Hublot ساخته شده $5,800 پوشیدن سیستم عامل ساعت هوشمند

Hublot است که مصرف یکی دیگر از نرم افزار در ساعت هوشمند بازار با Hublot Big Bang, e, a high-end سازمان دیده با

توسط PARINEWS در 14 خرداد 1399

Hublot است که مصرف یکی دیگر از نرم افزار در ساعت هوشمند بازار با Hublot Big Bang, e, a high-end سازمان دیده بان در حال اجرا می پوشند سیستم عامل که شما را به مجموعه هزاران دلار است.

The Big Bang e می آید در دو نوع: تیتانیوم که قیمت برای $5,200 و سیاه و سفید و سرامیک قیمت در $5,800. هر دو شامل یک 42mm OLED با وضوح بالا صفحه نمایش لمسی با پوشش کریستال یاقوت کبود همراه با Snapdragon پوشیدن 3100 processor, 1GB رم, 8GB ذخیره سازی و 300mAh باتری.

دیده بان شامل چند ویژگی های اضافی فراتر از آن به طور معمول در بر داشت در اندیشه های مبتنی بر سیستم عامل. The Big Bang e خود را watchfaces با برخی از توانایی های اضافی مانند یکی که نگه می دارد آهنگ از تقویم قمری و دیگری که تغییر رنگ در طول روز به عنوان بخشی از #HuboltLovesArt ابتکار.

Hublot نیز یک ساعت هوشمند در سال 2018 با اولین انفجار بزرگ داور اشاره به 2018 جام جهانی فوتبال که برای شرکت در یک اسپانسر رسمی. این ساعت مچی به قیمت یک شیب $5,200.

معمولی می پوشند سیستم عامل ساعت هوشمند هزینه های چند صد دلار بسته به برند و مدل از شما خرید. نه تنها Big Bang e قیمت خرده فروشی به مراتب بالاتر است اما آن را نمی کند و حتی انتظار می رود عبارتند از: ویژگی های از قبیل GPS. Hublot نیست تنها شرکت را امتحان کنید ساخت یک غیر منتظره ای گران smartwatch ، اپل ساخته شده پایان نسخه از ساعت هوشمند خود را در سال 2015 طلا دیده بان اپل که شما هزینه دو برابر مقدار Hublot آخرین ابزار.

The Big Bang e است و در عین حال برای دریافت, تاریخ انتشار و preorders باز نیست, اما شما می توانید ثبت نام برای مطلع شدن از طریق ایمیل برای به روز رسانی در سازمان دیده بان.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب