HP را Omen 15 لپ تاپ براق طراحی جدید

HP منتشر شد جدیدترین نسخه از the Omen 15, قدرتمند خود در سطح ورود لپ تاپ. شما می توانید انتخاب AMD یا اینتل سی

توسط PARINEWS در 13 خرداد 1399

HP منتشر شد جدیدترین نسخه از the Omen 15, قدرتمند خود در سطح ورود لپ تاپ. شما می توانید انتخاب AMD یا اینتل سیستم — هر دو در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن 2nd, با شروع در $999.

وجود دارد برخی از داخلی ارتقاء, اما آنچه شما احتمالا متوجه است جدید فال طراحی. این محصول دارای یک الماس آبی لوگو (مشابه که به نظر می رسد که در نوت فال رومیزی). بررسی آن را در زیر مشاهده می کنید که این یک تضاد کامل از VoodooPC علامت دیده ایم در مدل های قبلی است. نیز وجود دارد یک جدید مدرن به دنبال گرافیک در کف بقیه و تمام چیزی که 11 درصد نازک تر از سلف خود در 22.5 میلی متر بلند است. 15.6 اینچ صفحه نمایش پشتیبانی می کند جدید 180 درجه لولا.

HP می گوید: طراحی جدید است که به منظور انباشتگی فال به عنوان یک کامپیوتر چند منظوره, غذا برای کاربرانی که می خواهید یک لپ تاپ برای کار و یا در حال حاضر به عنوان به خوبی به عنوان بازی. آن را ساده تر و پیچیده تر نگاه از پیشگویی ما به استفاده می شود و قطعا زیبایی که ممکن است بهتر مخلوط را به یک دفتر کار یا کافی شاپ راه — آن را در حال حاضر بسیار نزدیک به یک Razer Blade از هلیوس 300.

از نظر دیگر مشخصات شما می توانید این کار را با یک کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2070 فوق العاده Max-Q و یک پردازنده Intel Core i7 H-series or AMD Ryzen 7 ثانیه-سری. این اولین بار است که Omen سری به ارائه AMD نوع و همچنین برای اولین بار با گزینه های دو رنگ; اینتل سیستم می آید در سیاه و AMD سیستم می آید در نقره ای. شما همچنین می خواهید برای دریافت تا 32GB رم (DDR4) و تا 1TB PCIe SSD یا دو PCIe SSD حمایت از RAID 0. و شما می توانید یک پنل OLED یک UHD 120 هرتز پنل و یا یک صفحه نمایش FHD 300 هرتز پنل.

HP Omen 15’s new diamond logo

HP نیز خود را اعلام کرد غرفه بازی از 16 شرکت اول 16 اینچ gaming PC. 16 اینچ است که اندازه شما نمی بینید در لپ تاپ های بازی هر روز; HP می گوید شاسی آن است که قابل مقایسه با کسانی که از دیگر 15 اینچ لپ تاپ های بازی به لطف باریک ناهنجاری. (HP, تماس, صفحه یک "میکرو-لبه قاب صفحه نمایش.")

غرفه می آید تا یک 10-Gen Core i7 و کارت گرافیک Nvidia GeForce RTX 2060 Max-Q. آن را نیز برای اولین بار از خط خود را به آمده تا با Omen مرکز فرماندهی از پیش نصب شده است که کمک می کند تا بازیکنان خود را به نظارت عملکرد بازی در زمان واقعی است.

غرفه بازی 16 در دسترس خواهد بود در ماه ژوئن شروع در $799.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب