چگونه برای تبدیل افکار منفی به مثبت عمل در حال حاضر

طلایی سوال. یکی که همه ما می خواهیم پاسخ...خوب شما تا کنون دیده کسی به شما نمي — کسی که فقط خرد کردن آن در زند

توسط PARINEWS در 24 اردیبهشت 1399

طلایی سوال. یکی که همه ما می خواهیم پاسخ...

خوب شما تا کنون دیده کسی به شما نمي — کسی که فقط خرد کردن آن در زندگی غلبه بر موانع و نمایش عظیم قدرت ذهنی و فکری: آنها باید سیمی متفاوت است ؟

همان.

به خصوص اگر آنها در حال انجام دومین جهنم هفته به عنوان یک دریایی ایالات متحده و شما فقط تلاش برای نگه دارید تا با 10 روز یوگا چالش شما برای خودتان تنظیم کنید.

بله, آن می تواند به نظر می رسد مثل شما جهان را از هم جدا اما شما نیست. آنها انسان هستند و اگر چه آنها را عصبی مختلف نقشه ها و عادات تفکر آنها متولد شده متفاوت است cop-out. زیرا پس از آن شما می توانید خود را سرزنش فقدان انگیزه و اعتماد به نفس و موفقیت, و غیره. چیز دیگری غیر از آنچه در آن واقعا است.

شما باید بدانید که سوال از نحوه تبدیل افکار منفی به مثبت عمل است که در واقع یک ترفند سوال.

دلیل این است که یک فکر منفی است مانند یک قطار حمل و نقل. آن را نمی خواهد به طرزی جادویی تبدیل به یک کرکی ابر سفید یا رنگین کمان, اما می توان آن را هدایت می شوید – این راز: دانستن است که آن را در واقع انفعال و بی تفاوتی شما کمک خواهد کرد که غلبه بر افکار منفی.

بیایید شیرجه رفتن عمیق تر.

جایی که افکار منفی خود را از آمده است ؟

تبلیغات

بیایید شروع با پرداختن به فیل در اتاق — یا بیشتر مناسب شمپانزه در اتاق — از آنجا که شما احتمالا می دانید که شما یک زندگی در داخل از شما.

بله همه ما انجام دهد. هر چه زودتر همه ما می دانیم که این بهتر است (هر چند برخی نیست اما هی ما نیاز به انتخاب طبیعی).

اگر شما احساس ضعف با احساسات, از, از انواع, و همه جا و سپس آن را به احتمال زیاد است که شما شمپانزه شده است آزادانه frolicking در داخل recesses عمیق از ذهن ناخودآگاه خود را. رومینگ مانند پادشاه جنگل—دعوت از همه از عکس ها و هل دادن انواع دکمه و باعث.

شما قطعا دیده می شود آنچه در آن مانند به نظر می رسد هنگامی که یک شمپانزه می رود rogue: افراد مهاجم مراکز خرید برای کاغذ توالت جیغ در افرادی که فقط در تلاش برای کمک به, و یا حتی بدتر بارگذاری تفنگ و تیراندازی هر کسی در چشم.

OK, که, افراطی, پایان, اما در نهایت این مردم که شما نگاه کردن به تحسین و برای قدرت ذهنی آموزش دیده اند خود را شمپانزه ها به کار با آنها مانند یک ارتش فرمانده سربازان خود را.

این یک مهارت مهم برای یادگیری, اما آنها شروع به سمت راست که در آن شما هستند و با تحقق است که آنها حتی تا به حال یک شمپانزه. گام بعدی این است که بدانید که شمپانزه خود را در واقع می خواهد به شما کمک کند اما آن را فقط گاهی اوقات چیزهایی اشتباه—واقعا اشتباه است.

آیا شمپانزه و چرا ما را ؟

خود را شمپانزه واضح است که یک شمپانزه, اما این یک راه برای مشاهده بخشی از ذهن ناخودآگاه ما که هدایت زندگی ما اولیه و عاطفی بخشی از ما.

شمپانزه مفهوم ابداع شد توسط پروفسور استیو پیترز در شمپانزه پارادوکس یک کتاب جزئیات چگونه ما شمپانزه (که یک بخش خاصی از ذهن ناخودآگاه ما) هم می تواند بهترین دوست یا بزرگترین دشمن مانند خراب کردن-خود-سبک زندگی دشمن.[1]

این یک تناقض به دلیل آن است که کلید دستیابی به شادی و رضایت, بلکه به این دلیل که چرا بسیاری از ما رنج می برند از ما قدرت ذهنی و تندرستی.

تبلیغات

خود را شمپانزه شده است با شما از آنجا که شما متولد شدند. آن وجود دارد قبل از اینکه خود را در ذهن منطقی و حتی توسعه یافته است. آن را به شما گفت به گریه زمانی که شما نیاز به شیر به پرتاب هرگز به پدر و مادر خود توجه و به خنده زمانی که چیزی خنده دار بود.

آن ذخیره شده خود خاطرات احساسی و کمک به شما را با باورهای زندگی به طوری که شما می توانید یادگیری آنچه شما نیاز به انجام برای زنده ماندن.

نوع زیبا, راست?

آره نه خیلی سریع.

شمپانزه خود دلیلی است که شما نفرین کسی در حالی که رانندگی زمانی که آنها با شما قطع—یکی که با شدت گرفتن زمانی که شما با دیدن بی عدالتی و یا شنیدن چیزی که شما نیاید. این هم یکی می شود که در اولین و به یاد شما را از همه بار شکست خورده است و چقدر دردناک پس از آن بود که شما هدایت روشن از هر نوع درد است.

این است که جدا از خود را منطقی و عقلانی فکر و مغز آن را عامل در یک سیستم کاملا متفاوت تقریبا به عنوان اگر شما تا به حال دو مغز است.[2]

یکی از آنها این است که تقریبا اتوماتیک و فکر می کند برای ما بدون ورودی و مبتنی بر احساسات است. دیگر تحت کنترل ما و اجازه می دهد تا ما را به فکر می کنم که ما می خواهم به. مشکل این است که این دو 'مغز' فراموش نمی کنم همان راه و آنها را به طور معمول به توافق بر سر تفسیر از آنچه در جریان است. –– پروفسور استیو پیتر

ما شمپانزه فکر می کند 200x سریع تر از ما

مهمتر شمپانزه راه تفکر است تا 200x بار سریعتر از انسان منطقی مغز و جهنم خیلی قوی تر (درست مثل در زندگی واقعی).

هنگامی که خود را شمپانزه حواس چیزی است که مورد اتفاق می افتد چیزی است که به آن فکر می کند باعث خواهد شد شما درد آن را فورا پرتاب کردن همه نوع از چیزهایی که شما را به یاد که چرا شما باید آن را انجام دهد. اضطراب و استرس و حملات هراس افکار منفی... این شمپانزه خود را.

تبلیغات

و چون خود را شمپانزه وجود دارد قبل از ذهن منطقی خود را توسعه یافته می تواند نصب باورهای خاص خود را به کامپیوتر داخلی قبل از اینکه خود را در ذهن منطقی می گویند:

نگه دارید در یک ثانیه من فکر نمی کنم ما نیاز به فرض هر کس فکر می کند شما بی ارزش فقط به خاطر اینکه شما نمی انجام خوبی در مدرسه.

هنگامی که خود را شمپانزه حواس چیزی است که مورد اتفاق می افتد چیزی است که به آن فکر می کند باعث خواهد شد شما درد آن را فورا پرتاب کردن همه نوع از چیزهایی که شما را به یاد که چرا شما باید آن را انجام دهد.

چگونه آن را انجام دهید ؟

چرا افکار منفی البته! آن را هل "برو" را فشار دهید برای اضطراب, و این می تواند نشانه این جریان از افکار منفی هر زمان که به آن فکر می کند شما به آنها نیاز دارید.

چه با خود شمپانزه و افکار منفی

در حال حاضر شما می دانید که در آن افکار منفی خود را از, در اینجا چهار روش شما می توانید استفاده کنید برای مدیریت خود را شمپانزه و هر الگوهای فکری منفی شما را در گیر:

آگاه شدن از باورهای غیرمنطقی است که شمپانزه خود را نگه می دارد.

به دنبال بیش از و در سراسر دوران کودکی خود را برای پیدا کردن همین دلیل شما احساس نمی مانند شما به اندازه کافی—چرا شما از آنها بدم میاید زبان عمومی همین دلیل شما می توانید دوستان و یا چرا شما فقط احساس نمی مانند شما مستحق شادی—که زمانی که شما شروع به دیدن چگونه بی معنی و غیر منطقی است.

رفتن به ناخودآگاه و شناسایی خاطرات فوق العاده مفید به درک که در آن آن را برداشت تا باور و آن را تغییر دهید.

شروع به اطلاع افکار خود را به عنوان آنها در آمده است.

عمل گرفتن آرامش و توجه افکار خود را از طریق مدیتیشن است.

تبلیغات

سازمان دیده بان چه اتفاقی می افتد زمانی که شما پرتاب منطق در منفی فکر, احساس اضطراب و یا حمله وحشت. دقیقه شما سوال یک باور یا یک فکر شما را از قدرت خارج از آن و به دانش است که شما مجبور به موافقت با آن است.

شما فقط می توانید تصمیم بگیرید و می گویند: "شما می دانید آنچه امروز من در واقع می خواهم به احساس خوبی در مورد معاشرت و آنچه من احساس زمانی که من 12 است و نه مربوط به من در حال حاضر. در اینجا چیزی است که اتفاق خواهد افتاد..."

آن را نشان می دهد که رئیس است.

آن بگویید که چگونه شما می خواهم به.

قرار داده و در چیزهای خوب. آن را نشان می دهد تصاویر و استفاده از هیجان انگیز کلمات. آن را گوش دهید. تکرار آن را به وضوح و تکرار آن اغلب.

در نهایت باقی می ماند سازگار است.

این زمان را برای ایجاد تغییرات اما می دانم که چند هفته می تواند در مورد, واقعی, تغییرات عصبی.

اگر شما احساس وحشت و استرس و یا اضطراب در لگد زدن, ماشه, عصب واگ (مثل handbrake برای شمپانزه accelerator) با وارد شدن به تنفس عمیق و خاموش کردن لیمبیک "مبارزه یا پرواز" سیستم.

آب سرد در صورت غرغره آب آواز و تنفس عمیق تمام راه هایی برای متوقف کردن فوری اثرات فیزیولوژیکی و رسیدن به حالت آرامش که در آن شما می توانید منطقی راه خود را.

افکار نهایی

در طول زمان با استفاده از این تکنیک های خود را تغییر دهید مغز و اعصاب-مدارات و این ابزار زندگی شما تغییر خواهد کرد.

به خودتان زمان درک درستی از شمپانزه و شما متوجه شما در واقع نیاز به غلبه بر آن. شما فقط نیاز به دوباره مسیر افکار منفی و اجازه دهید آنها را در جایی دیگر اگر آنها نمی, شما خدمت می کنند.

بیشتر برای الهام بخشیدن به اقدامات مثبت

عکس های اعتباری: مارکوس Bellamy از طریق unsplash.com



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن