چگونه به طور موثر در پیدا کردن هدف زندگی خود را

ما در حال همه گیر در یک چرخه معیوب از زندگی بدون همیشه تمرکز بر روی هدف زندگی ما. ما همیشه در جستجوی راه هایی

توسط PARINEWS در 30 تیر 1399

ما در حال همه گیر در یک چرخه معیوب از زندگی بدون همیشه تمرکز بر روی هدف زندگی ما. ما همیشه در جستجوی راه هایی برای بهبود کیفیت از چند دهه است که ما برای زندگی در این جهان است.

چه می شود اگر من به شما گفت که شما بوده ام به دنبال در جای اشتباه کل این زمان ؟

وجود دارد بیشتر به زندگی از سخت کار کردن روزانه. در عین حال ما آنقدر درگیر در مسیر اصلی زندگی است که ما را فراموش کرده ام به دنبال آن گذشته است.

معمولا زمانی که مردم زندگی خود را برای اولین بار از 3 دهه از زندگی و برآورده معمول "نیاز" خود را در جامعه ای که آنها شروع به احساس پوچی. خوب شما تا به حال خود را در آموزش و پرورش ساخته شده است یک شغل, ازدواج کردم, خانواده آغاز شده اما در حال حاضر چیست ؟ به چه منظور از آن همه ؟

اگر این معضل به شما ضربه سخت, شما به جای حق آمده است. گرفتن یک لیوان آب را یک نفس عمیق بکشید و از طریق خواندن این مقاله با توجه.

درک هدف زندگی

برای درک هدف زندگی خود را, شما نیاز به درک آنچه که هدف زندگی است.

بسیار واضح و روشن در یک چیز:

هدف زندگی نیست روشنی داده کتابچه راهنمای دستور العمل است که شما در حال رفتن به پیدا کردن در یک شکار گنج. آن را یک حقیقت جهانی است که شامل همه است.

همه زندگی یک معنی متفاوت است. در واقع حتی زندگی یک انسان را هدف تکامل می یابد ، شاید زمانی که شما به یک سنگ پله, آن را به شما منجر به یکی دیگر از این راه به هدف خود را و هدف را نگه می دارد در حال تغییر با زمان.

تبلیغات

بنابراین اگر شما در حال انتظار برای پیدا کردن یک توضیح از آنچه که دقیقا شما باید انجام در زندگی شما نیاز به تغییر طرز فکر خود را. شما باید اجازه دهید ذهن ناخودآگاه خود را منجر شود. اجازه دهید آن را به شما فشار در جهت سمت راست به طوری که شما می توانید پس از آن آگاهانه تلاش ها برای تحقق هدف خود را.

با این حال گفت: شما نباید خجالتی و دور از همه ممکن است تلاش برای کشف کردن که چرا شما به این دنیا متولد شد. آن را هرگز خیلی دیر شده برای درک معنای زندگی است.

چه حتی بهتر این است که شما لازم نیست که برای رفتن به آنجا برای دریافت پاسخ خود را. شما لازم نیست به عنوان خوانده شده از طریق یک صد و الهام بخش کتاب و یا گوش دادن به روحانی سخنرانی (مگر اینکه شما می خواهید).

پاسخ این است که در درون شما.

همه شما باید انجام دهید این است که پاسخ برخی از سوالات ساده در مورد خودتان. با توجه به آنچه در ذهن و قلب و بدن در حال تلاش برای برقراری ارتباط است. این تلاش ساده می تواند کمک به شما در پیدا کردن هدف است که شما دنبال آن هستید.

آنچه باعث می شود شما به دنبال یک هدف زندگی چیست ؟

شما نمی فقط با کلیک بر روی این پست aimlessly. شما مجذوب شد. علاقه خود را نگه داشته است شما با خواندن این دور. بنابراین شما نمی توانید می گویند این یک تصادف یا یک بی معنی خوانده است.

شما می توانید زندگی کرده اید و زندگی عادی خود را از خواندن و یا گوش دادن به چیز دیگری. اما آنچه شما می خواهید به دانستن بیشتر در مورد هدف زندگی خود را? آنچه باعث شده ذهن خود را به توجه به این موضوع ؟

در سطح کلیک کنید در این پست یک عمل تصادفی. اما در واقع چگونه ذهن خود را با این نسخهها کار. نشستن و فکر می کنم در مورد دنباله که منجر شما به این نقطه است.

رفتن را از طریق تمام وقایع و مناسبت های, مذاکرات در افکار و رخدادهای ساخته شده است که شما فکر می کنم در مورد معنای زندگی حتی برای یک لحظه. شما باید به فکر می کنم سخت است اما هنگامی که یک دنباله شروع به در حال توسعه در سر خود را, شما را پیدا کنید ارتباط خود را.

تبلیغات

حتی اگر شما فکر می کنم این اولین بار بود که شما فکر می کنید در مورد این موضوع شاید این است که وضعیت روانی خود را که تشویق شما برای پیدا کردن اطلاعات بیشتر.

هنگامی که شما شروع به فشار مغز خود را به فکر می کنم در این جهت نه تنها شما را قادر به پیدا کردن لینک های مورد نیاز, اما شما نیز به تدریج شروع به ایجاد معنی در خارج از این اتصالات. این است که در خدمت به عنوان بزرگترین نقطه لنگر برای شما برای پیدا کردن پاسخ نهایی است.

چه شما بیشتر در مورد پرشور?

همه پرشور در مورد چیزی در زندگی است. پیدا کردن آنچه که این چیزی که برای شما.

این سخت است نه به انجام این کار در تمام. شما فقط باید به اطلاع چیزهایی است که شما همیشه نگاه به جلو به. برای مثال اگر شما همیشه هیجان زده در مورد سالانه خانواده, سفر, شور و شوق خود را می تواند سفر و یا ارتباط خود را با خانواده خود را.

توجه به کشف کردن که چرا شما پرشور در مورد این چیزها.

آنچه شما می خواهید بیشتر در مورد پرشور?

شما ممکن است یا نه ممکن است شور و شوق در زندگی در حال حاضر. صرف نظر همیشه وجود دارد چیزی است که شما برای شما آرزو می تواند به صرف زمان بیشتری انجام می دهند.

فکر می کنم در مورد چه چیز شما می خواهید به بیشتر مشتاق در مورد. هدف زندگی شما این است که در جایی پنهان در این چیزها[1].

چه درن شما ؟

از آن زمان به تمرکز بر روی برخی از منفی در حال حاضر. آنچه شما نیاز به تمرکز بر روی اینجا چیزهایی که اگزوز شما از لحاظ جسمی یا ذهنی. آنها لزوما باید به کارهای روزمره و یا وظایف است که شما را دوست ندارم. شما ممکن است لذت بردن از آنها, اما, به عنوان یک نتیجه شما احساس تخلیه. با توجه به این نهایی احساس شدید کم مقدار کمی از شادی شما احساس انجام وظیفه است بازنویسی شود.

این پایین پایین هستند و نه فقط هر پایین. هر کس می رود از طریق یو پی اس و فراز زندگی. هر کدام از این احساسات محو ، اما کم پایین به نظر می رسد به دور از تمام انرژی و انگیزه.

تبلیغات

این دسته می تواند شامل کار, کارهای, خانه, کارهای, خاصی, مردم, و تقریبا هر چیز دیگری. هنگامی که شما می توانید با قرار دادن انگشت خود را بر روی چنین تخلیه بخش هایی از زندگی خود را از آن زمان به حرکت به دور از آنها. این حس خستگی است که شما احساس می کنید نشانه ای از بدن و ذهن و قلب است که آیا این چیزی که برای شما مناسب.

چه قلب شما توافق می کنید به انجام این کار ؟

شما به دنبال مخالف پایین-پایین اینجا. این سوال متصل به اعتقادات و ارزشها و اخلاق.

همه ما آورده شده است تا با برخی از ارزش ها که چوب با ما برای زندگی است. با وجود اینکه عمیقا ریشه در زندگی ما برخی از آنها را فقط احساس می کنید اشتباه است.

اول از همه به خاطر داشته باشید که آن را خوب اگر شما به انجام کاری "اشتباه" تمام زندگی خود را. آنچه مهم است این است که شما آن را تعمیر هنگامی که شما یاد بگیرند که این اشتباه است.

شروع به پیگیری از همه چیز است که قلب خود را مخالف با. در کنار آن توجه به چیزهایی که شما احساس می کنید مناسب هستند. شما حتی می توانید ایجاد یک لیست در دراز مدت است. انجام برخی از نقاط به نظر می رسد تغییر دسته ؟ آنها برخی از نقاط است که شما احساس می کنید به شدت مورد ؟

یک بار دیگر این نشانه هایی از قلب و ذهن خود را که شما باید برای پیدا کردن معنی.

چه چیز شما در مورد فکر می کنم ؟

چیزهایی هستند که همیشه در ذهن شما قطعا باید یک هدف است. آن را به یک عادت به توجه داشته باشید و خود را در نگرانی و افکار هر روز به طوری که شما می توانید نگاه کردن به آنها برای پیدا کردن یک الگوی.

اگر شما نمی توانید به نظر می رسد برای قرار دادن انگشت خود را بر روی آنچه که دقیقا شده است رفتن را از طریق ذهن خود را وجود دارد یک ترفند ساده برای کمک به شما در اینجا.

باز خود را در توییتر و یا هر گونه دیگر رسانه های اجتماعی است که شما با استفاده از ترین. نگاه را از طریق آنچه که شما ارسال کرده اید[2].

تبلیغات

سعی کنید به یاد چه بود رفتن را از طریق سر خود را ساخته شده است که شما در پست همه چیز است که شما باید. که در آن شما الهام بخش برای نوشتن این عنوان که شما انتخاب کرده اید? نگاه را از طریق نظرات به یاد داشته باشید که چه و چگونه شما احساس در مورد پاسخ است که شما دریافت کرده است.

رجعت در زمان

هنگامی که شما در پیدا کردن پاسخ به تمام سوالات فوق, فراموش نکنید که برای نگاه کردن به زندگی است که شما زندگی می کردند. شما همیشه پیدا کردن یک ارتباط بین احساسات خود را پایین و پایین و هر چیز دیگری را با گذشته است.

شامل پدر و مادر و دیگر اعضای خانواده به شنیدن داستان گذشته خود را به یادگیری بیشتر در مورد خودتان. وزن موجود خود و احساسات خود را با گذشته برای پیدا کردن چگونه شما رشد عاطفی.

چگونه به استفاده از این اطلاعات برای پیدا کردن هدف زندگی خود را

هنگامی که شما جمع آوری تمام اطلاعات از پاسخ به این سوال آن را به همه شروع به حس.

البته این چیزهایی که شما در مورد پرشور است که قلب خود را موافق با و است که شما پیدا کردن یک تکرار الگوی مربوط به هدف زندگی خود را. به طور مشابه متضاد هستند چه درایو شما را از این مسیر است که شما به معنای ،

شما ممکن است پیدا کردن کریستال پاسخ روشن است و این کاملا درست است. زمانی که مغز شما است که باعث به فکر می کنم در یک جهت خاص یک پاسخ صریح و روشن نیست, لازم است.

فقط مطمئن شوید که به جمع آوری تمام اطلاعات با این حال بسیاری از هفته ها یا ماه آن نیاز دارد. در پایان شما قادر خواهید بود برای قرار دادن دو و دو با هم خودتان.

خط پایین

در پایان روز هیچ کس در این دنیا شما می توانید بگویید چه هدف شما از زندگی است. شما هرگز باید اجازه دهید هر کسی تعریف آن برای شما یا نه.

بله, آن زمان مصرف و قطعا برخی از تفکر عمیق. اما در پایان زمانی که شما احساس می کنید کامل و در صلح با پاسخ درست در کنار شما آن را به ارزش آن!

راهنمایی های بیشتر در پیدا کردن هدف زندگی خود را

عکس های اعتباری: سام پرتگاه از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن