چگونه به تعیین اهداف به طور موثر و به طور مداوم رشد

یکی از حیاتی ترین ابزار بهره وری در اختیار شما قادر به تعیین اهداف است. بدون اهداف آن را دشوار است برای شما بر

توسط PARINEWS در 15 خرداد 1399

یکی از حیاتی ترین ابزار بهره وری در اختیار شما قادر به تعیین اهداف است. بدون اهداف آن را دشوار است برای شما برای رفتن در هر جهت. نه به ذکر است, فقدان اهداف قرار نیست شما در کنترل زندگی خود را.

شما در حال حاضر ممکن است همه می دانیم که چه شما ممکن است بدانید این است که همه اهداف در برابر خلق شده اند. تعیین اهداف است که فوق العاده آسان اما بسیاری از مردم هنوز هم مبارزه با تعیین اهداف موثر است.

مردم سریع به فکر می کنم بزرگ, ایجاد چشم انداز تخته و یا استفاده از دیگر هدف-تنظیم روش. اما چند هفته یا چند ماه بعد از آن مردم هستند و نه حتی نزدیک به اهداف خود; برخی ممکن است حتی تا داده می شود.

من نمی خواهم شما را به سقوط است که دام در حال حاضر و یا هرگز دوباره. بنابراین برای کمک به با که من می خواهم برای به اشتراک گذاشتن با شما برخی از مراحل ساده در چگونه به تعیین اهداف موثر و دستیابی به آنها را.

چرا مردم مبارزه با اهداف ؟

به درک که چرا من به شما این روش شما نیاز به درک که چرا شما گیر کرده است, با اهداف در وهله اول. لیست چرا مردم مبارزه با اهداف گسترده است.

در بیشتر مواقع, چرا مردم مبارزه با اهداف این است که برای انجام بسیاری از آنچه در درون شما می گذرد.[1]

برخی از نمونه های خاص عبارتند از:

  • شما بندر شک در هدف و یا توانایی های خود را که هدف از خواسته های شما.
  • اهداف خود را بیش از حد ناتوان – همانطور که در آنها مهم است به اندازه کافی.
  • کمی وجود دارد خطر عمده موانع اگر به شما بدهد تا یا متوقف شود.
  • شاید شما اهداف خود را به عنوان یک نتیجه نهایی به جای شروع چیزی جدید. شما در حال لذت بردن از روند و از دست دادن انگیزه پس از برخی از زمان.

این چیزی است که این مسائل را می توان به رفع اگر شما می دانید چگونه به تعیین اهداف موثر است.

من چگونه می توانم به اهداف تعیین شده موثر است ؟

اگر شما خسته از تعیین اهداف و هرگز دستیابی به آنها و یا از دست دادن حرکت در اینجا برخی از گام در مورد چگونه به مجموعه ای از اهداف به طور موثر آنها را واقع بینانه و رسیدن به آنها را.

تبلیغات

مرحله 1 – توسعه و نوشتن ارزش های اصلی خود

همچنین شناخته شده به عنوان ارزش های شخصی, درک آنچه شما ارزش مهم است که برای تعیین هدف است. آنچه شما ارزش ترین چیزی است که سازه های خود را عادات فرآیندها و اهداف است که به شما در تنظیم.

هنگامی که شما تراز وسط قرار دارد با ارزش های اصلی خود, شانس هستند که شما با انگیزه برای رسیدن به آنها را در هر ظرفیت حتی اگر این اهداف ذاتا خوب برای شما مانند از دست دادن وزن و یا اینکه یک شریک بهتر است. اگر شما لازم نیست که ارزش ها در آن مناطق و سپس شانس هستند که تمایل خود را برای بهبود است که نمی تواند زیاد است.

و این درست است. چرا که اغلب بدان معنی است که شما بیشتر با تمرکز بر روی چیزهای دیگر که بیشتر برای شما مهم. شما نمی دانید که چه چیزی است تا زمانی که شما کنار هم قرار دادن ارزش های اصلی خود.

نمونه های بسیاری وجود دارد از ارزش های اصلی. برخی از آنها عبارتند از:[2]

  • اقتدار
  • صلاحیت
  • تعيين
  • رهبری
  • عشق
  • و بسیاری از

شما می توانید این کار را به دو روش: یا نوشتن اهداف خود و پیدا کردن ارزش های هسته ای بعد از و یا پیدا کردن ارزش های اصلی شما مرتبط با اهداف تعیین شده در اطراف آن.

مرحله 2 – حذف ضعیف اهداف است که " به اندازه کافی خوب

چه این اشاره به اهداف که شما احساس می کنید خوب است اما نمی رانندگی شما به دنبال آنها.

یک مثال این است که چگونه بسیاری از افراد با استفاده از چشم انداز تخته. مردم سریع به قرار دادن با هم یک بزرگ هیئت مدیره چشم انداز و پر کردن آن با انواع اهداف است. در حالی که وجود دارد این است که یک احساس خوب احساس بسیاری از آن پر است و چیزهایی که خوب می خواهد اما نمی واقعی نیاز دارد. من با اشاره به گسترده خانه ها و اتومبیل های گران قیمت"نوع از اهداف است.

این اهداف خوب به عنوان آن را نشان می دهد ساخت پول بیشتر و کار سخت و هوشمند از نظر مالی. که گفت:, آنها بزرگ حواس او را پرت از اهداف است که بازی در یک نقش بزرگتر در زندگی خود را. شاید شما با داشتن مسائل مربوط به ارتباط و یکی از ارزش های اصلی خود برای رفع آن و جبران را با این حال شما می توانید.

اهداف بیشتر به شما باید به معنی فرصت های بیشتر وجود دارد برای حواس او را پرت. به همان اندازه به عنوان اهداف مهم این کلید است که شما را باریک تمرکز بر روی اهداف است که به شما در تنظیم و باریک یکی از اهداف است که شما در حال کار بر روی.

تبلیغات

یک راه برای کمک به شما در تمرکز بر روی اهداف است پس از شما نوشته اید پایین لیست خود را ایجاد یک لیست دیگر. یک لیست باید به پنج مهم ترین اهداف برای شما در این لحظه است. لیست دوم است هر یک از دیگر اهداف است که شما ممکن است یا به ذهن می آیند.

فهرست پنج یا کمتر از اهداف خود را "باید" لیست, در حالی که دیگر "اجتناب از همه آنها" لیست. القای در ذهن خود را تنها به تمرکز بر روی مهم ترین اهداف است.

مرحله 3 – لذت بردن از این روند

قبلا ذکر شد که اهداف نیست, پایان, آنها آغاز و این درست است. این مرحله خاص بسیار مهم است برای تکمیل اهداف آن را به عنوان فراهم می کند انگیزه شما نیاز به فشار رو به جلو است.

هنگامی که شما در حال تمرکز بر لذت از این روند شما نیز شروع به این باور بیشتر در خود و توانایی های خود را. در یک معنا اهداف خود را تبدیل شدن به سرگرم کننده است که می آید با قدرت پردازش.[3]

در حالی که وجود دارد دیگر محرکها برای تکمیل اهداف هدف باید سرگرم کننده و چیزی که شما می خواهید برای رسیدن به. اگر آن را سرگرم کننده شما پیدا کردن آن را آسان تر برای مقابله با مشکلات است.

برای مثال اگر شما تجربه یک شکست و از دست برخی از حرکت خود را. بسیاری از مردم معمولا تبدیل به ترس و نگران است. آنها شروع به از دست دادن باور در توانایی های خود.

همه که تغییرات هنگامی که شما در حال لذت بردن از خودتان. شما این را به عنوان یک فرصت جدید برای نگاه کردن به چیزی است که شما لذت بردن از یک دیدگاه متفاوت است.

در پایان یک شکست می تواند با معرفی یک چشم انداز جدید به چیزی است که شما عشق انجام می دهند. آن را ایجاد یک درک جدید برای خود هدف و عادات شما در حال ایجاد.

گام 4 – اقدام به برنامه ریزی

آماده سازی خود را برای لذت بردن از این روند خوب است. اما, آن می پردازد که بیشتر در جهت به سادگی نوشتن یک هدف است. نوشتن اهداف با این نسخهها کار شگفتی اما نقشه برداری از اهداف خود را بیش از حد مهم است.

تبلیغات

بزرگترین چیزی است که یک طرح عمل اجازه می دهد تا شما را به شکستن اهداف خود را به قطعات کوچکتر. اغلب مردم احساس ضعف زمانی که به دنبال یک هدف بزرگ. علاوه بر این مردم با انگیزه بیشتری هستند اگر آن را کوچکتر وظیفه.

برای مثال آنچه برای تلفن های موبایل آسان تر انجام دهید: از دست دادن 25 پوند در سه ماه و یا کار کردن در سالن ورزش به مدت سه ساعت در هفته ؟

بسیاری را برای گزینه دوم به عنوان آن را می سازد تا عادات. بهترین از همه, شما می توانید آن را به برنامه عمل خود و برنامه آن را به روال خود را.

در پایان یک طرح اقدام را می توان ساخته شده با این حال شما می خواهم اما آن را به طرح اقدامات شما می توانید هر روز انجام دهید. اگر شما قرار دادن روزانه اقدامات این نهاد به چشم انداز است که اهداف عادات شما در کار به طور منظم.

مرحله 5 – باید یک محیط کار راحت تر

هنگامی که شما همه چیز را در جای خود نکته بعدی این است که به اطمینان حاصل شود که شما باید یک محیط که منجر به شما کار بر روی اهداف خود است. در برخی از موارد شما ممکن است نیاز به برخی از بهره وری و یا ابزارهای سازمانی در دفتر خود و یا شاید شما نیاز به پیدا کردن محل دیگری که با این نسخهها کار برای شما بهتر است.

تعیین آنچه باید انجام شود و گام به سمت ساخت آن اتفاق می افتد. محیط زیست خود را باید بشود کاری که شما می خواهید به انجام است. این به معنی داشتن ابزار مناسب وجود دارد ارسال مثبت یادآوری و کاهش حواس او را پرت به عنوان آنجا که ممکن است.

مرحله 6 – اگر شما بخواهید برای کمک به

شما در حال خواندن این مقاله از آنجا که شما در حال مبارزه با اهداف در برخی از راه و نیاز به کمک. و این درست است. هنگامی که شما گیر کرده است و یا شما احساس می کنید در مورد چیزی نامشخص آن را ایجاد شک و تراشه های دور در شما.

به جای غارنوردی در, شما باید تلاش برای کمک نگاه کنید. حاضر به رها کردن و به جای به نوبه خود به مقالات مانند این و دیگران. رسیدن به مردم و سوال یا راهنمایی.

بسیاری از مردم حاضر به انجام چیزی شبیه به این به عنوان آن می تواند یک نقطه افتخار برای آنها. که گفت: هر کسی که چیزی شده است قادر به انجام این کار تشکر در بخشی به شخص دیگری در زندگی خود را.

تبلیغات

اگر شما می خواهید برای رسیدن به چیزی توجه داشته باشید که اگر شما گیر کرده است برای کمک بخواهید. دانستن چگونه به تعیین اهداف موثر نیز به معنی دانستن زمانی که به دیگران برای کمک بخواهید.

گام 7 – ارزیابی پیشرفت اغلب

اقدام به برنامه ریزی و اهداف خود را به کار فقط به عنوان به طور موثر تر شما را در خودتان. اگر شما به دنبال پیشرفت خود را, آن را می توانید مانند یک مدت طولانی قبل از شما به دست آوردن هدف خود را.

انگیزه و الهام بخش ما برای به انجام رساندن اهداف و به دنبال پیشرفت خود را, شما می توانید ببینید که تا چه حد شما آمده ام. اگر پیشرفت نیست به شهوت و میل خود را, شما می توانید تغییر دهید تا برنامه عمل خود را.

شما می توانید می گویند که اهداف یک آزمایش بر روی خود. نترس به ترفند را و ببینید که اگر هر گونه تغییر ساخته شده اند.

افکار نهایی

یادگیری چگونه به تعیین اهداف موثر boils پایین به اعتصاب تعادل بین اهداف بزرگ و داشتن انگیزه برای تکمیل آن اهداف است. به این ترتیب, شما می خواهید به حذف حواس او را پرت هر دو در اطراف شما و هدف شما این تنظیمات سیستم.

بسیاری از مردم مبارزه با اهداف خود اما این استراتژی مدیریت داخلی محرکها و مؤثر خود را به جهان اطراف شما خواهد شد اجازه می دهد شما را به مجموعه و دستیابی بهتر به اهداف خود.

بیشتر اهداف تعیین راهنمایی

عکس های اعتباری: تیم Graf از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن