هرچه در مورد استخر پیش ساخته به شما گفته اند، اشتباه است...و در اینجا دلیل آن است

در همین خصوص نیز پیشنهاد می کنیم حتما فضای خود را به درستی اندازه گیری کرده و سپس با مقایسه قیمت این محصولات

توسط مدیر سایت در 7 اردیبهشت 1402

در همین خصوص نیز پیشنهاد می کنیم حتما فضای خود را به درستی اندازه گیری کرده و سپس با مقایسه قیمت این محصولات خرید خود را ثبت کنید.برای خرید استخر پیش ساخته ، شما می توانید تنوع ابعاد این محصولات را از سایت فروشگاه اینتکس ایران مشاهده کنید. اما باید در نظر داشت که این تغییر آب باعث استرس و کاهش وزن آبزیان نمی شود، به همین دلیل در مجموعه هایپر صنعت فامکو ابزارهایی مانند ازن مولد، درام فیلتر و استخر جارو را به شما پیشنهاد می کنیم. استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس و رزین از جنس قایقهای تفریحی کوچک است که دوام زیادی در برابر ناملایمات جوی دارد، به این دلیل که در ویلاها، خانه باغها، استخرهای ورزشی حرفهای، پارک آبی، خانهها، زمینهای کشاورزی و مزرعه پرورش ماهی مورد استفاده قرار میگیرد. استخر پیش ساخته برزنتی (PVC)به منظور استفاده خانگی، صنعتی و کشاورزی میتواند مورد بهره برداری قرار گیرد. تولید استخر پیش ساخته فناوری جدیدی در راستای بهبود عملکرد استخرها بود. استخرهای پیش ساخته یکی از بهترین گزینهها برای استفاده در باغها و ویلاهای شخصی به منظور تفریح و آبتنی به همراه خانواده و یا دوستان میباشند.

استخرهای پیش ساخته امروزه در مدلهای مستطیل، مربع و گرد نیز وجود دارند. برای نصب استخرهای زیر زمین، نیاز به عملیات حفاری می باشد که هزینه حفاری و گودبرداری به سایر هزینه ها اضافه می گردد. در استخر پیش ساخته فایبر گلاس بعد از این مرحله استخر پیش ساخته را در محل گودبرداری تسطیح شده نصب می کنند. در این مرحله کف و دیواره های محل گودبرداری شده با شبکه مش آرماتوربندی می شود. جنس استخرهای پیش ساخته به گونه ای است که کمتر دچار رسوب می شوند؛ بنابراین هزینه نگهداری آنها پایین تر است. لوله و اتصالات از جنس UPVC با برند اروپایي شامل لوله های مکش از کف و اسکيمر استخر و لوله های دهش تصفيه از دیواره و شيرفلکه و اتصالات مورد نياز از جنس UPVC جهت نصب تجهيزات فيلتراسيون. پایههایی از جنس استیل نیز به منظور مهار نیروهای وارد شده به استخر، از طرف آب در نظر گرفته شده است و از همه طرف استخر را در بر میگیرد.

«استخر» (همچنین به املای اصطخر) شکل فارسی نو ستخر (Stakhr) در فارسی میانه است و اعتقاد بر این است که به معنای «دژگاه/سنگر» است. این استخرها گزینه مناسبی به عنوان استخر تفریحی در باغ و ویلای شما خواهد بود و نسبت به استخرهای سنتی آجری و بتنی بسیار مقرون بصرفه تمام میشود. به همین خاطر شما با تهیه یک استخر از پیش آماده میتوانید در حیاط منزل یا ویلای شخصی خود یک استخر برای خود و خانواده تهیه کنید. به همین منظور میتوانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت ساخت با کارشناسان گروه مهندسین مدرن استخر تماس بگیرید اطلاعات تماس در سایت موجود است. البته برای استفاده از نوع توکار آن نیاز به اجرای برخی عملیاتهای ساختمانی مانند خاکبرداری و ترمیم است که باید پیش از نصب انجام شود. استخر پیش ساخته فایبرگلاس را نیز میتوان به صورت توکار یا روکار استفاده کرد. از اقلام بسیار مهمی که شرکت اینتکس تولید کرده و در کنار تمامی استخر های پیش ساخته خود قرار داده است می توان به پمپ تصفیه آب اشاره کرد ، وجود این پمپ ها برای هر استخری با ظرفیت بالا لازم و ضروری است چرا که آب بعد از مدت ها راکد ماندن و یا استفاده از آن آلوده و کثیف می شود ، بنابراین نیاز است تا آب استخر را تعویض کنید ، اما به دلیل ظرفیت بسیار بالا و هزینه زیادی که ممکن است برای آب پرداخت کنید و همچنین زمانبر بودن این کار بهترین راه استفاده از پمپ تصفیه آب می باشد .

نظافت و رعایت اصول بهداشتی در تمامی مکان های استقرار آبزیان از جمله استخرهای پیش ساخته از نکات بسیار مهم در حین پرورش آبزیان می باشد. فیلترهای شنی ساخته شده از بدنه استیل ضد زنگ با مقاومت فشار 6 بار و سیلیس های با خلوص 99.8 درصد قابلیت جذب ذرات تا اندازه 30 میکرون را دارند و پس از آن فیلترهای کارتریجی ذرات تا اندازه 5 میکرون را نیز جذب خواهند کرد که طی این فرایند تقریباً تمامی پارامترهای فیزیکی معلق درآب جذب فیلترها می شوند و آب از شفافیت قابل توجهی برخوردار خواهد شد. یکی از بهترین روش های آن عایق کاری با فایبرگلاس، است که بصورت کامل نسبت به نفوذ و نشتی آب بند می شود. 2. نیاز به آماتور بندی، بتن ریزی، کاشی و سرامیک ندارد. بدین ترتیب میتوان برای اینکه فضای خانههای ویلایی به خاطر استخر اشغال نشود، در مواردی که نیاز بوده استخر پیش ساخته را راه اندازی کرده و زمانی که نیاز به استخر نبوده، آن را جمع کرد. ​Po᠎st was creat᠎ed with G SA Con te᠎nt G​enerator Demov ersion!

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن
avatar
کاربر سایت
تاریخ ثبت : 7 اردیبهشت 1402