چگونه برای جلوگیری از نق زدن و ارتباط با شریک زندگی خود بهتر

درخواست کردن برای یک چیز مشابه بارها و بارها برای هیچ جالب نیست. تکرار کردن خود باعث می شود احساس نق و نق و اح

توسط PARINEWS در 21 مرداد 1399

درخواست کردن برای یک چیز مشابه بارها و بارها برای هیچ جالب نیست. تکرار کردن خود باعث می شود احساس نق و نق و احساس بدی نسبت به خود داشته باشید. به اين اشاره نکن، هر دوتون رو ديوونه ميکنه

پس چطور یجوری چرخه ی نق زدن رو میشکنی؟

یادگیری چگونگی ترک نق زدن و شروع به صحبت کردن به اندازه ای که به نظر می رسد پیچیده نیست. این همه در مورد باز کردن آن خطوط از ارتباطات و تنظیم انتظارات خود را.

• خواندن را برای 6 مرحله آسان در مورد چگونگی جلوگیری از نق زدن و یادگیری چگونه به باز کردن یک گفتگوی سالم با همسر خود را نگه دارید.

1. مراقب حرف های خود تان باشيد

طبیعی است اگر احساس می کنید همسرتان وزن خود را در اطراف خانه نمی کشد، احساس هیجان می کنید، اما آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که شریک زندگی تان را در حالت دفاعی قرار داده اید. چگونه می توانید این اجتناب کنید؟ به عبارت ساده، گوش دادن به راه شما درخواست شریک زندگی خود را برای کمک.

چگونه شما فکر می کنید شما می گویند چیزهایی: "عزیزم، من واقعا آن را اگر شما ظرف ها در حالی که من در محل کار است."

چگونه شما در واقع می گویند چیزهایی: "چگونه شما اینقدر بی مبالات است که شما حتی نمی بینید که آن ظروف بالا در حالی که من در محل کار هستم؟"

تبلیغات

• همونطور که از این مثال میبینیم حرفهای شما و روشی که از همسرتون درخواست میکنید مهم است. به جای اینکه آنها احساس گناه کنند یا بترکه، آن را به روشی که باعث می شود احساس خوبی داشته باشد، عبارت کنید.

"من واقعا از کمک شما قدردانی می کنم با..."

"هميشه باعث ميشه احساس خوبي داشته باشم وقتي که...

"تو قهرمان مني وقتي که تو...

بازکننده های بالا شروع کننده های مکالمه عالی هستند.

2. به ذهن خواندن اعتقاد ندارم

زن و مرد عادت وحشتناکی برای باور کردن این که، پس از یک زمان، همسر خود آنها را به خوبی می داند که آنها باید قادر به درک آنچه که آنها می خواهند بدون اینکه هرگز به آنها بگویید. این یک فکر زیبا است اما به ندرت آن را همیشه درست است.

• هر درمانگر ازدواج به شما خواهد گفت که همسر شما نمی تواند ذهن شما را بخواند. اگر شما چیزی از آنها نیاز دارید، باید یاد بگیرید که آن را بپرسید.

تبلیغات

شما می توانید با ارسال نشانه های کوچک است که شما می خواهید X یا Y شروع, اما اگر آنها در زمان شما به Z گرفتن نیست, آن زمان برای شروع ارتباط با کلمات خود را.

نه تنها این کار همسر خود را از بازی حدس زدن بازی نجات دهد، بلکه آن را نیز باعث صرفه جویی زیادی از شما می شود.

3. آن را یک تصمیم مشترک

یک راه برای جلوگیری از نق زدن و شروع به فعال بودن است با گرفتن شریک زندگی خود را درگیر.

مشکل حل چیزی نیست که شما باید به خود تان انجام دهد. هنگامی که شما ازدواج کرده و یا در یک رابطه جدی، شما شریک هستید، نه پدر و مادر به یکدیگر.

•شغل شما چه نیست: مومیایی کردن همسرتان و گفتن به آنها چه باید بکنید.

شغل شما این است: به عنوان یک زوج گرد هم بیاید و در حل تعارض سالم کار کنید. - مشکلی که در نوع و احترام به آن وجود دارد را مشخص کنید و سپس از شریک زندگی تان بخواهید که در مورد چگونگی حل و فصل درگیری در دست، وزن کند.

کلید حل مسئله بزرگ همدلی، ارتباط و گوش دادن به یکدیگر است.

تبلیغات

4. نگاهی به دوره ازدواج

نیاز به نق پایین می آید به عدم اساسی از ارتباط در یک رابطه است. هنگامی که هر دو شریک باز و صادقانه در مورد نیازهای خود، جریان مکالمه، و شرکای به دنبال راه هایی برای کمک به یکدیگر را -- به جای اینکه به آن گفته شود برای انجام این کار.

به جای دیدن یک درمانگر ازدواج، چرا یک دوره ازدواج نمی کنند؟

مقدار زیادی از دوره های آنلاین طراحی شده برای کمک به زوج ها درک بهتر یکدیگر وجود دارد. موضوعات ی که در یک دوره ازدواج آنلاین محبوب پوشش داده می شوند شامل تنظیم اهداف مشترک به عنوان یک زوج، دلسوزی و همدلی ساختمان، تسلط بر هنر ارتباطات، صمیمیت، و ساخت و اشتراک گذاری سنت ها است.

5. دریافت شریک زندگی خود را به شما بشنوند

هیچ شریکی نمی خواهد نق بزند، و استدلال ی که می شود کرد اگر همسر یا فرزند یکم کاری را که از او می پرسیدند انجام می داد، مجبور نبودن به بالا آوردن آن ادامه دهد که به طور مؤثر یدک نمی کند.

!نکته منصفانه ای است

اما چنگ زدن به مردم معمولا کار انجام نمی شود - پس چگونه کسی را به گوش دادن بدون آزار آنها را دریافت کنید؟

بهترین راه برای گرفتن شریک زندگی خود را به گوش دادن به شما و اجتناب از پایان دادن به در یک دوره ازدواج برای زوج در آستانه تخریب است که آنها را به دیدن چیزهایی از دیدگاه شما. وضعیت خود را به چیزی که آنها می توانند درک کنند، ارتباط.

تبلیغات

یکی از اقامت در خانه مادر و خانه دار زحمت می کرد تا خانه اش را تمیز و تمیز نگه دارید، اما شوهر کارگر ساخت و ساز خود را به خانه می آمده و راه رفتن را از طریق طبقه چوب جنگلی تازه مرطوب با چکمه های کار گرد و غبار خود را در. او از او خواست تا چکمه هایش را بارها و بارها در بیاره، اما به نظر نمی رسد که هیچ وقت از طریق آن دنبال کند.

روزی به او گفت: «تمیز نگه داشتن خانه کار من است، درست مثل انجام drywall شغل شماست. هنگامی که شما به خانه می آمدید و راه رفتن را از طریق خانه با چکمه های خود را در پس از من فقط تمیز کردن آن را به پایان رسید، آن را به عنوان اگر من به محل ساخت و ساز خود را آمد و پاره کردن دیوار خشک شما قرار داده تا آن روز. مي بيني چطور مي تونم اين و نااميد کننده ببينم؟"

همسر استفاده می شود به عنوان مثال شوهر می تواند درک, و بنابراین او بیشتر همدم به خواسته های خود شد.

6. آیا خودتان ، در صورت امکان

به گفته آنها، "اگر می خواهید کاری درست انجام شود، خودتان انجام دهید."

برای کاهش نق زدن، از خود بپرسید که آیا آنچه که می خواهید بگید ارزش ناراحت شدن را دارد و آیا ارزش این را دارد که این کار را به دست خودتان بگیریم.

مطمئنا، اگر همسرتان کیسه کمپوست را دوباره پر کند، خوب خواهد بود، بنابراین مجبور نیستید این کار را انجام دهید، اما دفعه بعد که آماده می شوید تا در مورد آن نق بکنید، از خود بپرسید: آیا یک کیسه کمپوست ارزش شروع جنگ جهانی سوم را دارد؟

اگر می خواهید چرخه نق زدن را بدون پایان دادن به دفتر یک درمانگر ازدواج بشکنید، باید یاد بگیرید که چگونه درخواست های خود را دوباره عبارت کنید. با احترام صحبت کنید و روی ایجاد همدلی در رابطه تان کار کنید. یک دوره ازدواج همچنین می تواند به ایجاد ارتباط و کار بر روی مهارت های حل تعارض شما کمک کند.

افکار نهایی

ارتباط کلید هر رابطه ای است، و به خصوص برای شرکا مهم تر است. گاهی اوقات، یک فرد ممکن است احساس می کند که آنها ارتباط درست، غافل از اینکه شریک زندگی خود در حال حاضر آنها را ناق می شنوند. این 6 راهنمایی کمک خواهد کرد که شما را متوقف نق زدن و ارتباط بهتر با شریک زندگی خود را.

کسب اطلاعات بیشتر در مورد برقراری ارتباط با شریک زندگی بهتر

برجسته های عکس اعتبار : میلان Popovic از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن