چگونه به چیزهایی اتفاق می افتد (و جذب موفقیت)

چرا برخی از افراد به ظاهر بهتر در دستیابی به موفقیت بیش از دیگران است ؟ پاسخ به این سوال به شما کمک خواهد کرد

توسط PARINEWS در 2 مرداد 1399

چرا برخی از افراد به ظاهر بهتر در دستیابی به موفقیت بیش از دیگران است ؟ پاسخ به این سوال به شما کمک خواهد کرد به منظور افزایش توانایی های خود را و شانس را به چیزهایی اتفاق می افتد.

برای مثال شما می دانید تعویق معمولا نمی کنید شما که در آن شما نیاز به رفتن اما شما فقط نمی تواند به نظر می رسد برای جلوگیری از آن. چه ریشه و علت تعلل و چرا شما همیشه به تعویق انداختن مهم ترین وظایف خود را(MITs)? می تواند از آن ترس از شکست و یا این واقعیت است که شما در حال نامشخص در مورد آنچه که نتایج کار جدید خود را خواهد بود ؟

آشنایی خود را با ویژگی های افرادی که چیزهایی که اتفاق می افتد شما را قادر به تکمیل هر وظیفه و حرکت رو به جلو در زندگی خود را..

ویژگی های افرادی که چیزهایی اتفاق می افتد

در اینجا برخی از صفات مشترک افراد را به چیزهایی اتفاق می افتد. اگر شما به دنبال برای رسیدن به اهداف خود و فشار رو به جلو سعی کشت برخی از این امکانات به منظور افزایش شانس خود را.

آنها در حال رفتن-اهل عمل

آنها باور نمی کنم "چه خواهد بود خواهد بود." این افراد در حال رفتن-اهل عمل و trailblazers. آنها بر این باورند که اگر چیزی قابل توجهی در حال رفتن به رخ می دهد آنها را به آن اتفاق می افتد.

این افراد نیز تمایل دارند که مقدار زیادی از اعتماد به نفس در توانایی های خود. آنها نمی بینم ناممکن هاست و آنها هرگز تا زمانی که آنها خود را تکمیل وظایف. آنها خوب اعتماد به نفس و لازم نیست خود اعتبار برای نمایش برتری خود را.

آنها همیشه مایل اضافی

آنها می ترسند به شکست است. آنها را شکست به عنوان یک فرایند یادگیری و آنها انجام آنچه در آن طول می کشد برای تحقق بخشیدن به اهداف خود. مثلا اگر آنها را به دوره های آنلاین برای به دست آوردن بهره وری مهارت های آنها باقی خواهد ماند مصمم تا زمانی که آنها را به دست آورد و مهارت است. حتی زمانی که آنها نمی باید به توانایی مالی به دنبال تحصیل در کالج را قربانی و یا تجارت خود را به راحتی برای رسیدن به اهداف خود ،

تبلیغات

آنها ظالمان نمی Talkers

جهان پر است از سخن گفتن با چند بازیگران. کسی که همه چیز را در زندگی اتفاق می افتد باید راه رفتن صحبت کنید. در حالی که دیگران در حال تلف کردن وقت صحبت کردن در مورد رویاهای خود این افراد در حال حاضر در حال کار بر روی وظایف خود را با یک تعهد قوی. هنگامی که شما کشف کردن آنچه شما می خواهید از زندگی وظیفه بعدی این است که خود را متعهد به آنها عمل می کنند.

آنها با استفاده از وقت خود را عاقلانه

آنها فعال هستند و قرار نیست کارهای مهم انجام شود تا فردا. آنها می دانند که تعویق محروم می سازد هر کسی که از فرصت ها است. زمان wasters هستند فرصت wasters. هر تعداد دقیقه برای این افراد است. آنها اجازه نمی دهد شرایط را دیکته کند که چگونه آنها زندگی می کنند; آنها برنامه ریزی وقت خود را.

آنها به ایجاد فرصت های

این افراد لازم نیست منتظر فرصت ها به اتفاق می افتد; آنها را ایجاد. آنها مرزهای تعیین و اجازه نمی دهد هر چیزی برای متوقف کردن آنها از درخواست برای کمک. فرصت ها هرگز به سمت چپ کنار گذاشته برای کسانی که همه چیز اتفاق می افتد.

آنها مصمم

آنها حتی زمانی که آنها می آیند در سراسر موانع است. آنها را در درک آنچه آنها نیاز به انجام به عقب بر گردیم تا زمانی که آنها می گیرند. آنها نمی غلتیدن در ترحم. هنگامی که آنها موفق آنها یادگیری از اشتباهات خود و جعل است.

آنها سخت کوش

در آن طول می کشد قوام برای موفقیت در هر پروژه. این افراد در انجام وظایف خود پشتکار. آنها با حوصله روال. آنها می دانند که بهترین زمان برای قوی ماندن است زمانی که آنها احساس ترک.

آنها همیشه فکر می کنم در مورد زندگی خود ماموریت

این افراد درک اهمیت داشتن یک زندگی ماموریت. آنها همچنین می دانیم چگونه تراز خود را در اهداف و استراتژی برای رسیدن به این ماموریت است. یکی از راه های آنها این است که همیشه فکر کردن در مورد اهداف خود است. که راه آنها زندگی می کنند در راستای ماموریت خود را.

آنها مادام العمر خیال

آنها هرگز راحت با سطح فعلی خود را از موفقیت است. آنها به دنبال راه هایی برای بهبود دستاوردهای خود را. آنها دنبال مرزهای جدید بدون در نظر گرفتن سن خود را. آنها بر این باورند اگر آنها می توانید شروع یک کسب و کار در سن 30 سالگی آنها همچنین می توانید ساخت یک در 60. سن هرگز محدودیت.

تبلیغات

آنها سرمایه گذاری در بهبود

این افراد به طور مداوم خود را ارزیابی و به دنبال وسیله ای برای بهتر خواهد بود. این نگرش همان چیزی است که شما نیاز به جذب موفقیت و حفظ اهداف و رویاهای خود را. افرادی که چیزهایی اتفاق می افتد به دنبال راه هایی برای پربارتر.

آنها ایجاد اهداف هوشمند

آنها نه واهی و متفکران آنها تعیین اهداف واقع بینانه و مهلت برای دیدن رویاهای خود را به واقعیت می آیند. آنها را در اهداف در یک زمان.

آنها چهره ترس خود را

آنها هیچ انکار نیست, احساس ترس, اما آنها اجازه نمی دهد که این احساس به مانع آنها از چیزهایی که اتفاق می افتد. اگر آنها آنچه در آن طول می کشد آنها برون سپاری به کسانی که می تواند کمک کند.

آنها تمرکز

آنها اجازه نمی دهد که حواس او را پرت به خطر اندازد شکوفایی اهداف خود است. تمرکز آنها مانند یک لیزر بر روی اهداف خود است.

اگر شما در این نمایشگاه هر یک از این صفات سپس شما آنچه در آن طول می کشد را به چیزهایی اتفاق می افتد. در غیر این صورت شما می توانید شروع به پرورش عادت های جدید, ویژگی های و نگرش کسانی که همه چیز اتفاق می افتد.

اما اگر شما از خود بپرسید, "چگونه می تواند من را به همه چیز اتفاق می افتد؟", در اینجا چگونه!

9 راه برای چیزهایی اتفاق می افتد

آزمایش با روش های زیر برای پیدا کردن آنچه شما کمک می کند تا فشار گذشته چالش ها و اهداف خود را اتفاق می افتد.

تبلیغات

1. با استفاده از روش Pomodoro

فرانچسکو Cirillo ایجاد تکنیک Pomodoro در 80s و آن باقی مانده است یکی از قابل توجه ابزار برای مدیریت زمان است. Pomodoro روش شما را قادر به تمرکز ذهن و انرژی در یک فعالیت خاص برای یک دوره خاص.

برای مثال شما می توانید تمرکز برای 25 دقیقه و پس از آن 5 دقیقه استراحت قبل از از سرگیری کار بعدی[1].

2. ایجاد یک لیست انجام

ساخت یک لیست از آنچه شما نیاز به انجام این کار شما را قادر خواهد ساخت تا ذهن خود را آزاد و مولد شود. شما می توانید ایجاد یک هفتگی به انجام لیست در حالی که شما ایجاد مهم ترین وظایف برای هر روز برای رسیدن به هر آیتم در هفته خود را به انجام لیست.

همچنین مهم است به بررسی لیست خود را در هر آخر هفته به می دانم که چه کار می کند و چه نمی کند. آن نیز کمک خواهد کرد که شما را به کشف کردن که وظایف شما نیاز به انجام به لیست.

3. اولویت های خود را انتخاب کنید

تصمیم گیری در مورد آنچه شما در حال رفتن به محل کار در روز بعد قبل از رفتن به رختخواب. ایجاد اولویت های خود را جلوتر از زمان به فعال کردن مغز خود را به آماده شدن برای آنچه که در پیش رو است.

4. ایجاد یک سیستم پاداش

هنگامی که شما در رسیدن به یک نقطه عطف پرداخت خود را با چیزی است که شما لذت ببرید. این می تواند یک فیلم مورد علاقه یا بازی. شما همچنین می توانید پاداش خود را با رفتن برای پیاده روی یا پخت غذا مورد علاقه خود را. این عمل پاداش خود را هر زمان که شما در رسیدن به هدف کمک خواهد کرد که مغز شما مرتبط مثبت با نتایج.

5. باقی بماند

آن طول می کشد پشتکار به چیزهایی اتفاق می افتد. هر تلاش برای عملی کردن اهداف خود و یا تکمیل وظایف خود را به انجام لیست صرف نظر از هر گونه چالش است. پشتکار چه جدا افراد موفق را از بقیه جهان است.

تبلیغات

6. به حداقل رساندن حواس او را پرت

شما چه هستند عمده distractors? آن می تواند خود را گوشی های هوشمند, تلویزیون, ایمیل, و یا Facebook. شما می توانید برای جلوگیری از این حواس او را پرت با درخواست از مردم برای نگه داشتن آنها را برای شما و یا به سادگی قرار دادن آنها را در یک اتاق دیگر در حالی که شما کار می کنند. منعکس کننده برای افزایش آگاهی خود را از همه چیز و یا کمتر-فعالیت های مهم است که به طور معمول چشم خود را به اهداف خود.

7. تمرکز مانند لیزر

هنگامی که شما ذهن خود را بر روی یک وظیفه نه از دست دادن تمرکز. از دست دادن بینایی از افکار خود را می تواند شما را از دستیابی به یک نتیجه است. در آن طول می کشد تمرکز مثل یک لیزر را به چیزهایی اتفاق می افتد.

8. کمک به دیگران

ما ظهور با بلند کردن دیگران است. پیدا کردن یک نیاز و برآورده کردن آن است. یک عمل سخاوت می تواند شما را با منابع مفید و شما را قادر به ساخت یک توانمند شبکه های اجتماعی است.

9. خود را شمارش زمان

اگر شما احساس ناامید و خسته شده قبل از زمان خود است تا آن زمان برای ارزیابی چگونه شما صرف زمان خود را. اطمینان حاصل شود که شما را ساعت ها هدر نمی رود در فعالیت های بی فایده. هر دقیقه باید تعداد نسبت به دستیابی به اهداف خود.

نتيجه گيری

همه این ویژگی ها و نکات شما را قادر خواهد برای تبدیل شدن به بیشتر متمرکز و چیزهایی اتفاق می افتد. شما نیاز به استقامت و انرژی به عمل در اهداف خود را. رژیم غذایی نامناسب کمبود خواب و دیگر عادات بد می تواند شما را از دست دادن استقامت خود را. فهمیدن مفهوم تعلل و توانمند سازی خود را با دانش و مهارت و استراتژی برای چیزهایی اتفاق می افتد.

راهنمایی های بیشتر در ساخت همه چیز اتفاق می افتد

عکس های اعتباری: صفحه نمایش از طریق پست unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن