نحوه اتصال شور و هدف برای تحقق در زندگی

اگر شما می خواهید به تجربه شادی واقعی و شادی و رضایت شخصی در زندگی در جهت شور و شوق خود را و هدف. برای اکثر اف

توسط PARINEWS در 27 تیر 1399

اگر شما می خواهید به تجربه شادی واقعی و شادی و رضایت شخصی در زندگی در جهت شور و شوق خود را و هدف. برای اکثر افراد این دو اغلب صندلی عقب به دلیل نیاز برای بقا—کار در سراسر ساعت به پرداخت صورتحساب و یک زندگی خوب.

هنگامی که شما فکر می کنم طولانی و نه کوتاه شما را پیدا خواهد کرد که هیچ چیز دیگری ارضا دیرینه اشتیاق در هر فرد برای تحقق دیگر از زندگی هدفمند و اعمال خود را درست و شور. این مقاله با تمرکز بر چگونه شما می توانید شور و شوق خود را و هدف تحقق پیدا کردن در زندگی است.

شور و شوق در مقابل هدف

در حالی که این دو به طور جدایی ناپذیری متصل به آنها نیز متمایز اشخاص و باید درک شود از هم جدا به عنوان به خوبی به عنوان با هم.

چه شور است ؟

شور است و آنچه منتشر احساسات خود را در آنچه به شما انگیزه و آنچه باعث می شود شما احساس می کنید خوب است[1]. شور است که اغلب متصل به خود و توانایی های ذاتی و استعداد و خواسته. آن چیزی است که شما عشق را به انجام و به خوبی و بدون احساس استرس یا مجبور.

شور و شوق یک عنصر ضروری برای موفقیت است. اکثر افراد موفق افرادی هستند که از شور و شوق. هنگامی که شما اشتیاق برای چیزی است که شما تلاش خواهد شد نسبت به آن تسلط و این افزایش بهره وری خود را. شور و همچنین افزایش اعتماد به نفس خود و اعتماد به نفس منجر به موفقیت[2]. با شور و شما می توانید عضله قدرت مورد نیاز برای ایجاد از طریق چالش های زندگی و دیگر موانع است که جلوگیری از دیگران از تبدیل شدن به موفق.

چه هدف ؟

هدف این است که دلیل شما انجام آنچه شما انجام دهد. این است که انگیزه خود را از اقدامات و حرفه در زندگی است. هدف این است که اغلب متصل به درک درستی از یک دلیل برای زندگی—دلیل منحصر به فرد خود را داستان زندگی خود را در پس زمینه و آینده پیش رو دارید.

تبلیغات

هدف بسیار مهم در زندگی آن است که در واقع درست است معیار برای اندازه گیری موفقیت و تاثیر. هدف می دهد زندگی خود را در یک جهت و نگه می دارد شما متمرکز شده است. هنگامی که شما می دانید دلیل که چرا شما که شما هستند و آنچه شما به معنای زندگی خود را متوقف می شود یک آزمایش; بلکه شما خواهد شد زندگی با اعتقاد راسخ و زندگی معنی دار تر می شود.

تفاوت

وجود دارد تفاوت های کلیدی بین شور و هدف اگر چه شما باید آنها را با هم به زندگی برآورده. هدف این است که بر اساس اعتقاد راسخ در حالی که شور و شوق است که بر اساس انرژی, احساس و علاقه است. شور و شوق را می سوزاند بیش از زمان. اما هدف این است که برای یک عمر.

شور و شوق در مورد "چه" و هدف این است که در مورد "چرا." شما می توانید پرشور در مورد چیزهای مختلف اما هدف معمولا منحصر به فرد و متمرکز[3].

نحوه اتصال شور و شوق خود را با هدف

چالش با بسیاری از افراد این است که خود اشتیاق و هدف در حال بی ربط. برخی حتی نمی باید هر گونه محکومیت برای زندگی و تنها زندگی می کنند برای لحظه ای. دیگران استقرار شور و شوق خود را برای کارهای اشتباه و زمانی که شور و شوق است که با هدف آن در نهایت منجر به فرسودگی شغلی است. این است که چرا مردم از دست دادن شور و شوق در زمانی که آنها چهره اصلی بحران های زندگی. اما زمانی که شور و شوق خود را متصل به یک هدف شما را ثبت نتایج فوق العاده ای در زندگی خود را.

فکر می کنم در مورد روشنایی آتش; شور و شوق است که سوخت مورد نیاز را به آتش سوزاند در حالی که هدف این است که به دلیل آتش روشن شده است—آنچه شما می خواهید برای رسیدن به کيندلينگ آتش است. هنگامی که شما اعتقاد به جرقه آتش شور و شوق خود را مشتعل است و تمام انرژی خود را منتشر شده است. این است که چرا آن را ضروری است برای شور و شوق خود را و هدف با هم کار کنند.

قبل از اینکه شما می توانید شور و شوق خود را با هدف, شما باید برای اولین بار از شناسایی احساسات خود هستند و آنچه هدف خود را است. در زیر برخی از راهنمایی در مورد کشف شور و شوق خود را و هدف.

تبلیغات

کشف شور و شوق خود را

به منظور کشف شور و شوق خود را, شما مجبور به پرداخت توجه به خودتان. دلیل این است که شور و شوق خود را ناشی از عبارات خود را. در زیر برخی از سوالات را بپرسید به دانستن آنچه که شما علاقه واقعی است:

  • چه چیزهایی کار کنم که به من شادی ؟
  • که افراد به من علاقه به یادگیری و کسب اطلاعات بیشتر ؟
  • چه کار/کار من می تواند داوطلب را برای مدت زمان طولانی بدون پاداش مالی?
  • آنچه را که من با استفاده از وقت من اگر من می تواند انجام آنچه که من دوست دارم و هنوز هم پرداخت می شود ؟
  • آنچه باعث می شود من احساس می کنم "در منطقه"? چه کار کنم بسیار به طرز ماهرانه ای به راحتی و لذتبخش?

هنگامی که شما کشف کرده اند شور و شوق خود را نکته بعدی این است که برای پیدا کردن آنچه که هدف است به طوری که شما می توانید شروع به کانال شور و شوق خود را در جهت هدف خود را.

کشف هدف خود را

هدف در واقع قبل از شور و شوق هر چند ما اغلب به کشف احساسات ما اول هستند زیرا رسا. احساسات خود را می تواند یک سرنخ به شما کمک کند کشف کردن آنچه هدف خود را است. شما می توانید خودتان سوال بپرسید به یک ایده از هدف خود را.

با استفاده از سوخت آتش به عنوان مثال می توان پرسید: چرا من باید سوخت ؟ وجود دارد نیاز به یک آتش ؟ و اگر وجود دارد یک نیاز برای یک آتش آنچه در آن است به معنای سوزاند ؟

عملا شما می توانید بپرسید:

  • چرا من باید این هدیه است ؟
  • چرا که من استعداد است ؟
  • به همین دلیل آن را بسیار آسان است برای من به انجام این کار در حالی که من در تلاش برای انجام چیزهای دیگر ؟
  • چرا مسائل مانند این زحمت من وقتی که من اهمیتی نمی دهند در مورد برخی از مسائل دیگر?
  • چرا من تجربه این در زندگی من ؟
  • آنچه من در گذشته و حال تجربه گفت: در مورد آینده من?

این موضوع از هدف ممکن است نیاز به برخی از اعماق روح جستجو و احتمالا الهام الهی. یکی از دلائل شما خود را پیدا کرده اند هدف این است که اعتقاد قوی. این چیزی است که باعث می شود شما را تبدیل به مصمم آماده و مایل به خود را متعهد به یک زندگی طولانی انتساب.

تبلیغات

اتصال شور و با هدف

برای شروع اتصال شور و شوق خود را با هدف زیر پیشنهادات عملی را در نظر بگیرید:

1. بررسی زندگی خود را

در هر مرحله از زندگی است که شما می توانید دوباره بررسی زندگی خود و سفر. انجام یک روح-جستجوی شما چه علاقه واقعی و هدف هستند. این نیاز ممکن است که شما زمان را از خود زمان برنامه ها و عقب نشینی به یک محل که در آن شما می توانید تمرکز تنها بر روی خودتان. شما می توانید این طرح برای تعطیلات بعدی خود را.

شما همچنین می توانید شروع به خواندن بیشتر در افراد شور و شوق و هدف خود را برای آماده سازی ذهن و راهنمای شما در خود ارزیابی.

2. شروع به زندگی می کنند با اعتقاد راسخ

هنگامی که شما را نمیفهمد چه شور و شوق خود را و هدف هستند, اجازه دهید آن را منعکس کننده در زندگی خود را. شروع به زندگی می کنند هر روز خود را با اعتقاد جدید است. اجازه دهید آن را منعکس کننده در چگونه شما صرف زمان خود را به آنچه که شما در مورد آنچه شما در مورد صحبت کنید و آنچه که شما خودتان اختصاص به. شروع به دیدن چیزهایی در زندگی خود را از طریق لنز از محکومیت خود را.

شما همچنین می خواهید شروع به در نظر گرفتن چگونه شما می توانید با استفاده از برخوردهای روزانه خود را به نگه داشتن خود را در جهت محکومیت خود را.

3. تغییر مسیر شور و شوق خود را

برای اتصال شور و شوق خود را با هدف, شما ممکن است شروع به تغییر مسیر شور و شوق خود را. این است دلیل این که شما ممکن است با استفاده از انرژی خود را و توانایی های خود در کارهای اشتباه. اما هنگامی که شما را نمیفهمد که چرا شما باید آن انرژی خواسته ها و منافع به عنوان قبلا ذکر شد, سپس شما باید هدایت شور و شوق خود را نسبت به محکومیت خود را.

تبلیغات

4. در آغوش فرصت های جدید

آنچه شما در حال حاضر در درگیر احتمالا نمی کند نشان دهنده علاقه واقعی خود و هدف در همه. این ممکن است کار خود را و یا انتخاب شغل و همه چیز شما صرف بخش زیادی از سال های خود را دنبال و در حال توسعه است. شما ممکن است مجبور به ترک آن چیزهایی است اما شما می توانید به دنبال فرصت های جدید برای ابراز علاقه واقعی خود و هدف.

5. تنظیمات مهم

واقعا تجربه تحقق در زندگی شما ممکن است نیاز به ایجاد تنظیمات اصلی است. این ممکن است شما را تحت تاثیر قرار زمان مسیر شغلی و یا هر چیز دیگری که شما درگیر هستند. وجود ندارد و قیمت است که بیش از حد به پرداخت برای به دست آوردن خودتان از این نوع زندگی است که شما واقعا سزاوار. شما لازم نیست که در ادامه به آنچه که "سیستم" ساخته شده است که شما هنگامی که شما می دانید که آن را نمی خواهد منجر به که در آن شما واقعا تعلق دارند.

افکار نهایی

در کل خیلی تغییرات در زندگی هنگامی که شما شناسایی واقعی خود را در شور و کشف هدف خود را. آن را زیبا تر زمانی که شما قادر به اتصال به شور و شوق خود را با هدف خود را. زندگی خود را معنی دار تر پاداش موثر و انجام. شما افتخار خواهد بود برای زنده ماندن دانستن است که انرژی خود را اعمال می شود در مسیر درست است.

راهنمایی های بیشتر در پیدا کردن شور و شوق و هدف

عکس های اعتباری: بن سفید از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب