چگونه به انتشار خشم و بدون صدمه زدن به دیگران

شده اند وجود دارد زمان در زندگی من جایی که من عصبانی شدم و به پایان رسید تا از صدمه زدن به مردم که من در مورد

توسط PARINEWS در 23 اردیبهشت 1399

شده اند وجود دارد زمان در زندگی من جایی که من عصبانی شدم و به پایان رسید تا از صدمه زدن به مردم که من در مورد مراقبت. هر زمان که من فکر می کنم در مورد این انفجار خشم عواقب مرا شلاق همیشه بد است.

من همچنین افراد با تجربه رها کردن خشم خود را در من و دوباره نتیجه برای من بود.

خشم می تواند باعث مشکلات در زندگی شما. اگر سمت چپ به اندازه کافی منفی بیان خشم نه تنها تاثیر می گذارد و کسانی که در اطراف ما بلکه اثرات کیفیت زندگی و سلامت.

برخورد با خشم و عدم قطعیت

NZ استراتژی دولت برای برخورد با COVID-19 بحران بود برای قرار دادن این شهرستان به سطح 4 مستند. برای آخرین 4 هفته من شده است زندگی در "مستند" با پسر من و شوهر.

طبیعی ورزش از خرید مواد غذایی است که در حال حاضر استرس زا یکی. تنها یک فرد در خانواده می تواند به سوپر مارکت بروید و هنگامی که شما به سوپر مارکت شما باید برای مدیریت مورد نیاز 2 متر فاصله از یکدیگر فروشگاه برای مواد غذایی خود را و نگه داشتن خود را امن از آلودگی متقاطع.

COVID-19 انداخته است عدم قطعیت و اختلال به جهان ما جوامع ما و زندگی ما. به عنوان یک نتیجه بسیاری از ما احساس خشم و ترس است. بر اساس این خشم می آید از ما ترس از ناشناخته و نیاز به مقابله با عدم قطعیت است.

در حال حاضر من هیچ نظری ندارم آنچه من در زندگی و کسب و کار من خواهد شد ارسال COVID-19 و ترسناک است. من می دانم که اگر من نمی مقابله با احساسات من ترس آن را خواهد ساخت در طول زمان و در نهایت منتشر می شود از طریق انفجار خشم. این خوب نیست برای من و دیگران که ممکن است تجربه خشم خشم من.

چگونه ما آزادی ما خشم بدون صدمه زدن به دیگران ؟

رابطه ما با خشم تعیین می کند که آیا ما در کنترل این احساسات و یا آن را کنترل ما است. اگر شما می خواهید بدانید که چگونه به انتشار خشم و بدون صدمه زدن به دیگران برای بار اول شما نیاز به درک آنچه خشم است که همه در مورد شما.

تبلیغات

خشم یک احساس طبیعی است که همه ما احساس می کنید. آن است که نه انفرادی احساسات زیرا بسیاری از احساسات نشستن پشت خشم. این احساسات می تواند هر چیزی از اضطراب و غم و اندوه و ترس صدمه دیده و شرم و احساس تهدید و یا نا امیدی.

خشم است و نه "مشکل". آن است که رفتار ما با استفاده از برای بیان خشم ما است که این مسئله واقعی است.

سوزان دیوید دکتری برنده جایزه روانشناس و نویسنده کتاب عاطفی چابکی: Unstuck در آغوش تغییر و پیشرفت در کار و زندگی گفت: "مردم قضاوت خود را برای احساس احساسات منفی مانند عصبانیت ناامیدی یا غم و اندوه است. سرکوب یا انکار این احساسات باعث می شود آنها را قوی تر و ما را به بن بست."

اولین گام برای ساختن یک رابطه سالم با خشم خود را به کار در حال تبدیل شدن بیشتر خود آگاه از احساسات است که سوخت آن است.

در یک پادکست مصاحبه چهار مرحله به Unstuck و تغییر در آغوش سوزان دیوید تشریح 4 مراحل شما می توانید برای ایجاد تغییر در زندگی خود را.[1]

این چهار مرحله که سوزان دیوید صحبت در مورد به من داد یک چارچوب برای استفاده از برای کمک به من در ساخت یک رابطه سالم با احساسات منفی و احساسات است. آنها همچنین به من کمک کرد آمده تا با ایده های در مورد چگونه به انتشار خشم و بدون صدمه زدن به دیگران.

چهار گام برای ساختن یک رابطه سالم با خشم

1. نمایش

در حال حاضر به پذیرش و مقابله با احساسات ناراحت کننده مانند خشم به جای اجتناب از و یا سرکوب آنها اجازه می دهد تا شما را به توسعه هوش هیجانی (EQ).[2] در حال توسعه EQ خود را کمک می کند تا شما به دست آوردن بینش و حکمت که خود را افزایش می دهد تصمیم گیری در هنگام انتخاب بهترین استراتژی برای برخورد با قریب به اتفاق احساسات است که شما احساس.

سوزان دیوید متحده بسیار واضح است که هنگامی که شما نشان می دهد تا شما نباید از محل قضاوت اما یک جای مهربانی و شفقت نسبت به خود. احساسات وجود دارد به شما ارائه با اطلاعات در مورد آنچه در جریان است در داخل برای شما – که در آن است.

تبلیغات

خودتان یک استراحت بدهید و بپذیرید که شما احساس اضطراب و عصبانی است و آن را خوب است.

2. پله

هنگامی که شما را پذیرفته اند که آن را خوب است برای شما را به احساس می کنید عصبانی و سپس شما می توانید گام به گام. این مرحله با توجه به سوزان دیوید یکی از آسان بنابراین شما باید آماده برای انجام کار به این مرحله کار برای شما.

در این مرحله شما نیاز به خودتان را از احساسات خود را گام به عقب و مشاهده آنچه این افکار و احساسات همه در مورد هستند.

یک نکته که سوزان داد که برای من کار کرده بود به تغییر خود من صحبت از "من عصبانی احساس" به "در این لحظه من رعایت احساسات من از خشم در حال حاضر".

خودتان را از تک صدایی در سر خود را و ببینید که این احساسات را برای آنچه که آنها واقعا هستند. آنها یک دلیل وجود دارد.

پله همه چیز در مورد شما کار کردن چه این احساسات در حال تلاش به شما بگویم.

3. راه رفتن خود را چرا

دانستن که شما هستند و آنچه مهم است به شما می دهد و شما وضوح و جهت هنگام مرور راه خود را از طریق پیچیدگی زندگی است.

در این مرحله بود توانمندسازی برای من چون یک بار من "چرا" من تا به حال یک نقطه مرجع برای کار از. این بینش به من داد یک پایه که از آن من می تواند به تقویت قدرت اراده من من انعطاف پذیری و عقل من به من کمک کند شناسایی راه های موثر مقابله با خشم.

تبلیغات

اگر شما در حال تلاش برای فهمیدن ارزش های خود را, در اینجا یک لینک به سوزان دیوید عاطفی چابکی مسابقه.[3] آن است که یک مسابقه ساده است که به شما می دهد وضوح در مورد آنچه برای شما مهم است.

ارزش های خود را در حال رانندگی نیروی به چگونه شما زندگی می کنند زندگی خود را.

4. در حال حرکت در

برای من این مرحله کلیدی برای من در نظر گرفتن عمل در راه است که پایدار برای من. من به دنبال یک ضربه تعجب رویکرد است.

من به رسمیت شناخته شده است که این عواطف و احساسات من در تجربه به عنوان یک نتیجه از COVID-19 خواهد آمد در بعضی از فرم یا دیگر. بنابراین من تا به حال به ایجاد تغییرات است که طولانی مدت.

سوزان دیوید گفت که برای موفقیت در حرکت فقط گام های کوچک. تمرکز بر افزایش سرعت خود را از طرز فکر و انگیزه خود را و عادات خود را در راه است که تراز وسط قرار دارد به ارزش های خود را و می تواند کمک به ساخت یک تفاوت در زندگی خود را

اختلال عدم اطمینان و تغییر بخشی از زندگی است.

من تا به حال به یاد بگیرند که چگونه برای مدیریت احساسات منفی و احساسات به طوری که من می تواند حرکت به راه من را از طریق این مخل حوادث زندگی است. اگر من این کار را انجام و سپس من احساسات را کنترل من است و مفید نیست در همه.

مدیریت خشم من در یک تولیدی راه می آید با یک نتیجه بسیار بهتری نسبت به ابراز خشم من در راه است که لطمه می زند و دیگران.

تبلیغات

هنگامی که در حال حرکت در مورد من و خشم من صرف کمی از زمان کار بر روی تنظیم طرز فکر من است. به دلیل سطح 4 محدودیت تمام ورزشگاه قفل شد و پس از راه رفتن تنها ورزش من می توانید انجام دهید که به من می شود در خارج از خانه. هر روز صبح من شروع به راه رفتن من با ساده تاکید قدردانی و سپاس برای همه خوب در زندگی من در حال حاضر.

این عمل ساده تا به حال یک اثر شگفت انگیز در کاهش شدت احساسات من از ترس و اضطراب و خشم.

حتی اگر زندگی است که هنوز هم دشوار و بسیار وجود دارد عدم اطمینان در مورد آینده من, من احساس می کنم بیشتر در کنترل احساسات من. من اصلا این شدید متلاطم احساسات رفتن در درون من است که می تواند منفجر کنم.

من بیشتر بیمار از دیگران و قطعا بسیاری با اعتماد به نفس بیشتر در مورد چگونه من من پردازش احساسات خشم در مثبت و سالم راه

افکار نهایی

کنترل نشده ابراز خشم می تواند باعث مشکلات بزرگ در زندگی خود را. به همین دلیل مهم است که شما یاد بگیرند که چگونه به انتشار خشم به درستی و بیان آن را بدون صدمه زدن به افراد دیگر.

ایجاد یک رابطه سالم با خشم کلید برای کنترل آن و چهار مرحله در این مقاله نوشته شده مطمئنا قرار دادن شما در مسیر صحیح است.

راهنمایی های بیشتر در مورد چگونه به انتشار خشم به درستی

عکس های اعتباری: Christian Fregnan از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب