چگونه به مجموعه ای از نقاط عطف برای پیشرفت به سوی هدف خود را

هنگامی که شما تعریف نقاط عطف برای خودتان, شما ساخت یک نردبان به اهداف خود. بیشتر rungs شما اضافه کردن آسان تر

توسط PARINEWS در 18 تیر 1399

هنگامی که شما تعریف نقاط عطف برای خودتان, شما ساخت یک نردبان به اهداف خود. بیشتر rungs شما اضافه کردن آسان تر از صعود.

در نظر گرفتن این مراحل را می توان به چالش کشیدن. اما برای کسانی که آن را انجام نداده اند قبل از این سخت تر به چالش می آید در واقع اول: کنده کاری کردن مراحل.

چه مناسب نقاط عطف مانند نگاه کنید و چگونه آنها قرار می گیرد? بیایید شروع با یک تعریف.

چه نقاط عطف?

با توجه به Merriam-Webster "نقطه عطف" دو تعاریف.[1] برای اولین بار است تحت اللفظی: سنگ استفاده می شود به عنوان یک milepost. دوم "یک نکته قابل توجه در توسعه" چیزی است که بسیاری از مردم با مراجعه به زمانی که آنها صحبت در مورد پیشرفت به سمت یک هدف.

"یک نکته قابل توجه" این است آنچه شما را از آن—اگر شما در حال یادگیری به طبخ ساخت تخم مرغ بیش از آسان بدون شکستن زرده ممکن است قابل توجه به شما. اگر شما یک آشپز حرفه ای, ساخت تخم مرغ ممکن است حتی تعداد به عنوان گرم کردن.

چگونه می توانم شما تصمیم می گیرید چه چیزی را داری?

با نگاه کردن به خود را هدف بزرگتر.

به آشپز حرفه ای, هدف ممکن است به استاد full English breakfast پس از آن می تواند اضافه شده به منو. این کار ممکن است به سادگی می خواهید به طبخ یک وعده غذایی سریع قبل از کار.

که چه چیزی باعث تنظیم نقاط عطف پس از روی حیله و تزویر—شما نیاز به درک خود را شروع و نقطه پایانی را می دانم که نشانگر به مجموعه ای در وسط. و در بالا از آن شما را مجبور به طرح آنها را در یک جدول زمانی با انگیزه ماندن پیگیری پیشرفت خود را و یادگیری از اشتباهات خود را.

چگونه برای تعریف نقاط عطف برای خودتان

تعریف نقاط عطف برای خودتان می تواند یک نظم بلند. در اینجا راه شما می توانید آن را انجام دهید.

تبلیغات

1. تعریف خود را پایانی

چه شما واقعا می خواهید به انجام? آن است که تامین امنیت شغلی خود را در زمینه? خود را تقویت معدل بالاتر از 3.0?

به یاد داشته باشید اهداف آمده در بسیاری از رنگ. آنها ممکن است شخصی, مالی, حرفه ای, اجتماعی, عاطفی یا معنوی. وجود ندارد "اشتباه" هدف فقط به عنوان زمانی که شما می دانید شما "چرا" و به آن متعهد است.

2. شروع که در آن شما هستند

به مجموعه ای از نقاط عطف آن را به اندازه کافی به دانستن که در آن شما می خواهید برای پایان دادن به—فقط به عنوان مهم است که در آن شما در حال حاضر.

نگاه خودتان عینی دشوار است. فکر می کنم در مورد آن, و درخواست از دیگران برای بررسی روده است. اگر شما مطمئن نیستید که چگونه مهارت های بسکتبال خود را پشته تا به افرادی که در نهایت go pro از اعتماد مربی یا تیمی برای نظر خود را.

3. 'هوشمند' در مورد آن

هنگامی که شما می دانید که در آن شما و جایی که شما می خواهید, شما آماده برای طرح برخی از ایستگاههای بین راه برای خودتان. تعریف نقاط عطف فقط به عنوان شما را تصویر بزرگ اهداف—با "هوشمند" سیستم.

نقاط عطف باید:

خاص

به معنی دار نقاط عطف باید حک شده دقیقا.

اگر شما در حال تلاش برای دریافت مناسب چه که به شما چیست ؟ شما می خواهم به از دست دادن مقدار مشخصی از وزن ؟ ساخت عضله ؟ تعمیرات اساسی رژیم غذایی خود را ؟

همه این ممکن است عطف به سوی هدف خود را.

تبلیغات

اگر شما مطمئن نیستید که بخواهید یک حرفه ای است. زمانی که من تصمیم به گرفتن سالم برای بچه های من, من می دانستم که من با هدف به المپیک. برای برخی از "عادی شخص" مربیگری من رسیده به یک دوست در IVRY تناسب اندام.[2]

او به من کمک کرد واقعا درک آنچه به طور خاص من نیاز به بهترین خود را. من همیشه سعی کردم فقط به پرش بر روی Whole30 ارابه موسیقی و یا هر چه بود داغترین هدف تناسب اندام در زمان. او به من کمک کرد تا درک کنند که برای رسیدن به پایداری در اهداف خود آنها باید هدفمند برای شما.

قابل اندازه گیری

به ماندن در مسیر در تناسب اندام رژیم من تا به حال پست های بازرسی به قابل اندازه گیری باشد. در برخی از موارد این بود که ساده "بله یا خیر". یکی از نقاط عطف برای مثال خوردن یک ناهار در هر روز است.

در موارد دیگر من نقاط عطف بودند عددی در طبیعت است. برای قلب و عروق جزء من مجموعه ای از یک گام روزانه هدف برای خودم. به ساخت قدرت من نیاز به تدریج افزایش مقدار وزن من بلند بود. ساخت هر یک از این اندازه گیری به من کمک کرد که آیا یا نه من می خواهم ملاقات نقطه عطف.

دست یافتنی

نه همه مشخص و قابل اندازه گیری نقاط عطف را حس. به هیچ وجه من بود رفتن به پرس سینه 400 پوند در هفته بعد از من اهداف سلامت ، تلاش برای انجام بیش از حد بیش از حد سرعت را دلسرد من نه به ذکر است خطر آسیب.

برای هر مرحله شما با توجه به از خود بپرسید: آیا این یک "کشش" نقطه عطف آسان و یا یک "گلدیلاک" یکی است ؟ دوباره از کسی که می داند که شما به خوبی اگر شما مطمئن نیستید.

مربوطه

نقاط عطف باید به حس را در زمینه خود را هدف بزرگتر به ارزش تنظیم می باشد. اگر شما نمی توانید توضیح دهید که چگونه خود را نقطه عطف در واقع شما می شود و نزدیک به این هدف تنظیم یک متفاوت است.

تبلیغات

برای مثال بهداشت روانی بخش مهمی از تناسب اندام است. اما از آنجا که من افسرده وجود دارد بدون هیچ دلیل من می خواهم تعریف یک نقطه عطف برای خودم مثل "دیدن یک مشاور یک بار در هفته."

زمان محدود

هنگامی که شما انتظار می رود برای رسیدن به نقطه عطف خود? آن را یک ساعت میشه ؟ کل سال ؟ هر افق زمانی خوب است تا زمانی که از آن میان به نقطه عطف شما در تنظیم. به یاد داشته باشید که نقاط عطف باید دست یافتنی است.

4. آن را در یک زمان

اگر تنظیم یک دوجین از نقاط عطف در یک بار بیش از حد دلهره آور سعی کنید با تنظیم یک نقطه عطف جدید تنها پس از دستیابی به آخرین. اگر شما در حال یادگیری شنا, مثلا, شما ممکن است تصمیم می گیرید که سکته مغزی شما می خواهید به یادگیری بعدی بسته به اینکه چگونه سخت شما یافت یک تاریخ و زمان آخرین.

نیست که دستیابی به هدف کلی خود سخت تر است ؟ نه لزوما. شما فقط باید بدانید که به طور کلی arc. با شنا مثال طرح خود را ممکن است به یاد بگیرند که یک سکته مغزی جدید در هر هفته است. خاص سکته مغزی مهم نیست تا زمانی که آن زمان به آنها عمل.

5. آن را بنویسید

هنگامی که شما در تنظیم یک نقطه عطف آن را بنویسید. نه تنها انجام این کار به شما کمک کند بیشتر تعریف نقطه عطف — به یاد داشته باشید سیستم هوشمند—اما آن را نیز باعث می شود شما بیشتر احتمال دارد به آن دست یابد.

نقاط عطف واقعا اهداف nestled در اهداف بزرگتر و تحقیقات نشان می دهد نوشتن اهداف باعث می شود شما 42 درصد بیشتر احتمال دارد به آنها برسد.[3]

6. انعطاف پذیر باشید

سعی کنید به عنوان شما ممکن است شما را ملاقات هر نقطه عطف شما برای خودتان تنظیم کنید. آیا مجازات خود را. یادگیری از اشتباه خود و مجموعه ای دیگر—و امیدوارم بیشتر دست یافتنی است—نقطه عطف.

آیا شما نیاز به قراضه دیگر نقاط عطف پایین جاده به خاطر شما موفق به دیدار با یکی ؟ نه لزوما اما شما ممکن است نیاز به تاخیر انداختن آنها.

اگر شما نمی عبور خود را راننده تست, شما احتمالا نیاز به فشار تمرین ادغام بر روی بزرگراه. به تک خال آزمون خود را, شما ممکن است نیاز به رسیدن به یک نقطه عطف جدید حفظ علائم جاده.

تبلیغات

7. به خودتان پاداش در طول راه

پاداش نیست فقط برای رسیدن به شما تصویر بزرگ گل. ایجاد انگیزه در خودتان برای نگه داشتن تنظیمات نقاط عطف خود با دادن هدایای کوچک در طول راه.

مراقب باشید که آنها بیش از حد کوچک است. فقط به عنوان شما نمی خواهد به یک دوست یا مشتری ارزان هدیه و نه شما باید خودتان را به یکی.

جان Ruhlin, یک هدیه کارشناس من می دانم توصیه می کند از این قاعده:[4])

خودتان را به چیزی است که شما هرگز می خواهم به طور معمول خرید اما عشق به خود.

بدیهی است که لازم نیست بیرون بروید و خودتان خرید یک ماشین جدید به خاطر شما گام خود را هدف. اما یک high-end شخصی بطری آب ممکن است فقط بلیط.

8. خودتان را می شکند

راه دیگر مردم demotivate خود را با کار خود را به زمین فقط برای رسیدن به این نقطه عطف بعدی. آنها به ضرب و شتم خود را تا به عنوان مثال از آنجا که شام خوب آنها لذت می برد در تعطیلات منفجر کالری خود را بودجه.

زندگی بزرگتر است از هر یک نقطه عطف. اگر شما چیزی برای جشن افراط ، اگر زندگی معاملات شما یک شکست را متوجه ممکن است برخی از زمان به عقب بر گردیم در مسیر. آنچه مهم است این است که شما نگه داشتن یک نگرش مثبت است.

9. دریافت به پاسخگویی شریک

اگر شما در حال تلاش برای تنظیم و چوب به نقاط عطف خود را نمی دهد; یک شریک. مطمئن شوید که آن کسی خواهد بود که شرکت اما منصفانه با شما مانند یک عضو خانواده یا یک دوست نزدیک.

آیا اصرار دارند که شریک زندگی مسئولیت پذیری و پیشرفت خود را از طریق نقاط عطف با شما. هر کس خود را برای رسیدن به اهداف. انجام, اما درخواست او برای نگه داشتن شما را پاسخگو باشد. نشان می دهد برخی از نور عواقب در مورد شما در حال پیشرفت به سوی هدف خود را مانند شما می خواهم امیدوار بود.

حتی اگر شما نمی توانید یک شریک زندگی مسئولیت پذیری, شما می توانید با استفاده از یکی از تقویم خود را برنامه برای تنظیم اهداف روزانه که شما را به یاد هر هدف. در پایان این هفته از طریق تقویم خود را و پیگیری که اهداف شما انجام شده است.

افکار نهایی

برخی از مردم در حال حاضر پیدا کردن هدف تنظیم دشوار است تا چه بیشتر اگر آنها را به مجموعه ای از نقاط عطف? برای تعریف نقاط عطف نیز وسیله ای برای پیشرفت خود نسبت به اهداف بزرگتر. تعریف نقاط عطف خود را ممکن است در ابتدا آسان, اما شما می توانید شروع با این راهنمایی 9 تا زمانی که شما به آن استفاده می شود.

راهنمایی های بیشتر در تنظیم و دستیابی به نقاط عطف

عکس های اعتباری: حول و حوش Hamersmit از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن