چگونه به سازمان دیده بان یوبی سافت رو به جلو بازی کنفرانس

یوبی سافت میزبانی دیجیتال کنفرانس مطبوعاتی برای نشان دادن آنچه می شده اند و آن تخته سنگ از E3 اطلاعیه های بازی

توسط PARINEWS در 22 تیر 1399

یوبی سافت میزبانی دیجیتال کنفرانس مطبوعاتی برای نشان دادن آنچه می شده اند و آن تخته سنگ از E3 اطلاعیه های بازی. این رویداد به نام یوبی سافت رو به جلو و اگر آن را یک بار عجیب و غریب برای استودیو اعلام پروژه های جدید — در میان چندین سطح بالا execs ترک این شرکت پس از متهم به سوء رفتار جنسی و آزار و اذیت — که نمی کند آن را. شما می توانید انتظار برای دیدن "مقدار زیادی از بازی منحصر به فرد, اخبار, هیجان انگیز نشان می دهد و خیلی بیشتر" با توجه به ناشر. با چند بازی در حال توسعه مانند Assassin's Creed: سالن پذیرایی خدای اودین و Watch Dogs: لژیون به نام دو نمونه پیش بینی وجود دارد مقدار زیادی هنوز برای نشان دادن خاموش. شاید ما را ببینید, تمدید PS5 و Xbox سری X گیم پلی دموی برای کسانی که بازی و امیدوارم دیگران مانند بعدی Far Cry.

آیا یوبی سافت رویداد شروع کنم ؟

شما می توانید لحن در برای پخش در 3 بعدازظهر ET / 12 PT در پنج شنبه, جولای 12th. وجود دارد یک preshow نمایش شروع می شود که یک ساعت قبل از آن خواهد شد تمرکز بر روی اخبار بازی ها که در حال حاضر در دسترس است.

از کجا می توانم تماشای Ubisoft رویداد ؟

یوبی سافت است که در جریان این رویداد را از طریق وب سایت خود را. متناوبا, آن را میزبانی این رویداد از طریق Twitch. اگر شما احساس نمی مانند کلیک کردن دور ما یک livestream از طریق یوتیوب جاسازی شده در بالا که به نوبه خود در 2PM و / 11 PT.

چگونه می توانم Watch Dogs 2 به صورت رایگان?

اگر شما در حال تماشای این رویداد در یوبی سافت سایت و یا از طریق Uplay مطمئن شوید که برای ورود به حساب خود را در هر دو. شما نیاز به تماشای این رویداد بین 2:30بعد از ظهر و / 11:30AM می باشد PT و 4:30بعد از ظهر و همکاران / 1:30بعد از ظهر PT برای به دست آوردن یک کپی رایگان از Watch Dogs 2 برای PC. یوبی سافت می گوید شما دریافت رایگان بازی یک روز پس از کنفرانس.

اگر شما در حال تماشای در حرکت یا کشش ناگهانی, مطمئن شوید که به لینک خود یوبی سافت حساب به حرکت یا کشش ناگهانی بنابراین شما می توانید بازی را از طریق یک حرکت یا کشش ناگهانی رها کردن.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب