چگونه برای ایجاد اهداف زندگی قرار داده و آنها را به عمل

در طول چند سال گذشته ما همه تبدیل به عادت کرده اند به استفاده از GPS راه-مکان یاب مانند گوگل نقشه های TomTom و

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

در طول چند سال گذشته ما همه تبدیل به عادت کرده اند به استفاده از GPS راه-مکان یاب مانند گوگل نقشه های TomTom و Waze. این فوق العاده مفید برای برنامه های ما را قادر به راه رفتن چرخه و رانندگی برای ما انتخاب مقصد زیر کوتاه ترین, سریعترین و یا حتی زیبا ترین مسیرهای.

اما فکر می کنم برای یک لحظه چه فایده این برنامه خواهد بود اگر شما یک قسمت را انتخاب کنید. ناگهان چشمگیر تکنولوژی به توقف خرد خواهد بود. با هیچ قسمت برنامه ها خواهد بود قادر به ایجاد یک مسیر و قادر به ارائه هر گونه کمک به شما.

این چه می گوید ؟

داشتن یک مقصد مهم و حیاتی است.

و این همان در تمام زمینه های زندگی است. اگر شما نمی دانید که در آن شما در حال رفتن به, سپس شما به احتمال زیاد به هیچ جا!

این است که چرا شما باید اهداف زندگی هدف خاص برای هدف. اینها چیزهایی است که انرژی و انگیزه شما را به نگه داشتن در حال حرکت رو به جلو است.

بیایید نگاهی به در حال حاضر دقیقا در چه اهداف زندگی هستند و چگونه شما می توانید ایجاد و آنها را به عمل در زندگی خود را.

چه در حال زندگی و اهداف است ؟

اهداف زندگی فقط به عنوان نام نشان می دهد: اهداف است که می تواند بخش عمده ای در شکل دادن به زندگی خود را.

برخی از نمونه هایی از اهداف زندگی عبارتند از:

تبلیغات
  • برای دریافت مناسب
  • برای ساخت یک دایره از حمایت دوستان
  • برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری
  • برای یادگیری یک زبان جدید
  • برای نوشتن یک کتاب
  • برای تبدیل شدن به بدهی رایگان
  • را به یک سرگرمی جدید است که شما لذت ببرید برای بقیه عمر خود را

البته هیچ محدودیتی برای آنچه که اهداف زندگی شما ممکن است را انتخاب کنید. همه ما به تجربه منحصر به فرد و مهارت های پس از آنچه برای شما کار ممکن است برای شخص دیگری.

انتخاب اهداف خود

ترفند برای انتخاب اهداف زندگی است که به صرف برخی از زمان به دنبال در تمام زمینه های زندگی خود را.

یکی از بهترین راه برای انجام این کار را به ما رایگان آنلاین زندگی ارزیابی: آیا شما زندگی می کنند یک زندگی کامل?

این ارزیابی را به شما بیش از 10 دقیقه برای تکمیل و تولید خواهد شد و گزارش مفصلی به شما نشان چگونه به زندگی خود را به کمال.

علاوه بر ارزیابی توصیه من به شما تجزیه و تحلیل مناطق خاصی از زندگی خود را به ببینید که در آن نقاط قوت و ضعف خود هستند. شش جنبه های زندگی یک جای خوب برای شروع این سفر:

1. سلامت جسمی

اگر سلامت خود را زیر پر خود انرژی و رانندگی تحت تاثیر قرار خواهد شد بیش از حد. این را مانع توانایی خود را برای رسیدن به اهداف خود. خبر خوب این است که از طریق تغییرات ساده مثل خود را بهبود رژیم غذایی و ورزش بیشتر شما می توانید سلامت خود را.

اهداف را در نظر بگیرید در این زندگی جنبه هستند:

  • از دست دادن وزن
  • عضله سازی
  • افزایش استقامت
  • یادگیری چگونه به آرامش

2. خانواده و روابط تحقق

ما موفقیت و خوب بودن به شدت بستگی به روابط ما. افراد منفی می تواند به شما دست کشیدن مسیر در حالی که افراد مثبت می تواند کمک و حمایت شما در طول زندگی خود. این نیز مهم است که شما باید یک شریک یا دوست نزدیک که شما می توانید به اشتراک گذاشتن ترس ها و رویاها و اهداف.

اهداف را در نظر بگیرید در این زندگی جنبه هستند:

تبلیغات
  • صرف زمان کمتر با افراد منفی
  • صرف زمان بیشتری را با افراد مثبت
  • سپاسگزار بودن برای خود محبت و حمایت روابط
  • گسترش دایره خود را از دوستان خود را برای افزایش نفوذ

3. کار و حرفه ای رفاه

که نمی خواهم ارزش کار و یا حرفه ای ؟ اما بسیاری از مردم نمی باید این چیزها. آنها احساس بدبختی در محل کار هر روز. اما زندگی نمی باید بود. شما می توانید رهایی از این دام با تنظیم روشن و واقع بینانه اهداف.

اهداف را در نظر بگیرید در این زندگی جنبه هستند:

  • ترویج
  • تغییر مشاغل
  • راه اندازی کسب و کار خود را

4. ثروت و پول رضایت

نداشتن پول کافی برای انجام کارهایی که می خواهید انجام دهید این است خسته کننده باشد اما برای برخی از مردم آن را حتی بدتر -- آنها دارای بدهی است که در حفظ و افزایش در هر ماه است. واضح است که مدیریت پول است که یک مهارت حیاتی و یکی که واقعا باید تدریس در مدارس ما.

اما آن را هرگز خیلی دیر شده برای دریافت منابع مالی خود را به منظور. تمرکز خود را باید در ارائه خدمات به جهان است. اگر آن چیزی است که مردم نیاز دارند و سپس شما باید هزینه نسبتا برای آن و لذت بردن از پاداش.

اهداف را در نظر بگیرید در این زندگی جنبه هستند:

  • تبدیل شدن به یک استاد از مدیریت پول
  • پرداخت بدهی خود را
  • پیدا کردن راه هایی برای کسب درآمد بیشتر
  • آموزش نحوه سرمایه گذاری خود را یدکی درآمد

5. سلامتی معنوی

بسیاری از مردم به راحتی در اعتقاد به یک قدرت بزرگتر از خودشان است. این اجازه می دهد تا آنها را به فروتن و برای حفظ زندگی خود را در چشم انداز. این نیز ارائه می دهد آنها را مقاومت در برابر دشواری است. در تجربه من سلامتی معنوی قطعا کمک خواهد کرد که شما را با جسمی و روحی و روانی و سلامتی.

اهداف را در نظر بگیرید در این زندگی جنبه هستند:

  • یادگیری چگونه به تفکر
  • پیوستن به یک گروه معنوی
  • خواندن (و فکر) کلاسیک دینی و فلسفی کتاب

6. قدرت ذهنی

اگر ذهن خود را ضعیف است شما نیز ضعیف اراده. این به این معنی است که شما پیدا کردن آن سخت برای رسیدن به چیزهایی که شما می خواهید. اما اگر شما می تواند قدرت ذهنی و سپس شما باید تمرکز درایو و اعتقاد. شما از یک زیپو غیر achiever به کسی که می شود همه چیز انجام می شود!

اهداف را در نظر بگیرید در این زندگی جنبه هستند:

تبلیغات
  • ساختمان جدید عادت
  • در حال توسعه مهارت های خود را و دانش
  • بازی مانند بازی سودوکو و شطرنج
  • هل دادن خود را فراتر از منطقه راحتی خود را

من پیشنهاد می کنم شما را به مقدار زیادی از زمان به فکر می کنم در مورد شش جنبه های زندگی. با سنگ تیز کردن در در این مناطق است که شما در حال ضعیف ترین در و این نقطه شروع خود را.

به عنوان مثال اگر سلامتی شما است که شما را عقب نگه داشتن و سپس مجموعه زندگی کره است که احیای شما. این می تواند شامل چیزهایی مانند: بیدار شدن از خواب در اوایل برش پشت در کافئین و شکر و رفتن برای پیاده روی روزانه اجرا و یا چرخه. (در حالت ایده آل شما می توانید مجموعه ای از یک هدف برای انجام تمام این کارها.)

قرار دادن اهداف زندگی را به عمل

البته این به اندازه کافی برای انتخاب برخی از اهداف که شما می خواهم برای رسیدن به در زندگی خود را — شما همچنین نیاز به ایجاد یک برنامه برای رسیدن به آنها را!

توصیه من این است که شما انتخاب می کنید فقط دو یا سه اهداف کوچک برای شروع با. تعیین تاریخ برای به انجام رساندن آنها و سپس نوشتن لازم است مراحل شما نیاز به گرفتن به اهداف یک واقعیت است.

برای مثال اگر شما از دست رفته "خواندن عادت" اما می خواهم به rekindle آن شما می توانید راه خود را به هدف از خواندن یک کتاب در هر ماه. مراحل برای رسیدن به این هدف خواهد بود:

  1. یک کتاب را انتخاب کنید شما می خواهم به عنوان خوانده شده
  2. خرید و یا قرض دادن کتاب از کتابخانه
  3. بررسی میزان صفحات کتاب
  4. محاسبه چه مدت آن را به شما به عنوان خوانده شده در هر صفحه
  5. محاسبه چه مدت آن را به شما را به خواندن کل کتاب

هنگامی که شما می دانید که چگونه بسیاری از ساعت شما را برای تکمیل این کتاب آن را ساده به طرح چند بار در هفته شما باید خود را کنار بگذارند برای خواندن و چگونه خواندن هر جلسه باید باشد.

اگر از آن شده است در حالی که از شما خواندن یک کتاب و سپس ماه اول ممکن است سخت را برای شما. اما پس از آن شما شروع به ساختن عادت و شما هیچ مشکلی در خواندن یک یا چند کتاب در هر ماه.

اگر غیر داستانی عنوان چیزی که شما قادر خواهید بود به یاد بگیرند که مقدار بسیار زیادی طی یک سال است. اگر داستان عناوین خود را و سپس تصور کنید که سفر شما را در رفتن!

هنگامی که شما انجام خود را به اهداف کوچکتر شما آماده برای انتخاب بزرگتر و بیشتر قابل توجهی در اهداف.

تبلیغات

راز قادر بودن برای به انجام رساندن اهداف بزرگ است به شکستن و سپس پایین به نیش می زنند به اندازه تکه های. این اهداف آسان تر برای رسیدن به عنوان شما باید مراحل روشن به شما تمام راه را به پایان. به علاوه در هر نقطه در زمان, شما قادر خواهید بود برای دیدن تا چه حد در طول راه شما هستند.

افکار نهایی

اگر شما موفق به اهداف زندگی, شما به احتمال زیاد شکست در زندگی است.

آنها یک تفاوت بزرگ بین فقط امیدوار است که چیزی خوب خواهد شد و داشتن یک تصویر روشن از آنچه شما می خواهید و سپس با در نظر گرفتن قطعی مراحل آن را دریافت کنید.

پس از قرار دادن به عمل اهداف زندگی خود را دگرگون خواهد شد وجود دارد. شما شادتر سالم تر و موفق تر است.

در حال حاضر شما فقط نیاز به یک شروع است. به عنوان Lao Tzu یک بار گفت:

"یک سفر هزار مایلی با یک قدم."

راهنمایی های بیشتر در تنظیم اهداف زندگی

عکس های اعتباری: اردن مادرید از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن