه کافی وقتی که وان پلاس نشان می دهد همه در روز سه شنبه.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن