چگونه به سازماندهی وظایف با یک هفتگی To-Do List

در آن طول می کشد تعهد به متمرکز باقی می ماند و خود را در هفته مولد. یک تحقیق انجام شده توسط دانشگاه کالیفرنیا

توسط PARINEWS در 10 تیر 1399

در آن طول می کشد تعهد به متمرکز باقی می ماند و خود را در هفته مولد. یک تحقیق انجام شده توسط دانشگاه کالیفرنیا نشان داد که شما نیاز به 30 دقیقه به تمرکز پس از پریشان در یک وظیفه [1]. با بسیاری از حواس او را پرت کشیدن در توجه ما چگونه می تواند ما را در تکمیل هفتگی ما به لیست?

با مقدمه ای از فن آوری های جدید و تعمیم کار از راه دور شما می توانید انتظار بیشتر و بیشتر حواس او را پرت. در ضمن ممکن است که به از بین بردن خود را از فشار و بار هنگامی که شما استاد چگونه به سازماندهی کارهای خود وظایف و مسئولیت ها با یک هفتگی به انجام لیست.

چه به انجام لیست است ؟

یک لیست برای انجام یک برنامه است که itemizes آنچه شما نیاز دارید و هنگامی که شما باید آن را انجام دهد. جوهر از یک لیست به انجام است که شما را قادر به ساده زندگی خود را و آن را غم انگیز است.

چگونه برای آماده سازی هفتگی به لیست

این مراحل را دنبال کنید برای دریافت خود را آماده برای هفته پیش رو با یک جامع به انجام لیست.

1. یک کانال را انتخاب کنید

آن مهم است برای پیدا کردن یک رسانه است که با این نسخهها کار برای شما. شما می توانید با استفاده از یک قلم و کاغذ و یا اهرم های دیجیتال برنامه های کاربردی در مدیریت خود را به انجام لیست. اما تحقیقات نشان می دهد که شما می توانید به یاد داشته باشید اطلاعات بهتر است زمانی که شما نوشتن با دست[2]. این کمک می کند تا پیدا کردن آنچه شما انگیزه بیشتر و با چوب به آن.

2. توسعه لیست های متعدد

خود را در لیست های متعدد باید شامل:

  • لیست کارشناسی ارشد
  • هفتگی لیست پروژه
  • لیست آمار

کارشناسی ارشد خود را لیست شامل هر کار شما می خواهید برای رسیدن به در دراز مدت. به عنوان مثال کامل از تمام Lifehack, دوره های تمیز کردن وان حمام و غیره. خود را در لیست پروژه شامل تمام کارهایی است که تقاضا توجه خود را در هفت روز آینده. و سپس خود را بالا تاثیر لیست یا لیست آمار شامل وظایف است که شما نیاز به حضور در عرض 24 ساعت.

هر شب شناسایی موارد شما نیاز به حرکت از یک هفته خود را به انجام لیست را به لیست آمار برای روز بعد.

3. آن را ساده

هفتگی خود را به انجام لیست نباید تهدید آمیز است. شما فقط باید 24 ساعت. بنابراین شما می توانید خود را ساده لیست آمار با برجسته کردن کارهای روزمره و مسئولیت های شما می خواهید برای تکمیل امروز و تقسیم آنها به دو. ده آیتم های مناسب برای ضربه خود را لیست.

تبلیغات

فراموش نکنید که این!

تجمع خود را در لیست آمار باعث می شود تا هفته خود را به انجام لیست.

شروع خود را در لیست آمار با 2 یا 3 مهم از وظایف شما نیاز به انجام در عرض 24 ساعت. که راه شما نمی اتلاف وقت تمیز کردن وان حمام به جای تکمیل ارائه شده است که با توجه فردا صبح.

4. شکستن اهداف پایین

به جای داشتن یک آیتم مانند "کار بر روی یک کتاب روشن شدن" شما می توانید مشخص تر می شود با ساخت و اهداف خود را بیشتر قابل کنترل است. که در راه شما خواهد شد از بین بردن عامل ترس است. شما می تواند چیزی شبیه به: نوشتن کتاب طرح کلی در دوشنبه نوشتن فصل اول در روز سه شنبه و فصل بعد روز بعد.

5. شامل اطلاعات دقیق

شما باید پشتیبانی از هر آیتم در هفته خود را به انجام لیست با اطلاعات به تکمیل این کار است. برای مثال اگر یک مورد می گوید: "ثبت نام برای یک دوره" شما باید شامل سایت و البته عنوان شده است. که راه شما خودتان صرفه جویی در زمان تمیز کاری برای اطلاعات بعد.

6. زمان هر مورد

شما باید دقیقه 10080 هر هفته برای تکمیل تمام وظایف در هفته خود را به انجام لیست. آن است که معقول و منطقی به اختصاص زمان برای هر آیتم در لیست شما. به عنوان مثال: نوشتن مقدمه از 9 صبح تا 12 بعد از ظهر, تمیز کردن وان حمام از 4-5 ساعت انتخاب کنید تا برخی از مواد غذایی در سوپر مارکت از 5-6 ساعت. هنگامی که زمان منقضی می شود شما در حرکت به بعدی.

7. ایجاد معافیت های

شما نیاز به استراحت کمی پس از تمیز کردن وان حمام قبل از تنظیم. شما می توانید اختصاص 15 دقیقه برای استراحت ذهن خود را و یا آماده شدن برای کار بعدی.

8. آن را قابل مشاهده و عمومی

شما می توانید اشتراک خود را به انجام لیست با پاسخگویی شما شریک است. همچنین ارسال آن را در یادداشت های مهم خود را و یا راه اندازی یک تقویم دیجیتال در دسترس هر کسی در تیم خود.

9. اختصاص زمان برای برنامه ریزی

در آن طول می کشد زمان برای آماده سازی هفتگی خود را به انجام لیست. و بهترین روش این است که به برنامه یک زمان برای این کار است. بلوک خود را بعد از ظهر جمعه برای سازماندهی اقلام در هفته خود را به انجام لیست.

تبلیغات

10. شروع با یک تخته سنگ تازه

اجازه ندهید پیر وظایف به مسدود کردن برنامه خود را. اطمینان حاصل شود شما باید یک لیست جدید در هر هفته. خود را تکمیل لیست آمار هر روز به طوری که شما لازم نیست خود را مسدود هفتگی پروژه لیست با آیتم های قدیمی.

در حال حاضر آن است که به اندازه کافی برای آماده سازی هفتگی خود را به انجام لیست است; شما نیاز به استاد چگونه به اولویت بندی با لیست برای حداکثر بهره وری.

چگونه به اولویت بندی هفتگی به لیست

استفاده از روش های زیر برای به حداکثر رساندن بهره وری خود را از طریق اولویت بندی.

1. با استفاده از انجام کارها (GTD) روش

David Allen, بهره وری کارشناس و نویسنده در تأیید است که شما می تواند مولد با وجود داشتن طولانی به انجام لیست. چگونه شما قصد دارید چه تعداد می باشد. انجام کارها روش شما را قادر به تمرکز بر روی خود را بیشتر موثر وظایف (MITs) به جای تعدادی از وظایف.[3]

2. تمرکز بر روی یک کار در یک زمان

شما آگاه هستند که وظیفه نیاز به توجه فوری است. همه شما نیاز به تمرکز بر روی آن کار قبل از گرفتن بعد.

این یک لیست طولانی است که جان اما چند وظیفه ای.

اگر شما انتخاب می کنید به چند کاره هستند, شما متوجه خواهد شد که شما می توانید پیشرفت قابل توجه در پروژه های دشوار. نه تنها که سطح استرس خود را پایین خواهد رفت و شما را پیدا خواهد کرد بیشتر شادی در وظایف شما در حال تکمیل[4].

3. خود را ارزیابی هفتگی پیشرفت

از آن آسان است انتخاب چند مهم برنامه ریزی برای هر هفته. همین دلیل است که شما نیاز به منعکس کننده در هر آخر هفته چه کار می کرد هفته گذشته و چه نه.

همچنین در هر زمان شما یک کار کامل نیست فقط تیک آن را به عنوان "تکمیل شده" اما برچسب آن را به عنوان "پیشرفت است."

تبلیغات

در شب جمعه, ارزیابی پیشرفت خود را از لیست و مطالعه هر مورد. چگونه می تواند بهبود یافته است ؟ به دنبال این روند هر هفته.

4. درخواست کمک

گاهی چیزهایی را از دست. بهترین استراتژی این است که به درخواست کمک از هم تیمی های خود مدیران یا پاسخگویی شریک است.

جلوگیری از procrastinating در فعالیت های است که فراتر از توانایی های خود را.

5. یادگیری نه گفتن

گاهی اوقات شما احساس می کنید مجبور به رضایت به هر درخواست و شما می توانید به جای قربانی کردن همه موارد در لیست به شما می گویند بله.

می گویند هیچ[5] به چیزهایی که برنامه خود را و انرژی نمی تواند جای. آیا چه تعداد خود را به سمت اهداف بلندمدت.

6. استفاده از جمعه شب به منعکس کننده

شما باید خود را منعکس هفته بعد از کار در روز جمعه. که راه شما می توانید لذت بردن از یک نگرانی-رایگان آخر هفته و پا زدن شروع هفته جدید در مسیر درست است. بسیاری از مدیران برنامه در روز شنبه شب یا جمعه شب. اطمینان حاصل شود شما در پیدا کردن زمان است که مناسب شما.

7. تمرکز بر نتایج نه روش

تمرکز بر روی نتایج جستجو کمک می کند تا شما را به تعیین چگونه به ارزیابی موفقیت خود را. اگر شما تمرکز بر روی روش شما ممکن است پیدا کردن آن دشوار است برای گفتن که اگر یک آیتم به دست آمده است.

نتیجه گرا رویکرد را قادر خواهد ساخت شما را به علامت هدف خود را به عنوان "پیشرفت است."

8. سهم خود را در بهره وری استراتژی

هنگامی که شما به اشتراک گذاشتن آنچه که شما در حال کار بر روی با هم تیمی های خود کمک می کند تا شما لذت بردن از یک سطح حداکثر پشتیبانی می کند. همچنین دیگران را درمان شما به عنوان درگیر است.

تبلیغات

هنگامی که شما باید فعلیت اهداف خود را به اشتراک گذاری نتایج خود را با تیم و الهام بخش آنها را به انجام همان.

9. انتخاب تم های خود را برای هفته

اگر شما کارهای مختلف شما می توانید تقسیم هفتگی خود را به انجام لیست به پنج روز از کار های مختلف بخش. از آن وظایف هر هفته. اطمینان حاصل شود شما حمل هم تیمی های خود را در طول روز خود را تمرکز.

جک دورسی[6]توییتر مدیر عامل شرکت بسیار متمرکز هنگامی که او انجام شده بود 80 ساعت کار در هفته در دو شرکت. او فوق العاده با تمرکز بر برنامه ریزی روز خود را بنابراین او یک تم برای هفته:

  • دوشنبه: حضور به مسائل مربوط به مدیریت
  • شنبه: کار بر روی محصولات
  • چهار شنبه: بازاریابی و ارتباطات و رشد
  • پنج شنبه: توسعه دهندگان و مشارکت
  • جمعه: فرهنگ سازمانی

استیو جابز نیز مولد با توجه به طرح سازگار. او در جلسات اجرایی روز دوشنبه در حالی که او اختصاص داده شده چهارشنبه به تبلیغات و بازاریابی است.

10. احترام دیگران زمان

هیچ کس را دوست دارد به قطع می شود, می شود آن را از طریق جلسات و یا ایمیل. احترام دیگران زمان: هیچ متن ایمیل و یا یک تماس برای جلسات غیر ضروری. هنگامی که شما انجام این کار دیگران خواهد بود به احتمال زیاد به احترام زمان خود را کمک به شما در اجتناب از حواس او را پرت های غیر ضروری.

افکار نهایی

هفتگی به لیست می تواند یک ابزار عالی برای نگه داشتن شما را پاسخگو و کار. استفاده از خود را به انجام لیست به حداکثر رساندن زمان خود را با دستیابی به یک کوچکتر مجموعه ای از وظایف مهم و انجام بهترین خود را.

تمرین اولویت با تکمیل مهم ترین وظایف خود را برای اولین بار و احساس مولد بلافاصله. این انگیزه شما را به فشار از طریق بقیه از هفته است.

راهنمایی های بیشتر در ایجاد هفتگی به لیست

عکس های اعتباری: اما ماتیوز تولید محتوای دیجیتال از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن