نحوه انجام: A Step-by-Step Guide

همیشه وجود دارد کسانی که در روز زمانی که 24 ساعت در روز به نظر می رسد بیش از حد کوچک برای شما به پایان برساند

توسط PARINEWS در 9 مرداد 1399

همیشه وجود دارد کسانی که در روز زمانی که 24 ساعت در روز به نظر می رسد بیش از حد کوچک برای شما به پایان برساند همه که شما می خواهید برای به انجام رساندن. بزرگترین سوال برای یک فرد با بسیاری از مسئولیت های خود شانه است چگونه می توانید کارهای انجام شده قبل از آنها سر رسیده است.

قادر به چک کردن همه چیز شما در حال برنامه ریزی برای این روز می تواند بدتر بهره وری خود را با توجه به احساس شکست.

در پایان روز وجود دارد تنها چند ساعت در روز است. تنها چیزی که شما می توانید کنترل چگونه شما را مدیریت زمان برای حداکثر بهره وری و حداقل استرس است.

این 7 راهنمای قدم همراه با برخی از نکات اضافی به شما دقیقا بگویید که چگونه به انجام کارها بدون رفتن را از طریق فروپاشی روانی یک بار در هر روز!

مرحله 1: موثر To-Do List

انجام کارها غیر ممکن است اگر شما نمی دانید که تمام چیزهایی که باید انجام شود. این بدان معنی است که شما نیاز به یک طرح سازمان یافته از چه کارهایی هستند زمانی که آنها به علت آنچه خود را به ترتیب اولویت ،

بهترین ساده ترین و موثر ترین روش سازماندهی کار خود را از وظایف را به انجام لیست. بله یکی نیست اما متعدد به انجام لیست.

به طور کلی محل کار شما اختصاص وظایف برای تمام ماه و یا گاهی اوقات بیشتر. شما می دانید که این اهداف که نیاز به انجام بیش از این دوره است. بنابراین آنچه شما باید انجام دهید این است که ماهانه را به انجام لیست با تمام این مهلت و وظایف.

بعد شکستن کار در هر هفته است. که بخش هایی از آن وظایف را مقابله با شما را از طریق 4 هفته ؟ سپس آن را بیشتر به عنوان شما پایین آمده به روزانه خود را به انجام لیست. در این لیست اضافه کردن جنبه ای از زمان نیز هست.

تبلیغات

برای مثال اگر در روز شنبه اول هفته شما برنامه ریزی یک جلسه با رئیس ذکر چه مدت شما فکر می کنید می توانید آن را. به این ترتیب شما نمی خواهد بیش از برنامه و یا برنامه خاصی از روز.

یک نرم افزار نکته برای ساخت لیست برای اضافه کردن جزئیات به اندازه کافی به وضوح آنچه شما نیاز به انجام است. اما نه بیش از حد پیچیده آنها را با اضافه کردن اطلاعات بیش از حد. سنگین to-do list می تواند تهدید آمیز و demotivating.[1]

مرحله 2: دریافت در خلق و خوی به کار

شما می دانید که چگونه بار وجود دارد که شما پس از آماده به کار – در طول این زمان شما می توانید به معنای واقعی کلمه با انجام سخت ترین کارها بدون budging یک چشم. چگونه است که اتفاق می افتد ؟

آن را همه چیز در مورد ذهن خود را. اگر آن را آماده به کار شما افزایش شما نیاز به طور خودکار. پس چرا قرار نیست در مقدار کمی از زمان برای آمادگی ذهن خود را به طوری که بقیه از روز کاری خود را می رود هموار ؟ هر چه شده است شما را آزار و یا نگه داشتن شما مشغول خلاص شدن از شر آن.

بیایید می گویند شما فوق العاده هیجان زده در مورد تولد خود را که در آینده در هفته آینده. اجازه ندهید که آن را منحرف کردن اذهان شما در طول کار. برای که شما می توانید شروع روز با 5 تا 10 دقیقه مدیتیشن. آن نیز کمک خواهد کرد که شما تمرین حضور ذهن برای تمرکز بهتر.

شما همچنین می توانید با ورزش و راه رفتن و یا اجرا به خنک کردن بدن خود را. خوردن یک صبحانه پر کردن به طوری که شما نمی از دست دادن انرژی شما را تا ناهار.

چیز دیگری که شما می توانید انجام دهید برای آماده سازی ذهن خود را که در آن زمان به کار است که به لباس برای آن است. دوش گرفتن, پوشیدن راحت اما تازه لباس spritz برخی از عطر, آیا موهای خود را قرار داده و در برخی از کفش. مغز شما به طور خودکار تغییر چرخ دنده و شما را تشویق به کار و این کمک خواهد کرد که شما برای انجام کارها.

مرحله 3: تنظیم فضای خود را

خود را در محیط کار می تواند بهره وری خود را فوق العاده است. یک مجموعه کاری. مجموعه این معنی نیست که نیاز به فانتزی اما شما باید همه ملزومات در دسترس است.

تبلیغات

چیزهایی مانند لپ تاپ شارژر خود را یک میان وعده آب خود را به انجام لیست و قلم نوت بوک و سایر ضروریات باید در دسترس است. همچنین اضافه کردن چیزهایی که شما را راحت تر احساس مانند یک شمع و یک لامپ جدول ،

از سوی دیگر حواس او را پرت باید پاک. نگه داشتن تلفن همراه خود را خاموش و یا ورود از حساب های رسانه های اجتماعی.

گام 4: دریافت با انجام سخت ترین کارها برای اولین بار

وجود دارد این استعاره 'خوردن قورباغه' و بسیاری از کارشناسان نوشته اند کتاب ها و مقالات مربوط به آن است. آن است که یک مفهوم برای افزایش بهره وری است که نشان می دهد انجام شدن با چالش برانگیزترین وظایف ، [2]

شما باید پیاده سازی همان استراتژی است. اولویت بندی وظایف است که نیاز به کار بیشتر بیش از آنهایی که آسان تر. گرفتن سخت ترین کار از راه خود را در اوایل در طول روز به شما احساس آرامش.

هنگامی که 'بزرگ' چیزی که از روز انجام می شود آن است که راه آسان تر به تمرکز انرژی خود را در آسان تر و کمتر مهم شغل است. آن را نیز به شما می دهد حس موفقیت است که حق انرژی تقویت کننده شما نیاز به انجام کارها.

همچنین شما انرژی و انگیزه معمولا بالاترین در آغاز روز. به طوری که زمان مناسب برای فشار خود را.

گام 5: نماینده آنچه که شما می توانید

اگر شما آشنایی با ایده هیئت شما باید آن را به استفاده از. وجود دارد شانس که شما می توانید توزیع حجم کار خود را بدون به خطر انداختن خروجی.

اگر شما انتخاب کردن برای هیئت مطمئن شوید که به نماینده حق وظایف تنها. تنها پس از آن شما قادر خواهید بود به مدیریت کار بیشتر در یک زمان کوتاه است. در غیر این صورت شما مجبور به صرف زمان بیشتری را تصحیح اشتباهات دیگران.

تبلیغات

مرحله 6: دریافت انجام می شود با کوتاه و سریع وظایف

در این مرحله است که بخش دوم از اولویت وظایف خود را. پس از چالش برانگیز ترین کار این است که از این راه به سرعت حرکت بر روی چیزهایی که شما می توانید انجام می شود در کوتاه ترین زمان.

این استراتژی اجازه می دهد تا شما را به تیک تیک کردن بیشتر در زمان کمتر.

بنابراین برای مثال بیایید می گویند شما باید 10 وظایف برای روز و 5 از آنها را سریع و آسان چیزهایی که شما می توانید انجام می شود در عرض یک ساعت یا دو. هنگامی که شما انجام می شود با این کارهای شما سمت چپ با نیمی از حجم کار با مقدار زیادی از زمان برای دریافت آن انجام می شود.

مغز آن را به عنوان یک پیروزی و به شما انگیزه برای فشار خود را به انجام با بقیه بیش از حد.

گام 7: به نوبه خود در محل کار هنگامی که شما انجام می شود برای روز

یک بخش عمده ای که قادر به انجام کارهایی است که برای خودتان نگه دارید از گرفتن خسته شده است. آیا بیش از نه بار خود را.

هنگامی که شما انجام می شود برای روز خاموش سمت کار خود را. حتی اگر شما قادر به مدیریت وظایف از روز زودتر از اتمام زمان دفتر خودتان که وقت آزاد.

استراحت هر زمان که شما می توانید. درمان خود را هنگامی که شما آن را سزاوار. خاموش کردن بسیار مهم است که قادر به راه اندازی مجدد بعد.

پاداش راهنمایی

این بود که گام به گام مراحل انجام کارها. اما در میان این فرآیند وجود دارد چند چیز دیگر را به نگه داشتن در ذهن بیش از حد. این جایزه نکات خود را حفظ خواهد کرد کار روحیه بالا در سراسر.

تبلیغات

اولا از خودتان مراقبت کنید. وجود دارد کاملا چند چیز به نظر در اینجا. شما باید تازه و سالم و به خوبی تغذیه خوب و خواب و اصول اولیه خود را باید تحت پوشش به طوری که شما می توانید تمرکز بر روی کار خود را با پتانسیل کامل خود را. مگر اینکه شما سالم هستید, شما می توانید تولید مفید خروجی.[3]

را به اندازه کافی می شکند. کار بدون توقف بزرگترین پارادوکس از آنجا که یک فرد فکر می کند که آنها را بیشتر انجام شده توسط خود را وادار به کار در هر ثانیه از طریق دفتر ساعت. اما آن را در واقع تخلیه ذهن و بدن خود را. یک بار دیگر شما قادر به تولید کار خوب است. به ذهن و بدن خود را چند دقیقه به روز کردن بعد از هر چند ساعت.

بعد اتاق را برای انعطاف پذیری خود را به انجام لیست. یک کار فوری می توانید همیشه پاپ آپ. مهلت را می توان تحت فشار قرار دادند به جلو به هر دلیلی. انتظار می رود برای چیزهایی مانند این اتفاق می افتد. بنابراین اگر شما نمی باید گزینه ای را برای برنامه ریزی مجدد خود را به انجام لیست کل خود را معمول خواهد شد ظروف سرباز یا مسافر.

در نهایت نمی بیش از استرس. تمرکز بر روی کاری که در دست تنها. چیزهایی که به دنبال باید فکر کردن در مورد زمانی که شما در حال کار بر روی آنها. این کار در دست است که در آن توجه کامل خود را و زمان باید رفتن. که همه جا را تنها اتلاف وقت خود را.

خط پایین

در نتیجه اجازه دهید فراموش نکنید که همه ما انسان هستیم. هیچ دو انسان هستند با وجود مشابه روانی همه ما. این گام به گام راهنمای کلی مثال از اینکه چگونه صاف روز کاری می تواند برنامه ریزی شده است. اما چند ترفند در اینجا وجود دارد و ممکن است کمک به شما در بهبود این روند حتی بیشتر برای خودتان.

احساس رایگان برای آزمایش با هر آنچه که شما فکر می کنم بهترین کار برای شما. با کلی ایده پشت این گام به گام راهنمای در ذهن شما به راحتی می توانید پیدا کردن یک راه برای به دست آوردن چیزهایی که انجام می شود به عنوان در هر نیاز شما. به عنوان طولانی به عنوان شما در حفظ و ایده پشت هر گام دست نخورده شما می توانید در مورد آن را به هر راه شما ترجیح می دهید.

بنابراین نمی اتلاف زمان هر procrastinating و یا تاکید کردن. تمام وظایف خود را به پایان رسید بی درنگ با اجرای این کار استراتژی برای حداکثر بهره وری!

راهنمایی های بیشتر در انجام کارها

عکس های اعتباری: گابریل هندرسون از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن