چگونه برای جلوگیری از ردیابی در حالی که خواندن Gmail خود را

همه کسانی که نفرت انگیز بازاریابی ایمیل است که جمعیت خود را به صندوق نیست فقط هل دادن یک محصول. آنها همچنین رد

توسط PARINEWS در 20 تیر 1399

همه کسانی که نفرت انگیز بازاریابی ایمیل است که جمعیت خود را به صندوق نیست فقط هل دادن یک محصول. آنها همچنین ردیابی آیا شما باز ایمیل زمانی که شما آن را باز کرد و که در آن شما در آن زمان با جاسازی نرم افزار ردیابی به پیام. فقط از نوع "ایمیل پیگیری" را در موتور جستجوی خود و تماشای تمام برنامه های نرم افزار ظاهر می شود.

وجود انواع روش های مورد استفاده برای ردیابی ایمیل. برای مثال یکی از ساده ترین این است که یک لینک تغییر مسیر. بیایید می گویند شما با کلیک بر روی یک لینک در یک ایمیل تبلیغاتی که منجر به این صفحه برای یک محصول شما می خواهید برای خرید. لینک کد شده به trackable; آن را به سرور دیگری با انواع داده ها مانند آنچه در مرورگر شما با استفاده و یا جایی که شما با کلیک کردن روی این لینک از قبل از آن طول می کشد شما را به این مقاله است.

اما در حالی که آن را نسبتا آسان به نقطه تغییر مسیر لینک (برای یک چیز, شما اغلب می توانید نقطه تمام کد های اضافی اضافه شده به URL) وجود دارد روش های دیگر است که کاملا واضح است. این روش که ما در اینجا به دنبال ردیابی پیکسل.

چگونه کار می کند ؟ تک ردیابی پیکسل تعبیه شده است به ایمیل معمولا (اما نه همیشه) در یک تصویر و یا لینک. وقتی ایمیل باز می شود کد درون صفحه می فرستد اطلاعات به این شرکت سرور.

شده اند وجود دارد برخی از تلاش برای محدود کردن مقدار اطلاعاتی که منتقل می شود این راه. برای مثال پس از سال 2014 گوگل در خدمت همه تصاویر از طریق خود سرور های پروکسی که می تواند پنهان کردن مکان خود را از حداقل برخی از برنامه های کاربردی ردیابی. پسوند مانند زشت ایمیل و PixelBlock توسعه داده شده است برای جلوگیری از انتقالها در کروم و فایرفاکس. و وجود دارد جایگزین مرورگر است که تأکید بر حریم خصوصی از جمله شجاع و Tor Browser.

نیز وجود دارد یک قدم ساده شما می توانید برای جلوگیری از ترین انتقالها: جلوگیری از ایمیل های خود را از به طور خودکار بارگذاری تصاویر, از تصاویر که در آن اکثریت از این پیکسل های پنهان. شما نمی قادر خواهد بود برای جلوگیری از همه از انتقالها که ممکن است پنهان در ایمیل خود در این راه اما شما متوقف خواهد شد بسیاری از آنها.

غیر فعال کردن تصویر autoloading بر روی یک کامپیوتر

  • با کلیک بر روی آیکون چرخ دنده در گوشه سمت راست بالا.
  • با کلیک بر روی "مشاهده تمام تنظیمات."
  • در زبانه "کلی" (اول) در پایین حرکت به "تصاویر است."
  • را انتخاب کنید "بپرسید قبل از نمایش تصاویر خارجی."
  • در پایین حرکت به پایین صفحه و کلیک بر روی "ذخیره تغییرات."

توجه داشته باشید که این نیز به نوبه خود خاموش جیمیل پویا ایمیل از ویژگی های که باعث می شود ایمیل های تعاملی تر.

Disable image autoloading gmail

غیر فعال کردن تصویر autoloading بر روی یک دستگاه تلفن همراه

  • در برنامه Gmail را انتخاب کنید و سه خط نماد یا آیکون در گوشه بالا سمت چپ.
  • به پایین بروید و انتخاب کنید "تنظیمات."
  • انتخاب حساب ایمیل شما می خواهید به تعمیر.
  • در پایین حرکت به و را انتخاب کنید "تصاویر است."
  • را انتخاب کنید "بپرسید قبل از نمایش تصاویر خارجی (همچنین غیر فعال پویا ایمیل)."
In Settings for your Gmail account, scroll down to “Images.”
You can now disable the autoloading of images.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن