چگونه برای متوقف کردن زندگی در خلبان خودکار با آنتونیو Neves

[محتوای جاسازی شده] در این قسمت از برنامه Lifehack، من مصاحبه با آنتونیو Neves در مورد چگونگی توقف زندگی در au

توسط PARINEWS در 19 مرداد 1399

در این قسمت از برنامه Lifehack، من مصاحبه با آنتونیو Neves در مورد چگونگی توقف زندگی در autopilot و شروع به زندگی عمدی.

آنتونیو نویس، سخنران رهبری، نویسنده، میزبان پادکست و روزنامه نگار برنده جایزه در سطح بین المللی است. او نویسنده سه کتاب، از جمله کتاب بعدی خود را، توقف زندگی در خلبان خودکار: مسئولیت زندگی خود را و کشف دوباره یک Bolder،شادتر شما . آنتونیو در پادکست خود بهترین چیز، با افراد جذاب در مورد "بهترین چیز" برای آنها اتفاق می افتد که هرگز در رزومه ظاهر می شود، زیستی و یا در گفتگو آمده است.

برای نزدیک به 10 سال، آنتونیو به سازمان ها کمک کرده است تا تعامل محل کار را افزایش دهند، فرهنگ های قوی پاسخگویی را ایجاد کنند، و داستان هایی را تعریف کنند که باعث لاغر شدن مردم می شوند. مشتریان و مخاطبان آنتونیو برخی از بزرگترین مارک های در جهان از جمله: گوگل، هتل ها و استراحتگاه استاروود در سراسر جهان، دانشگاه استنفورد، و تعداد بی شماری بیشتر است.

آنتونیو به عنوان خبرنگار، میزبان و تهیه کننده برای بیش از ۱۰ سال در شهر نیویورک با شبکه های برتر شامل ان بی سی، پی بی اس، شبکه های BET، عصر تبلیغات و نیکلودئون کار کرد. آنتونیو دانش آموخته دانشگاه میشیگان غربی است و مدرک کارشناسی ارشد را از دانشگاه کلمبیا کسب کرده است.

تماشای مصاحبه و یادگیری نحوه زندگی با قصد به جای اجازه آن را رانش توسط.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن