چگونه به سازمان دیده بان SpaceX اولین خدمه حوض با ایستگاه فضایی بین المللی

بعد از ظهر روز شنبه, SpaceX راه اندازی اولین انسان خدمه به فضایی برای ناسا در این شرکت جدید خدمه فضاپیمای اژده

توسط PARINEWS در 11 خرداد 1399

بعد از ظهر روز شنبه, SpaceX راه اندازی اولین انسان خدمه به فضایی برای ناسا در این شرکت جدید خدمه فضاپیمای اژدها — اما ماموریت نشده هنوز. پس از گذراندن نزدیک به یک روز کامل در مدار این دو مسافر در هیئت مدیره SpaceX خودرو ناسا فضانوردان باب Behnken و داگ Hurley تلاش خواهد کرد به حوض با ایستگاه فضایی بین المللی بود ،

SpaceX خدمه اژدها اتوماتیک متصل کردن سیستم است که با استفاده از یک سری از سنسور ها و دوربین ها را به کمک وسیله نقلیه رویکرد ISS و سپس با شتاب به یک موجود docking port. خدمه اژدها با موفقیت آزمایش این روش در سال گذشته زمانی که SpaceX راه اندازی یک تست نسخه از این خودرو به ISS بدون خدمه در هیئت مدیره. اما این بار خدمه اژدها را حمل بسیار با ارزش محموله.

در حالی که خدمه اژدها است که قادر به گرفتن باب Behnken و داگ هرلی به ایستگاه خود را در آن دو فضانورد انجام برنامه ریزی برای انجام برخی از کتابچه راهنمای پرواز زمانی که آنها نزدیک به ISS است. جایی بین 220 و 170 متر از ایستگاه خدمه را تمرین پرواز کپسول به صورت دستی با استفاده از وسیله نقلیه رابط صفحه نمایش لمسی داخل. هنگامی که آنها در حال انجام اتوماتیک سیستم را دوباره و خدمه اژدها انجام خواهد شد بقیه کار را برای رسیدن به ایستگاه.

ناسا ارائه round-the-clock پوشش خدمه اژدها ماموریت در حال حاضر, اما همه چیز لگد کردن این صبح هنگامی که Behnken و Hurley فراموش پخش از داخل خدمه اژدها. متصل خواهد آمد در مورد چند ساعت بعد در 10:29AM ET. همه رویدادها را زنده در ناسا تلویزیون جریان بالا.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن